Vettem egy új 159-et!

Az enyém most úgyis szét van szedve... :)
Dettó! Addig használom míg fog! :)
A baj az, hogy nem egyszeri eset! Ez legyen a legnagyobb hibája! :)
Akkor most már bizton kijelenthetjük: Egy újabb 159 TÍPUSHIBA :) : a hátsó zár műanyagtakaró elhullajtása!
Jó ötlet! Megfogadom, úgy is szeretnék más apróságokat is rendelni!
Erről valaki? Ezt teszem a zárhídra. Lehet Tiszakorr nélkül...
Nekem olyan kéne a szívóoldalra, amilyen a nyomóoldalon van. Az keskeny erős és rozsdamentes is.
A Norma jó féle. Kössz a linket. Mentem jó lehet az még máskorra! :)
Hmm, hihetetlennek tűnik, de ha ti mondjátok.... :)
Jó olaj, Ha nem Seléniát, akkor ezt tenném én is!
Akkor igen elgondolkodtató a csere!
Vagy a nem megfelelő olajtól!
Érdekes dologról írsz - irtál múltkor is - majd utánanézek én is!
Ezzel a turbó öntvény csonkját is összeroppanthatod! :)
Nyilván, ez nem mérvadó, de attól még örülök, hogy ez idáig semmi!
Nekem nincsenek ilyen hosszútávú tapasztalataim, de nekem a turbóra menő (szivó) levegő csővének bilincse tűnt a ludasnak. Itt ez a gyári összepattintós bilincs van. No nálam itt csömcsögött az olaj. A nyomó oldalon normális egy 10-es kulccsal húzható bilincs van. Igaz ez is olajos volt, de szerintem ide felülről folyt az olaj. Legalábbis nagyon úgy tűnt.
SZVSZ, a szivárgást az idő és a hőterhelés során összezsugorodó gumi és a zsugorodást lekövetni nem tudó bilincs okozza. De ez csak egy elmélet.
Én
ilyen bilicsre akartam cserélni, de egyenlőre nem cseréltem. Ez nagyon bika bilincs, és saválló is!
Két okból nem cseréltem egyenlőre:
1. kivácsi vagyok, hogy megfelelő olajjal, magasnyomású mosóval tisztára mosott rendszernél, hol fog megjelenni az olaj!
2. A szóban forgó 70 körüli (kezem nem fért be, hogy pontosan megmérjem) bilincs átmérőben már 22 mm széles. A csövön pedig van egy nút a bilincs számára, az meg csak ~8-10 mm széles.
A sima awab-aba bilincseket, még jó minőségű kivitelben is kevésnek érzem ide....
A mérték viszont változik.
Megfelelő olaj = kevesebb olajgőz, olajpára
Ha hiszed, ha nem, azóta csont száraz! Bár azóta még csak 507 km-t mentem!
Igen sajnos, csak ezek a címszavak vannak! Azokat igyekszem ügyesen kiválasztani... :)
Pont ezen gondolkodtam, hogy feltegyem-e most, vagy, majd ha mindennel végeztem. Az utóbbi mellett döntöttem, mert így lesz szép kerek a történet.
Na ne viccüljél!
Ennyi és ilyen szájbarágos blogokat senki sem ír mint én!
Még van! :) Ezek a problémák már a megvétel óta teendő listám részei, melyet most a jó idő beálltával orvosolhatok. Ma is 4-kor mentem le! Az a baj, hogy hamar sötétedik..., szombatig :))
Megint csak én bütykölök? :)
Egyre mélyebbre kerülök! Leszedtem a zárhidat, a motortér zár pedig fürdik a rozsdamaróba... :)



3-ból egyet találtam, a kis rugót! Se a tengely nincs meg, se a műanyaglapocska! :(
Nincs mese, venni kell!
Úgy néz ki, mint valami szemléltető makett. :)
Meg a versenysportnak előszeretettel gyártanak színes futóműalkatrészeket!
Gondolom a cartárs verdája sportosságát szerette volna kihangsúlyozni!
Más kérdés, hogy én az 59 gyári színeit meghagyom! Kivétel ez alól a féknyereg pirosítása!
Nekem az fontos! :)
Meg egyébként lehetnek olyan forgalmi helyzetek, amikben akár balesetet előzhetsz meg vele!
Nekem 16 év után adta meg magát! Legalábbis láthatóvá akkor vált! Az ok, feltehetően a szakszerűtlen emelésre vezethető vissza. Elöl a küszöbök mellett a padló lyukadk ki!
Ezért is kellet szegénynek mennie!
Hozzá kell tenni, hogy télen óvtam mindentől és sós dzsuvába csak akkor vittem ki, ha muszály volt.
Ha az enyémet szurkodta volna, akkor én a lábába szúrtam volna bele!
Egyébként a jövő hónapban tölti a 18 -at! :) Talán jó kezekben... :)
Őt egy korábban VW-ekkel bíró, VW szalonban dolgozó szorgos kis autószerelő srác vette meg! Mondta, hogy másnap ha meglátják a kollégák szétszedik! Erre mondtam én, hogy a II-es, és bizonyos tekintetben a III-as Golfosok előtt sem lesz szégyenkeznivalója!
Sokan nem értem, miért húzzák így le a Tipot. Nálam tíz évig volt és a kopó alkatrészeken, néhány ilyen stekkeres kontakthibán és 2 Bosh kütyün kívül, soha semmi baja nem volt. Az utolsó négy évében - amire büszke is vagyok - pedig még szerelőt sem látott!
Szóval nyomásra is old! Majd lepróbálom!
Én gumi nélkül jósszívvel még belülre se, max. csak számítógépbe tenném! :)
Köszönöm még egyszer! Mindenképp megnézem! Ottan kell lennie!
Kb 3 percet foglalkozva vele, nekem az első szimpibb. 2,4-es, Faceliftes és kombi is!
18601. hsz.-től volt itt már téma ez, ott általánosságban szerintem mindent leírtunk!
Igen tudom, már nézegettem, sok mindent hasonlóan látunk, meg jók az írások is! :)
Majd ránézek ismét!
Szép! Most ezzel fogok álmodni! :)
Kaszniba - amiket én láttam - fejlődtek! A többiben nem, legalábbis szerintem!
Mondjuk, azt tudni kell, hogy vasamat három évig a Holland tengeri levegő nyaldosta!
8-12 Millába már bele kellene férnie egy saválló rendszernek! De ugye az autoiparnak nem célja, az örökös élettartam elérése. Ez csak a mi "fóbiánk"!
Ezt hívják maximalizmusnak! :)
Ez alighanem 1 kg vasoxid, műanyaglapáton! :)
Igazából ezek az alkatrészek ennél tokkal több oxidációt is elviselnek terhelhetőségük és élettartamuk csökkenése nélkül. Ez alól talán a kipufogó kivétel...
Magyarul nem kéne vele foglalkozni.
De mégis, zavar és ha valaki megjegyzi az nagyon fáj!
Azon morfondírozom, hogy ha már leszereltem a lökit, leszórom, majd újra bevonatolom a zárhidat!
Kedves olasz barátaink 1988, a Tipo óta nem tudják normálisan lefesteni!
Kritérium a korrózióállóság és a gyárihoz legközelebb álló szín.
Ez szerintem selyemfényű fekete. A 2K-s festéket ilyet nem nem hiszem, hogy találnék ilyet, meg túlzás is lenne.
Az én olvasatomban így nézne ki a bevonatrendszer:
- Szemcseszórás
- Zsírtalanítás
- Alapozás 1 rétegben
Tiszakorr rozsdagátló alapozóval
- Fedőréteg 2 rétegben
Cellkolor selyemfényű zománcfestékkel
Más javaslat, ellenvetés...?
Te egy Állat vagy! Mikor használod ezeket? Ezektől még a Titanic is vigyázva állna... :))
Húhh, ne izélj már! :)
Ne tépkedd fel fájó sebeimet!
Jeleneleg ezek zavarnak legjobban! Az 1 rétegben festett szénacél anyagok rozsdásodása. Van belőle sok!
A teljesség igénye nélkül: zárhíd, motortartó bölcső, hűtő tartó, alsó kereszttartó, hátsó híd, kipufogó...stb
Tud valaki
hasonló patent boltot, ahol olaszosabb a kínálat!
Áhh! Tényleg én is Tipoban láttam! Csak nem emlékszem hol... Ilyen kis drótocska a biztosítója. Ha lehúzod, akkor lehet csak széthúzni!
Elég gáz ez 2007-ben!
Majd jól ledrótkefélem, tisztítom, majd bekenem! Azon gondolkodtam, hogy szilóval javítok az IP osztályon, de így később lehet szétszedhetetlenné válna!
Tudod, egy a gond, jól ki kell találni, mert ehhez hozzáférni, csak lökhárítólevétellel lehet...
Nem szeretnék ismét hónapokra kürt nélkül maradni! Egy olasz verdában az alap, hogy legyen kürt! :)
Senki nem bütyköl 59-et?
Leszedtem az első lököst!
Mit mondjak, nem valami nedvesség védett a kürt stekkere. IP-10! :)

Most már értem, miért nem volt jó egész télen (Március eleje óta jó)! Tudtam, hogy ott a baj.
Nem is tudom, hol láttam ilyen stekkert. Nem értem, hogy Luigiék, hogy rakhattak kültérre ilyet. Tiszta oxid az egész! Grrrr... Legszívesebben belenyomnám a képükbe!
Az ember licitre betolta a vasat! Merész...
Ohh! Ez nagyon költséghatékony tippnek tűnik! :) Nagyon köszönöm!
Hogyan van ez odarögzítve? Van egy tengely, rajta egy rugóval?
Kárpitragasztóspray:
Ilyenről sprayről még nem is hallottam. Én sima PalmaFixel állnék neki! :) De ez biztosan nem a legkifinomultabb technika.
Tovább gondolva a dolgot, így nem lehet, jó mert a piros nyilas motorban feltehetően van egy relé is és így csak rövidre zárnád az akksidat!
Majd megnézem, hogy hogyan lehet szétszedni...
Jó reggelt mindenkinek!
Üdv! Mivel mindketten bíbelődtünk már csomagtér zárral, ezért szerintem könnyen megértjük egymást! ;)
Szóval nekem is megfordult ez a fejemben, de eddig elvetettem az ötletet, pedig jobban belegondolva nem tűnik bonyolultnak.
1 dolog viszont kell hozzá: egy kapcsolós embléma. Mivel én is akarok előre hátra újat, ezért lehet én is belefogok egy hátulról kulcs nélkül nyitható verzió létrehozásában. :)
Az biztos, hogy
tőle veszek, mert olcsóbb mint bárhol SZVSZ. Van nála
csomagtérnyitós változat is, de ára fájó, pontosan duplája a sima emblémának.
Így néz ki hátulról:

Két vezeték megy rá, magyarul ez csak egy mezei kapcsoló, csodaszép :) nyomógombbal. A beépítés szerintem nem bonyolult (bár még egyszer meg kell hozzá néznem, mert pont erről csak életlen képem van, és a burkolat még úgy sincsen visszarakva).

Ha jól sikerült előkotornom villamosságtani tanulmányaimat, akkor a megvett kapcsolót rá kell csak egyszerűen kötni a nyitó motor (piros nyíl) vezetékére (sárga nyíl), méghozzá párhuzamosan. Legalábbis, így megnézés nélkül.
De megígérem, hogyha hazamegyek, akkor megnézem, és le is próbálom egy idegen kapcsolóval!
Most látod teljesen felcsigáztál... :))
Majd el felejtettem, a repedést nem én okoztam, de most értem ide a teendőlistámban.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.