Mentél már 159-el?
Kazi? Mi szükség van erre?
droberto2023-03-18 20:27:42 // 6596
droberto2023-03-18 20:26:55 // 6595
Jah... Nem írtál róla semmit. Tényleg.
Engem hányszor láttál/olvastál a 75, 156 topicban fröcsögni?
Köszönöm a jelzőt!
Engem hányszor láttál/olvastál a 75, 156 topicban fröcsögni?
Köszönöm a jelzőt!
droberto2023-03-18 20:07:10 // 6594
Mínusz 140+40.
droberto2023-03-18 19:58:32 // 6593
Nem lehetne, hogy befejeznénk a gyalázkodást?!?
Nekem is van véleményem más típusokról, nem hogy a típusspecifikus topicba nem írom le hanem sehova.
Mindegyik típusnak vannak gyengeségei. A 159-nek is van rengeteg. De a futóművel igencsak melléfogtok.
Ha nem megy amit kérek, akkor én tisztelettel búcsúzom innen.
Nekem is van véleményem más típusokról, nem hogy a típusspecifikus topicba nem írom le hanem sehova.
Mindegyik típusnak vannak gyengeségei. A 159-nek is van rengeteg. De a futóművel igencsak melléfogtok.
Ha nem megy amit kérek, akkor én tisztelettel búcsúzom innen.
droberto2023-03-18 19:42:55 // 6592
Így van. Éljen a 146 TD.
droberto2023-03-18 19:32:08 // 6591
M32 gearbox: 42 kg
F40 gearbox: 57 kg
Aisin AWTF-80 SC: 90 kg
F40 gearbox: 57 kg
Aisin AWTF-80 SC: 90 kg
droberto2023-03-18 19:15:51 // 6590
Szerintem te se háttal ültél fizika órán.
17 mázsa, 100-as tempo egy szűkülő nyújtott kanyarban, egy száz kilós koma a motorháztetőn vagy a csomagtartóban. Szerinted megváltoztatja alapvetően az futómű karakterisztikáját?
Szerinted gázelvetelkor a 159 nem ugyanúgy dobja magát?
🙆🏼♂️
17 mázsa, 100-as tempo egy szűkülő nyújtott kanyarban, egy száz kilós koma a motorháztetőn vagy a csomagtartóban. Szerinted megváltoztatja alapvetően az futómű karakterisztikáját?
Szerinted gázelvetelkor a 159 nem ugyanúgy dobja magát?
🙆🏼♂️
droberto2023-03-18 11:55:25 // 6589
Én elfogadok mindent amit Gyuri mond. Főleg amit most utoljára írt.
Sok igazsága volt ebben.
Viszont ha úgy mondja, hogy korábban mondta, hogy orrtolós akkor azt nem tudom elfogadni.
Te ezek szerint nem voltál ott Miklóson amikor asszem talán a Liquid 2,4-es Berlinaja (remélem jól emlékszem) az M0 körforgóban pont úgy kilenccsel előre ment gázelvételkor mint az enyém. Dirrkt ezért elmentünk vandálkodni a két sávos körforgóba. Úgyhogy ebben nincs különbség 59 és 59 közt.
Sok igazsága volt ebben.
Viszont ha úgy mondja, hogy korábban mondta, hogy orrtolós akkor azt nem tudom elfogadni.
Te ezek szerint nem voltál ott Miklóson amikor asszem talán a Liquid 2,4-es Berlinaja (remélem jól emlékszem) az M0 körforgóban pont úgy kilenccsel előre ment gázelvételkor mint az enyém. Dirrkt ezért elmentünk vandálkodni a két sávos körforgóba. Úgyhogy ebben nincs különbség 59 és 59 közt.
droberto2023-03-17 23:52:10 // 6588
Én nem most nem mentem vissza a hsz-ekkel csak emlékekezetből írok....
Szerintem én a te vívódásodat a 159-eddel amikor hónapokon keresztül, amikor nem tudtad eldönteni, hogy szeresd vagy sem, szó nélkül hallgattam. Még akkor se kommenteltem szerintem semmit, amikor te elkezdted teljesen másnak látni az autót, mint amilyennek előtte soha senki nem látta.
Nah az első ami kib@szottul felb@szott amikor azt írtad, hogy alapvetően alulkormányzott szerinted a 159. Nah akkor azzal már annyira nem tudtam azonosulni, hogy szóvá tettem. De azt is először teljesen kúltúráltan. Próbáltalak megérteni először. Akkor jutottam arra, hogy nem volt tempód és vagy nem játszottál a gázpedállal.
Minden Cartárs korábban az autó szépsége után a kocsi jó, stabil, de játékos futóművét jelöli meg általában pozitívumként.
A korai szaksajtó is egyöntetűen ezt emelte ki, hogy mennyire jól kanyarodik határhelyzetben, mekkora élmény vezetni. Furcsa mód még a németek szerint is a 159 a legjobb középkategóriás. Olyannyira, hogy jobbnak tartották mint a korabeli 3er-t. Ami hatalmas szó.
Link.
Nézd meg itt is: 0:30-nál úgy fordul a feneke a kocsinak, ahogy az a nagykönyvbe le van írva. Tökre úgy viselkedik mint bármelyik Alfa, csak sokkal gyorsabban kell menni hozzá, mert sokkal stabilabb. Brutális merev a karosszéria, szélesek a vonatfütty hosszú lengőkarok bekötési pontjai, valamint az elődökhöz képest nagyon nagy kereke van.
A mostani 146 párhuzamot se értem. Összehasonlítasz két tök más dolgot. Egy kifinomult alu nyitott szilentes kkl-t egy tömörszilentes vas mcphersonnal. Ráadásul mindenki tudja, hogy nagy általánosságban, a Type Two Platformos digo járgányok futóműve nem a tartósságról híres. Ezzel szemben a 159 százezreket elfutott hiba nélkül.
De mindegy is. Nem fogok ezen vitatkozni, mert ha nem akarsz megérteni, nem jössz el velem autózni akkor így értelmetlen a vita.
Szerintem én a te vívódásodat a 159-eddel amikor hónapokon keresztül, amikor nem tudtad eldönteni, hogy szeresd vagy sem, szó nélkül hallgattam. Még akkor se kommenteltem szerintem semmit, amikor te elkezdted teljesen másnak látni az autót, mint amilyennek előtte soha senki nem látta.
Nah az első ami kib@szottul felb@szott amikor azt írtad, hogy alapvetően alulkormányzott szerinted a 159. Nah akkor azzal már annyira nem tudtam azonosulni, hogy szóvá tettem. De azt is először teljesen kúltúráltan. Próbáltalak megérteni először. Akkor jutottam arra, hogy nem volt tempód és vagy nem játszottál a gázpedállal.
Minden Cartárs korábban az autó szépsége után a kocsi jó, stabil, de játékos futóművét jelöli meg általában pozitívumként.
A korai szaksajtó is egyöntetűen ezt emelte ki, hogy mennyire jól kanyarodik határhelyzetben, mekkora élmény vezetni. Furcsa mód még a németek szerint is a 159 a legjobb középkategóriás. Olyannyira, hogy jobbnak tartották mint a korabeli 3er-t. Ami hatalmas szó.
Link.
Nézd meg itt is: 0:30-nál úgy fordul a feneke a kocsinak, ahogy az a nagykönyvbe le van írva. Tökre úgy viselkedik mint bármelyik Alfa, csak sokkal gyorsabban kell menni hozzá, mert sokkal stabilabb. Brutális merev a karosszéria, szélesek a vonatfütty hosszú lengőkarok bekötési pontjai, valamint az elődökhöz képest nagyon nagy kereke van.
A mostani 146 párhuzamot se értem. Összehasonlítasz két tök más dolgot. Egy kifinomult alu nyitott szilentes kkl-t egy tömörszilentes vas mcphersonnal. Ráadásul mindenki tudja, hogy nagy általánosságban, a Type Two Platformos digo járgányok futóműve nem a tartósságról híres. Ezzel szemben a 159 százezreket elfutott hiba nélkül.
De mindegy is. Nem fogok ezen vitatkozni, mert ha nem akarsz megérteni, nem jössz el velem autózni akkor így értelmetlen a vita.
droberto2023-03-17 20:33:07 // 6587
Én hoztam fel a 146-ot. Igazad van.
droberto2023-03-17 19:49:12 // 6586
Én ha nem baj, nem sértődöm meg, hogy azt mondod, hogy alternatív valóságban élek. Nem zavar. De akkor mindenki abban él téged leszámítva. Ugyanis rajtad kívül nem tudok olyan 159 tulajt akinek ne tetszett volna annak futóműve.
De szerintem te se tudsz ilyen tulajt magadon kívül.
Nincsen baj, ha más tartományban működsz, mint más. Jó dolog az egyediség, és ha valaki felvállaja a véleményét. Csak azért van egy határ, elmondod néhányszor, de nem kéne ezt mindig itt hajtogatnod. Rohadtul unalmas, az is, hogy mindig azt mondod, hogy ez csak a saját tapasztaladod, közben pedig szinte tényként állítod, hogy szar a 159.
Ráadásul egyszer ezt mondod, egyszer meg azt. Finoman szólva is nehéz követni.
Régen még a Brera is tetszett, most meg már annyira rondának tartod, hogy kiveri nálad a biztosítékot.
Ha nem tennéd ezt lépten nyomon, nem éreznéd azt, hogy itt többen ezen küldetés-szerűen akarnak változtatni.
Az orttolást is hajtogatod, de egyszerűen nincs igazad ebben. A seggtoláshoz kell a tempó. De szerintem ezel tisztába vagy.
Nem nézek magasalóról, nem vezet szuper jól, max csak vakmerő vagyok néha, amit utálok is magamban.
Két példát ha megengedsz felhoznék, hogy érzékeltessem, hogy milyen érzés hallgatni amiket írsz:
- Neked és a többi Cartársnak, hogy esne, hogy ha én a Giulia topicba állandóan azt a nyílvánvalóan f@szságot írogatnám, hogy a 156-ban jobb volt az üléspozíció?
- Vagy neked és a 145/146 Cartársnak hogy esne/esett volna, ha azt magyaráznám, fejtegetném, hogy az Arna mennyivel jobb autó volt, mint a 145/6?
De szerintem te se tudsz ilyen tulajt magadon kívül.
Nincsen baj, ha más tartományban működsz, mint más. Jó dolog az egyediség, és ha valaki felvállaja a véleményét. Csak azért van egy határ, elmondod néhányszor, de nem kéne ezt mindig itt hajtogatnod. Rohadtul unalmas, az is, hogy mindig azt mondod, hogy ez csak a saját tapasztaladod, közben pedig szinte tényként állítod, hogy szar a 159.
Ráadásul egyszer ezt mondod, egyszer meg azt. Finoman szólva is nehéz követni.
Régen még a Brera is tetszett, most meg már annyira rondának tartod, hogy kiveri nálad a biztosítékot.
Ha nem tennéd ezt lépten nyomon, nem éreznéd azt, hogy itt többen ezen küldetés-szerűen akarnak változtatni.
Az orttolást is hajtogatod, de egyszerűen nincs igazad ebben. A seggtoláshoz kell a tempó. De szerintem ezel tisztába vagy.
Nem nézek magasalóról, nem vezet szuper jól, max csak vakmerő vagyok néha, amit utálok is magamban.
Két példát ha megengedsz felhoznék, hogy érzékeltessem, hogy milyen érzés hallgatni amiket írsz:
- Neked és a többi Cartársnak, hogy esne, hogy ha én a Giulia topicba állandóan azt a nyílvánvalóan f@szságot írogatnám, hogy a 156-ban jobb volt az üléspozíció?
- Vagy neked és a 145/146 Cartársnak hogy esne/esett volna, ha azt magyaráznám, fejtegetném, hogy az Arna mennyivel jobb autó volt, mint a 145/6?
droberto2023-03-17 18:20:10 // 6585
Szerinted nekem mi az alternatív valóságom?
A) Hogy a 159 semlegesen kanyarodik a kategóriatársaihoz és az első kerekesekhez képest?
B) Hogy a 159 nek tartósak a futóműalkatrészei az elődjeihez és a kategóriatársaihoz képest?
Miért nem szidtad? Elkezdél falsh hasonlítgatásokkal jönni. Azt modtad, hogy az általánosan 60-120k km után kopogóssá váló Type Two platform -os autóknak meg mittudomén milyen japán hulladékoknak jobbak a szilentjei (amik igazából teljesen mások), később meg már a lengőkarokról beszéltél vagy legalábbis erősen utaltál rá.
Ezen az állításodon minden 145-146 tulaj csak mosolyogna. (Persze tiszta szívből elhiszem, hogy neked szerencséd volt, de általánosságban pontosan tudod te is, hogy nincs így)
Nekem ez borzasztóan rosszul esik Gyuri.
Orrtolás. A mai napig él az ajánlatom, hogy meg megmutassam, hogy a 159-es nem orrtolós. Jó lett volna, ha míg megvan eljössz egy talira és akkor a tieddel is megmutattam volna (ha megengengedted volna), hogy a ZEN csak a kéreg.
Mi szivatunk a marhaságainkkal? Te szidod a 159-et állandóan és nem én a 146-ot.
Mivel szivatuk? Ki az a mi egyáltalán? Mind Alfások vagyunk. Ha a Kopaszira gondolsz, akkor én ott se voltam.
Nincs mi világunk, ti világotok, szerintem fogadjuk el egymást a hülyeségeinkkel együtt. Szerintem itt mindenki szereti az összes modelt azok erősségeivel és gyengeségeivel.
Néztem a Tempót-t jó buli lehetett. Örülök, hogy odatetted magad. Nem spóroltál, jó volt látni. Ha mentem volna én is úgy nyomtam volna mint te.
Gondolkodtam is rajta erősen, kicsit bánom is, de most (és szerintem kb. semmikor) a negyed millás Conti WC TS870-eket nem akartam volna szétzúzni. Ezekkel én minimum 8 évig tervezek, hogy utána én is át tudjak ülni egy Giuliába. (Kéne erre valami olcsóbb gumikat szerezni....)
Örülök, hogy te is hazatértél. Remek kocsi a Giulia. :)
A) Hogy a 159 semlegesen kanyarodik a kategóriatársaihoz és az első kerekesekhez képest?
B) Hogy a 159 nek tartósak a futóműalkatrészei az elődjeihez és a kategóriatársaihoz képest?
Miért nem szidtad? Elkezdél falsh hasonlítgatásokkal jönni. Azt modtad, hogy az általánosan 60-120k km után kopogóssá váló Type Two platform -os autóknak meg mittudomén milyen japán hulladékoknak jobbak a szilentjei (amik igazából teljesen mások), később meg már a lengőkarokról beszéltél vagy legalábbis erősen utaltál rá.
Ezen az állításodon minden 145-146 tulaj csak mosolyogna. (Persze tiszta szívből elhiszem, hogy neked szerencséd volt, de általánosságban pontosan tudod te is, hogy nincs így)
Nekem ez borzasztóan rosszul esik Gyuri.
Orrtolás. A mai napig él az ajánlatom, hogy meg megmutassam, hogy a 159-es nem orrtolós. Jó lett volna, ha míg megvan eljössz egy talira és akkor a tieddel is megmutattam volna (ha megengengedted volna), hogy a ZEN csak a kéreg.
Mi szivatunk a marhaságainkkal? Te szidod a 159-et állandóan és nem én a 146-ot.
Mivel szivatuk? Ki az a mi egyáltalán? Mind Alfások vagyunk. Ha a Kopaszira gondolsz, akkor én ott se voltam.
Nincs mi világunk, ti világotok, szerintem fogadjuk el egymást a hülyeségeinkkel együtt. Szerintem itt mindenki szereti az összes modelt azok erősségeivel és gyengeségeivel.
Néztem a Tempót-t jó buli lehetett. Örülök, hogy odatetted magad. Nem spóroltál, jó volt látni. Ha mentem volna én is úgy nyomtam volna mint te.
Gondolkodtam is rajta erősen, kicsit bánom is, de most (és szerintem kb. semmikor) a negyed millás Conti WC TS870-eket nem akartam volna szétzúzni. Ezekkel én minimum 8 évig tervezek, hogy utána én is át tudjak ülni egy Giuliába. (Kéne erre valami olcsóbb gumikat szerezni....)
Örülök, hogy te is hazatértél. Remek kocsi a Giulia. :)
droberto2023-03-17 16:49:52 // 6584
Hát azért erre ne vegyünk így mérget.
Ez is legendaszámba megy.
Te te vagy bárki itt tud olyanról, hogy kicserélt mindent futóműalkatrészt új gyárira és nem ment el vele minimum 200k km-t vagy 10 évet gondtalanul.
Én nem tudok ilyenről. :)
(Egyébként a Gyuri pont, hogy nem gyári f. lk. épített be.)
Ez is legendaszámba megy.
Te te vagy bárki itt tud olyanról, hogy kicserélt mindent futóműalkatrészt új gyárira és nem ment el vele minimum 200k km-t vagy 10 évet gondtalanul.
Én nem tudok ilyenről. :)
(Egyébként a Gyuri pont, hogy nem gyári f. lk. épített be.)
droberto2023-03-17 16:45:28 // 6583
Gyuri, nem úgy volt a sztori, hogy leírtuk, hogy szétreped a gumi tizenen plusz évesen, erre meg te jössz, ráerősítesz, hogy igen kutyaszar, és, hogy a 146-os mennyivel jobb?
Javíts ki kérlek ha tévedek, de én a világon nem láttam ekkora csúsztatást.
Ezt orrtólós nettó baromságot is csak te találtad ki, hogy felépíts magad köré még egy sztorit ami miatt utálhatod a típust.
Hiába mondta neked akkor is mindenki, hogy nincs igazad, mindenki rosszul tudta egyedül te tudtad jól.
Szögezzük le.... Én elfogadom és őszintén el is hiszem, hogy a te 146-jaid mind jobbak voltak számodra, mint a 159-ed. Elfogadom azt is, hogy te nem szeretted, de hülyeségeket azért már ne állítsunk, mert azzal nem megyünk előrébb.
2015-2018-ban, a legyártott 159-esek (ca. az összvolumen 75%-a) már 10-13 éves volt. Kis részük már a bontóban volt, nagy részükben (főleg a dízelekben) meg már 2-3-4-500k km volt. Persze, hogy volt téma a szilent. És mindig mondtam itt, hogy gyári! (Visszakerestem. A megjelőlt időszakban, csak én 3x írtam, hogy gyárit kell beletenni elsősorban.)
De őszintén nem is értettelek/értelek, hogy te, mint szintén gyári alkatrész hívő, miért vettél AM lengőkart, amikor akkoriban a gyári felső lengőkarok 18-22k Ft-ba mentek a Bereczki Gyuriéknál.
De nincs ennek már semmi jelentősége.
Javíts ki kérlek ha tévedek, de én a világon nem láttam ekkora csúsztatást.
Ezt orrtólós nettó baromságot is csak te találtad ki, hogy felépíts magad köré még egy sztorit ami miatt utálhatod a típust.
Hiába mondta neked akkor is mindenki, hogy nincs igazad, mindenki rosszul tudta egyedül te tudtad jól.
Szögezzük le.... Én elfogadom és őszintén el is hiszem, hogy a te 146-jaid mind jobbak voltak számodra, mint a 159-ed. Elfogadom azt is, hogy te nem szeretted, de hülyeségeket azért már ne állítsunk, mert azzal nem megyünk előrébb.
2015-2018-ban, a legyártott 159-esek (ca. az összvolumen 75%-a) már 10-13 éves volt. Kis részük már a bontóban volt, nagy részükben (főleg a dízelekben) meg már 2-3-4-500k km volt. Persze, hogy volt téma a szilent. És mindig mondtam itt, hogy gyári! (Visszakerestem. A megjelőlt időszakban, csak én 3x írtam, hogy gyárit kell beletenni elsősorban.)
De őszintén nem is értettelek/értelek, hogy te, mint szintén gyári alkatrész hívő, miért vettél AM lengőkart, amikor akkoriban a gyári felső lengőkarok 18-22k Ft-ba mentek a Bereczki Gyuriéknál.
De nincs ennek már semmi jelentősége.
droberto2023-03-17 14:27:23 // 6582
Szerintem nem láttam bele semmit.
Reagáltam arra amit írtál. Eléggé egyértelmű voltál.
Ha a 159 valamibe erős az a futóműve.
Aki ezt elvitatja, az szembe megy az általános tényekkel és tapasztalatokkal.
Köszi a felajánlást, de sokkal előrébb nem lennék. Az enyémbe is valós 150k km van és 13 éves.
Nekem 4 db gyári új FL-es lengőkar kell.
Vajon létezik akár ázsiában raktárkészlet, ahonnan hozzáférhető lenne?
Reagáltam arra amit írtál. Eléggé egyértelmű voltál.
Ha a 159 valamibe erős az a futóműve.
Aki ezt elvitatja, az szembe megy az általános tényekkel és tapasztalatokkal.
Köszi a felajánlást, de sokkal előrébb nem lennék. Az enyémbe is valós 150k km van és 13 éves.
Nekem 4 db gyári új FL-es lengőkar kell.
Vajon létezik akár ázsiában raktárkészlet, ahonnan hozzáférhető lenne?
droberto2023-03-17 13:25:24 // 6581
Ez igazán romantikus.
Egy csatolt McPherson vaslengőkaros tömörgumis szilentes autó, egy elavult 20. századi alkatrésze van hasonlítva egy modern alumínium kettős keresztlengőkaros gyűrűs-nyitottszilentes autóéhoz.
Most nem találom a szavakat...
Az meg, hogy TRW lengőkarokat tettél a kocsidba egy ősi hiba volt. Ha megkérdeztél volna bármelyőnket, mondtuk volna, hogy TRW-nek nevezett AM lengőkart ne vegyél mert egy rakás kaka. (A Lemförderrel kézenfogva.) Már vagy 10 éve tele vannak erről a különböző csoportok, a sok szerelési sztereótípiával megtűzdelve.
Én megvettem előre mindenből a gyárit (AM gravírozott kamu TRW árban) és se a csere előtt, se a csere után nem kopogott és se nem nyikorgott, nyöszörgött semmi. Most is tökéletes.
Egy gumiszilent öregedése pedig nem az esőtől sártól van, hanem a napfénytől és az igénybevételtől. A 159-ek zöme az első 5-6 évükben elfutott 4-500k km-t is repedezésmentesen.
Extrém, egyedi példák kiemelésével szerintem felettéb hibás dolog általánosítani.
Márpedig te erősen utalsz rá, hogy a 145-146 lengőkarjai tartósabbak mint a 159-é.
A 159 egyik erénye, az pont a futóműalkatrészek tartóssága, és ez nem csak elődökkel szemben van így, hanem a versenytársaihoz képest.
Tegyél csak egymás mellé az asztalra egy 56 és egy 59 lengőkart. Azt hiszem nem kell ennek okát hosszasan magyarázni.
A 159 végre tudta azt futómű élettartamban (is) amit egy prémium német.
Egy csatolt McPherson vaslengőkaros tömörgumis szilentes autó, egy elavult 20. századi alkatrésze van hasonlítva egy modern alumínium kettős keresztlengőkaros gyűrűs-nyitottszilentes autóéhoz.
Most nem találom a szavakat...
Az meg, hogy TRW lengőkarokat tettél a kocsidba egy ősi hiba volt. Ha megkérdeztél volna bármelyőnket, mondtuk volna, hogy TRW-nek nevezett AM lengőkart ne vegyél mert egy rakás kaka. (A Lemförderrel kézenfogva.) Már vagy 10 éve tele vannak erről a különböző csoportok, a sok szerelési sztereótípiával megtűzdelve.
Én megvettem előre mindenből a gyárit (AM gravírozott kamu TRW árban) és se a csere előtt, se a csere után nem kopogott és se nem nyikorgott, nyöszörgött semmi. Most is tökéletes.
Egy gumiszilent öregedése pedig nem az esőtől sártól van, hanem a napfénytől és az igénybevételtől. A 159-ek zöme az első 5-6 évükben elfutott 4-500k km-t is repedezésmentesen.
Extrém, egyedi példák kiemelésével szerintem felettéb hibás dolog általánosítani.
Márpedig te erősen utalsz rá, hogy a 145-146 lengőkarjai tartósabbak mint a 159-é.
A 159 egyik erénye, az pont a futóműalkatrészek tartóssága, és ez nem csak elődökkel szemben van így, hanem a versenytársaihoz képest.
Tegyél csak egymás mellé az asztalra egy 56 és egy 59 lengőkart. Azt hiszem nem kell ennek okát hosszasan magyarázni.
A 159 végre tudta azt futómű élettartamban (is) amit egy prémium német.
droberto2023-03-17 02:01:36 // 6580
Én a Tiponál az ellenkezőjét tapasztaltam.
Szerintem a 159 az első olyan olasz autó aminek nem alulméretezett futóműalkatrészei vannak. Az első tíz évükben több százezret elfutottak kopogás nélkül. Ezt egyik kilencven-kétezres évek olasz verdája se tudta.
Hát az, hogy a gumi szilent elöregszik 15 évesen, szerintem teljesen normális.
Ettől függetlenül nem élhetetlenül kopogós rázós, remegős szar.
Persze aki érzékeny rá, és igényli az újautó mozgást az úgy is kicseréli...
Szerintem a 159 az első olyan olasz autó aminek nem alulméretezett futóműalkatrészei vannak. Az első tíz évükben több százezret elfutottak kopogás nélkül. Ezt egyik kilencven-kétezres évek olasz verdája se tudta.
Hát az, hogy a gumi szilent elöregszik 15 évesen, szerintem teljesen normális.
Ettől függetlenül nem élhetetlenül kopogós rázós, remegős szar.
Persze aki érzékeny rá, és igényli az újautó mozgást az úgy is kicseréli...
droberto2023-03-17 01:50:00 // 6579
Köszi....
Még csak lefoglalták, de itt van az új gazdája. 😀
Még csak lefoglalták, de itt van az új gazdája. 😀
droberto2023-03-15 20:51:56 // 6578
Első-alsó lengőkar hátsó, támasztó szilent blokk.
droberto2023-03-15 20:24:29 // 6576
Egy idő után a szövet betét is elenged....
droberto2023-03-15 20:21:44 // 6575
Így van. A Nero nagyszilentje 230+k km-nél jobb állapotban volt mint a Rosso-é 150k-nél.
A gumialkatrészeknél nagyon számít a kor is. Sőt.
A gumialkatrészeknél nagyon számít a kor is. Sőt.
droberto2023-03-14 14:56:08 // 6574
Egyedül felső lengőkaruk a HD.
A többi cucc sima (nem HD).
https://www.meyle.com/service-center/online-katalog/
A többi cucc sima (nem HD).
https://www.meyle.com/service-center/online-katalog/
droberto2023-03-14 14:53:08 // 6573
Álom.
Nincs HD, ha jól látom... :(
Nincs HD, ha jól látom... :(
droberto2023-03-14 14:38:26 // 6572
De ezekből nem nagyon szabad TRW-t (és sajnos Lemfördert) se venni. Hamisítvány gravírozott kaka mind. Tele vannak a csoportok rájuk panasszokkal.
Lehet megkukkantom a Meyle HD-t... Lerendelnék hozzánk 2 nagy szilentet az alsó lk-ba....
Már a Rosso-ba.
Lehet megkukkantom a Meyle HD-t... Lerendelnék hozzánk 2 nagy szilentet az alsó lk-ba....
Már a Rosso-ba.
droberto2023-03-13 20:33:38 // 6571
Oksa, köszi.
Most egy hónapot még pihen a Rosso projekt...
Most egy hónapot még pihen a Rosso projekt...
droberto2023-03-13 20:28:40 // 6570
Már összejött. 😀
Sajnos már a Rossora is már megvettem egy nagy kupac alkatrészt.
Nincs visszaút....
Ha lesz jó fényező a 4 gányolt elemre lesz majd szerelem is....
Sajnos már a Rossora is már megvettem egy nagy kupac alkatrészt.
Nincs visszaút....
Ha lesz jó fényező a 4 gányolt elemre lesz majd szerelem is....
droberto2023-03-13 18:16:08 // 6569
Köszi!
Ember nem bukott 70k km alatt ennyit 159-en. 😔
Nem szabadott volna a Rossot megvennem. 🥴
Legalábbis így nem.
Ráadásul nincs már hozzá csomó minden... lengőkarok pl.
Ember nem bukott 70k km alatt ennyit 159-en. 😔
Nem szabadott volna a Rossot megvennem. 🥴
Legalábbis így nem.
Ráadásul nincs már hozzá csomó minden... lengőkarok pl.
droberto2023-03-13 16:20:58 // 6568
Az új link:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_distinctive-19210994#sid=3261263a-562a-49e9-8265-cbbaee018430
A régit nem akarták visszatenni.
Dillettáns banda.
Törölték, elbaszták, megszivattak és még csak azt se mondták bocs.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_distinctive-19210994#sid=3261263a-562a-49e9-8265-cbbaee018430
A régit nem akarták visszatenni.
Dillettáns banda.
Törölték, elbaszták, megszivattak és még csak azt se mondták bocs.
droberto2023-03-13 11:12:50 // 6567
A km miatt emeltem ki. Egyszerűen nem hiszik el az emberek. :(
Közben visszaírt a hahu.
Az fájt nekik, hogy a Dalma profilja alatt is az én telefonszámom volt megadva az Alfa hirdetésénél.
Csak akkor miért nem egyből jelezték.... nem értem.
Közben visszaírt a hahu.
Az fájt nekik, hogy a Dalma profilja alatt is az én telefonszámom volt megadva az Alfa hirdetésénél.
Csak akkor miért nem egyből jelezték.... nem értem.
droberto2023-03-13 10:48:19 // 6566
Lehet egyszere többet hirdetni magánszemélyként is, de a többi kocsi felrakása 8e Ft/autó.
Nah most nekem ehhez a már nem volt kedvem.
A Puntónál ennek a többszörösét fizettem ki nekik kiemelésre, de nem sokat értem el vele.
Nah most nekem ehhez a már nem volt kedvem.
A Puntónál ennek a többszörösét fizettem ki nekik kiemelésre, de nem sokat értem el vele.
droberto2023-03-13 10:24:15 // 6565
Az más profilról van fent.
droberto2023-03-13 10:09:09 // 6564
ASZF 8-as pontjára hivatkoznak, hogy szerintük egyszerre több autót hirdetek.
droberto2023-03-12 23:45:21 // 6563
Nem csak a hahu szivat.
Szerintük szabályt szegtem. Szerintem nem.
Írtam két e-mailt is nap közben, de nem válaszoltak.
Remek csapat.
Szerintük szabályt szegtem. Szerintem nem.
Írtam két e-mailt is nap közben, de nem válaszoltak.
Remek csapat.
droberto2023-03-12 17:12:57 // 6561
Szia!
Típushiba.
Az Opeles 2/3 annyi és ugyanaz. (~20k Ft)
Keresd az Albaautónál Erhardot. Ő segít.
A mellette levő DPF miatt lyukad ki.
Én majd fogok rá tenni hőszigetelést.
Típushiba.
Az Opeles 2/3 annyi és ugyanaz. (~20k Ft)
Keresd az Albaautónál Erhardot. Ő segít.
A mellette levő DPF miatt lyukad ki.
Én majd fogok rá tenni hőszigetelést.
droberto2023-03-12 00:21:52 // 6560
Javítottam.
Köszi.
Köszi.
droberto2023-03-12 00:04:45 // 6559
Tudom-tudom.
Majd pótolom....
Majd pótolom....
droberto2023-03-11 23:22:48 // 6558
droberto2023-03-11 21:58:25 // 6557
droberto2023-01-18 20:53:14 // 6556
Az 500 mint kocsi erősen sántít a sztoriba.
Bármi mást behelyettesítve simán ül amit mondasz. Ézt én is tapasztalom mindig.
Viszont egy 500-as kilóra vesz meg. Érted?!? Hajtod pár napig és azt veszed észre, hogy olyan érzelmeket generál amiket előtte sose éreztél.
Le merném fogadni, hogy a szomszészédasszonyod is már zsigerből is imádja a kis törpikét. Beérve a melóhelyre 2x néz vissza rá.
Bármi mást behelyettesítve simán ül amit mondasz. Ézt én is tapasztalom mindig.
Viszont egy 500-as kilóra vesz meg. Érted?!? Hajtod pár napig és azt veszed észre, hogy olyan érzelmeket generál amiket előtte sose éreztél.
Le merném fogadni, hogy a szomszészédasszonyod is már zsigerből is imádja a kis törpikét. Beérve a melóhelyre 2x néz vissza rá.
droberto2023-01-18 20:48:06 // 6555
Köszi fiúk!
Nem gondoltam, hogy egy ilyen francnak így lehet örülni...
Nem gondoltam, hogy egy ilyen francnak így lehet örülni...
droberto2023-01-18 20:45:58 // 6554
Ez borzasztó amit írsz. 🙆🏻♂️
Rosszabb volt ezt olvasni, mint megnézni egy horror filmet. 😬
Rosszabb volt ezt olvasni, mint megnézni egy horror filmet. 😬
droberto2023-01-18 20:44:17 // 6553
Én valahogy nem hiszek ebben.
Ha laikus lennék, mondjuk egy jogász vagy kőműves, a gány munkát akkor is felismerném.
Ha laikus lennék, mondjuk egy jogász vagy kőműves, a gány munkát akkor is felismerném.
droberto2023-01-18 17:34:56 // 6552
droberto2023-01-18 13:27:47 // 6551
Én azon vagyok kiakadva, hogy az emberek 95% viszolyog az autójára költeni. Mindent gányol, kiír és jóseteben a kicseréli az alkatrész utángyártottra. Jó esetben nem a legolcsóbbra. Az autók nagyrésze húzza a belét maga után, jelentős hányaduk igazából a műszakin se menne át, ha úgy néznek ahogy kell.
droberto2023-01-17 22:05:25 // 6550
.... Főleg, úgy hogy látja mindenki mi megy a piacon.
Drága fenntartani. Sok a lom. Mindenki menekül előle.
Túlkínálat van.
A koruk miatt pegdig az igazán szépek és keveset futottak meg már elfogytak.
Drága fenntartani. Sok a lom. Mindenki menekül előle.
Túlkínálat van.
A koruk miatt pegdig az igazán szépek és keveset futottak meg már elfogytak.
droberto2023-01-17 22:00:07 // 6549
Egy páran igen, de azért sok le is lakódik.
És valljuk be, nem fiatal járgányok.
Az újkori állapot fenntartása becsületesen gyári vagy annak megfelelő alkatrészekkel évi átlag 5-6-7k Ft. Ezt azért a többség nem vállalja be.
És valljuk be, nem fiatal járgányok.
Az újkori állapot fenntartása becsületesen gyári vagy annak megfelelő alkatrészekkel évi átlag 5-6-7k Ft. Ezt azért a többség nem vállalja be.
droberto2023-01-17 21:54:33 // 6548
Biz' Isten én nem akartam eladni, de a Competizione berúgta az ajtót és borította a terveimet. :(
Hát nagyon jó lenne... Ha más nem akkor május végére összehozunk valami ottalvósat.
Hát nagyon jó lenne... Ha más nem akkor május végére összehozunk valami ottalvósat.
droberto2023-01-17 21:43:57 // 6547
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.