Fórum >> Típusok >> 159

droberto2020-11-02 11:52:41 // 6496
Köszi!
Debrecenből hoztuk. 😀
Vezettem az 1.4 Multiairt is, tényleg zseni. Puntóból is lett volna ilyen opció. Nem is akármilyen kivitelben. (Awos). Nekem viszont nagy és feleslegesen erős lett volna a városba. Kellet nekem TwinAir ami egy színház. Az Abarthok adnak csak elő ilyet. Pl. a124 Spider 1.4 T-Jet.
Egy kipufogó dobja van csak.
Nem is értem, hogy a mai cseszettül PC világban, hogy is kerülhetett gyártásba.

https://youtu.be/gMyh0j0twBY

Egyszer próbáld ki ha lesz rá lehetőséged.
droberto2020-11-02 11:34:32 // 6495
Köszi!
Debrecenből hoztuk. 😀
Vezettem az 1.4 Multiairt is, tényleg zseni. Puntóból is lett volna ilyen opció. Nem is akármilyen kivitelben. (Awos). Nekem viszont nagy és feleslegesen erős lett volna a városba. Kellet nekem TwinAir ami egy színház. Az Abarthok adnak csak elő ilyet. Pl. a124 Spider 1.4 T-Jet.
Egy kipufogó dobja van csak.

Egyszer próbáld ki ha lesz rá lehetőséged.
droberto2020-11-02 07:03:15 // 6494
Köszönöm.
Az bitang. :)
droberto2020-11-01 23:50:13 // 6493
TwinAir Turbo
droberto2020-11-01 23:49:33 // 6492
Sziasztok!
Megvan az Alfa mentesítő, gyerekhordó, anyataxi, ami nem mellesleg, egy apaboldogító, durrogó, hörgő, csattogó emócióbomba. Minden kihúzatás egy érzelmi terror. Mindig kívánod a következőt. Ez az én (nem is az enyém) kis mini hatod Quadrifoglio-óm. Fel is merült bennem, hogy az Alfába miért nem hangolnak benzines kipufogóba ekkora színházat, ami nem 24M???
droberto2020-10-03 21:13:29 // 6491
A régi volt két "csöves". Az egyik a szűrő előtt a másik a szűrő után kötött a DPF-be. Aztán rájöttek, hogy az "utániba", mindig atmoszférikus a nyomás, és felesleges a kettő tömlő. A szenzoron a másik csonk környezeti nyomosát mér.
Spóroltak 2 Eurót autónként.
droberto2020-07-26 21:40:33 // 6490
És ha sérült a futómű, a gumi és a felni majdnem biztos sérült.
droberto2020-06-28 17:16:27 // 6489
Ne szépítsd.
Saturn LS1 2000 137 Le

🤣
droberto2020-06-05 14:55:21 // 6488
A Pestieknek minden messze van ami Pest határán kívül van.
A kivételnek tisztelet.
droberto2020-06-05 14:53:58 // 6487
Sehova nem öntünk semmit, csak amit a kézikönyv előír. 😀
Ne akarjunk okosabbak lenni mint a gyártó.
droberto2020-06-05 14:52:15 // 6486
Kevés a gázod.
droberto2020-03-12 19:12:41 // 6485
B@zzeg... rá kell tenni az élvonalzót.
A JTDm-nél ami vasblokkos, kötve hiszem 🙂
droberto2020-03-03 17:55:48 // 6484
Akarom mondani 8 gumi.
droberto2020-03-03 17:52:01 // 6483
A hosszú távú átlagköltés 500k +-150k Ft/év. Függően a felszereltségtől. Ezt már beszéltük többször is. Nekem volt 4 évem amikor 150 körül volt/év. Azóta ez kiegyenlítődött. Idén majd 500 lesz a 4 gumma.
droberto2020-03-03 16:27:36 // 6482
Dalmának kéne. :)
droberto2020-03-03 16:19:29 // 6481
Ruhavásárlásnál szoktam így lenni. Nem azt veszem ami kell, hanem ami le van árazva. :)
Az autó nem égető, de már jó lenne.
Kint heti 1-2x felbukkan azért valami.
droberto2020-03-03 15:33:52 // 6480
Nembírja a motor a relációs jeleket.
Szóval a szűrőim:

- min. 2011
- max. 80-100k km
-benzin
-vezetett szervizkönyv
-leinformálható
-5 ajtó
-Lounge
-BT

Előny:

-spojlerek
-tolatóradar
-17-es gyári kerék
-Racing
-MO-i
-tört fehér, grafit, fehér,

Rozsdás, borult, szerkezetsérült, napszívta, eladásra lefényezett nem érdekel. Kizáró szín: fekete, ezüst, Qubo zöld.öld.
droberto2020-03-03 15:30:52 // 6479
Persze. Komprommisszum úgy is lesz. Az még az újnál is mindig van. :)
Nem láttam. Ez még Grande. EVO-ót vagy inkább Nuova Puntót szeretnék.

Itt vannak a szűrőim.

>2011
droberto2020-03-03 14:54:47 // 6478
Kicsit olcsóbbért van most egy echte magyar második gazdás. De az is törött több helyen, rozsdás a hot-pointoknál, beázik a csomagtartója, rohad a felnije, lyukas a szőnyege.
:(
droberto2020-03-03 14:49:50 // 6477
1,5 éve nézem a Puntókat. Rétegautó, főleg úgy ahogy én szeretném.
Tök más dolgokban próbálkoznak velók a nepperek, mint egy középkategóriás dízelnél.
Eddig még nem találtam itthon jót, a külföld meg ugyanúgy lutri.
Pedig nekem nincs is keretösszeg. Sajnos ilyet én ritkán állítok fel. 1M volt az első elképzelés, most meg már 1,8-nál járok.
1.65M Ez olyan amilyet szeretnék, kivéve a méter. Szombaton megnéztem és hát a szokásos: Rozsda, törés-fújás hegyek, eladásra összelapátolva, Utángyártott lámpák, szervízkönyv nincs...stb.
droberto2020-03-03 12:26:31 // 6476
Na jah. Csak itthon tulajdonostól ez kb a lehetetlen kategória.
Már az, hogy találj és hogy még szimpatikus is legyen.
droberto2020-03-03 12:25:04 // 6475
Az 1.9-é más, annak a működtető mechanizmusa házon belül van.
Egyébként jobb, ha működik.
Ne adjuk Gréta meg a klímaterroristák alá a lovat. :)
droberto2020-03-03 12:22:59 // 6474
Szedd le a kereket és nézd meg a stekkert, meg a kábeleit, ha jó akkor csekkold a betétet. Vsz. hibás.
droberto2020-03-03 12:21:41 // 6473
Hát ja. VGT nem megy, aztán lekormolod a szívórendszert, meg a részecskeszűrőt, aztán 10-30 km, múlva már jöhet is a tréler. :)
droberto2020-03-03 12:17:10 // 6472
Én ha Nepperkednék, tuti egy ilyen szakszervizes JKV-el árulnám minden kocsimat.
Ezzel magamat is védeném.
droberto2020-03-03 12:14:38 // 6471
Ha Marelli a szívósorod és a kocsiban több van mint 150k km aggódhatsz. 90%-hogy 100k km-en belül egy vagy több lapátkát be fog szippantani.
Javaslom, hogy vegyél egy újat és csavarozással hegesztéssel biztosítsd a lapátokat.
Ki semmiképp ne szedd.
A részleteket errefele megtalálod.
droberto2020-03-03 12:10:08 // 6470
Katasztrófális a magyar használtpiac.
Az eladók többsége sumákol, hazudik. Sajnos még a magánszemélyek is.
Szinte midegyik autóval van valami, ami miatt a nem ajánlott kategóriába sorolható (nagy futásteljesítmény, tekert km óra, ismeretlen vagy még inkább gyanús előélet, összevissza fújkált, erősen korrodált).
A hibák nagy része kiszűrhető, egy kis utánajárással, lekérdezéssel rétegvastagságméréssel.
Ilyenkor a kereskedő mindig őszinteségi rohamot kap.
Az a baj, hogy ezzel egy csomó időtet, pénzedet elb@ssza.
Alapszabály, ha nem szimpi az eladó, az autót csak akkor vedd meg, ha nagyon biztos vagy a dolgodban.

Egyébként meg a használtautó vásárlás nem mindenkinek való. Csak ilyenkor azt nem értem, hogy miért nem bíznak mag egy szakértőt vagy viszik el egy szakszervízbe.
droberto2020-02-21 00:55:35 // 6469
Az nem lehet, hogy jobbról sütött a nap?!? :)
droberto2020-02-19 14:16:34 // 6468
A kasznin a menet mindegyiknél egyforma magasan kell legyen.
droberto2020-02-19 13:07:19 // 6467
Jó a vizuális képességem, de egy fotó jöhetett volna. :)
Nem, hogy fordítva van a felni? :)
droberto2020-02-18 22:11:03 // 6466
Ott van a videó alatt a leírásban.
droberto2020-02-18 11:36:35 // 6465
Fénykoromban annyi voltam kb. :)
Szép autó, de nem a hátsó sorból. :)
droberto2020-02-18 02:18:37 // 6464
Jó a videó.
Számomra a lényeg lemaradt.
Milyen a hangja a gyárihoz képest? :)
Illetve a kormányvezérlők működnek?
droberto2020-02-15 22:30:41 // 6463
Jó hír. Grat.
droberto2020-02-15 22:30:15 // 6462
Én is elkezdtem kiszedegetni őket újrazsírzás céljából.
Néha szopás tud lenni, de úgy kell nekiállni, hogy türelmes vagy és alázatos. No meg legyőzhetetetlen. 🙂
droberto2020-02-15 16:08:05 // 6461
Nagyon sajnálom.
Valószínű, nem teljesen egyenesen húztad. :(
Próbáld a vezetéket húzni akkor. De hátra húzd, ne szögben.
droberto2020-02-15 15:12:58 // 6460
OKs. :)
Anno 5 éve kb mikor téma volt feszítettem, ütögettem, de nem mozdult. A szegecseket majd csekkolom. Az jó támpont valóban.
Amikor bőröztetek majd, egyébként is szét szedem.
droberto2020-02-15 15:10:40 // 6459
Nem akartad eléggé. :)
Nem cseéltél még Lancia Delta II-ben. :)))
Nem kell a nyelvet forgatni. Simán csak kihúzod.
Olvassátok többet a kezelésit. :)
droberto2020-02-15 13:52:35 // 6458
Az enyém nem mozdul. Hamarosan szétszedem úgy is és akkor majd kiderül.
droberto2020-02-13 22:35:28 // 6457
2017.05-07. körül jöhetett ez a hülyeség.
droberto2020-02-13 21:05:24 // 6456
A könyöklő mozgatás sem megy mindegyikben.
droberto2020-02-13 21:04:50 // 6455
Javaslom a kézikönyv elolvasását.
Az ablakok távirányítóval felhúzását 2007 derekán vették ki egy EU-s direktíva nyomán. nincs köze a ráncfelvarráshoz.
A zárást szuperzárásnak hívják. Ez egy külön extra volt. Nem mindegyik autó tudja.
droberto2020-02-13 21:01:58 // 6454
Ezt a tagolt felületet ilyen sima fóliával az életben le nem fóliázod szépen.
droberto2020-02-13 16:52:33 // 6453
A képeken nehezen tudom megállapítani mi a szennyeződés.
A só szokta felmarrni a krómozott részeket.
Az újjal nekem nem volt semmi gondom, egész tavaly nyárig, míg egy borz úgy nem gondolta, hogy lebontja az elejét.
Ugyan van Sonaxos fém polír pasztám, de a magasnyomású mosásos törölgetésen kívül sose kapott mást.
droberto2020-02-12 22:08:34 // 6452
Nem mondott Emiléről semmit?
droberto2020-02-12 20:15:32 // 6451
PTC:
droberto2020-02-12 20:03:07 // 6450
A PTC csak a kabint fűti fűtőszállal. Sajnos.
droberto2020-02-12 19:21:59 // 6449
ZAR939.......
Így írd be.
Mennie kell.

Vagy tényleg másik ePer kell.
Megnézheted az online-t is.
droberto2020-02-12 18:56:36 // 6448
EPer.
Ha óra szerint annyi valóságban kb. 10-el kevesebb.
A regennek kell a min 70 fok. De hosszú távon ha nincs meg a 90, nem segítesz a szűrőnek.
droberto2020-02-10 22:27:48 // 6447
Milyen hibát ír ki? Elöl helyzetjelző áramfelvételét figyeli csak legjobb tudomásom szerint.
Nem, hogy azt is kicserélted?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.