Amúgy én a 156 berlina-n szocializálódtam, szóval a 159 csomagtartója nagyon nagy volt (bár nekem nem volt benn mélynyomó meg ilyen úri huncutságok, ez lehet segített rajta)
A Stelvio-t ne is említsük...
Liquid2025-09-18 22:56:35 // 40072
Liquid2025-09-18 22:54:29 // 40071
a) a 159-et utáltad ezért mindegy mit csinált az nem volt jó, tudom érzékeny pont :)
b) azóta megtanultál pakolni :)
b) azóta megtanultál pakolni :)
SD2025-09-18 22:23:17 // 40070
Nekem volt egy kombi passatom, na annak a csomagtartója három szívrohamnyi cuccot tudott elnyelni, ha még tetőboxxal nehezítetted.. Ezek után elmentünk lift nélküli apartmanba nyaralni.. és én felgordtam 52 fokban a gyerekágytól kisbiciklin át mindent ami belefért, és rájöttem hogy nem életcélom ebben meghalni, soha többé nem akarok olyan autót aminek nagyobb csomagtartója van mint amit kényelmesen fel tudok vinni bárhova boldogan:D
Zselé2025-09-18 22:07:46 // 40069
Nekem a 159 SW volt, és egy nagy, jól pakolható csomagtartónak tartom! Bár a nyílás nem a legnagyobb, és elég magasra is kell emelni a csomagot.
Utána jött a Giulia, és azóta mérhetetlenül lesz.rom a csomagtartót… XD
Utána jött a Giulia, és azóta mérhetetlenül lesz.rom a csomagtartót… XD
RomeoOne2025-09-18 21:51:43 // 40068
Én nem éreztem minőségi különbséget a két csomagtartó között. Mindkettő mély volt és alacsony.
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-18 21:50:00 // 40067
Ez vicces, mert szerintem pont fordítva van XDDD
A 159 ti-be olyan nehéz volt pakolni, hogy hihetetlen. A Bose hangszóró plusz kitolás volt.
Épp ezért is volt tök kizárt hogy bármilyen prémum hifit rendeljek a Giuliába Gyűlöltem azt a megoldást, hogy belóg a mélynyomó, és semmi nem fér be tőle a nyíláson.
A Giulia szerintem literre hasonló, nekem nincs gondom vele.
A 159 ti-be olyan nehéz volt pakolni, hogy hihetetlen. A Bose hangszóró plusz kitolás volt.
Épp ezért is volt tök kizárt hogy bármilyen prémum hifit rendeljek a Giuliába Gyűlöltem azt a megoldást, hogy belóg a mélynyomó, és semmi nem fér be tőle a nyíláson.
A Giulia szerintem literre hasonló, nekem nincs gondom vele.
Piritu - 1.000.0002025-09-18 20:48:26 // 40066
Másodiknak tuti.
Amíg a 159 sedannak volt csomagtartója a Giuliának nincs :-( (Családi autókról beszélünk.)
Amíg a 159 sedannak volt csomagtartója a Giuliának nincs :-( (Családi autókról beszélünk.)
RomeoOne2025-09-18 19:46:34 // 40065
Miért? SW-t vettél volna? 159-ből sem SW-t vettél.
Piritu - 1.000.0002025-09-18 18:29:27 // 40064
"Arra emlékszem, hogy az elején neuralgikus pont volt, hogy nincs és nem is lesz belőle SW." - nekem még mindig fáj...
Piritu - 1.000.0002025-09-18 18:18:45 // 40063
évi 1.700 :-)
B3WiN2025-09-18 14:57:10 // 40062
SD2025-09-18 13:51:21 // 40061
jó legyen csak 15k:D holnap jövök:D
SD2025-09-18 13:49:54 // 40060
Statisztika kedvelőknek: évi 1500 az napi 5, ma még tartozok:D
SD2025-09-18 13:44:26 // 40059
A 155 topic még vezet, ott 150 ezer hozzászólásom volt, a teljes haszon pénzben nem kifejezhető, mind a közösség mind az üzemeltető szemszögéből:D
SD2025-09-18 13:43:16 // 40058
De most kettőt írtál akkor kettőt írjak?:D
RomeoOne2025-09-18 10:18:33 // 40057
Ennek örömére itt is hagyom egy 5 évvel ezelőtti blogbejegyzésemet, amit épp arról írtam, hogy mitől is olyan különleges a Giulia Q. Olvassa mindenki áhítattal :D
A király visszatér - Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
A király visszatér - Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
RomeoOne2025-09-18 10:14:17 // 40056
Csak úgy repül az idő, ha jól mulat az ember :) Nekem 2016 május elején volt ebben a topikban az 1. kommentem. Igaz, '16 áprilisában regisztráltam az oldalra, sokkal hamarabb nem is lehetett volna :D
Volt már itt azóta egy pár dolog. Lehet a Chat GPT-t rá kéne ereszteni a topikra és mondani neki, hogy csináljon egy összefoglalót éves bontásban, hogy mik voltak a főbb témák. Arra emlékszem, hogy az elején neuralgikus pont volt, hogy nincs és nem is lesz belőle SW.
Aztán Herner Tomi volt az egyik első (topikban első), akinek QV-ja lett (akkor még QV volt).
Aztán szépen lassan gyűltek a tulajok.
'22-ben meglett SD-nek is, utána minden második hsz. az övé volt... :DDDD
Volt már itt azóta egy pár dolog. Lehet a Chat GPT-t rá kéne ereszteni a topikra és mondani neki, hogy csináljon egy összefoglalót éves bontásban, hogy mik voltak a főbb témák. Arra emlékszem, hogy az elején neuralgikus pont volt, hogy nincs és nem is lesz belőle SW.
Aztán Herner Tomi volt az egyik első (topikban első), akinek QV-ja lett (akkor még QV volt).
Aztán szépen lassan gyűltek a tulajok.
'22-ben meglett SD-nek is, utána minden második hsz. az övé volt... :DDDD
Liquid2025-09-17 22:24:13 // 40055
szép mint egy lőtt seb
Shadin2025-09-17 22:05:08 // 40054
Emlékszem rá, élőben néztem a bemutatót. Naggyon durva, hogy tíz éve volt már.
Peti16V2025-09-17 20:05:44 // 40053
…Quadrifoglio..
Peti16V2025-09-17 20:00:23 // 40052
Ma napra pontosan 10 éve mutatták be a Giuliát a frankfurti autószalonon (pontosabban a Quadrifoliót).
Láthatóan öregszik a típus, de a 10 év akkor is nagyon durván hangzik.
Láthatóan öregszik a típus, de a 10 év akkor is nagyon durván hangzik.
Shadin2025-09-16 09:43:36 // 40049
Szerintem gyönyörű és pot passzol :-)
SD2025-09-16 09:19:55 // 40048
Shadin2025-09-15 15:16:38 // 40047
A motort muszáj szervizmódba tenni, mert utána fog ráállni az új pozícióra a vastagabb betétek miatt. Szerintem felesleges rizikózni. Fék szerviz módba, gyújtás le, betét csere, majd gyújtás után fék és kézifék egyszerre visszaállítja a rendszert alaphelyzetbe.
Mondhatnám, hogy a betétek, tárcsa, nyereg csere utánkell/lehet kalibrálni/állítani ezek cseréjét a korrekt fék működés végett.
Mondhatnám, hogy a betétek, tárcsa, nyereg csere utánkell/lehet kalibrálni/állítani ezek cseréjét a korrekt fék működés végett.
Piritu - 1.000.0002025-09-15 15:15:35 // 40046
A helyi szerviz fogja csinálni mert nem tudom kiszámlázni
Csak kíváncsi voltam hogy meg lehet-e oldani….
Meg.
:-)
Csak kíváncsi voltam hogy meg lehet-e oldani….
Meg.
:-)
Piritu - 1.000.0002025-09-15 15:11:21 // 40045
Találtam egy érdekes videót. Itt nem gatyázik, leveszi a motort, amig visszatolja…
Shadin2025-09-15 10:54:30 // 40043
Nem igazán, a kézifékmotor szerviz üzeme csak egy dolog, de attól még a hidraulikus dugattyút is vissza kell nyomni, csak tök egyszerű, mert nem kell tekergetni közben, hanem pont úgy mint az elsőt, visszatolod. Én mielőtt még szétszedem, egy csavarhúzóval a nyereg és a régi betét közé téve visszat szoktam tolni, így nem kell segédeszköz hozzá. Persze a tartálykupakot le kell szedni és ha túl sok benne az olaj akkor kell helyet csinálni a visszatérő folyadék számára.
leopop32025-09-15 08:49:35 // 40042
Szerintem sem lehet annyira rossz, bár a videóban úgy gondolom a vezérlés is el volt rakva 😅
leopop32025-09-15 08:46:06 // 40041
Na ezt már sem megerősíteni sem cáfolni nem tudom 🤣
leopop32025-09-15 08:45:11 // 40040
Jaja ez is lehet mert méretben azért kicsi a Junior a Tonale pedig normál méretű.
A lízing érv is okés szerintem, én Facebookon szoktam látni külföldi fórumokban, hogy szép számmal veszik és szeretik is a Tonelét.
A lízing érv is okés szerintem, én Facebookon szoktam látni külföldi fórumokban, hogy szép számmal veszik és szeretik is a Tonelét.
SD2025-09-15 06:06:13 // 40039
Továbbítva:) Most már tényleg én is ráindítok itt is a rossz idős évszak:)
SD2025-09-15 06:04:15 // 40038
igen visszatekeri a kéziféket teljesen.
De ugye ez egy QV ez ott külön nyereg.
A mienken a normál dugattyút is mozgatja, a nagyban nem változik, de érdemes egy Braga service videót még megnézni hogy ne hibakóddal menj utána szervízbe.
De már nem varázslat megoldható:)
De ugye ez egy QV ez ott külön nyereg.
A mienken a normál dugattyút is mozgatja, a nagyban nem változik, de érdemes egy Braga service videót még megnézni hogy ne hibakóddal menj utána szervízbe.
De már nem varázslat megoldható:)
Piritu - 1.000.0002025-09-14 20:07:43 // 40037
...tényleg csak ennyi?
Piritu - 1.000.0002025-09-14 20:03:45 // 40036
Hátsó fék cserekor hogy lehet visszaállítani hogy legyen hely az új betétnek?
quash2025-09-14 19:47:27 // 40035
Elküldöd nekem is?
quash@quash.hu
Ha simán lehet nyomtatni, akkor ez pikk-pakk megvan! :D
quash@quash.hu
Ha simán lehet nyomtatni, akkor ez pikk-pakk megvan! :D
SD2025-09-14 18:25:56 // 40034
nekem ez elég jól körüljártnak tűnik: https://youtu.be/0rH9AxVkeLQ
Ebből számomra nem az tűnik ki hogy gyári hibás lenne, inkább hogy 200+km után előfordulhat hogy porlasztó és szivattyú csere szükséges.
Reggelente csörgő hangja van... = Hát indítsák délután! :D:D:D
Ebből számomra nem az tűnik ki hogy gyári hibás lenne, inkább hogy 200+km után előfordulhat hogy porlasztó és szivattyú csere szükséges.
Reggelente csörgő hangja van... = Hát indítsák délután! :D:D:D
SD2025-09-14 18:21:31 // 40033
Atesz822025-09-14 12:15:57 // 40032
RomeoOne2025-09-12 11:17:26 // 40031
Én inkább arra tippelnék, hogy ez még méretben nem olyan kicsi és újabb (vagy legalábbis későbbi modell), mint egy Giulia/Stelvio a nyugaton szokásos 3-4-5 évre belízingelt autók között ez tart most abban az időablakban, ahol a lízingelt autók zömét adja az Alfánál.
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-12 11:12:07 // 40030
Jó a marketingje a CP4-nek, ettől még problémás, rengeteg BMW-vel van gond miatta.
24 órát persze kibír 🤣
24 órát persze kibír 🤣
leopop32025-09-12 08:49:25 // 40029
Nem csodálkozom a Tonale nagyon jó lett. Lehet benzinesként, plug in hibridként, dízelként venni így mindent lefed a full elektromoson kívül amit amúgy sem szeretnek az olaszok.
Őszintén szerintem 1000x jobb lett mint a Junior, pedig én azzal is nagyon meg voltam elégedve a teszt során.
Régebbi alfákon csodálkozom, hogy nem volt túl sok.
Őszintén szerintem 1000x jobb lett mint a Junior, pedig én azzal is nagyon meg voltam elégedve a teszt során.
Régebbi alfákon csodálkozom, hogy nem volt túl sok.
RomeoOne2025-09-11 14:13:58 // 40028
Egyébként tapasztalat az olaszországi Alfás helyzetről:
Messze a legnagyobb számú modell a Tonale volt. Szinte minden második sarkon szembejött egy. Szerintem az összes Alfa fele, amit láttam, Tonale volt.
Láttam pár Junior-t is. Giulia és Stelvio is akadt azért, főleg Stelvio. Giuliettából volt még sok.
A régebbi, 159, 147, 156-os Alfából viszont már nem lehetett túl sokat látni. Persze azért akadt régi Spider is, 75-ös is, régi Giulia és mindenféle egyéb finomság is :)
Messze a legnagyobb számú modell a Tonale volt. Szinte minden második sarkon szembejött egy. Szerintem az összes Alfa fele, amit láttam, Tonale volt.
Láttam pár Junior-t is. Giulia és Stelvio is akadt azért, főleg Stelvio. Giuliettából volt még sok.
A régebbi, 159, 147, 156-os Alfából viszont már nem lehetett túl sokat látni. Persze azért akadt régi Spider is, 75-ös is, régi Giulia és mindenféle egyéb finomság is :)
leopop32025-09-11 08:45:16 // 40026
leopop32025-09-11 08:44:27 // 40025
Biztos hogy nem rossz a 2.2 jtd kb úgy kell elképzelni mint a 2.0 jtd-t. Még a hibái is majdnem ugyanazok.
leopop32025-09-11 08:32:57 // 40024
Ugyanezt gondoltam én is csak te gyorsabb voltál :DD
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-10 15:07:15 // 40023
A 159-ben még a három dugattyús, radiális Bosch szivattyú van. A Giuliában sajnos a Bosch CP4. Az Alfánál kevesebb a dokumentált eset (még), de pont ez a jelenség, hogy knyírja a komplett befecskendező rendszert. Elkezded beírni a gugliba, hogy Bosch CP4, és az automatikus kiegészítési javaslatok a "lawsuit" és az "issues" 😅
Csak elég egymás mellé tenni egy radiális régebbi nagy vasdarab Bosch pumpát, és ezt a kis játékpumpát, egyből látszik hogy valami itt kérem el lett spórolva. 🤔 Plusz tervezési hibás is.
Csak elég egymás mellé tenni egy radiális régebbi nagy vasdarab Bosch pumpát, és ezt a kis játékpumpát, egyből látszik hogy valami itt kérem el lett spórolva. 🤔 Plusz tervezési hibás is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.