Szerintem kerékőrcsavarokhoz! Az enyémhez is volt, de sorra hagytam el őket!
Ezekről is már hiányzik:

A Régen a Trabanton és a Wartburgon :) volt gyári, de az műanyag volt!
Pityukoma, Tibcsi166! Köszönöm az eddigi remapos fogyasztási adatokat!
Vagy szerezzek sima horganyzott csavarokat?
Tudja valaki kerékcsavar rozsdásodás ellen a megoldást? Létezik kerékcsavar rozsdamentes (A2, A3) anyagból? Vagy csak tréhh krómozott van?
Decemberben rozsdátlanítottam, passziváltam RO55-el, de a rozsda visszatért! GRRRR!!!
A ti-be csak nem tehetek rozsdabogját...
Azt veszitek akkor amit linkeltél?
Az pofás darab!
Ha majd a kútra ér, majd vissza kapcsolja N-be! ;)
Miért akarják eladni 1,5 évesen 13K km-rel?
Ezekre nem 4 év gar van már?
Ez így igaz! Nem szeretem az előítéleteket. Nyílván box-ból is és Chipből is van gyengébb minőségi szintet képviselő. Az biztos, hogy egy jól megírt program csodákra képes, de az drága is! A box meg stabilan, megbízhatóan hozza, azt amire kitalálták.
Akkor itten most már mindenki csaló?!? ;))
Ha ez így van, akkor a fogyasztásmérő valóban adhat eltérő adatot a megváltoztatott CR nyomás miatt.
Köszönöm! :)
Ugyanezt írtam le 2x már másképpen!
Szerintem meg egyik sem csalás!
A Remap az jobb, de csak akkor, ha profi csinálja! Nyílván ennek ára is van!
Csalás, igen, mert ugyanaz a motor, csak az erősebbért 350K HUF-al többet kértek! ;)
Jó lenne pontosan tudni hogyan!
Csak ámítás ;)
Egyezzünk már ki, hogy NT, sem csal! Lécci! :)))
Tudod mit!?! A remappal a te a 100-at nyomod, én a novitec-kel a 95-öt! Sose voltam a fekve nyomásba erős. ;)
Mindent félretéve, a sok támadás miatt, amit kapok - most komolyan -, szét fogom szedni majd lefotózom, és az összes kritikusomnak elküldöm, hogy nézd! Ez nem csak egy ellenállás...
A szerelőm Galaxy-ja csinálta. Mikor meglátta a boxomat, csak húzogatta a szemöldökét! Mesélte a sztoryját, de én csak annyit mondtam, hogy ez Nem. Ez kérlek Novitec! :)
Tág értelemben a remap is csalás, megváltoztatod az ECU-ba írt adatokat!
Tulajdonképpen ugyanaz történik, csak több változót befolyásol!
Viszont már múltkor is leírtam; tök mindegy mi és, hogy ver át mit, a végeredmény számít. Ha a fogyasztás nem nem nő, akkor minden + teljesítmény ajándék. Természetesen az élettartamot is figyelembe véve.
És ha jól emlékszem, a kiírt DPF-esek kivételével, senki nem tette fel a kezét, hogy az optimalizálás után neki csökkent a fogyasztása. Eddig legalábbis nem..
Egy példa erre: Csoda PDTDi Galaxy + csodabox POTMÉTERREL. (Wooow!)
Ugyan megy mint a disznó, de okádja a füstöt, néha letortyan, mintha gyújtást vennék el, és úgy szórja a hibakódokat, mint Bálint gazda a fűmagot!
A második:
Cseréltem a fékszervó vákumszivattyú lapostömítését. Ennek tudja valaki az élettartamát? A Fordoknál 60K-ként cserélni kell. Mondjuk ott a vízpumpa hajtja!
Ha közel teszem a fülem hozzá, akkor lehet hallani a berregését!
Ilyen:

Már itt is az első:
A főtengelyen levő hosszbordásszíj tárcsa ment már tönkre valakinek! A rezgécsillapító gumim, már nem a legjobb állapotban van!
Voltam ma szerelőnél és beépítésre kerültek - a már korábban - a megvett szűrők, görgők, szíjak, folyadékok. Teli vagyok kérdéssel és észrevétellel! Amit nem tudok feldolgozni magamtól, azt itt majd azért felteszem! :)
Novitec-et szedett szét?
Finoman szólva én sem vagyok egy elektronszakértő!
Az nyilvánvaló, hogy csal, de ahhoz output adat megváltozzon (menjen mint az állat) az input jelet is változtatni kell!
Tulajdonképpen a remap is erről szól. A táblázat értelmezési tartományát megváltoztatják...
Tudnunk kéne, honnan szedi az 56 és az 59 a fogyasztás jelét. Illetve a mérés milyen elven működik. Gondolom egy vagy két átfolyásmérővel!
Ha ez(ek) az átba..ás előtt vannak, akkor a mutatott és a valós fogyasztás nem térhet el! Kalibrálási hibánál is csak konstans lehet ez eltérés! (Ez lehet az 56-nál)
...csak hangosan gondolkodtam!
Jó lenne ezt pontosan érteni mit főztek ki a Novitec konyhában. Hogyan módosítja a rail-, és a szívócső nyomás jelet, mit közöl az ECU-nak? Az adathamisítás, hogyan válik plusz teljesítménnyé, és ennek milyen mellékhatásai vannak? Akár káros, akár jó! Sajnos, ezekre a kérdésekre nem hiszem, választ fogok kapni! Elég nagy a titkolózás. Próbáltam a németeket puhítani, de csak egy beépítési útmutatót küldtek.
Az lesz! Majd a kúton elválik!
Azért igyekszem kevésszer próbálgatni! ;)
Tegnap mentem egy 40 km-es etapot (15 város, 25 országúti tötyörgés) és 6,3 lett az átlagom!
Jó dolog a gyorsulás! De a legjobb az oldalgyorsulás! ;) Legalábbis nekem!
Száguldozni nem szeretek egyenesben, annál is inkább gyorsan kanyart bevenni!
A legjobb viszont az 5 henger! :)
Én is azt választanám, a Mito az törpe! Ellenben a Mito gyönyörű, igazi Alfa. A Giu is szép, de lehetne Alfább. SZVSZ.
Egyébként tökéletesen elégedett voltam a lovacskákkal, ez most csak úgy jött! Ki akartam próbálni. Ha nincs hátrány a benzinkúton, marad, ha van, megy!
A második mondatodon, már többször agyaltam, de mindig arra jutottam vissza, hogy nekem elég a 150 ló. Bár amikor írjátok a 7,5-8-as átlagot, akkor azért mindig irigy vagyok egy picit! 5 henger, meg 200 ló két kipufogón jó dolog. Az más kérdés, hogy hazánkban ezt már nem nagyon lehet kihasználni. Max. csak a tudat alattira hat! :)
Nekem most a sok várostól 500 km-en 7,5-öt mutat a TripA.
Ezt azért most bevitték! :))
Akkor ez egy nyomós érv! A régi vasamban volt direkt szűrő, de én semmi hasznát nem láttam!
M100 egy cikkszám a rendelésnél, a Z100 - ... pedig a sorozatszám!
Magyarul: egy termékről beszélünk! A lényeg, hogy Powerrail 5 és
ezekhez a JTD motorokhoz jó! A 30K az nagyon jó ár, meg kellet volna venned!
Lehet, megpróbálom FBS-el beleragasztani!
Neketek is tréhhül' jön le a felső motor burkolat? Ha leszedem, akkor mindig ott marad a felfogató gumi darab a motoron a tüskén. Próbálkoztam már zsírral olajjal, de mindkettő, csak az első leszedésig működött, illetve csak a rárakást könnyítette meg!
Ragasszam bele a fedélbe a gumi darabokat!
Ötlet, tapasztalat?
Akkor rohanok is egyért! :)
Neem tudom! Én inkább maradok a gyári papírszűrőnél!
Másnak esetleg van sportlevegő szűrője? Tapasztalat?
Nem! Szerintem, az azért túlzás, hogy kötelező! Bár biztos jobb lenne tőle, de én nem vagyok híve a sportlégszűrőknek. Vannak fenntartásaim azok szűrőképességükkel kapcsolatban...
Néztem most, 49 EUR az ára! Én mondjuk K&N néztem 15-20 körül!
Grat! Képek? Akkor Ő is tag lesz? :)
Mit számít, hogy mit ver át? Nem a végeredmény a lényeg! Egy jól megírt és letesztelt (nem két körre gondolok itt) remap biztosan jobb egy boxnál, de ennek ára is van és nagyobb a rizikófaktor!
Konkrétan: Te pl. ismersz olyan Chippert aki olyan programot ír, ami a DPF-et is óvja?
Lehet, hogy gyakori nem lesz, de egy részletesebbet tolok majd a blogomba, ha szaporodnak a közös km-ek!
Felniket nézegettem, mikor is rábukkantam
erre. Gondoltam kipróbálom a NOVITEC érzést! ;) A fogy növekedésétől és DPF-től még félek! Elvileg nem kell, de a puding próbája az evés!
Szerintem ilyen garanciát még az új boxokra sem vállal senki! Még a Novitec sem! Mindenesetre, ha már itt tartunk a Novitec-es boxban, több a bizodalmam mint egy ismeretlen remapban. Bár egy jó remap, melyet rendesen le is tesztelnek, biztosan jó, vagy tán jobb is.
Pont itt kaptam talán a legtöbbet, alacsony sebességi fokozatban. Ugrik mint egy gepárd! :) Sokkal gyorsabban és vehemensebben reagál 1-ben és 2-ben a gázpedál lenyomására. A rugalmassága is számottevően javult! Csökkent a várakozási idő!
Motor felső bunda leszed. A railcső és a szívócsó nyomásmérő stekkerét kell széthúzni és sorosan rákötni a PR-t. Apát az anyára, anyát az apára.
A doboznak még kell keresnem egy végleges helyet, meg a kábeleket is el fogom rendezni esztétikusan. A box most egy szivaccsal van hozzászorítva az akksihoz!
Autóm típusához új utótag került a mai napon! :))
Novitec Powerrail V
Megy mint a disznó! Vagy 200 kg-ot letagadhatna! :)
A railcső és a szívócsó nyomásmérőt vágja át! A DPF-et ez mán szereti!
Remélem a fogy megmarad! Eddig az első 25 km-en, nem tapasztaltam növekedést! 90-es (óra szerinti) tempomatnál 5,5-57 l/100 km.
AIR OUTLET ON CONSOLE
Pont ebbe botlottam bele az eLearn-be, a nagy keresés közben!

Az értetlenségemet az okozta, hogy rá volt írva, hogy EGR!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.