Most mér értem, hogy te miről beszélsz. Elbeszéltünk egymás mellett...
Én a DPF fogyasztásemelő hatását vitatattam!
droberto2012-04-11 07:47:48 // 496
droberto2012-04-10 21:01:33 // 495
Elméletileg, bár én nem hiszek ebben!
A porlasztási hatásfokot még csak-csak értem, de a railnyomással nem tudom mire célzol...
Most logikusan, ha egy jól működő koromszűrő megnövelné a fogyasztást, azzal csak romlana az emisszió és a CO kibocsájtás....
A porlasztási hatásfokot még csak-csak értem, de a railnyomással nem tudom mire célzol...
Most logikusan, ha egy jól működő koromszűrő megnövelné a fogyasztást, azzal csak romlana az emisszió és a CO kibocsájtás....
droberto2012-04-10 20:43:18 // 494
A (legkisebb) alapméret:
205/55 R16 (d= 632 mm)
További méretek:
215/55 R16 (d= 643 mm Δ= 11 mm)
225/50 R17 (d= 657 mm Δ= 25 mm)
235/45 R18 (d= 669 mm Δ= 37 mm)
235/40 ZR19 (d= 671 mm Δ= 39,5 mm)
Ennyit a váltóméretek görcsös erőltetéséről... Gyártónk nagyívben tojik rá...
Magyarán az alap 16" és a 18" közt van 37 mm különbség! (Persze csak akkor, ha te "gyári" méretű gummával jártál)
Én a majd 40 mm-t minden téren megéreztem...
205/55 R16 (d= 632 mm)
További méretek:
215/55 R16 (d= 643 mm Δ= 11 mm)
225/50 R17 (d= 657 mm Δ= 25 mm)
235/45 R18 (d= 669 mm Δ= 37 mm)
235/40 ZR19 (d= 671 mm Δ= 39,5 mm)
Ennyit a váltóméretek görcsös erőltetéséről... Gyártónk nagyívben tojik rá...
Magyarán az alap 16" és a 18" közt van 37 mm különbség! (Persze csak akkor, ha te "gyári" méretű gummával jártál)
Én a majd 40 mm-t minden téren megéreztem...
droberto2012-04-10 20:18:19 // 493
Téli gummával nekem is ennyit evett hasonlóan használva...
Többen azt mondják, hogy csökken a remaptól az étvágy. Tudok olyat is akinek nőtt...
Többen azt mondják, hogy csökken a remaptól az étvágy. Tudok olyat is akinek nőtt...
droberto2012-04-10 20:15:01 // 492
Azért mutat többet, mert 19"-os kerekünk van! Megjegyzem, nekem ezzel legalább a km-órám pontos!
A 16"-lal kevesebbet mutat mint a valóság, igaz, csak 0,05-al....
A 16"-lal kevesebbet mutat mint a valóság, igaz, csak 0,05-al....
droberto2012-04-10 16:49:50 // 491
Akkor most mindenki kiírja már a DPF-et? :)
droberto2012-04-10 16:47:02 // 490
Ahogy mondod a B4 hiába jó, de nem DPF barát olaj! A C sorozat ami nekünk kell!
C1, C4 low, C2, C3 mid SAPS!
C1, C4 low, C2, C3 mid SAPS!
droberto2012-04-10 16:44:46 // 489
Erhardot és DrB-t kérdezd!
droberto2012-04-10 16:43:48 // 488
Most azért ezt te sem, hiszed el, hogy a DPF 4-5! litert rátett a fogyasztásra....
Lehet, hogy valamennyit rátesz, de azért nem kell ennyire ráhúzni a vizes lepedőt!
Lehet, hogy valamennyit rátesz, de azért nem kell ennyire ráhúzni a vizes lepedőt!
droberto2012-04-10 16:40:46 // 487
Ha 1.000 km-enként 1x regenerál ~1 litert tesz rá a fogyasztásra. 100 km-re vetítve ez +1! dl-t jelent!
A fojtásban már nem vagyok, olyan biztos...
A fojtásban már nem vagyok, olyan biztos...
droberto2012-04-09 23:55:31 // 486
Azért én ezt a "nő a teljesítmény és csökken a fogyasztás" dologra kíváncsi lennék!
Halálközeli DPF-nél biztos így van....
Halálközeli DPF-nél biztos így van....
droberto2012-04-09 23:50:58 // 485
Én a helyedben biztos kipróbálnám a Castrol SLX Professional C1-et! Te már úgyis "átálltál", EDGE-vel jársz!
droberto2012-04-09 23:37:45 // 484
Szép kép! Mindkettőt imádom. A szemléltet és a szemlélőt is! :)))
droberto2012-04-09 23:31:58 // 482
Annyi volt a gond hogy a '"kisebb egyenlő" jelet egymás után leírva nem értelmezi szerverünk... :)
droberto2012-04-09 23:29:30 // 481
Az olajkérdés, sosem lerágott csont...
Ha "gyári" olajról (Selénia) beszélünk, akkor én a WR PE-t (C2) és a Multipower C3-at állítottam szembe.
A WR PE a gyári ajánlás, de a Multipower C3, HTHS (High-Temperature High-Shear - magas hőmérsékleten magas nyírás) magyarul: 150°C-on dinamikai viszkozitása (nyíró viszkozitás > 3,5 mPas) magasabb. Vastagabb az olajfilm a forgó alkatrészeken (magasabb hőmérsékleten), és nem szakad meg az olajfilm magasabb fordulatszámon. Hátránya ebből adódóan a nagyobb forgási ellenállás, ami magasabb fogyasztást generál. Összegezve a C3-nak nagyobb a kenésbiztonsága, de ennek használatával nőhet a fogyasztás.
A két olaj SAPS (Sulphated Ash; Phosphorous; Sulfur - szulfáthamu, foszfor és kén) tartalma megegyezik. Ergo DPF károsító hatásuk egyforma.
C2, C3 = mid SAPS – korlátozott szulfáthamu (≤ 0,8 %), foszfor (0,07 – 0,09 %) és kén (≤0,03 %) tartalom)
C1, C4 = low SAPS - szigorúan korlátozott szulfáthamu (≤ 0,5 %), foszfor (≤0,05 %) és kén (≤ 0,02 %) tartalom)
Magyarán a Multipower C3 nem rosszabb olaj, sőt…
Az olajkiválasztás lényege, mindig a gyártó által ajánlott specifikáció betartása! Ez nálunk a diseleknél (tudomásom szerint már az öt hengernél is) a FIAT 9.55535-S1. Ez 5W-30-at és C1, C2-őt ír elő.
Mivel legjobb tudomásom szerint a Seléniának nincs 5W-30-as viszkozitásban C1-es (és C4-es se) olaja, ezért én a kenésbiztonság, és az egyforma SAPS miatt a WR PE és a Multipower C3 közül az utóbbira szavaztam. Ha majd drasztikusan növeli fogyasztásom majd visszatérek a C2-re.
Nézegettem a Castrol SLX Professional C1-et, de nem mertem belevágni.
Jó lenne ha a Petronas is hozzátenne egy kis zsozsót egy ilyen C1-es kifejlesztésére...
Ha "gyári" olajról (Selénia) beszélünk, akkor én a WR PE-t (C2) és a Multipower C3-at állítottam szembe.
A WR PE a gyári ajánlás, de a Multipower C3, HTHS (High-Temperature High-Shear - magas hőmérsékleten magas nyírás) magyarul: 150°C-on dinamikai viszkozitása (nyíró viszkozitás > 3,5 mPas) magasabb. Vastagabb az olajfilm a forgó alkatrészeken (magasabb hőmérsékleten), és nem szakad meg az olajfilm magasabb fordulatszámon. Hátránya ebből adódóan a nagyobb forgási ellenállás, ami magasabb fogyasztást generál. Összegezve a C3-nak nagyobb a kenésbiztonsága, de ennek használatával nőhet a fogyasztás.
A két olaj SAPS (Sulphated Ash; Phosphorous; Sulfur - szulfáthamu, foszfor és kén) tartalma megegyezik. Ergo DPF károsító hatásuk egyforma.
C2, C3 = mid SAPS – korlátozott szulfáthamu (≤ 0,8 %), foszfor (0,07 – 0,09 %) és kén (≤0,03 %) tartalom)
C1, C4 = low SAPS - szigorúan korlátozott szulfáthamu (≤ 0,5 %), foszfor (≤0,05 %) és kén (≤ 0,02 %) tartalom)
Magyarán a Multipower C3 nem rosszabb olaj, sőt…
Az olajkiválasztás lényege, mindig a gyártó által ajánlott specifikáció betartása! Ez nálunk a diseleknél (tudomásom szerint már az öt hengernél is) a FIAT 9.55535-S1. Ez 5W-30-at és C1, C2-őt ír elő.
Mivel legjobb tudomásom szerint a Seléniának nincs 5W-30-as viszkozitásban C1-es (és C4-es se) olaja, ezért én a kenésbiztonság, és az egyforma SAPS miatt a WR PE és a Multipower C3 közül az utóbbira szavaztam. Ha majd drasztikusan növeli fogyasztásom majd visszatérek a C2-re.
Nézegettem a Castrol SLX Professional C1-et, de nem mertem belevágni.
Jó lenne ha a Petronas is hozzátenne egy kis zsozsót egy ilyen C1-es kifejlesztésére...
droberto2012-04-09 23:17:35 // 480
Ezt most nem értem...
droberto2012-04-09 23:17:00 // 479
Az olajkérdés, sosem lerágott csont...
Ha "gyári" olajról (Selénia) beszélünk, akkor én a WR PE-t (C2) és a Multipower C3-at állítottam szembe.
A WR PE a gyári ajánlás, de a Multipower C3, HTHS (High-Temperature High-Shear - magas hőmérsékleten magas nyírás) magyarul: 150°C-on dinamikai viszkozitása (nyíró viszkozitás > 3,5 mPas) magasabb. Vastagabb az olajfilm a forgó alkatrészeken (magasabb hőmérsékleten), és nem szakad meg az olajfilm magasabb fordulatszámon. Hátránya ebből adódóan a nagyobb forgási ellenállás, ami magasabb fogyasztást generál. Összegezve a C3-nak nagyobb a kenésbiztonsága, de ennek használatával nőhet a fogyasztás.
A két olaj SAPS (Sulphated Ash; Phosphorous; Sulfur - szulfáthamu, foszfor és kén) tartalma megegyezik. Ergo DPF károsító hatásuk egyforma.
C2, C3 = mid SAPS – korlátozott szulfáthamu (
Ha "gyári" olajról (Selénia) beszélünk, akkor én a WR PE-t (C2) és a Multipower C3-at állítottam szembe.
A WR PE a gyári ajánlás, de a Multipower C3, HTHS (High-Temperature High-Shear - magas hőmérsékleten magas nyírás) magyarul: 150°C-on dinamikai viszkozitása (nyíró viszkozitás > 3,5 mPas) magasabb. Vastagabb az olajfilm a forgó alkatrészeken (magasabb hőmérsékleten), és nem szakad meg az olajfilm magasabb fordulatszámon. Hátránya ebből adódóan a nagyobb forgási ellenállás, ami magasabb fogyasztást generál. Összegezve a C3-nak nagyobb a kenésbiztonsága, de ennek használatával nőhet a fogyasztás.
A két olaj SAPS (Sulphated Ash; Phosphorous; Sulfur - szulfáthamu, foszfor és kén) tartalma megegyezik. Ergo DPF károsító hatásuk egyforma.
C2, C3 = mid SAPS – korlátozott szulfáthamu (
droberto2012-04-09 23:12:47 // 478
GRRRR! Kipróbáltam az előnézetet! Nem kellet volna. Szétkapta az üzenetemet! Még, jó, hogy beraktam Wordbe....
Kis türelmet kérek!
Kis türelmet kérek!
droberto2012-04-09 23:10:59 // 477
Az olajkérdés, sosem lerágott csont...
Ha "gyári" olajról (Selénia) beszélünk, akkor én a WR PE-t (C2) és a Multipower C3-at állítottam szembe.
A WR PE a gyári ajánlás, de a Multipower C3, HTHS (High-Temperature High-Shear - magas hőmérsékleten magas nyírás) magyarul: 150°C-on dinamikai viszkozitása (nyíró viszkozitás > 3,5 mPa) magasabb. Vastagabb az olajfilm a forgó alkatrészeken, magasabb hőmérsékleten és nem szakad meg az olajfilm magasabb fordulatszámon. Hátránya ebből adódóan a nagyobb forgási ellenállás, ami magasabb fogyasztást generál. Összegezve a C3-nak nagyobb a kenésbiztonsága, de ennek használatával nőhet a fogyasztás.
A két olaj SAPS (Sulphated Ash; Phosphorous; Sulfur - szulfáthamu, foszfor és kén) tartalma megegyezik. Ergo DPF károsító hatásuk egyforma.
C2, C3 = mid SAPS – korlátozott szulfáthamu (
Ha "gyári" olajról (Selénia) beszélünk, akkor én a WR PE-t (C2) és a Multipower C3-at állítottam szembe.
A WR PE a gyári ajánlás, de a Multipower C3, HTHS (High-Temperature High-Shear - magas hőmérsékleten magas nyírás) magyarul: 150°C-on dinamikai viszkozitása (nyíró viszkozitás > 3,5 mPa) magasabb. Vastagabb az olajfilm a forgó alkatrészeken, magasabb hőmérsékleten és nem szakad meg az olajfilm magasabb fordulatszámon. Hátránya ebből adódóan a nagyobb forgási ellenállás, ami magasabb fogyasztást generál. Összegezve a C3-nak nagyobb a kenésbiztonsága, de ennek használatával nőhet a fogyasztás.
A két olaj SAPS (Sulphated Ash; Phosphorous; Sulfur - szulfáthamu, foszfor és kén) tartalma megegyezik. Ergo DPF károsító hatásuk egyforma.
C2, C3 = mid SAPS – korlátozott szulfáthamu (
droberto2012-04-09 22:30:05 // 476
A Remap a legjobb megoldás. De meglehetősen rizikós a sok kókler miatt!
A linkelt terméket felejtsd el szerintem. Csak a rail nyomást állítja, a levegőt nem. => DPF error! Egyszerűen megfojtja!
Ha box akkor Novitec, vagy valami más márkás!
Nekem van, de most kiszedtem a kullung miatt, egyszerűen nem viselte el a +40 Nm-t. Most tesztelem a vasat nélküle, azt szerintem új kullung lesz belőle.
Itt leírtam a tapasztalataimat!
A linkelt terméket felejtsd el szerintem. Csak a rail nyomást állítja, a levegőt nem. => DPF error! Egyszerűen megfojtja!
Ha box akkor Novitec, vagy valami más márkás!
Nekem van, de most kiszedtem a kullung miatt, egyszerűen nem viselte el a +40 Nm-t. Most tesztelem a vasat nélküle, azt szerintem új kullung lesz belőle.
Itt leírtam a tapasztalataimat!
droberto2012-04-06 22:07:58 // 474
Sajnos csak utána jutott eszembe. Pedig esetemben, erős (ellen)alku pozíciót jelenthetett volna! :(
Majd 55 liter ment el!
Majd 55 liter ment el!
droberto2012-04-06 21:58:28 // 473
Az előző vasamat én is tele tankkal adtam el. Fájt is rendesen!
Nem teketóriázhattam. Jöttek érte és vitték. Aznap raktam meg....
Nem teketóriázhattam. Jöttek érte és vitték. Aznap raktam meg....
droberto2012-04-06 21:56:00 // 472
Nekem, mondták, mikor próbakörre vittem, hogy a kút fel menjek, ha ki akarom vinni a városból. Természetesen nekem kellet fizetni a cehhet. Mikor megvettem és "rátankoltam", kiderült, hogy 2 liter volt benne!
droberto2012-04-06 21:52:57 // 471
Köszönöm szépen! Egyenlőre nincs időm foglalkozni vele! Ha nem bírok vele, majd szólok! :)
droberto2012-04-06 21:51:33 // 470
Nagyon köszönöm a tippet és segítséget!
droberto2012-04-05 16:40:28 // 469
Szét ne szedd!!!! Csak elállítottad a menüjében!
18711. hsz-ben van az info a visszaállításhoz!
Ha ne adj isten még sem itt a bibi, akkor ez segít!
18711. hsz-ben van az info a visszaállításhoz!
Ha ne adj isten még sem itt a bibi, akkor ez segít!
droberto2012-04-03 22:00:17 // 467
Nem értelek... mozgatható...?
Németül esetleg?
Így nem találom!
Németül esetleg?
Így nem találom!
droberto2012-04-03 21:38:14 // 466
Diagnosztikát neki! Azzal mindent látsz, azt is hogy mikor lett nullázva. Nullázáskor 30.000-ről (nálam 50.000-ről) számol vissza, hogy mennyi a következő olajcseréig megtehető távolság. Ezt írja %-ban is, arányosan a km-ek csökkenésével. Ha például 15.000 km olajcseréig megtehető km-t ír, az 50%-os olaj elhasználódásnak felel meg.
A visszaszámlálás gyorsasága a használati módtól függ. Ha rövid távokon, mostoha körülmények közt használod, előbb eléred a csereidőt!
Szerintem itt az lehet - amit a cartárs is említett -, hogy nem lett Service Reset nyomva nálad legutóbb.
Én ránéznék a helyedben...
A visszaszámlálás gyorsasága a használati módtól függ. Ha rövid távokon, mostoha körülmények közt használod, előbb eléred a csereidőt!
Szerintem itt az lehet - amit a cartárs is említett -, hogy nem lett Service Reset nyomva nálad legutóbb.
Én ránéznék a helyedben...
droberto2012-04-03 17:08:06 // 465
Segítségeteket kérem.
Gyári rögzítő-, és kötőelemek cikkszámait hol rejtegeti az ePer (vagy más). Eddig csak szettben (zacskóban) láttam ilyeneket elvétve.
Vagy honnan tudhatnám meg ezeket.
Példának okárt kéne csomagtartóajtó belső burkolathoz anya-, és apapatent, valamint ugyanehhez csavar illetve csavar takaró patent.
Már mindenhol próbáltam beszerzésüket és most az utolsó reményem is elszáradt.
Marad tehát egy FIAT dealer... :(
Nem nagyon rajongok értük, lassúak és rugalmatlanok. Legalábbis, ha ilyenekről van szó.
Gyári rögzítő-, és kötőelemek cikkszámait hol rejtegeti az ePer (vagy más). Eddig csak szettben (zacskóban) láttam ilyeneket elvétve.
Vagy honnan tudhatnám meg ezeket.
Példának okárt kéne csomagtartóajtó belső burkolathoz anya-, és apapatent, valamint ugyanehhez csavar illetve csavar takaró patent.
Már mindenhol próbáltam beszerzésüket és most az utolsó reményem is elszáradt.
Marad tehát egy FIAT dealer... :(
Nem nagyon rajongok értük, lassúak és rugalmatlanok. Legalábbis, ha ilyenekről van szó.
droberto2012-04-03 14:19:40 // 464
Ennek örülni, kell, hogy legalább kihasználjuk a teljes élettartamát! :)
A Tipo-mon 16 év 6 hónap után tönkre ment a hátsó bal oldali központi zár, kicseréltem erre, meg 2 hét után tönkre ment a jobb oldali is.
Bosszantó volt, mert addigra megvettem a bontottat. Később belegondolva, ez a komoly műszaki teljesítmény....
A Tipo-mon 16 év 6 hónap után tönkre ment a hátsó bal oldali központi zár, kicseréltem erre, meg 2 hét után tönkre ment a jobb oldali is.
Bosszantó volt, mert addigra megvettem a bontottat. Később belegondolva, ez a komoly műszaki teljesítmény....
droberto2012-04-03 08:43:08 // 463
Ezért én teljesen másként tekintek az autókra!
Pl. én kereskedő nem tudnék lenni. Konkrétan éhen halnék.... :)
Pl. én kereskedő nem tudnék lenni. Konkrétan éhen halnék.... :)
droberto2012-04-03 08:41:25 // 462
Ez holland tutti síkosságmentesítő + lehet a tengerben vettek vele esti fürdőt! :)
Komolyra fordítva a szót, a fotókon a legkritikusabb alkatrészek szerepelnek.
Komolyra fordítva a szót, a fotókon a legkritikusabb alkatrészek szerepelnek.
droberto2012-04-02 23:00:34 // 461
Mennyit mentél a Pirellikkel végtére is?
A hátsókat nem adod el? Megtartod játszósnak? :) Pl. tudnál vele jampiskodni... :)))
Felteszed előre, kézifék, azt had szóljon... :))))
Az lenne a történet címe: Hogyan füstöljünk el 200 kilót?! :)))) Feltennéd a netre, és hip-hop elérnéd a 20k-s like-ot a Youtube-on! :)))
A hátsókat nem adod el? Megtartod játszósnak? :) Pl. tudnál vele jampiskodni... :)))
Felteszed előre, kézifék, azt had szóljon... :))))
Az lenne a történet címe: Hogyan füstöljünk el 200 kilót?! :)))) Feltennéd a netre, és hip-hop elérnéd a 20k-s like-ot a Youtube-on! :)))
droberto2012-04-02 22:56:04 // 460
Hát, akkor mit is lehet mondani ilyenkor:
Kátyú-, és sérülésmentes km-eket kívánok!
Vagy 40 ezret! :)
Kátyú-, és sérülésmentes km-eket kívánok!
Vagy 40 ezret! :)
droberto2012-04-02 22:53:12 // 459
Húhhh! Se fénykép, se blog? Milyen vagy te velünk.... ;)
droberto2012-04-02 22:48:54 // 458
Azt gondoltam, hogy csak előre vettél kettőt...
Sajnos tisztába vagyok az árakkal! Ha az enyém megsérülne, nem tudom mitévő lennék...
Hopp itt most találtam nyolvanhatér. És. A kiszállítás is ingyé van. Gyorsan rendelek is 8-at, hogy legyen tartalék... :)))
Sajnos tisztába vagyok az árakkal! Ha az enyém megsérülne, nem tudom mitévő lennék...
Hopp itt most találtam nyolvanhatér. És. A kiszállítás is ingyé van. Gyorsan rendelek is 8-at, hogy legyen tartalék... :)))
droberto2012-04-02 22:39:06 // 457
Te nem hiszed el....!
A mai menü:

:)))
Terítéken a motortérben levő festett és horganyzott szénacél elemek korróziómentesítése, újrafestése, valamint a kötőelemek rozsdától való megszabadítása. (Reménytelen csata...)
A teljesség igénye nélkül. Ilyen előtte:

és utána:

A nagy kérdés, hogy az RO55-ös fürdő, milyen mértékben szedi le a fenti elemekről és a kötőelemekről a horgany és tüzihorgany bevonatokat.
Minden szép lesz tőle és fényes. Csak kérdés, hogy marad-e a bevonatból valami. A fürdő tetején pl. feltételezhetően horgany darabkák úszkálnak.
Vettem ma ilyet, szerintem átfújom őket.
A csavarokat is. Azt nem döntöttem még el, hogy a menetre is fújjak, vagy azt inkább zsírozzam. Igazság szerint rühellek csavarokat festeni...
A legjobb lenne, ha elvinném Dunaújvárosba a DAK-hoz, horganyoztatni.
Vagy... ha vennék új csavarokat... de kitől??? és hogyan???
Tele vagyok problémával....! :)))
Ja ilyeneket csinálok, még, hogy kábelkötegek bandázsolása, hűtőrács restaurálása.
Ilyen most:

Ő pedig a következő fogás lesz (csak ezt, hogy szerelem ki????):

A mai menü:

:)))
Terítéken a motortérben levő festett és horganyzott szénacél elemek korróziómentesítése, újrafestése, valamint a kötőelemek rozsdától való megszabadítása. (Reménytelen csata...)
A teljesség igénye nélkül. Ilyen előtte:

és utána:

A nagy kérdés, hogy az RO55-ös fürdő, milyen mértékben szedi le a fenti elemekről és a kötőelemekről a horgany és tüzihorgany bevonatokat.
Minden szép lesz tőle és fényes. Csak kérdés, hogy marad-e a bevonatból valami. A fürdő tetején pl. feltételezhetően horgany darabkák úszkálnak.
Vettem ma ilyet, szerintem átfújom őket.
A csavarokat is. Azt nem döntöttem még el, hogy a menetre is fújjak, vagy azt inkább zsírozzam. Igazság szerint rühellek csavarokat festeni...
A legjobb lenne, ha elvinném Dunaújvárosba a DAK-hoz, horganyoztatni.
Vagy... ha vennék új csavarokat... de kitől??? és hogyan???
Tele vagyok problémával....! :)))
Ja ilyeneket csinálok, még, hogy kábelkötegek bandázsolása, hűtőrács restaurálása.
Ilyen most:

Ő pedig a következő fogás lesz (csak ezt, hogy szerelem ki????):

droberto2012-04-02 16:12:30 // 456
Lehet! :)
Ezért lennének érdekesek a cartársak "hibás" értékei!
Na, mék' mókolni.... :-)
Ezért lennének érdekesek a cartársak "hibás" értékei!
Na, mék' mókolni.... :-)
droberto2012-04-02 16:00:21 // 455
A különböző kerékméret információim szerint nem igényel más geometriát!
A ti, úgytudom nem csak 20 mm-t ültetve van, hanem más a futóműve is. Ezért igényel más beállításokat...
A ti, úgytudom nem csak 20 mm-t ültetve van, hanem más a futóműve is. Ezért igényel más beállításokat...
droberto2012-04-02 15:51:52 // 454
Olvastam korábban én is a blogodat és kérdezni is akartam, hogy a könyv által megadott geometriát állítottad,

vagy a futóműves saját adatbázisa alapján állítottak összetartást és dőlést?
Emlékszel a hibás értékekre? Nem kaptál erről jegyzőkönyvet? A garancia miatt én kértem volna.
Én is viszem a futóműveshez, ha arra járok, és míg tán nincs későn...
Részvét a 200k-s kiadás miatt!
Miért SportContact3-at vettél, nem vált be talán a PZeroNero?
Ha vennem kéne, most szerintem én is Contit vennék.
Nekem Bridgestone Potenza RE050-m van, de sokat még nem mentem vele...
Elméletileg a szárazon ver mindent, csak az Aquaplaningja gyenge. Ezért csak a negyedik különösen ajánlott pl az ADAC féle tesztben.
Bár az csak 17"-os teszt.
Jó lenne, ha végre közzé tennének egy 19"-os nyári köpeny tesztet.
Egyet találtam, de az fizetős lett volna. A Tiretest-ben nem bízok, mert az végtelenül szubjektív...

vagy a futóműves saját adatbázisa alapján állítottak összetartást és dőlést?
Emlékszel a hibás értékekre? Nem kaptál erről jegyzőkönyvet? A garancia miatt én kértem volna.
Én is viszem a futóműveshez, ha arra járok, és míg tán nincs későn...
Részvét a 200k-s kiadás miatt!
Miért SportContact3-at vettél, nem vált be talán a PZeroNero?
Ha vennem kéne, most szerintem én is Contit vennék.
Nekem Bridgestone Potenza RE050-m van, de sokat még nem mentem vele...
Elméletileg a szárazon ver mindent, csak az Aquaplaningja gyenge. Ezért csak a negyedik különösen ajánlott pl az ADAC féle tesztben.
Bár az csak 17"-os teszt.
Jó lenne, ha végre közzé tennének egy 19"-os nyári köpeny tesztet.
Egyet találtam, de az fizetős lett volna. A Tiretest-ben nem bízok, mert az végtelenül szubjektív...
droberto2012-03-29 07:41:16 // 453
Fekete csak a Berlinából van!
droberto2012-03-29 07:39:54 // 452
Ezt hívják maximalizmusnak... :)
droberto2012-03-28 20:40:59 // 450
Haspáncél miatt lutri a tipp, hogy honnan jön! Le kéne szedd, és figyelgetni, vagy felemelni esetleg aknára állni!
droberto2012-03-28 20:38:03 // 449
Melyik volt az? :)
Argentoban is dögös nagyon!
Argentoban is dögös nagyon!
droberto2012-03-28 14:02:35 // 448
Valami kriszakárkitől vettem, nem ismered??? :))
A blogomban vannak még róla fotók...
A blogomban vannak még róla fotók...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.