Piritu - 1.000.0002017-12-27 21:18:11 // 6982
Szerintem inkább az a baj, hogy a 159-nél annyira összenyomódik a teleszkóp, hogy nem marad a rugónak hely. A Giuliettába vettem, a rugó gyakorlatilag saját magába megy össze, hogy rövid legyen.
Piritu - 1.000.0002017-12-27 20:19:53 // 6981
Itt a videó róla, ez meg az ebay oldaluk.
"CAR NOT SUITABLE:
-ALFA 156 -159 SW,
-ALFA GT,
-FIAT 500,
-AUDI A3 8P, TT
-CITROEN C4,
-BERLINE no!
-GRANDE PUNTO"
"CAR NOT SUITABLE:
-ALFA 156 -159 SW,
-ALFA GT,
-FIAT 500,
-AUDI A3 8P, TT
-CITROEN C4,
-BERLINE no!
-GRANDE PUNTO"
Piritu - 1.000.0002017-12-26 21:53:04 // 6980
Eddig mindenhová iGO-val mentem.
A Waze-t nem is igazából az eltévedés miatt tesztelem, hanem a balesetek/dugók/pékek miatt. A németeknél sikerült vele kétszer is már hatalmas autópályás torlódást kikerülni. Ezért gáz, hogy nem lehet tudni, hogy most miért visz el a málnásba.
(A pékek miatt meg szerintem túl későn szól. 500m-el egy lézeres mérés előtt már felesleges infó.)
A Waze-t nem is igazából az eltévedés miatt tesztelem, hanem a balesetek/dugók/pékek miatt. A németeknél sikerült vele kétszer is már hatalmas autópályás torlódást kikerülni. Ezért gáz, hogy nem lehet tudni, hogy most miért visz el a málnásba.
(A pékek miatt meg szerintem túl későn szól. 500m-el egy lézeres mérés előtt már felesleges infó.)
Piritu - 1.000.0002017-12-26 21:06:57 // 6979
Én mostanában kezdtem el kipróbálni, de már többször is "furcsa" utakra vitt. Tegnap is a 8-as főúttal párhuzamos mellékutakra akart terelni. 4 számjegyű szar burkolatúra a sima, forgalom mentes főút helyett.
Mintha kísérletezne...
Mintha kísérletezne...
Piritu - 1.000.0002017-12-26 18:37:11 // 6978
waze :-) :-(
Piritu - 1.000.0002017-12-22 15:17:11 // 6977
Tipikusan úgy, hogy nehezen megy fel a hőfok, a 90-et szinte sose éri el hidegben.
A motortérben meg a hűtőre menő cső állandóan meleg. Amíg az üzemi hőfokot nem éri el a motor annak hidegnek kellene lennie, mert a termosztát elzárja az útját.
A motortérben meg a hűtőre menő cső állandóan meleg. Amíg az üzemi hőfokot nem éri el a motor annak hidegnek kellene lennie, mert a termosztát elzárja az útját.
Piritu - 1.000.0002017-12-19 19:38:39 // 6976
Gratula a k-hoz! :-)
Piritu - 1.000.0002017-12-17 22:05:23 // 6975
Anno amikor felfedeztem én is hasonlóra tippeltem :-)
Piritu - 1.000.0002017-12-05 20:48:39 // 6972
"szóval marhára csikorog" - osztán felrakáskor föttögésmentesítővel kezelve lett-e?
Piritu - 1.000.0002017-12-05 20:30:12 // 6971
Szerintem meg nem kell foglalkozni vele. Így is, úgy is mocskos lesz a kocsi. A banán meg kell :-)
Tegnap erős hóesésben jöttem este. Egyértelműen lehetett látni, hogy egy mosás után jobban világít.
Tegnap erős hóesésben jöttem este. Egyértelműen lehetett látni, hogy egy mosás után jobban világít.
Piritu - 1.000.0002017-12-05 20:07:19 // 6970
Mert különben csak az ablakot mosnád és a fényszóród a kosz miatt vakíthatna kedvére :-P
Piritu - 1.000.0002017-12-01 07:17:10 // 6969
Emlékeim szerint az 1,9-be többen is teszik (itt is) a WR PE-t, nem emlékszem problémára. A 2,4-nél ajánlott "sima" WR ellenben már több galibát okozott a dpf-nél.
Ha visszaolvasol (esetleg z olajos topik) van azért pár 5W40-es dpf barát olaj amit használnak is a Cartársak.
Ha visszaolvasol (esetleg z olajos topik) van azért pár 5W40-es dpf barát olaj amit használnak is a Cartársak.
Piritu - 1.000.0002017-12-01 07:13:31 // 6968
Nem tudom pontosan, hogy mióta Petronas, de az emúlt 7 évben Selenia olajjal 350e km-t mentem gond nélkül. (159-Giulietta, Pók) Nem fújnék rá, bátran merem ajánlani. MÁs kérdés, hogy 20ezrenként cserélem.
Piritu - 1.000.0002017-12-01 06:56:55 // 6967
20K ??? :-OO
Tudtommal az az 1,6 TS benzinmotor olaja!! Ha dieselbe teszik nem kéne csodálkozni...
Tudtommal az az 1,6 TS benzinmotor olaja!! Ha dieselbe teszik nem kéne csodálkozni...
Piritu - 1.000.0002017-11-30 22:33:05 // 6966
A diesel hangját a robbanások adják. Ha gyors az égés jobban hallani a harkályokat, ha lassabb, akkor kevésbé. Az olaj zajcsillapítása szerintem elhanyagolható mellette.
Elég egyszer normál nyálat tankolni, aztán meg prémiumit és máris megvan a különbség (MOL és Schell tapasztalat).
Elég egyszer normál nyálat tankolni, aztán meg prémiumit és máris megvan a különbség (MOL és Schell tapasztalat).
Piritu - 1.000.0002017-11-30 22:30:50 // 6965
A DPF miatt nyugodtan mehetsz W30 fölé, csak alacsony hamutartalmú legyen.
A nemzetközit meg nem kell olvasgatni, oszt nem vezetnek meg :-)
20k periódussal járok Seleniával, gond egy szál se.
A nemzetközit meg nem kell olvasgatni, oszt nem vezetnek meg :-)
20k periódussal járok Seleniával, gond egy szál se.
Piritu - 1.000.0002017-11-29 21:57:37 // 6964
Piritu - 1.000.0002017-11-29 06:44:34 // 6963
"Amúgy melyiket szoktátok venni" - amelyiket Csöri a kezembe nyom :-)
Piritu - 1.000.0002017-11-21 16:00:52 // 6962
A múltkor találtam ezt a Bosch katalógust, hátha segít...
Piritu - 1.000.0002017-11-20 19:36:44 // 6961
Szerintem senki, mert nem nagyon ismert.
Anno amíg nem szóltam, hogy a könyve más ír a szaxerviz is WR P.E-t tett a Giuiliettába.
Télire viszont jobbnak tűnik a 0W mint az 5W.
Anno amíg nem szóltam, hogy a könyve más ír a szaxerviz is WR P.E-t tett a Giuiliettába.
Télire viszont jobbnak tűnik a 0W mint az 5W.
Piritu - 1.000.0002017-11-19 20:18:01 // 6960
Ránézésre ugyan az, csak itt már euro6-ot is tud.
Piritu - 1.000.0002017-11-19 19:23:00 // 6959
A Giulietta a 2.0-hoz tovább lép, WR-Forward-ot ajánl :-)
Piritu - 1.000.0002017-11-18 17:27:45 // 6958
Piritu - 1.000.0002017-11-15 17:05:57 // 6957
"illetve mini-ISO csatival rendelkezik-e" - én kivenném és megnézném, hogy van-e a hátulján mini-ISO csatlakozó
Piritu - 1.000.0002017-11-12 15:10:25 // 6956
Az a trollság, hogy már a második levelet kaptam ugyanettől cégtől és autóbemutatóra hívnak...
A mobilomon nem volt fenn az adblock, oda nekem is mindig bömbi reklámok jöttek. Kapcsolatom csak annyi, hogy sokat néztem a "Bunkó b..W-s" videókat :-DD
A mobilomon nem volt fenn az adblock, oda nekem is mindig bömbi reklámok jöttek. Kapcsolatom csak annyi, hogy sokat néztem a "Bunkó b..W-s" videókat :-DD
Piritu - 1.000.0002017-11-05 21:01:22 // 6955
A leghihetőbb infó szerint rezgéscsillapító. Ezt igazolja a szilenteken való rögzítése. Az elmélet szerint úgy működik, mint a toronyházakban földrengés elleni súlyok.
Piritu - 1.000.0002017-11-05 19:23:03 // 6954
én se :-DD
Ott is van egy alkatrész, aminek nem tiszta a szerepe. Többször felmerült, hogy csak azért van, hogy lehessen találgatni a célját :-)
Ott is van egy alkatrész, aminek nem tiszta a szerepe. Többször felmerült, hogy csak azért van, hogy lehessen találgatni a célját :-)
Piritu - 1.000.0002017-11-05 19:13:14 // 6953
Piritu - 1.000.0002017-11-05 15:27:50 // 6952
Az előzőt neked szántam...
Piritu - 1.000.0002017-11-05 15:27:00 // 6951
A képeim alapján van rajta lyuk gyárilag. (4-es)
Piritu - 1.000.0002017-11-05 15:12:21 // 6950
Mondjuk ez 183e km-t ment mire ilyen lett.
Piritu - 1.000.0002017-11-05 15:10:57 // 6949
Piritu - 1.000.0002017-11-05 15:07:07 // 6948
Piritu - 1.000.0002017-11-02 20:53:39 // 6947
"Ezek közül melyiket ajánljátok?" - én igazából egyiket sem, hanem a 2.0 jtdm-et. Az egr hűtő fedelét leszámítva (amit ha 80 ezrenként kicserélsz, akkor elfeledheted, mint probléma) nincs igazából baja.
Piritu - 1.000.0002017-10-31 22:27:47 // 6946
Gondolod hogy a gyár engedélyt kapna egy olyan autó árusítására, amelyik normál használat (max terhelés) esetén ledarálja a saját gumiját?
Piritu - 1.000.0002017-10-30 15:40:40 // 6945
Piritu - 1.000.0002017-10-26 23:24:08 // 6944
Piritu - 1.000.0002017-10-26 22:58:30 // 6943
Az oké, csak a kompresszor a kérdés tárgya. Megy-e állandóan? A MES a kompresszor bekapcsolását mutatja vagy mint a szövege is írja az igényt a működésre.
(A teljesítmény másképp is szabályozható a rendszerben. Ha meg másképp van szabályozva, akkor csökkentett teljesítménnyel megy és csökken az igénybevétele.)
(A teljesítmény másképp is szabályozható a rendszerben. Ha meg másképp van szabályozva, akkor csökkentett teljesítménnyel megy és csökken az igénybevétele.)
Piritu - 1.000.0002017-10-26 22:04:10 // 6942
No legyen csak egy kicsit hidegebb megnézem.
4 fok alatt a fagyveszély miatt tuti nem kapcsol be, pedig automata üzemnél a hópihe égve marad. Ott derül ki hogy a bekapcsolási kérelem a rendszerre vonatkozik vagy a kompresszorra.
4 fok alatt a fagyveszély miatt tuti nem kapcsol be, pedig automata üzemnél a hópihe égve marad. Ott derül ki hogy a bekapcsolási kérelem a rendszerre vonatkozik vagy a kompresszorra.
Piritu - 1.000.0002017-10-26 16:42:28 // 6941
Piritu - 1.000.0002017-10-26 07:42:30 // 6940
Onnan hogy hallani amikor a magneses kuplung behuz es elenged. Amikor rajta van a nyomasmero (pl. tölltésnel) jól láthato hogy egy darabig megy, ilyenkor nö a nyomás, aztan leall a kompresszor es szepen visszaesik. Ekkor ujra indul.
Piritu - 1.000.0002017-10-26 06:42:57 // 6939
A kompresszort még manuális klíma esetén is ki-be kapcsolgatja a rendszer. A lámpa csak azt mutatja, hogy aktív és működhet.
Piritu - 1.000.0002017-10-25 22:40:25 // 6938
A (fűthető) bőrfotel és az ablakon kilátás miért nem? :-DD
Piritu - 1.000.0002017-10-25 22:35:39 // 6937
Anno amikor kijött a 2,4 csak W30-as DPF-es olaja volt a Seleniának. Nagy valószínűséggel ezért is került bele a "DPF" miatt, mert annak az kell felkiáltással. Valójában a W40 jobb lenne a motornak. Volt aki bevállalta oszt DPF gondjai lettek.
Szerintem innen van a beidegződés.
Szerintem innen van a beidegződés.
Piritu - 1.000.0002017-10-25 22:29:05 // 6936
Vajon az udvari villanyt is égeted egész nap otthon? Esetleg fűthető a TV fotel? Egyáltalán bőr az a fotel? Esőben szoktad kívül törölni az ablakot ha kinézel az utcára? :-DD
Piritu - 1.000.0002017-10-25 17:56:24 // 6935
Az asszony OFF-jában szombaton cseréltem olajat, ugyan olyanra. Az is halkabb lett :-P
Piritu - 1.000.0002017-10-25 07:15:45 // 6934
Érdekes, hogy a Giulietta fogyasztása sokkal jobban függ a tempótól, mint a 159-é. Az okát nem nagyon tudom. Nem hinném, hogy ennyivel rosszabb lenne a légellenállása. Talán az egyéb veszteségei kisebbek?
Piritu - 1.000.0002017-10-25 07:12:42 // 6933
Mint említettem, nem tartott fel senki, mert szinte nem volt forgalom :-)
(Mondjuk vagy kétszer még így is előztem.)
(Mondjuk vagy kétszer még így is előztem.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
521
Fórum
Friss topicok
- 164-166
- Alfa történelem, híres ...
- Giulia
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
- 156
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8