Érdekes...
beírtam gugliba, és az első találat pontosan leírt mindent...
Piritu - 1.000.0002017-07-30 20:01:53 // 6832
Piritu - 1.000.0002017-07-26 21:56:37 // 6831
Csak azért, mert bő 4 évig pihenőpályán volt és meg akarja hálálni, hogy most működhet :-DD
Piritu - 1.000.0002017-07-23 21:39:29 // 6830
Nem hinném, hogy a dpf hiánya okozná. Az 1,9-es 156-om is tudott kb 170 lovat mégse füstölt...
Piritu - 1.000.0002017-07-15 17:42:47 // 6829
Anno itt egy rönyó kapta fel a coolerből az összegyűlt olajat. Ott is az évek során végrehajtott gondos karbantartás következménye volt a motorhalál. Ilyenre főleg nem készül a gyár...
Piritu - 1.000.0002017-07-15 17:40:33 // 6828
Minden a kockázatokról szól. Ha a gyártó úgy ítéli meg, hogy csekély a valószínűsége egy ilyen esetnek, akkor nem foglalkozik vele. ...és azért valljuk be, nem sok ilyen történik.
A lapátokat is szívogatják be a bömbik, mégse került rács mögé a szívó csatornába...
A lapátokat is szívogatják be a bömbik, mégse került rács mögé a szívó csatornába...
Piritu - 1.000.0002017-07-15 16:25:06 // 6827
Ma el kellett mennünk Veszprémbe (80 km), annyira hiányzott a "moslékkeverés" hogy az OFF Minivel mentünk...
Piritu - 1.000.0002017-07-15 16:23:46 // 6826
Ja kérem a kényelemnek ára van, néha a motor :-DD
Piritu - 1.000.0002017-07-15 15:40:35 // 6825
Nem az első eset, pár éve errefelé is hallottam egyet. Ami történt bárkivel bármikor megtörténhet.
Piritu - 1.000.0002017-07-15 15:39:14 // 6824
Pont az a lényeg, hogy utas ilyenkor minden elektronika és kütyü. Hiába veszed le a "gyújtást" a betolt olaj öngyullad. Olyan fordulatot érhet el a motor, amilyet vezérléssel soha.
Egyet lehet tenni, lefullasztani.
Egyet lehet tenni, lefullasztani.
Piritu - 1.000.0002017-07-15 06:28:51 // 6823
Hidd el beszéltem vele is :-)
Ez a JTS nem az a JTS ami a TS-ből származik...
Ez a JTS nem az a JTS ami a TS-ből származik...
Piritu - 1.000.0002017-07-14 08:34:45 // 6822
A Spiderkeresés kapcsán próbáltam utánanézni. Nem sok érdemi infót sikerült összeszednem. Mindenki fikázza helyböl, de azon kívül, hogy Opel motor indokot nem nagyon kaptam. Az egyetlen, hogy láncos motor és azt a gyári kijelentés ellenére cserélni kell.
Piritu - 1.000.0002017-07-11 20:57:45 // 6821
Akkor még egy adat a "megvilágosodáshoz":
A Párduc nálam bő literrel kevesebbet fogyasztott, mint az új gazdájánál. Ugyan az az autó, ugyan az a motor :-P
:-D
A Párduc nálam bő literrel kevesebbet fogyasztott, mint az új gazdájánál. Ugyan az az autó, ugyan az a motor :-P
:-D
Piritu - 1.000.0002017-07-11 11:10:55 // 6820
Ez furi, mert pont két hete mentem át a cseheken és nagyon örültem , hogy szélesebb a belsö sáv mint a németeknél. Talán 2,2 m volt, nem is kellett lassítani.
Piritu - 1.000.0002017-07-11 10:46:02 // 6819
A Giulietta pont 2m :-)
Piritu - 1.000.0002017-07-09 21:14:21 // 6818
Azt nem tudom, mert nekem a 190ezer km alatt nem kellett cserélni.
Piritu - 1.000.0002017-07-09 17:48:22 // 6817
A 159-nél elfelejtheted a lengőkar mizériákat. Sokkal, de sokkal strapabíróbb a korábbiaknál.
Piritu - 1.000.0002017-07-07 12:11:22 // 6816
Szedte már ki valaki 1,9 16V-ből a szárító szűrőt?
Egy ismerős cserélné, támpontot keres, hogy merre induljon.
Egy ismerős cserélné, támpontot keres, hogy merre induljon.
Piritu - 1.000.0002017-07-04 21:24:58 // 6815
A 159 tömege/futóműve/kényelme valahogy "elrejti" a dinamikát. Amikor átültem a 156-ból nem akartam elhinni, hogy a stopper szerint ugyan úgy megy, mint a 156. Pedig igen. A Giulietta is jobban "hozza" a sebességérzetet.
Piritu - 1.000.0002017-07-04 20:04:45 // 6814
Azzal a motorral és egy boxal a 156 is lazán hozta 7,8 alatt a 0-100-at ...
Mint a TBi :-)
Mint a TBi :-)
Piritu - 1.000.0002017-07-02 21:26:22 // 6813
Piritu - 1.000.0002017-07-02 21:17:52 // 6812
Mennyi van a Vasban? Ha 90 felett, akkor kár mással számolni.
Ha megnő a nyomás rendszerben akkor jön át a műanyag repedésein a víz...
Ha megnő a nyomás rendszerben akkor jön át a műanyag repedésein a víz...
Piritu - 1.000.0002017-07-01 09:30:26 // 6811
Kabeltores az átvezetöben?
Piritu - 1.000.0002017-06-27 11:26:05 // 6810
Hány km van a Vasban? Mintha valahol olvastam volna, hogy egy bizonyos km után már nem működik.
Piritu - 1.000.0002017-06-25 19:59:18 // 6809
Kicsit furcsa amit írsz. Olyan témát vetsz fel (2,2 motor) amiről szinte senkinek sincs tapasztalata. A másik esetben meg a szerelőd is tanácstalan volt, mit vártál? Tippeket? Azon már túlnőtt a társaság, hogy amihez nem ért ahhoz osztaná az "okosságot".
A fórumot meg azok a témák vezetik, amihez hozzá lehet szólni. (ablaktörlő, izzó, fékbetét, stb.) Mondjuk erre rájöhettél volna az elmúlt 4 évben, mióta itt vagy.
A tudástárhoz te is hozzájárulhattál volna - mondjuk némi infóval a Breráról. Én is kijjebb lennék, mert hasonló motoros Spiderben is gondolkodom...
A fórumot meg azok a témák vezetik, amihez hozzá lehet szólni. (ablaktörlő, izzó, fékbetét, stb.) Mondjuk erre rájöhettél volna az elmúlt 4 évben, mióta itt vagy.
A tudástárhoz te is hozzájárulhattál volna - mondjuk némi infóval a Breráról. Én is kijjebb lennék, mert hasonló motoros Spiderben is gondolkodom...
Piritu - 1.000.0002017-06-24 12:54:14 // 6808
Sose kapcsoltam le. Minek? Amikor megvettem bekapcsoltam, aztán sose bántottam. Szerintem Hardy még ebben az állásban vette át :-)
A 190e átlagsebessége 70 km/ó volt, innen az üzemóra is számolható.
A 190e átlagsebessége 70 km/ó volt, innen az üzemóra is számolható.
Piritu - 1.000.0002017-06-23 22:08:06 // 6807
1,9 16V (156)-al történt, hogy vagy 6-7e km-en keresztül csak normál nyállal mentem.
Aztán németbe menet a Vas nem ment 180-nál többet. Miután hazajöttem bevittem a szakszervizbe, ahol is megállapították, hogy tényleg nem megy 180 felett, de baját nem találtak. A szerelő srác ajánlotta, hogy tegyek bele valamilyen prémium cuccot.
Teletettem, aztán 3-400 km múlva (mire németbe értem) újra ment 180 felett.
Azóta minden 4-5. tankolás prémium.
Aztán németbe menet a Vas nem ment 180-nál többet. Miután hazajöttem bevittem a szakszervizbe, ahol is megállapították, hogy tényleg nem megy 180 felett, de baját nem találtak. A szerelő srác ajánlotta, hogy tegyek bele valamilyen prémium cuccot.
Teletettem, aztán 3-400 km múlva (mire németbe értem) újra ment 180 felett.
Azóta minden 4-5. tankolás prémium.
Piritu - 1.000.0002017-06-23 20:54:05 // 6806
Az izzó szempontjából az első tized mp számít. Az az idő, ami a felizzásig telik el. Ennyi idő alatt nő meg az izzószál hőmérséklete és vele együtt az ellenállása sokszorosára, ill esik vissza az áramfelvétele a normálisra.
Mire indítasz ez már lezajlott...
Mire indítasz ez már lezajlott...
Piritu - 1.000.0002017-06-23 17:22:02 // 6805
Nálam egy évig voltak jók az emelt fényerejű izzók (kb 40e km)
Piritu - 1.000.0002017-06-23 15:40:00 // 6804
Elméletileg pont ez a használat csökkenti a legjobban az élettartamot.
Az izzónak az a legjobb, ha minél kisebb feszültségről kapcsolod hidegen be (akku 12V), ilyenkor kisebb a csúcsáram. Ha indítás után kapcsolod be, akkor a töltőfeszültséget kapja, ami 14V felett van, ez ugyanennyi %-al magasabb áramot jelent.
Az izzónak az a legjobb, ha minél kisebb feszültségről kapcsolod hidegen be (akku 12V), ilyenkor kisebb a csúcsáram. Ha indítás után kapcsolod be, akkor a töltőfeszültséget kapja, ami 14V felett van, ez ugyanennyi %-al magasabb áramot jelent.
Piritu - 1.000.0002017-06-21 18:14:51 // 6803
Igazad lett, nem Pio hanem Blaupunkt.
A kocsi amúgy királyság, leszámitva a téli használat nyomait. (vasoxid + aluoxid)
A kocsi amúgy királyság, leszámitva a téli használat nyomait. (vasoxid + aluoxid)
Piritu - 1.000.0002017-06-20 19:37:35 // 6802
Indulás előtt új fajta ablakmosót töltöttem bele. Nekem is kevesebbre jött ki tegnap az autópályás fogyi mint eddig. :-P :-DD
A viccet félretéve, ha nincs egr, nincs visszavezetés, magasabb az égéshőmérséklet, tökéletesebb az égés, jobb egy kicsit a hatásfok. Ennyi...
A viccet félretéve, ha nincs egr, nincs visszavezetés, magasabb az égéshőmérséklet, tökéletesebb az égés, jobb egy kicsit a hatásfok. Ennyi...
Piritu - 1.000.0002017-06-20 18:59:00 // 6801
Nem jársz a sógoréknál?
Anno nagy balhé volt belőle, mert először annyira jól sikerült az oldhatósága, hogy a párától már levált.
Elég némi ny@lat elhelyezni a pzs-n és leoldja :-))
Anno nagy balhé volt belőle, mert először annyira jól sikerült az oldhatósága, hogy a párától már levált.
Elég némi ny@lat elhelyezni a pzs-n és leoldja :-))
Piritu - 1.000.0002017-06-20 18:56:34 // 6800
Gratula a k-hoz...
... meg a festegetéshez :-)
... meg a festegetéshez :-)
Piritu - 1.000.0002017-06-20 18:11:51 // 6799
Piritu - 1.000.0002017-06-20 18:04:00 // 6798
Ha osztrák matricáról van szó, azt a tiszta víz feloldja.
Piritu - 1.000.0002017-06-20 06:42:01 // 6797
Pedig az :-)
Piritu - 1.000.0002017-06-19 22:14:00 // 6796
Köszi az infókat.
A hirdetés szerint navis, akkor nem gyári. Lehet hogy megnézem.
A hirdetés szerint navis, akkor nem gyári. Lehet hogy megnézem.
Piritu - 1.000.0002017-06-19 21:20:39 // 6795
Akkor ez nem gyári?
Piritu - 1.000.0002017-06-19 20:12:23 // 6794
Piritu - 1.000.0002017-06-18 22:31:44 // 6793
Legyen :-)
A CO2-t a növények feldolgozzák, a másikat mi...
A CO2-t a növények feldolgozzák, a másikat mi...
Piritu - 1.000.0002017-06-15 22:17:44 // 6792
Még egy tipp. Anno az asszony OFF-ján az izzócserét azzal kellett volna kezdeni, hogy lámpa ki. Ott tanultam meg, hogy sokszor egyszerűbb a lámpa mögül elpakolni a dolgokat, hogy hozzáférjen az ember. A 159 helyzetjelző kiszedésénél is mögötte csináltam helyet....
Piritu - 1.000.0002017-06-15 22:13:27 // 6791
Emlékeim szerint csak ki kell húzni. Elég szoros az illesztés.
Piritu - 1.000.0002017-06-15 21:59:11 // 6790
Már a 156-é is ilyen volt :-P
A 159-nél nekem is letört, de egy kúpos fogó és pár sör segített. (Ez utóbbi szerszám helyett szerintem a whisky is jó.)
Én visszaraktam a letört fülűt, amit emlékeim szerint Hardy pótolt később.
A 159-nél nekem is letört, de egy kúpos fogó és pár sör segített. (Ez utóbbi szerszám helyett szerintem a whisky is jó.)
Én visszaraktam a letört fülűt, amit emlékeim szerint Hardy pótolt később.
Piritu - 1.000.0002017-06-15 21:18:49 // 6789
Hogy hozod haza? Tréler?
Piritu - 1.000.0002017-06-15 21:16:38 // 6788
Eladásra vagy saját célra?
Piritu - 1.000.0002017-06-15 21:06:10 // 6787
Merrefelé? Csak nem olaszba?
Piritu - 1.000.0002017-06-15 21:05:11 // 6786
Proxirendezés nélkül még be lehet kapcsolni...
Piritu - 1.000.0002017-06-15 20:20:21 // 6785
Első körben megnézném mindkét rádión a csatlakozó bekötési címkét, hogy egyeznek-e a csatlakozó kiosztások.
Piritu - 1.000.0002017-06-15 20:18:30 // 6784
Mondjuk ez a Bodensee mellől van, de arrafelé is sok a nyest...
Piritu - 1.000.0002017-06-15 17:01:54 // 6783
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
353
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8