Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2024-11-11 20:58:37 // 37787
Igazából a legjobb lámpám ami valaha volt. USA tesztek is nagyon pozitívan értékelték, és váltóban jó is. Ezt a szintet egyik 35w-ow xenonom se tudta. A 159 messze nem tudta ezt, a Giulietta nem sokkal marad el .
Shadin2024-11-11 19:02:14 // 37786
Kezdem értékelni, hogy nincs jobbra balra nézelődős nagy xenon-om, ja meg hozzá fényszórómosó, meg magasságállító :-) Majd veszek bele madeinchina 35W-os xenon izzót. Ezt a bohóckodós LED gyújtogatós kanyarsegéd is olyan amit írtam korábban, van, de tök felesleges, sőt inkább ciki :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-11 18:16:42 // 37785
Nálam meg megjavult a kanyarkövető a múltkori piszkálástól. Három hete tünetmentes.
Bent a lámpatestben a xenon izzó alatti csatlakozó és a hozzá tartozó vezeték átmozgatásától megjavult. Vagyis kontakt hiba. Sokszor felteszem magamban a kérdést, hogy mennyire akarok én hosszú távon a 21. sz. autóipari minőségével küzdeni. Kár hogy ilyen rohadt jó ez az autó, könnyebb lenne a válasz. XD

G-MANN🍀2024-11-11 18:03:44 // 37784
+1 gari szavazat!😊
Peti16V2024-11-10 23:46:29 // 37783
Köszönöm, én is remélem! Mindenképp beszámolok majd róla.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-10 21:48:48 // 37782
Remélem megoldódik gariban, majd írd meg hogy mi lett!
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-10 21:47:36 // 37781
Felesleges szerintem, mert D-ben jó. Persze lehet hogy az.ujabbak D- ben sem, nem tudom.
A váltási pontokon kívül egyébként nem sok minden változott, én egyéb különbséget nem éreztem. Hamarabb felváltanak az újabbak, kb ennyi. Tuti át lehet írni amúgy.
A hardver is változott 21-től áttételben és más a tengely ami a motorhoz csatlakozik.
Nem érzem a gondot a váltóval. Egy dsg biztos észrevétlenebb városban, azonban azokat pont városban nem használnám, a duplakuplungosok halála a kúszás, araszolás. Azt mind kuplung csúsztatásból oldják meg. Szóval nekem nagyon is tökéletes a "hagyomanyos" elavult automata, ami véletlenül sokkal alkalmasabb városi üzemre. A táblán kívül pedig pont elég gyors.
Shadin2024-11-10 20:59:46 // 37780
Csakúgy mint a motornál, itt is csak az aktuális iso kódú hw-t tudják kiolvasni ill. módosítani. Ha van tartalom azzal felülírják max. a sajátot. Itthon meg lehet kérdezni pl. a LAChip tuningosokat.
Shadin2024-11-10 20:54:21 // 37779
Az enyémben még be lehetett proxy-zni majd a menüben lett on/off lehetőség. Az újakban már nem így működik ezek szerint?
Zselé2024-11-10 20:32:33 // 37778
1: Appból bezárni
2: belső kp zár gombot lenyomni, és úgy zárni

Akkor nem hajtja be.
Piritu - 1.000.0002024-11-10 20:06:49 // 37777
Ha tudnám már megtettem volna….
A győri szerviz szerint nem lehet :-DD
Én meg lusta vagyok bypass-t rendelni.

Mondjuk érdekes hogy a menüből csak bekapcsolni lehet, ki nem.
quash2024-11-10 19:58:07 // 37776
Ha a váltó u.a. minden évjáratban, akkor vajon nem lehetne az "eredeti" szoftvert felrakni az újabbakra?

Squadra és Alfissimo is készít módosítást, akkor akár a korábbi gyárit is fel lehetne rakni!?

https://shop.alfissimo.com/home/2569-tcu-tune-giuliastelvio-squadra-tuning.html
https://squadra-tuning.com/chiptuning/zf8hp-gearbox-tuning/alfa-romeo-giulia-stelvio/2-0t-2-2-jtdm/
Shadin2024-11-10 12:49:21 // 37775
Lassan kapcsoljátok ki az automata tükörbehajtást...
Peti16V2024-11-09 23:42:23 // 37774
Annyit változott csak, hogy a Pappas visszaigazolta az 5 év garit, ami azért jó, mert a flottások elkeverték az átvételi papírokat, semmi nyomtatott nyoma ennek…
Az autó a múltkori szerviz óta (amikor semmit nem csináltak, csak megállapították a hibát) rezzenéstelenül üzemel, úgyhogy úgy döntöttem, hogy majd a következő olajcserével kötjük egybe a javítást, ami kb. 2500 km múlva esedékes. Akkor majd kiderül, hogy simán bevállalják -e garanciális javításként, vagy előjönnek valami okossággal (pl. hogy ez nem hibás alkatrész, hanem tervszerű csere, mivel egy szűrő…), és megpróbálják kifizettetni.
RomeoOne2024-11-09 19:11:49 // 37773
Meghajtottam még az idén utoljára a gépet. Gondoltam, kerülök egy kisebb kört, aztán el is teszem. Persze, ez sosem ilyen egyszerű. Amikor elágazáshoz ér az ember, valahogy mindig a hosszabb utat választja. Ezt nem értheti más, csak akiknek ilyen ÁLOM©autója van...

Eredeti terv:


Ami sikerült:
RomeoOne2024-11-09 18:34:25 // 37772
Nem tudom. Összességében emlékeztet vmennyire a régi Karottás cikkre, mikor a Lipari szürke Veloce-t tesztelte.
Az is arról szólt, hogy mikor megkapta és először városban vezette, nem volt nagyon elájulva. Aztán mikor elkezdte meghajtani rendesen a lakott területeken kívüli utakon, ott állt össze. Írja, hogy úgy már a váltóra se volt panasz.

Amúgy az a gyanúm, hogy ja, az N meg az A módrol beszél, mikor szidja, ami valószínűleg ebben a legújabb modellekben még butább, amit mi a '21-esekben tapasztalunk, pedig már az is nagyon ergya. Hiába tették bele a sok időt, energiát anno, hogy jóra megcsinálják, ha azzán le kellett butítani.

Nem tudom más autókban hogy oldják meg, azt írja jobban. Lehet, ha valamit eleve a legújabb euro szabványt szem előtt tartva terveznek meg, azt élhetőbbre meg tudják csinálni.
Liquid2024-11-09 17:45:01 // 37771
A váltóval mi baja van? Vagy csak arra domborítja ki az A és N "kelletlenségét"?
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-09 13:24:51 // 37770
A Multiair szűrő dologgal mire jutottál? Elvileg ez garis téma, intézték végül valemelyik szervizben?
RomeoOne2024-11-09 13:23:07 // 37769
Befutott a cikk is a múltkori podcastból

Alfának máshogy nincs értelme
SD2024-11-09 09:24:11 // 37768
Az ABC is megfáradt:D
SD2024-11-09 08:41:27 // 37767
Tpms na:D
SD2024-11-09 08:40:52 // 37766
Van plusz tmps-em 4 db. Egy hülyéskedett 3 müxik, egy kerekszettel vettem. :)

Az égéstér most már méltó nevébez:D
Peti16V2024-11-08 20:20:22 // 37765
Mostanában valami nálunk is történt, mert eddig is nagyon jó volt az autó, de az utóbbi pár napban én is többet vigyorgok, és néha amikor oda tudok neki lépni, meg is könnyezem. (Ez azért jó, mert könnyes szemmel nem látom a tréfás tpms visszajelzőt, ami egyre többet tréfálkozik 😀). És ilyenkor eszembe jutnak az égésteres suhancok…
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-08 16:46:10 // 37764
Amúgy a gyári rendszer is sokat változott új kora óta. Sok sok km kellett neki. Eleinte volt az a kávédaráló hang, és visszafogottabb is volt. A Transzfogarason dicsérték meg a hangját először, és azóta is kaptam többször pozitív visszajelzéseket rá. Rajta vagyok, hogy kiégjen rendesen az a dob. 😄
G-MANN🍀2024-11-08 15:50:28 // 37763
És ez tovább változik, ahogy telnek a kilóméterek 😉
SD2024-11-08 13:49:53 // 37762
Tegnap mentem egy kört még hazafele a supersprintet hallgatni, 3000-500 között használva, még egy könnycseppet is elmorzsoltam.. Még a kipufogó is máshogy szól ha megmelegedik:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-08 12:10:19 // 37761
Amúgy meg ez nagyon az én világom. XD
Giuntini2024-11-08 10:22:25 // 37759
Nálam ezek közül még mindig a Testarossa hangja a legszebb zene!
Sajnos nincs itt a 250 GT Lusso hangja, szerintem az mindent visz!
SD2024-11-07 21:34:49 // 37758
megfáradt a szorzótábla:D
RomeoOne2024-11-07 19:58:44 // 37757
A 33 Stradale V8-asa:
RomeoOne2024-11-07 19:54:23 // 37756
Nem matekolt a matek? :DDD
SD2024-11-07 17:35:21 // 37755
lol 250 az :D
SD2024-11-07 17:34:40 // 37754
Azért a 3literes V12 is faintos lehet, meg szervízelni :D:D:D
Akkor 500ccm/dugó hogyhogy nem a 2000-es motor:)
Tehát nem csak 6000 lehet egy V12:)))
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-07 15:01:04 // 37752
A beteg fülemnek a kis v6-os Dino kéne XD Abban hallok legtöbb mechanika hangot. Az újabb gépek.. ugyan. Műhang :-)))
SD2024-11-07 13:00:08 // 37751
azon gondolkozom miért rúg oda neki rögtön hidegen..
persze ugye itt gondolom a szivató sem automata, és hogy ne fulladjon le..
meg lehet a benzin hamarabb megkeni a hengerfalat mint az olaj?

A ferrarik eleve így indulnak, vagy az csak színház? Vagy mert hogy mennyire ciki ha visszafullad egy ferrari?:D 348?:D
SD2024-11-07 12:52:16 // 37750
Én eleinte, rögtön fékkel indítottam lássam problémázik-e.
Mostanában már max melegen indítom így.

Párszor amúgy beejtette a fékpedált, de gondolom mert vagy nem nyomtam eléggé vagy korán vagy későn nyomtam le.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-07 09:53:30 // 37749
Igazából ugyanez történik. A gombot megnyomod, az üzemanyag pumpa dolgozik egyet. Mikor abbahagyja a mindenféle hangokat, lehet a motort indítani. Sose csináltam másképp, teljesen egyértelmű.
RomeoOne2024-11-07 08:04:57 // 37748
De, az felel meg annak, mint ha az elfordítós kulccsal előbb a gyújtást adnád rá, majd aztán indítod. Ha egyből fék mellett startolsz az olyan, mint ha nulláról egyből indítózásig tekernéd a kulcsot.
SD2024-11-06 19:34:34 // 37747
ez a klasszik indítás:) szerintem kevésbé terheli az elektromos hálózatot és a kapcsolódó deviceket:)
Shadin2024-11-06 19:11:23 // 37746
Azt úgy is kell, nem? Előbb gyújtás,majd ha lenyugodott, akkor fékkel...
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-06 18:36:03 // 37745
Ez igaz, sajna a 159-em zárhídja 5 évesen gatya volt, le kellett kezelnem, festenem. A vezetékekkel is volt baj, egész más minőség mint anno a 146 vezetékelése. A műanyagok..na arra én is kiváncsi leszek, mert a Giuliában a fél motor az :-) Nem örülök ezeknek én sem, de a másik oldalról a nagyszilárdságú acélok a kaszniban, a modern futómű tervezés, nagyon jó dolgokat adnak ki.
Továbbra is a Giuliettát érzem olyan középútnak, ami még talán nem fog összedőlni 20 évesen sem, már kategóriákkal jobban megtervezett futóműve és sokkal sokkal merevebb kasznija van, mint bármely elődnek. Még viszonylag kevés a motorban a műanyag, és az önpusztító megoldás.
SD2024-11-06 18:21:31 // 37744
én úgy gondolom az MA programja addig más:)
Meg mostanában már mindig előbb fék nélkül adok gyújtást utána csak a tűz:D
Mint régen a 155-ben:)
RomeoOne2024-11-06 18:16:26 // 37743
sírok sebességbe tenni míg nem ejti a fordulatot

Mondjuk ez is csak önszivatás, mint amit a villanynál lerítál lentebb, értelme meg semmi :D Nincs lényegi összefüggés aközött, hogy az EU-s előírások miatt hamar be kell fűtenie a katit meg aközött, hogy elindulhatsz-e már. Vársz 5 mp-et, amíg beolajozza magát és mehet is sebességbe.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-06 17:51:02 // 37742
Szerintem igen, csak esetleg szoftver csere is kell. Egyébként minek? Én nagyobb féket nem raknék már fel, elég keményet fog ez így is, bőven elég a Veloce "nagy" fék. Nekem nagyon tetszik a mostani mart tárcsás kombóval, olyan kis precíz. Egy QV féket meg ha elpályanapozok, csak sokkal drágább cserélni XD
SD2024-11-06 17:44:22 // 37741
igen ez nekem is dilemma volt hogy ez milyen dolog..
de végül is ezért is eset rá a szunyogirtó lámpa is....
ja... agyonbonyolított, sírok sebességbe tenni míg nem ejti a fordulatot de most percekig járatni egy garázsból kiállásért:D

hát azóta kevesebb esetben állok ki:D
vagy ha tudom ott van dolgom addig nem állok be..
Piritu - 1.000.0002024-11-06 16:10:20 // 37740
Azért azok bonyolultsága - akár csak elektronika terén - messze volt ezektől. Ha jól emlékszem már a 159-ben is tíz feletti számítógép volt. Nem beszélve a "környezetbarát" anyagokról amiből majd a NOS is elporlad a raktárban...
Piritu - 1.000.0002024-11-06 16:06:59 // 37739
A kérdés az volt hogy elgurul-e és meg tudod-e állítani. Nem gurul el.
A mechanikus pöcköt meg nem fogod a kocsi alá mászva csak azért kiakasztani hogy elgurulhasson :-)

Amúgy nekem a kéziféket is behúzza...
Pont ez volt a gondom anno hogy ha nem indítom el a motort nem tudom a kocsit a garázsban 10-20-30 centit odébb tolni.
SD2024-11-06 16:00:28 // 37738
de akkor a QV fék ráakaszt és kész? jó ilyen bizbaszok távtartók meg hubok.. de hogy a belét nem kell bántani?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.