Fórum >> Típusok >> 159

droberto2012-03-28 11:53:29 // 446
Vettem egy új 159-et!

Az enyém most úgyis szét van szedve... :)
droberto2012-03-26 10:43:39 // 445
Nekem is a tuning óta, van ilyen jelenség!
droberto2012-03-25 21:35:41 // 444
Grat!
droberto2012-03-25 21:35:16 // 443
Hamarosan nekem is lesz!
droberto2012-03-25 21:34:25 // 442
Dettó! Addig használom míg fog! :)
droberto2012-03-24 13:35:44 // 441
A baj az, hogy nem egyszeri eset! Ez legyen a legnagyobb hibája! :)
droberto2012-03-24 13:17:50 // 440
Akkor most már bizton kijelenthetjük: Egy újabb 159 TÍPUSHIBA :) : a hátsó zár műanyagtakaró elhullajtása!
droberto2012-03-24 13:15:44 // 439
Jó ötlet! Megfogadom, úgy is szeretnék más apróságokat is rendelni!
droberto2012-03-24 13:14:28 // 438
Erről valaki? Ezt teszem a zárhídra. Lehet Tiszakorr nélkül...
droberto2012-03-24 13:00:24 // 437
Nekem olyan kéne a szívóoldalra, amilyen a nyomóoldalon van. Az keskeny erős és rozsdamentes is.
A Norma jó féle. Kössz a linket. Mentem jó lehet az még máskorra! :)
droberto2012-03-24 11:21:31 // 436
Hmm, hihetetlennek tűnik, de ha ti mondjátok.... :)
droberto2012-03-24 11:19:14 // 435
Jó olaj, Ha nem Seléniát, akkor ezt tenném én is!
Akkor igen elgondolkodtató a csere!
droberto2012-03-24 10:19:03 // 434
Vagy a nem megfelelő olajtól!
Érdekes dologról írsz - irtál múltkor is - majd utánanézek én is!
droberto2012-03-24 09:22:12 // 433
Ezzel a turbó öntvény csonkját is összeroppanthatod! :)
droberto2012-03-24 09:21:31 // 432
Egy másik helyen az erősített bilincs (DIN 3017) árakkal.
droberto2012-03-24 09:19:08 // 431
Nyilván, ez nem mérvadó, de attól még örülök, hogy ez idáig semmi!
Nekem nincsenek ilyen hosszútávú tapasztalataim, de nekem a turbóra menő (szivó) levegő csővének bilincse tűnt a ludasnak. Itt ez a gyári összepattintós bilincs van. No nálam itt csömcsögött az olaj. A nyomó oldalon normális egy 10-es kulccsal húzható bilincs van. Igaz ez is olajos volt, de szerintem ide felülről folyt az olaj. Legalábbis nagyon úgy tűnt.
SZVSZ, a szivárgást az idő és a hőterhelés során összezsugorodó gumi és a zsugorodást lekövetni nem tudó bilincs okozza. De ez csak egy elmélet.
Én ilyen bilicsre akartam cserélni, de egyenlőre nem cseréltem. Ez nagyon bika bilincs, és saválló is!
Két okból nem cseréltem egyenlőre:
1. kivácsi vagyok, hogy megfelelő olajjal, magasnyomású mosóval tisztára mosott rendszernél, hol fog megjelenni az olaj!
2. A szóban forgó 70 körüli (kezem nem fért be, hogy pontosan megmérjem) bilincs átmérőben már 22 mm széles. A csövön pedig van egy nút a bilincs számára, az meg csak ~8-10 mm széles.
A sima awab-aba bilincseket, még jó minőségű kivitelben is kevésnek érzem ide....
droberto2012-03-24 09:02:00 // 430
A mérték viszont változik.
Megfelelő olaj = kevesebb olajgőz, olajpára
droberto2012-03-23 23:46:31 // 429
Jó éjt!
droberto2012-03-23 22:57:19 // 428
Ha hiszed, ha nem, azóta csont száraz! Bár azóta még csak 507 km-t mentem!
droberto2012-03-23 22:53:56 // 427
Igen sajnos, csak ezek a címszavak vannak! Azokat igyekszem ügyesen kiválasztani... :)
droberto2012-03-23 22:52:58 // 426
Pont ezen gondolkodtam, hogy feltegyem-e most, vagy, majd ha mindennel végeztem. Az utóbbi mellett döntöttem, mert így lesz szép kerek a történet.
droberto2012-03-23 22:31:13 // 425
Na ne viccüljél!
Ennyi és ilyen szájbarágos blogokat senki sem ír mint én!
droberto2012-03-23 22:06:32 // 424
Még van! :) Ezek a problémák már a megvétel óta teendő listám részei, melyet most a jó idő beálltával orvosolhatok. Ma is 4-kor mentem le! Az a baj, hogy hamar sötétedik..., szombatig :))
droberto2012-03-23 21:52:03 // 423
Megint csak én bütykölök? :)
Egyre mélyebbre kerülök! Leszedtem a zárhidat, a motortér zár pedig fürdik a rozsdamaróba... :)
droberto2012-03-23 21:46:21 // 422
3-ból egyet találtam, a kis rugót! Se a tengely nincs meg, se a műanyaglapocska! :(
Nincs mese, venni kell!
droberto2012-03-23 13:22:50 // 421
Úgy néz ki, mint valami szemléltető makett. :)
Meg a versenysportnak előszeretettel gyártanak színes futóműalkatrészeket!
Gondolom a cartárs verdája sportosságát szerette volna kihangsúlyozni!
Más kérdés, hogy én az 59 gyári színeit meghagyom! Kivétel ez alól a féknyereg pirosítása!
droberto2012-03-23 13:18:06 // 420
Nekem az fontos! :)
Meg egyébként lehetnek olyan forgalmi helyzetek, amikben akár balesetet előzhetsz meg vele!
droberto2012-03-23 13:15:48 // 419
Nekem 16 év után adta meg magát! Legalábbis láthatóvá akkor vált! Az ok, feltehetően a szakszerűtlen emelésre vezethető vissza. Elöl a küszöbök mellett a padló lyukadk ki!
Ezért is kellet szegénynek mennie!
Hozzá kell tenni, hogy télen óvtam mindentől és sós dzsuvába csak akkor vittem ki, ha muszály volt.
Ha az enyémet szurkodta volna, akkor én a lábába szúrtam volna bele!
Egyébként a jövő hónapban tölti a 18 -at! :) Talán jó kezekben... :)
Őt egy korábban VW-ekkel bíró, VW szalonban dolgozó szorgos kis autószerelő srác vette meg! Mondta, hogy másnap ha meglátják a kollégák szétszedik! Erre mondtam én, hogy a II-es, és bizonyos tekintetben a III-as Golfosok előtt sem lesz szégyenkeznivalója!
Sokan nem értem, miért húzzák így le a Tipot. Nálam tíz évig volt és a kopó alkatrészeken, néhány ilyen stekkeres kontakthibán és 2 Bosh kütyün kívül, soha semmi baja nem volt. Az utolsó négy évében - amire büszke is vagyok - pedig még szerelőt sem látott!
droberto2012-03-23 13:02:54 // 418
Szóval nyomásra is old! Majd lepróbálom!
Én gumi nélkül jósszívvel még belülre se, max. csak számítógépbe tenném! :)
droberto2012-03-23 13:00:59 // 417
Köszönöm még egyszer! Mindenképp megnézem! Ottan kell lennie!
droberto2012-03-22 21:43:11 // 416
Jó éjt!
droberto2012-03-22 21:42:14 // 415
Kb 3 percet foglalkozva vele, nekem az első szimpibb. 2,4-es, Faceliftes és kombi is!
18601. hsz.-től volt itt már téma ez, ott általánosságban szerintem mindent leírtunk!
droberto2012-03-22 21:35:54 // 414
Igen tudom, már nézegettem, sok mindent hasonlóan látunk, meg jók az írások is! :)
Majd ránézek ismét!
droberto2012-03-22 21:33:38 // 413
Szép! Most ezzel fogok álmodni! :)
droberto2012-03-22 21:27:43 // 412
Kaszniba - amiket én láttam - fejlődtek! A többiben nem, legalábbis szerintem!
Mondjuk, azt tudni kell, hogy vasamat három évig a Holland tengeri levegő nyaldosta!
8-12 Millába már bele kellene férnie egy saválló rendszernek! De ugye az autoiparnak nem célja, az örökös élettartam elérése. Ez csak a mi "fóbiánk"!
droberto2012-03-22 21:19:52 // 411
Ezt hívják maximalizmusnak! :)
droberto2012-03-22 21:18:17 // 410
Ez alighanem 1 kg vasoxid, műanyaglapáton! :)
Igazából ezek az alkatrészek ennél tokkal több oxidációt is elviselnek terhelhetőségük és élettartamuk csökkenése nélkül. Ez alól talán a kipufogó kivétel...
Magyarul nem kéne vele foglalkozni.
De mégis, zavar és ha valaki megjegyzi az nagyon fáj!
droberto2012-03-22 21:08:43 // 409
Azon morfondírozom, hogy ha már leszereltem a lökit, leszórom, majd újra bevonatolom a zárhidat!
Kedves olasz barátaink 1988, a Tipo óta nem tudják normálisan lefesteni!
Kritérium a korrózióállóság és a gyárihoz legközelebb álló szín.
Ez szerintem selyemfényű fekete. A 2K-s festéket ilyet nem nem hiszem, hogy találnék ilyet, meg túlzás is lenne.
Az én olvasatomban így nézne ki a bevonatrendszer:
- Szemcseszórás
- Zsírtalanítás
- Alapozás 1 rétegben Tiszakorr rozsdagátló alapozóval
- Fedőréteg 2 rétegben Cellkolor selyemfényű zománcfestékkel
Más javaslat, ellenvetés...?
droberto2012-03-22 20:57:08 // 408
Te egy Állat vagy! Mikor használod ezeket? Ezektől még a Titanic is vigyázva állna... :))
droberto2012-03-22 20:54:29 // 407
Húhh, ne izélj már! :)
Ne tépkedd fel fájó sebeimet!
Jeleneleg ezek zavarnak legjobban! Az 1 rétegben festett szénacél anyagok rozsdásodása. Van belőle sok!
A teljesség igénye nélkül: zárhíd, motortartó bölcső, hűtő tartó, alsó kereszttartó, hátsó híd, kipufogó...stb
droberto2012-03-22 20:49:40 // 406
Tud valaki hasonló patent boltot, ahol olaszosabb a kínálat!
droberto2012-03-22 20:48:15 // 405
Áhh! Tényleg én is Tipoban láttam! Csak nem emlékszem hol... Ilyen kis drótocska a biztosítója. Ha lehúzod, akkor lehet csak széthúzni!
Elég gáz ez 2007-ben!
Majd jól ledrótkefélem, tisztítom, majd bekenem! Azon gondolkodtam, hogy szilóval javítok az IP osztályon, de így később lehet szétszedhetetlenné válna!
Tudod, egy a gond, jól ki kell találni, mert ehhez hozzáférni, csak lökhárítólevétellel lehet...
Nem szeretnék ismét hónapokra kürt nélkül maradni! Egy olasz verdában az alap, hogy legyen kürt! :)
droberto2012-03-22 20:18:49 // 404
Senki nem bütyköl 59-et?
Leszedtem az első lököst!
Mit mondjak, nem valami nedvesség védett a kürt stekkere. IP-10! :)

Most már értem, miért nem volt jó egész télen (Március eleje óta jó)! Tudtam, hogy ott a baj.
Nem is tudom, hol láttam ilyen stekkert. Nem értem, hogy Luigiék, hogy rakhattak kültérre ilyet. Tiszta oxid az egész! Grrrr... Legszívesebben belenyomnám a képükbe!
droberto2012-03-22 20:13:31 // 403
Az ember licitre betolta a vasat! Merész...
droberto2012-03-22 07:53:12 // 402
Ohh! Ez nagyon költséghatékony tippnek tűnik! :) Nagyon köszönöm!
Hogyan van ez odarögzítve? Van egy tengely, rajta egy rugóval?
droberto2012-03-22 07:49:47 // 401
Kárpitragasztóspray:
Ilyenről sprayről még nem is hallottam. Én sima PalmaFixel állnék neki! :) De ez biztosan nem a legkifinomultabb technika.
droberto2012-03-22 07:29:07 // 400
Tovább gondolva a dolgot, így nem lehet, jó mert a piros nyilas motorban feltehetően van egy relé is és így csak rövidre zárnád az akksidat!
Majd megnézem, hogy hogyan lehet szétszedni...
droberto2012-03-22 07:18:09 // 399
Jó reggelt mindenkinek!
Üdv! Mivel mindketten bíbelődtünk már csomagtér zárral, ezért szerintem könnyen megértjük egymást! ;)
Szóval nekem is megfordult ez a fejemben, de eddig elvetettem az ötletet, pedig jobban belegondolva nem tűnik bonyolultnak.
1 dolog viszont kell hozzá: egy kapcsolós embléma. Mivel én is akarok előre hátra újat, ezért lehet én is belefogok egy hátulról kulcs nélkül nyitható verzió létrehozásában. :)
Az biztos, hogy tőle veszek, mert olcsóbb mint bárhol SZVSZ. Van nála csomagtérnyitós változat is, de ára fájó, pontosan duplája a sima emblémának.
Így néz ki hátulról:

Két vezeték megy rá, magyarul ez csak egy mezei kapcsoló, csodaszép :) nyomógombbal. A beépítés szerintem nem bonyolult (bár még egyszer meg kell hozzá néznem, mert pont erről csak életlen képem van, és a burkolat még úgy sincsen visszarakva).

Ha jól sikerült előkotornom villamosságtani tanulmányaimat, akkor a megvett kapcsolót rá kell csak egyszerűen kötni a nyitó motor (piros nyíl) vezetékére (sárga nyíl), méghozzá párhuzamosan. Legalábbis, így megnézés nélkül.
De megígérem, hogyha hazamegyek, akkor megnézem, és le is próbálom egy idegen kapcsolóval!
Most látod teljesen felcsigáztál... :))
droberto2012-03-21 22:31:38 // 398
Jó éjt cartársak!
droberto2012-03-21 22:20:18 // 397
Majd el felejtettem, a repedést nem én okoztam, de most értem ide a teendőlistámban.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.