droberto2012-01-24 08:17:20 // 96
ELM327 1.4-et ajánlom FES 3.3-al!
droberto2012-01-24 07:13:37 // 94
Nekem is van egy ilyen gagyi kék műszálas ponyvám. Az is ilyesmi anyagú akkor. Talán a por is átmegy rajta, de az biztos, hogy nem vízálló!
droberto2012-01-24 07:11:20 // 93
Grat! A km-re azért néz rá a FES-ben! Lehet az még akár valós is, de ha lineális futásteljesítményt feltételezünk - évi 36 ezer km-rel számolva - akkor most ~180 ezer környékén kell lennie. Én azért kérnék az alvázszám alapján egy infót a Fiat Magyarországtól.
Legyen szerencséd!
Legyen szerencséd!
droberto2012-01-24 07:00:40 // 92
Ezek biztos csak viccülnek! :-)
droberto2012-01-24 06:59:24 // 91
Köszi!
Mit értesz azon, hogy bután játszotta le az MP3-at? Nem szólt úgy se, mint az alap fej? A DVD-t tudomásom szerint egyik se játsza le!
Érdekel, mert én is fejleszteni akarok! Csak nem tudom az irányt! Alap + emulátor, gyári, vagy Aftersale? Szívem a gyárit preferálja (nem akarok már barkácsolni + belső enteriőr), de az eszem azt mondja, hogy az Aftersale-lel minden tekintetben jobban járnék. Funkciók, bővíthetőség, korszerűség. Majd a hifi fórumban részletezem!
Az idő múlásával és Piritu blogja olvasása után, egyre inkább kezd nemtecceni a gyári szolgáltatáskínálat és színpadkép. Nem viszi az MP3-at, nincs korszerű kékfog, nincs nagy kijelző (a gyári navi-ra nem vágyok) és a felső frekvenciatartomány, na az úgy kompletten hiányzik!
Mit értesz azon, hogy bután játszotta le az MP3-at? Nem szólt úgy se, mint az alap fej? A DVD-t tudomásom szerint egyik se játsza le!
Érdekel, mert én is fejleszteni akarok! Csak nem tudom az irányt! Alap + emulátor, gyári, vagy Aftersale? Szívem a gyárit preferálja (nem akarok már barkácsolni + belső enteriőr), de az eszem azt mondja, hogy az Aftersale-lel minden tekintetben jobban járnék. Funkciók, bővíthetőség, korszerűség. Majd a hifi fórumban részletezem!
Az idő múlásával és Piritu blogja olvasása után, egyre inkább kezd nemtecceni a gyári szolgáltatáskínálat és színpadkép. Nem viszi az MP3-at, nincs korszerű kékfog, nincs nagy kijelző (a gyári navi-ra nem vágyok) és a felső frekvenciatartomány, na az úgy kompletten hiányzik!
droberto2012-01-24 06:46:18 // 90
Köszi!
Húhh! 75K magyar forint?! Még jó, hogy lehet kapni! Úgy látom, nekem csak max. használt lesz, vagy majd varratok egyet a kárpitosommal. A kérdés itt csak az anyagminőség!?
Húhh! 75K magyar forint?! Még jó, hogy lehet kapni! Úgy látom, nekem csak max. használt lesz, vagy majd varratok egyet a kárpitosommal. A kérdés itt csak az anyagminőség!?
droberto2012-01-24 06:43:56 // 89
Köszi, majd rákérdezek!
droberto2012-01-23 18:53:43 // 88
Nem tudjátok honnan lehet ilyen piros AR gunyát szerezni 59 SW-re, amit ráhúznak átadáskor? Vagy hogy keressem a neten?
droberto2012-01-23 18:32:08 // 87
Mi volt az ok, hogy nem kellett? Kábelek ott voltak? Be tudtad szerelni? Müködött? gondolom a navi nem ment antenna nélkül? A menü átköltözött a fejre?
droberto2012-01-23 18:26:24 // 86
Átállítottad a vas menüjébe az Indep. Boot-ot (Baule Ind-et). Azt kell visszállítani, és már nyitja is a tetőgomb.
Én is jártam már így, már majdnem szétszedtem, kontakthibára gyanakodtam. A panel feszegetése közben jöttem rá, hogy előző nap a menüt bizergáltam!
Én is jártam már így, már majdnem szétszedtem, kontakthibára gyanakodtam. A panel feszegetése közben jöttem rá, hogy előző nap a menüt bizergáltam!
droberto2012-01-23 13:44:35 // 85
Ezzel az emberrel, már beszéltem egy hónapja is, nincs már meg neki, csak ba..ta leszedni!
droberto2012-01-23 09:40:08 // 83
Ott hogy csinálják? Fűtőszállal?
droberto2012-01-23 09:33:19 // 82
Úhh! Cegén Mini!
Akkor meg kell nézni!
Akkor meg kell nézni!
droberto2012-01-23 09:30:19 // 81
Fűthető ablakmosó fúvókák? 59-nél még ilyet se hallottam!
droberto2012-01-23 09:29:08 // 80
Megnézném, hogy az mp4-et hogy játsza le? ;)
droberto2012-01-23 09:26:24 // 79
Két vég csak a 200 LE felett van (volt)! Pl. 3.2; 2.4; 1,75. A lökhárító mindegyiken ugyanaz, csak ezeknél kiszedik a jobb oldali nyílás takaróját. Úgy képzeld el, mint az univerzális gumiszőnyeget. Ki van könnyítve.
Magyarul nem kell nagy jelentőséget tulajdonítani neki! Lehet csak kitörött, vagy egyszerűen kivágták.
Az autó jónak tűnik. Faceliftes, alapfelszereltségű. Progression. Viszont az automata nem kéne. Nőnek jó lehet...
Magyarul nem kell nagy jelentőséget tulajdonítani neki! Lehet csak kitörött, vagy egyszerűen kivágták.
Az autó jónak tűnik. Faceliftes, alapfelszereltségű. Progression. Viszont az automata nem kéne. Nőnek jó lehet...
droberto2012-01-23 09:19:31 // 78
Ez nem szélvédő fűtés, hanem gyors párátlanítás funkció! Viszont ez praktikus, hogy gombnyomásra elérhető!
Ha szíjból Dayco-t vagy Gates-t veszel, akkor jó leszel!
Ha szíjból Dayco-t vagy Gates-t veszel, akkor jó leszel!
droberto2012-01-22 23:11:31 // 77
Én azért bízom az olaszokban! Tudják ők a dolgukat! Jó lenne ha, ebből a Chrysler-es fúzióból valami jól sülne ki! Pont neked mondom... előtte a MB-el voltak és jól kijöttek; egy darabig legalábbis. Mondjuk itten most már más a leosztás, de én egyáltalán nem temetném konszernünket.
Hiányozni fogsz innen! Remélem egyszer még visszatérsz! ;)
Hiányozni fogsz innen! Remélem egyszer még visszatérsz! ;)
droberto2012-01-22 22:47:01 // 76
Ezt nem teljesen értem! Ilyet még nem tapasztaltam!
droberto2012-01-22 22:44:18 // 75
Végtére is a nevedben is benne van! :)
Nem tudom mik az igényeid, de én ezek közül most ismét 59-et vennék!
Talán a C Klassét megnézném. Az 1-es, a Delta és a Giu, meg egyel kisebb. (C-szegmens)
A 3-er az miért nincs a listádon?
Én a helyedbe megvártam volna a cserével a Giulia-át, az lesz a D kategóriás 159 utód!
Nem tudom mik az igényeid, de én ezek közül most ismét 59-et vennék!
Talán a C Klassét megnézném. Az 1-es, a Delta és a Giu, meg egyel kisebb. (C-szegmens)
A 3-er az miért nincs a listádon?
Én a helyedbe megvártam volna a cserével a Giulia-át, az lesz a D kategóriás 159 utód!
droberto2012-01-22 22:07:45 // 74
Miért adtad el? Mit veszel helyette?
droberto2012-01-22 21:47:45 // 73
Itt tedd fel kérdéseid:
http://www.miklossanyi.hu/index.php?col=2&id=12
http://www.duett.hu/tempomat.php
http://www.guruloextra.hu/tempomat.html
http://tempomatszereles.hu/
http://www.miklossanyi.hu/index.php?col=2&id=12
http://www.duett.hu/tempomat.php
http://www.guruloextra.hu/tempomat.html
http://tempomatszereles.hu/
droberto2012-01-22 21:32:36 // 72
droberto2012-01-22 21:25:03 // 71
Esélyes igen, de akkor miért csak az elsőn?
droberto2012-01-22 21:23:59 // 70
Bocs! Ezt írja:
57J Hővisszaverő első szélvédő, fűtéssel az ablaktörlő lapátoknál Prog: 49 000 Dist: 49 000
57J Hővisszaverő első szélvédő, fűtéssel az ablaktörlő lapátoknál Prog: 49 000 Dist: 49 000
droberto2012-01-22 21:22:24 // 69
droberto2012-01-22 21:10:45 // 68
Én is csak Galaxy-ban láttam ilyet!
droberto2012-01-22 21:07:08 // 67
Ilyenek!


Annyi, hogy facelift (2008.03.) előtt 30k-s ciklusok voltak!
Ha mindent cserélsz, akkor 150-200k-val számolhatsz. Persze, az alkatrészeken folyadékokon lehet spórolni, de nem érdemes! Én is most ilyenbe vagyok benne.
A szakszervíz hororr!!! 9K-s munkadíj!


Annyi, hogy facelift (2008.03.) előtt 30k-s ciklusok voltak!
Ha mindent cserélsz, akkor 150-200k-val számolhatsz. Persze, az alkatrészeken folyadékokon lehet spórolni, de nem érdemes! Én is most ilyenbe vagyok benne.
A szakszervíz hororr!!! 9K-s munkadíj!
droberto2012-01-22 20:52:16 // 66
Tudomásom szerint 159-hez nem lehetett első szélvédő fűtést kérni, csak lapát lefagyás kiolvasztót.
droberto2012-01-22 20:36:47 // 65
Milyen szélvédő fűtésed van? Törlő lapátok alatti fűtőszálas?
droberto2012-01-22 19:57:18 // 64
Akkor szerencsés volt, aki tőled vette!
Egyáltalán nem jobb, sőt. Félreértettél. Az a jó, ha te hozod be. Nyugaton nagyobb a választék, és pontosabb és hitelesebbek a kinti eladók. Még talán a kereskedők is. Kint is vannak zsiványok. Főleg a keleti országokból beszabaduló kupecek. A törökök a legrosszabbak.
A magyar használtpiacon levő 159-ek, 90%-a külföldi! Mo-on kevés 59-adtak el. Sajnos!
A KM nem kamu, de ez az átlag! A kintiekben mindenképp!
Egyáltalán nem jobb, sőt. Félreértettél. Az a jó, ha te hozod be. Nyugaton nagyobb a választék, és pontosabb és hitelesebbek a kinti eladók. Még talán a kereskedők is. Kint is vannak zsiványok. Főleg a keleti országokból beszabaduló kupecek. A törökök a legrosszabbak.
A magyar használtpiacon levő 159-ek, 90%-a külföldi! Mo-on kevés 59-adtak el. Sajnos!
A KM nem kamu, de ez az átlag! A kintiekben mindenképp!
droberto2012-01-22 19:44:22 // 63
A szerződésbe minél több mindent írjatok be! Így később, egy esetleges hiba esetén, egyszerűbb lesz a helyzeted! Garancia, KM-állás, és annak valódisága...stb.
Kereskedő = bizalmatlanság!
A használtkereskedő, vagy nem ismeri a tényeket, vagy ferdít, szépít, vagy ha gátlástalan fajta hazudik is!
Kereskedő = bizalmatlanság!
A használtkereskedő, vagy nem ismeri a tényeket, vagy ferdít, szépít, vagy ha gátlástalan fajta hazudik is!
droberto2012-01-22 19:29:49 // 62
Nem ismerlek, de a legnehezebb a ilyenkor, hideg fejjel, racionálisan gondolkodni! A lényeg, hogy nézz meg minél többet, ne kapkodd el a vásárlást.
Előbb utóbb összejön! Ja, és biztos, hogy lesz valami kompromisszum!
Előbb utóbb összejön! Ja, és biztos, hogy lesz valami kompromisszum!
droberto2012-01-22 19:26:52 // 61
Szerintem is megoldható, de az aftersale biztos nem lesz olyan mint a gyári!
A márkaszervizesek meg az ilyen gyári utólagos beépítésekkel leráznak. Én a B&M -re, és Nav-ra kértem ajánlatot és puhatolóztam, hogy a kábelezés ott lehet-e? A NS, és az M5 -is lerázott, hogy utólag nem beszerelhető, de azért a motyót kiajánlották. Mondanom sem kell, lefordultam a székről!
A márkaszervizesek meg az ilyen gyári utólagos beépítésekkel leráznak. Én a B&M -re, és Nav-ra kértem ajánlatot és puhatolóztam, hogy a kábelezés ott lehet-e? A NS, és az M5 -is lerázott, hogy utólag nem beszerelhető, de azért a motyót kiajánlották. Mondanom sem kell, lefordultam a székről!
droberto2012-01-22 19:19:05 // 60
Lehet ilyen, az enyémnél is hasonló volt! Nem adták el egyből, teszt, vagy bemutató autó volt!
droberto2012-01-22 19:06:52 // 59
Mindenkinek mások a szempontjai vásárláskor!
Nekem a legfőbb dolog a kaszni sérülésmentessége volt. Nyilván a használatból eredő karcok, egy-egy parkolási heg belefért a történetbe, mivel használt autóról beszélünk. Javított autót nem szerettem volna venni. Tapasztalataim szerint kevés az a műhely, aki kompromisszummentesen javít, fényez. Még külföldön is ritka! Találkoztam olyan nepperrel, aki csak ilyen Alfákat hoz be. Volt nála egy, az siralmas volt. A fő részei javítottak voltak. Futómű, nyúlvány, A-oszlop töve (itt a legerősebb az autó), küszöb és ennél fogva, a kinyílt légzsákok. A légzsákok cseréje, az autó nagymértékű szétszedésével jár. Ezzel még nem is lenne gond, de az összerakásnál minden össze van okádva. Mivel a kereskedő keres az autón, ezért a szaki még ha akarná, se tudja a gyári, precíz állapotot helyreállítani. Ezen okok, sorozatos hibák és zörgések forrásai!
A legfontosabb szerintem az előző tulaj használati kultúrája. A belső tér eredeti állapotának megtartása, az előírt karbantartások, valamit a szervizkönyvben nem leírt szabályok (pl.: bemelgedés, olaj, turbó) betartása. Ezért a legszerencsésebb, magánszemélytől vásárolni. Ilyenkor a gazdán keresztül az autó állapota is jobban megismerhető.
A nepperek 95%-ban visszatekerik az órát. A linkelt autó is gyanúsan tekert. Nem hiszem el, hogy öt év alatt csak 116K-t mentek vele. Ha valaki 9 milliós prémium márkát vesz, az minimum évi 30-40K-t megy vele. A kivétel elenyésző!
A km-t valószínűleg tekerték, ha a FES nem annyit mutat, mint ami az órában van. minimális eltérés megengedett!
A sok használat általában a kuplungpedálon, a szőnyegen, az ajtó behúzón, a váltógomb bőrözésén és a kormány fényességén látszik.
Láttam olyan 59-et 100k km-rrel! aminek szőnyegén bitang nagy lyuk tátongott! Biztos tűsarkúban vezették... Kac-kac
Használt autónál nem a km a lényeg szerintem. Sokkal inkább az állapot és a kötelező karbantartások betartása.
Aminek nem volt szervizkönyve, engem már nem is érdekelt. A szervizkönyv nem garancia, de okot ad a bizakodásra.
Néztem olyan 6 éves, MO-i!, 3. gazdás 156 SW-t amibe csak 110k km volt és nem volt szervizkönyve. Uraim, én meg most jöttem a 6:20-al. Ja, a FES 10K km-t mutatott! Anyádat!
Vásárlás előtt mindenképp kérj alvázszámot, és a Fiat MO-tól informáld le a kocsit, majd a kapott adatokat vesd össze a szervizkönyvvel. A pecsételt szervizek helyén is lehet informálódni.
A felszereltség egyéni dolog. Itt a szűrések viszont itt veszélyesek lehetnek, mert lehet, hogy egy apróság miatt, marad le az ember, egy egyébként kifogástalan autóról.
Motor! Én mindenképp csak a 16V-eseket nézném, a már említett tömeg/lóerő arány, és korszerűsége miatt is.
A legjobb külföldről behozni autót, mert ott nagyobb a választék, és több az esély a valódi állapot megismerésére. (Km, magánszemély...stb).
A jelenlegi kedvezőtlen árfolyam miatt, viszont az árak most magasak, ami meglátszik a hazai használtpiacon is. A jobb, 265-ös EUR-val, nyáron behozott vasak már elfogytak a piacról.
Konkrétan!
Ha nem értesz hozzá, vigyél magaddal szakembert, vagy vidd szervizbe egy általános kivizsgálásra.
Amit nézz: Diagnosztika (km, koromszűrő, olajcserék, hibakódok), futómű, fékbetét, féktárcsa, gumiabroncs, lengéscsillapító, festékréteg vastagság, akkumulátor, motor hangja, olajfolyás.
Ezek esetleges hibájával, alkuhelyzetbe kerülhetsz.
Sok szerencsét!
Nekem a legfőbb dolog a kaszni sérülésmentessége volt. Nyilván a használatból eredő karcok, egy-egy parkolási heg belefért a történetbe, mivel használt autóról beszélünk. Javított autót nem szerettem volna venni. Tapasztalataim szerint kevés az a műhely, aki kompromisszummentesen javít, fényez. Még külföldön is ritka! Találkoztam olyan nepperrel, aki csak ilyen Alfákat hoz be. Volt nála egy, az siralmas volt. A fő részei javítottak voltak. Futómű, nyúlvány, A-oszlop töve (itt a legerősebb az autó), küszöb és ennél fogva, a kinyílt légzsákok. A légzsákok cseréje, az autó nagymértékű szétszedésével jár. Ezzel még nem is lenne gond, de az összerakásnál minden össze van okádva. Mivel a kereskedő keres az autón, ezért a szaki még ha akarná, se tudja a gyári, precíz állapotot helyreállítani. Ezen okok, sorozatos hibák és zörgések forrásai!
A legfontosabb szerintem az előző tulaj használati kultúrája. A belső tér eredeti állapotának megtartása, az előírt karbantartások, valamit a szervizkönyvben nem leírt szabályok (pl.: bemelgedés, olaj, turbó) betartása. Ezért a legszerencsésebb, magánszemélytől vásárolni. Ilyenkor a gazdán keresztül az autó állapota is jobban megismerhető.
A nepperek 95%-ban visszatekerik az órát. A linkelt autó is gyanúsan tekert. Nem hiszem el, hogy öt év alatt csak 116K-t mentek vele. Ha valaki 9 milliós prémium márkát vesz, az minimum évi 30-40K-t megy vele. A kivétel elenyésző!
A km-t valószínűleg tekerték, ha a FES nem annyit mutat, mint ami az órában van. minimális eltérés megengedett!
A sok használat általában a kuplungpedálon, a szőnyegen, az ajtó behúzón, a váltógomb bőrözésén és a kormány fényességén látszik.
Láttam olyan 59-et 100k km-rrel! aminek szőnyegén bitang nagy lyuk tátongott! Biztos tűsarkúban vezették... Kac-kac
Használt autónál nem a km a lényeg szerintem. Sokkal inkább az állapot és a kötelező karbantartások betartása.
Aminek nem volt szervizkönyve, engem már nem is érdekelt. A szervizkönyv nem garancia, de okot ad a bizakodásra.
Néztem olyan 6 éves, MO-i!, 3. gazdás 156 SW-t amibe csak 110k km volt és nem volt szervizkönyve. Uraim, én meg most jöttem a 6:20-al. Ja, a FES 10K km-t mutatott! Anyádat!
Vásárlás előtt mindenképp kérj alvázszámot, és a Fiat MO-tól informáld le a kocsit, majd a kapott adatokat vesd össze a szervizkönyvvel. A pecsételt szervizek helyén is lehet informálódni.
A felszereltség egyéni dolog. Itt a szűrések viszont itt veszélyesek lehetnek, mert lehet, hogy egy apróság miatt, marad le az ember, egy egyébként kifogástalan autóról.
Motor! Én mindenképp csak a 16V-eseket nézném, a már említett tömeg/lóerő arány, és korszerűsége miatt is.
A legjobb külföldről behozni autót, mert ott nagyobb a választék, és több az esély a valódi állapot megismerésére. (Km, magánszemély...stb).
A jelenlegi kedvezőtlen árfolyam miatt, viszont az árak most magasak, ami meglátszik a hazai használtpiacon is. A jobb, 265-ös EUR-val, nyáron behozott vasak már elfogytak a piacról.
Konkrétan!
Ha nem értesz hozzá, vigyél magaddal szakembert, vagy vidd szervizbe egy általános kivizsgálásra.
Amit nézz: Diagnosztika (km, koromszűrő, olajcserék, hibakódok), futómű, fékbetét, féktárcsa, gumiabroncs, lengéscsillapító, festékréteg vastagság, akkumulátor, motor hangja, olajfolyás.
Ezek esetleges hibájával, alkuhelyzetbe kerülhetsz.
Sok szerencsét!
droberto2012-01-22 18:06:20 // 58
Azt a lógást könnyen meg lehet igazítani. Kicsit rövidre hagyták a kárpitot és az, könnyen a műanyaglemez fölé tud ugrani. Ha jól látom a tartó bolha hiányzik is onnét. Egyszer nekem is kiugrott! Ettől még nem kell rémeket látni!
droberto2012-01-21 12:56:23 // 57
Csomagtérvilágítás javítás!
A hiba elhárítva! A kérés teljesítve! :) Remélem más nem szív ekkorát!
A hiba elhárítva! A kérés teljesítve! :) Remélem más nem szív ekkorát!
droberto2012-01-20 12:52:42 // 56
Mekkora sebességgel történt a becsapódás?
Nyúlvány sérült? Ajtók nyílanak rendesen? Légzsákok offosak?
Ha ezekkel rendben vagy, akkor szerencsésnek mondhatod magad!
A futóműért nagyon kár...:(
Nyúlvány sérült? Ajtók nyílanak rendesen? Légzsákok offosak?
Ha ezekkel rendben vagy, akkor szerencsésnek mondhatod magad!
A futóműért nagyon kár...:(
droberto2012-01-20 12:48:32 // 55
Cegén kis Alfa! Mielőbbi jobbulást neki! Nehéz harcra számíts a biztosítóval. A legnagyobb fegyverük az avultatás. Ganyé dolog ez nagyon. Ha van egy hibátlan karcmentes vasad, és valaki tönkreteszi, akkor elvárná az ember, hogy autójának minimum eredeti állapotának visszaállítását, a károkozó biztosítója, vagy más esetben maga a károkozó, fedezze. Nem is beszélve a sok utánajárással, idegeskedéssel. Nehéz ügyre számíts! Mi melletted állunk!
droberto2012-01-18 21:58:10 // 54
A németek egoista zsivány nép, de azért az ADAC nem csak egy német oldal. A Bosh érdemei a laposablaktörlők kifejlesztésében elvitathatatlan!
droberto2012-01-18 15:37:46 // 52
Én biztos, hogy a Boshra szavaznék.

Bosh vs. Valeo vs Champion
Itt olcsón kaphatsz Bosh-t!
Az ár 9900,-, rákérdeztem az embertől.

Bosh vs. Valeo vs Champion
Itt olcsón kaphatsz Bosh-t!
Az ár 9900,-, rákérdeztem az embertől.
droberto2012-01-16 09:39:23 // 50
Nekem sincs okom panaszra! Nem mondom, hogy tökéletes, mert csinál néha furcsaságokat - megkergül mint egy idegbeteg -, de összességében funkcióját jól ellátja. Nekem Champion van rajta, de a következő az biztos Boch Aerotwin lesz, mely a tesztek alapján a legjobb a műfajban. Tudomásom szerint úttörője is volt.
droberto2012-01-14 16:06:05 // 49
Szerintetek létezhet rajt a SW csomagtérzárára. Tailgate Lock (50505990)? Vagy ezt már tovább nem bontható egységként kezelik? Jó lenne tudnom, mielőtt lefúrom a szegecseket.
droberto2012-01-14 12:10:28 // 48
droberto2012-01-14 11:29:45 // 47
Ránéztem erre a második helyre, mert furcsállottam, hogy nem első! Érdekes, a kopásba jobb csak az A4 és vízen egy picivel. Minden másban egyformák vagy a TS830-as jobb. A többi méretben és teszteken pedig az A4-et mindeg elveri a Conti. 14-ben épp 15-ben nagyon.
Úgyhogy ne bánkódj! A lehető legjobb gumit vetted! ;) Ua. meg kell itt jegyezni, egy fontos tényezőt. Ez pedig a német elfogultsági faktor! Ennek ellenére elmondható, hogy az ADAC végzi a legalaposabb, szinte mindenre kiterjedő gumiteszteket.
Úgyhogy ne bánkódj! A lehető legjobb gumit vetted! ;) Ua. meg kell itt jegyezni, egy fontos tényezőt. Ez pedig a német elfogultsági faktor! Ennek ellenére elmondható, hogy az ADAC végzi a legalaposabb, szinte mindenre kiterjedő gumiteszteket.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.