Még egy észrevétel: Nemcsak a hangszigetelés, de a kocsi hőszigetelése is - finoman fogalmazva - gyenge!
Eddig is figyelgettem, de most már egyértelmű! Vasúti átjárónál leállítottam, és mire szabad utat kaptam, vagy 5 fokkal hidegebb lett! Kb. 5 percet álltam és érezhetően hűlt bent a levegő! Kint -8 volt!
A régi vasam ebből a szempontból jobb volt!
Az 156 is ilyen hővezető?
Kéne egy termo kép, hogy hol szökik a hő! Nem tudna valaki ilyet produkálni?
Tippem a tető és az ajtók! A tető már csak azért is, mert ha az lefagy, és megy az utastérvilágítás annak hője a jeget leolvasztja! Elég megdöbbentő látvány!!!
droberto2012-02-13 07:35:56 // 146
droberto2012-02-13 07:27:09 // 145
Tegnap mentem egy 2 x 125 km etapot és most már biztos vagyok, hogy amikor 3-4 l több a pillanatnyi fogyasztása, akkor éppen regenerál, és nem pedig valami rendellenesség! Az érdekes az, hogy erről egyébként semmi nem tájékoztat! Nem gyullad ki az ikonja! Erre is csak akkor jöttem, rá amikor tűzforró levegőt tolt ki a kéményen!
Lehet, hogy a hópihe nem engedi felgyulladni az ikonját???

A kijelölt mondatot ki tudnátok fejteni?
Én még sosem láttam az ikonját menet közben!
Vagy nem érdemes foglalkozni vele?
Lehet, hogy a hópihe nem engedi felgyulladni az ikonját???

A kijelölt mondatot ki tudnátok fejteni?
Én még sosem láttam az ikonját menet közben!
Vagy nem érdemes foglalkozni vele?
droberto2012-02-11 19:16:05 // 143
Elvitt ma a vas a Dunakömlődi sí komplexumba ;)


Mit mondjak elég indtabil a feneke! Modjuk pont ezért fordul olyan jól! Csúszós úton résen kell lenni, bármikor szükség lehet a gépészkedésre. Nem az a minden helyzetben orrtolós típus (amihez szoktam)!
Fura érzés, ahogy megindul a hátulja és egy picit később a VDC visszaterelgeti! Olyan szintetikus és valószínűtlen az egész. Egyértelműen szoknom kell!


Mit mondjak elég indtabil a feneke! Modjuk pont ezért fordul olyan jól! Csúszós úton résen kell lenni, bármikor szükség lehet a gépészkedésre. Nem az a minden helyzetben orrtolós típus (amihez szoktam)!
Fura érzés, ahogy megindul a hátulja és egy picit később a VDC visszaterelgeti! Olyan szintetikus és valószínűtlen az egész. Egyértelműen szoknom kell!
droberto2012-02-08 08:53:53 // 142
Gondolom hangilag van egy kis különbség!
droberto2012-02-07 22:10:25 // 141
Beszereltem a CD tár emulátort! Ez egy jó erős kompromisszum számomra a minőség oltárán!
droberto2012-02-07 21:46:35 // 140
droberto2012-02-07 21:40:55 // 139
Az 1.9 is kvarrog rendesen. Az első 10 másodperc az halál, aztán vagy 1 perc múlva kezd egy kis járáskultúrát magára kapni!
droberto2012-02-07 21:37:22 // 138
Az első nekem ilyen volt!


3 szezont bírt! Túl lágy volt az anyaga. Állandóan összerágott és lenyalta a csavarfejről a 3x120°-os dudorokat. A recék pedig nyomatékot nem vettek fel. A takarókupakjait 1 év alatt elhagytam, pedig még szilós ragasztóval rögzítettem is!
A második, mely mozgókúpos, egy távolkeleti kacat. 1 év után már a króm bevonat már rozsdásodik.

Szóval nekem ilyen élményeim vannak!


3 szezont bírt! Túl lágy volt az anyaga. Állandóan összerágott és lenyalta a csavarfejről a 3x120°-os dudorokat. A recék pedig nyomatékot nem vettek fel. A takarókupakjait 1 év alatt elhagytam, pedig még szilós ragasztóval rögzítettem is!
A második, mely mozgókúpos, egy távolkeleti kacat. 1 év után már a króm bevonat már rozsdásodik.

Szóval nekem ilyen élményeim vannak!
droberto2012-02-07 12:58:47 // 137
Döntöttem! A kerékőrt a Mercsényi Miklóstól veszem meg! Eléggé otthon van a témában!
Ha megjön a blogomban majd írok róla!
Előzetesen:
Méret: M14 x 1,5 - 25-27 mm, 60°-os kúpszög, 10.9-es anyagminőség. Egyedi fej, gyári kóddal, 2 db kódkártyával. A pótfej, kód alapján, melyet ő intéz, 4000 Ft-ért két nap alatt megjön légipostával.
Az ember McGard-al kezdte, de szerinte ez most jobb nála! Azt mondja, hogy a McGard fejénél kisebb az érintkező felület, és ezáltal az gyorsabban kopik!
Ha megjön a blogomban majd írok róla!
Előzetesen:
Méret: M14 x 1,5 - 25-27 mm, 60°-os kúpszög, 10.9-es anyagminőség. Egyedi fej, gyári kóddal, 2 db kódkártyával. A pótfej, kód alapján, melyet ő intéz, 4000 Ft-ért két nap alatt megjön légipostával.
Az ember McGard-al kezdte, de szerinte ez most jobb nála! Azt mondja, hogy a McGard fejénél kisebb az érintkező felület, és ezáltal az gyorsabban kopik!
droberto2012-02-07 00:16:31 // 135
Itt találtam olcsóbban! M14 x 1,5 mm
Már csak a hossz a kérdés...
Gondolom akkora kell, hogy legyen, mint a gyári csavar!
Már csak a hossz a kérdés...
Gondolom akkora kell, hogy legyen, mint a gyári csavar!
droberto2012-02-07 00:06:58 // 134
Hasznos infók!
Akkor már csak a Mercsényis és a McGard forgósa játszik! Biztos van valahol ilyen 11-nél olcsóbban is...
Akkor már csak a Mercsényis és a McGard forgósa játszik! Biztos van valahol ilyen 11-nél olcsóbban is...
droberto2012-02-07 00:03:10 // 133
Köszi hasonlóm volt a régi vason. Most forgó fejeset szeretnék! A Mcgard viszont szimpatikus!
droberto2012-02-06 23:54:53 // 132
Igen őt ismerem, rendeltem már tőle!
Én is ilyenben gondolkodom egyébként!
Akit érdekel:
Mercsényi Miklós
0036209826146
Én is ilyenben gondolkodom egyébként!
Akit érdekel:
Mercsényi Miklós
0036209826146
droberto2012-02-06 23:50:30 // 131
A gyári paraméterei: 1A, 125VAC
Ennél biztos csak jobb a D2F-L! Azért majd veszek ilyen kis LED-es mulatságot mindenképpen! Paypal-al fizettél E-bay-en?
Ennél biztos csak jobb a D2F-L! Azért majd veszek ilyen kis LED-es mulatságot mindenképpen! Paypal-al fizettél E-bay-en?
droberto2012-02-02 07:25:37 // 130
Frankó lett! Akkor ezen nincs fűtő ellenállás? A comp nem reklamál?
Én a meghibásodásom okára nem jöttem rá, hogy az mechanikus, vagy elektromos eredetű! Biztos ami biztos, én mindkét paraméterét tekintve nagyobbat tettem bele!
Én a meghibásodásom okára nem jöttem rá, hogy az mechanikus, vagy elektromos eredetű! Biztos ami biztos, én mindkét paraméterét tekintve nagyobbat tettem bele!
droberto2012-02-01 20:37:44 // 129
Megvalósult egy jelentős projektem! Nyárikerék vásárlás!

Ezzel kapcsolatban:
Kérdés 1: Valakinek tapasztalata Bridgestone Potenza RE050A-val kapcsolatban!
Kérdés 2: Melyik a legfrankóbb kerékőr? Alapkövetelmény: A csavarfej és az adapter nem deformálódhat, kophat. A csavar nem rozsdásodhat! Várom a linkeket! :)

Ezzel kapcsolatban:
Kérdés 1: Valakinek tapasztalata Bridgestone Potenza RE050A-val kapcsolatban!
Kérdés 2: Melyik a legfrankóbb kerékőr? Alapkövetelmény: A csavarfej és az adapter nem deformálódhat, kophat. A csavar nem rozsdásodhat! Várom a linkeket! :)
droberto2012-01-31 17:28:13 // 128
Úhh...! Magadra vetted! :)))
Szóval innen fúj a szél?!
Igaz ez Erhardt? :-)))
Szóval innen fúj a szél?!
Igaz ez Erhardt? :-)))
droberto2012-01-31 16:39:18 // 127
Nem is gyakori ez szerintem, hogy a polgár, gyári cikkszámokkal ront be az autósboltba!
Kivéve ez alól a fanatik Alfásokat! :))
Gondolom azért tudnál sztorizni...?!
Kivéve ez alól a fanatik Alfásokat! :))
Gondolom azért tudnál sztorizni...?!
droberto2012-01-31 13:56:30 // 126
Igen a sok hülye plugin! GRR! Ez baj a rókával! Format C: után felraksz plugineket, amiket felesleges lementeni, mert folyton változtatják őket, és reinstalkor meg fogalmad sincs, hogy az anno - jóesetben több mint egy éve - feltelepített rókára milyen plugint húztál fel!
Példaként említhetném a flasvideó plugineket. Egyszer volt egy tök frankó, de azóta sem találtam meg!
Példaként említhetném a flasvideó plugineket. Egyszer volt egy tök frankó, de azóta sem találtam meg!
droberto2012-01-31 13:48:37 // 125
Irányadásnak jó lehet, rendelés előtt pedig úgyis illik leegyeztetni, hogy egy nyelvet beszél az ember és a kereskedő!
droberto2012-01-31 08:40:18 // 124
Elnéztem! A dll felülírása itt is megoldotta a problémát!
droberto2012-01-31 08:02:16 // 123
Szóval x64-en már sikerült beröffenteni, de x86-on - mindkét dolog végrehajtása mellet is - nem óhajt elindulni!
A hibaüzenet más:
Error:
Il DVD originale di ePER non risulta presente in alcun lettore del server.
Per continuare la navigazione inserire il DVD originale nel lettore del server, attendere circa 15 secondi e quindi cliccare sul bottone OK.

A hibaüzenet más:
Error:
Il DVD originale di ePER non risulta presente in alcun lettore del server.
Per continuare la navigazione inserire il DVD originale nel lettore del server, attendere circa 15 secondi e quindi cliccare sul bottone OK.

droberto2012-01-31 07:59:44 // 122
Nem értem Torino miért majmolja ennyire Redmondod! Lehet ez is benn van a szerződésükbe, hogy az ePer csak IE-en fut! Punk tum! Az nem baj, hogy ennél 2x-3x jobb böngészők vannak...
droberto2012-01-30 23:21:38 // 121
droberto2012-01-30 21:48:00 // 120
Tudja valaki, hogy a ePer v.60 32 bites WIN7-en, illetve a v.66 64 bites WIN7-en miért dobja ki az alábbi hibaüzenetet? Rendszergazdaként indítok és Explorer-el!
Error:
Questa versione del browser non è compatibile con l'applicazione.
Ti preghiamo di consultare i Requisiti di Sistema e-PER per ulteriori spiegazioni.
This browser version is not supported by the application.
Please refer to the e-PER System Requirements for more details.

Talán Crack baja van? Vagy JAVA gond?
Error:
Questa versione del browser non è compatibile con l'applicazione.
Ti preghiamo di consultare i Requisiti di Sistema e-PER per ulteriori spiegazioni.
This browser version is not supported by the application.
Please refer to the e-PER System Requirements for more details.

Talán Crack baja van? Vagy JAVA gond?
droberto2012-01-30 19:02:31 // 119
Fiat ePer v66 11.2011
Regisztrál => Letölt => Kicsomagol (Password: MERYCRISTMAS) => hozzáad a torrent klienshez, és letölti a 6,67 GB állományt
Regisztrál => Letölt => Kicsomagol (Password: MERYCRISTMAS) => hozzáad a torrent klienshez, és letölti a 6,67 GB állományt
droberto2012-01-30 18:04:51 // 118
Akkor cseréltess, mert nekem amikor 0-át mutatott 68,35 l-t tudtam beletankolni!
droberto2012-01-29 12:25:30 // 117
Majd jól megvernek! :)
droberto2012-01-28 23:35:14 // 116
Így igaz! Ezt tedd bele:
Tutela Car Matryx 75W-85 API GL 4
Tutela Car Matryx 75W-85 API GL 4
droberto2012-01-28 09:25:32 // 115
Ha küszöb és az az oszlopok gyáriak (rétegvastagság is), akkor okod nincs az aggodalomra!
droberto2012-01-28 09:20:07 // 113
Nem tudom, hogy az Euro V, mekkora csapást mért a hőn szeretett a JTD blokkra!? Az Euro IV-is csak elvett csak tőle! Pl.: fogyasztás, használhatóság, DPF.
Leszögezem nem vagyok az emissziócsökkentés ellen, de szerintem ezek a normákat, a gyártók nem tudják megfelelően! feldogozni, teljesíteni! SZVSZ, egyszerűen túl gyorsan jönnek!
Leszögezem nem vagyok az emissziócsökkentés ellen, de szerintem ezek a normákat, a gyártók nem tudják megfelelően! feldogozni, teljesíteni! SZVSZ, egyszerűen túl gyorsan jönnek!
droberto2012-01-28 08:59:12 // 112
Tud valaki olcsón USB, SD card emulátort? Használt is játszik!
droberto2012-01-28 08:54:27 // 111
Főnök! Linkeket rakhattál volna! :)
droberto2012-01-28 08:53:49 // 110
A ti-t már vagy 2 hónapja hirdetik!
droberto2012-01-28 08:49:44 // 109
Ez nagyon pozitív!
droberto2012-01-28 08:48:15 // 108
Jól döntöttél!
droberto2012-01-28 08:47:18 // 107
A sérülés okát ismeri a kereskedő? A jobb első ajtó hogy-hogy nincs fújva? Küszöb, oszlopok nem sérültek?
droberto2012-01-28 08:43:03 // 106
FES-el olvastad a km-t? Importőrtől informáltad?
droberto2012-01-28 08:41:26 // 105
Ez teljesen korrekt ár, a 8V-ek így mennek! Mi tántorított el az előzőtől? Volt valami gány vele, vagy csak a progressionsága miatt fordultál el tőle?
droberto2012-01-27 19:19:31 // 104
A kedvenc filmjelenetem! Amikor láttam nem gondoltam volna, hogy 59-em lesz! :)
Szegény kis ti-ket törik! Nem értem... Minden francia, német vagy angol filmben és sorozatban miért mindig az olasz autók a rosszak...
A legjobb rész amikor nem bírja a kis 1.695 Kg-os Aston Martin leszorítani az útról a majd két tonnás 3,2 Q4 ti-t! :-))))
Szegény kis ti-ket törik! Nem értem... Minden francia, német vagy angol filmben és sorozatban miért mindig az olasz autók a rosszak...
A legjobb rész amikor nem bírja a kis 1.695 Kg-os Aston Martin leszorítani az útról a majd két tonnás 3,2 Q4 ti-t! :-))))
droberto2012-01-26 07:35:16 // 103
Grat! Váljék be! Majd egy kis összehasonlítást dobjál! DE csak jókat írhatsz! :-)))
droberto2012-01-25 21:12:30 // 102
Szerintem se lehet egyébként! Viszont, ha köti az ebet a karóhoz, akkor ezt a Buzzer dolgot megnézheti!
droberto2012-01-25 20:11:43 // 100
droberto2012-01-24 11:15:59 // 99
Ezt mondtam. Az avultatással lesz a baj! Mocsok dolog ez az avultatás!
Ilyenkor én azt mondtam a kárszakértőnek, hogy ha csak 60%-ot térít meg, akkor szerezzen egy 60%-os légszűrőházat, vagy lengőkart. A lényeg hogy ugyan olyan állapotú legyen! Erre ő sem tud mit mondani!
Ilyenkor én azt mondtam a kárszakértőnek, hogy ha csak 60%-ot térít meg, akkor szerezzen egy 60%-os légszűrőházat, vagy lengőkart. A lényeg hogy ugyan olyan állapotú legyen! Erre ő sem tud mit mondani!
droberto2012-01-24 10:16:25 // 98
Cegénre rájár a rúd!
Az előző eset komolyabb volt, jóval! Ez nem is olyan vészes! A biztosítóval azért éreztesd a törődést!
Az előző eset komolyabb volt, jóval! Ez nem is olyan vészes! A biztosítóval azért éreztesd a törődést!
droberto2012-01-24 09:35:06 // 97
A Hifi ügyben várnék ötlet, véleményt tanácsot! Írtam a HiFi-s topikba. Időközben néztem, hogy nem én vagyok az első ezekkel a problémákkal, kérdésekkel!
Kíváncsi volnék ki mire jutott vele! Kinek, hogyan változott a véleménye!?
Kíváncsi volnék ki mire jutott vele! Kinek, hogyan változott a véleménye!?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.