Az nagyon furcsa. Ha regen közben többször leállítod, akkor kell jönnie a regent jelző lámpának.
Ha meg vészüzembe megy és lámpát gyújt, akkor kell hogy legyen eltárolt hibaüzenet ami alapján vészüzembe tette magát.
Piritu - 1.000.0002018-07-22 19:42:59 // 7182
Piritu - 1.000.0002018-07-21 22:00:38 // 7181
Mi volt a hibaüzenet? Dugulásnál először szól hogy ne állj meg mert be kell fejezni a regenerálást.
Piritu - 1.000.0002018-07-21 21:51:34 // 7180
Kérdés hogy Erhard tud-e bele olajat küldeni :-D
Piritu - 1.000.0002018-07-21 20:56:59 // 7179
Még hogy a 159-nél nyűgös a haspáncélt leszedni az olajcseréhez! Itt a Bugatti olajcseréje. :-DDD
Piritu - 1.000.0002018-07-05 12:10:14 // 7178
Az Adok-veszek első hirdetőjét már kérdezted?
Piritu - 1.000.0002018-06-20 17:08:31 // 7176
link?
Piritu - 1.000.0002018-06-13 21:28:12 // 7175
Télen - ha fűteni kell - a lábhoz nyomja a meleget, az úgyis felszáll.
Nyáron - ha hűteni kell - a képembe nyomja.
Gyanúm, hogy a terelőlapátokat állító rendszerrel lesz valami gubanc.
Nyáron - ha hűteni kell - a képembe nyomja.
Gyanúm, hogy a terelőlapátokat állító rendszerrel lesz valami gubanc.
Piritu - 1.000.0002018-06-13 21:26:05 // 7174
Nem volt levéve az akku? Olyankor az állító motorok eltévedhetnek és kell neki egy reset. Könyv 57. oldal:
"Az akkumulátor minden
egyes lekötése/ visszakötése
után várjunk legalább
3 percet, mielőtt behelyezzük
az elektronikus kulcsot
a gyújtáskapcsolóba, ezzel lehetővé
tesszük, hogy a légkondicionáló
vezérlőegység nullázza
a hőmérsékletet és a levegőelosztást
szabályozó elektromos
terelőlapok helyzetét."
"Az akkumulátor minden
egyes lekötése/ visszakötése
után várjunk legalább
3 percet, mielőtt behelyezzük
az elektronikus kulcsot
a gyújtáskapcsolóba, ezzel lehetővé
tesszük, hogy a légkondicionáló
vezérlőegység nullázza
a hőmérsékletet és a levegőelosztást
szabályozó elektromos
terelőlapok helyzetét."
Piritu - 1.000.0002018-06-12 12:49:53 // 7173
Diagnosztika kábel ügyben javaslom GTPeti blogját átolvasni...
Piritu - 1.000.0002018-06-12 11:43:30 // 7172
NEM minden kábel jó. A Multiecuscan oldalán meg kell nézni, hogy mi kell a te autódhoz.
Piritu - 1.000.0002018-06-12 11:42:31 // 7171
Igazad van, a Spiderben gondolkodtam, ott még manual volt, a 159 eLEARN.
Piritu - 1.000.0002018-06-12 11:10:17 // 7170
Kell még a manual és egy ePER is hozzá...
Piritu - 1.000.0002018-06-09 22:02:36 // 7168
csak keresőszó kérdése a dolog :-)
Piritu - 1.000.0002018-06-09 21:46:03 // 7167
Piritu - 1.000.0002018-06-07 21:10:23 // 7166
A döntés nem volt hibás, környezetbarát festéket akartak használni.
Tudtommal csak pár fajta gombára nem tesztelték és pont az egyik ette meg a festéket. Mi is kb 5-10 félére tesztelünk, az összesre lehetetlen.
Tapasztalat volt kevés.
Minden új dolog bevezetésekor várhatóak a gyerekkori betegségek. (Ezért nem veszek sose frissen kijött, új konstrukciókat.)
Tudtommal csak pár fajta gombára nem tesztelték és pont az egyik ette meg a festéket. Mi is kb 5-10 félére tesztelünk, az összesre lehetetlen.
Tapasztalat volt kevés.
Minden új dolog bevezetésekor várhatóak a gyerekkori betegségek. (Ezért nem veszek sose frissen kijött, új konstrukciókat.)
Piritu - 1.000.0002018-06-07 21:05:18 // 7165
Mindent be lehet lőni, csak annak nem látom értelmét, hogy azon törjék a fejüket hogy melyik jelentéktelen bigyó legyen az. Az általad említett videókártya egy fő alkatrész. A hasonlatoddal élve az alaplapi hangszóró csatlakozónak kellene "programozott"-nak lennie..
Az autó értékéhez mérve jelentéktelen alkatrészekről beszélünk.
Az autó értékéhez mérve jelentéktelen alkatrészekről beszélünk.
Piritu - 1.000.0002018-06-07 20:40:03 // 7164
...vagy egyszerűen csak nem volt kipróbálva eléggé pár dolog.
Kétlem, hogy a tervező mérnökök hetente kétszer 2 órára összegyűltek és azon ötleteltek, hogy hogyan lehetne a hátsó rugók élettartamát 200e km-re beállítani, meg hogy melyik alkatrész "elromlása" tudja majd a leendő tulajokat a legjobban új autó vásárlására ösztönözni.
Kétlem, hogy a tervező mérnökök hetente kétszer 2 órára összegyűltek és azon ötleteltek, hogy hogyan lehetne a hátsó rugók élettartamát 200e km-re beállítani, meg hogy melyik alkatrész "elromlása" tudja majd a leendő tulajokat a legjobban új autó vásárlására ösztönözni.
Piritu - 1.000.0002018-06-05 21:48:41 // 7163
Piritu - 1.000.0002018-06-05 13:42:27 // 7162
Inkább mint karácsonykor a csomagbontás :-)
Piritu - 1.000.0002018-06-04 17:07:00 // 7160
Mikor hozod Várpalotára? Holnap délelőtt ott vagyok.
Piritu - 1.000.0002018-06-02 21:16:05 // 7159
Piritu - 1.000.0002018-05-31 22:04:59 // 7158
A jövő héten kétszer is megyek arra, majd ránézek :-)
Piritu - 1.000.0002018-05-23 21:15:29 // 7157
Amikor úgy jártam a 159-al mindenki a jeladóra tippelt a hibaüzenet hiánya miatt. Még a kinti Alfa szerviz is. Csak megállt, mint a szög.
Piritu - 1.000.0002018-05-23 20:24:14 // 7156
Simán lehet, mire odanéztem már csak az volt rajta.
Piritu - 1.000.0002018-05-23 17:50:23 // 7155
"Csak nem értem akkor miért olajat ír." - A főtengely jeladóra nincs hibaüzenet. Ha meg leáll a motor alacsony lesz az olajnyomás. Amikor lefogazódott a vezérműszíjam a 147-en, akkor is olajnyomást reklamált.
Piritu - 1.000.0002018-05-23 14:49:14 // 7154
Tipp a korábbi saját eset alapján:
Főtengely jeladó hiba miatt leàll és olajnyomas hibát ír ki. A jeladó általában felmelegeve jön elő.
Főtengely jeladó hiba miatt leàll és olajnyomas hibát ír ki. A jeladó általában felmelegeve jön elő.
Piritu - 1.000.0002018-05-22 21:58:15 // 7153
Alap, hogy először Erhardnál nézzük meg...
Piritu - 1.000.0002018-05-15 07:16:52 // 7152
de leginkább nem megyek gyorsabban az objektiv felelősségi határnál....
Piritu - 1.000.0002018-05-14 22:38:22 // 7151
Piritu - 1.000.0002018-05-14 22:37:05 // 7150
Azt mondod hogy a három lábon álló (vagy a kocsi ülésére felállított) nagylencsés izé az nem lézer?
Piritu - 1.000.0002018-05-14 22:29:19 // 7149
A waze-val az a bajom, hogy későn szól. Lézernél az 500m már régen késő. Sajna nem találtam állítási lehetőséget.
A másik meg hogy nem tudni, hogy más aktív felhasználó jár-e arrafelé.
Ellenben tetszett hogy az M1-en a kátyúkat is bejelölik az emberek :-)
A másik meg hogy nem tudni, hogy más aktív felhasználó jár-e arrafelé.
Ellenben tetszett hogy az M1-en a kátyúkat is bejelölik az emberek :-)
Piritu - 1.000.0002018-05-14 22:05:04 // 7148
Már évtizedek óta működik az utakon egy egyezményes rendszer, villant és köröz az ujjával a szembe jövőnek az ember. Sajnos az elmúlt években egyre kevesebben játsszák, így egyre megbízhatatlanabb.
Piritu - 1.000.0002018-05-14 20:58:06 // 7147
Azt hogy valami nem stimmel, mondjuk nem mész annyit hogy kiégesse magát...
A 2.0-ba jól van megoldva, nem kidobni kell hanem megkeresni hogy mi a baja. Lehet akár egy repedt cső is a nyomásmérő szenzoron.
A 2.0-ba jól van megoldva, nem kidobni kell hanem megkeresni hogy mi a baja. Lehet akár egy repedt cső is a nyomásmérő szenzoron.
Piritu - 1.000.0002018-05-13 21:19:51 // 7146
ezek szerint te :-))
Piritu - 1.000.0002018-05-11 20:13:42 // 7145
Végül is az általa megadott infók alapján biztos :-)
Piritu - 1.000.0002018-05-07 22:00:34 // 7143
Kell hogy legyen, mert sokan emlegették itt a fórumon, hogy a műanyag csavar nem az igazi erre a célra...
Piritu - 1.000.0002018-05-07 21:52:31 // 7142
én elvinném egy klímáshoz. De nem olyanhoz, amelyik csak tölteni tud.
Piritu - 1.000.0002018-05-07 21:51:20 // 7141
A feleségem OFF Minije olaszból van - a steet view-ban még látható a ház előtt a kocsi - valami hihetetlenül ép. Az alján fényesek(!) a csavarok.
Piritu - 1.000.0002018-05-07 20:03:44 // 7140
Szerintem a 3 évente új autót vásárló németet érdekli ez? Rohadtul nem. Még olyan szinten se, hogy amikor szembesítettem vele, hogy a markom tele a küszöb alól kiszedett rozsdával rámondja, hogy az rozsda. "Nincs annak semmi baja, tegnap is mentem vele" volt a válasz.
Piritu - 1.000.0002018-05-07 20:00:52 // 7139
Piritu - 1.000.0002018-05-05 08:32:09 // 7138
Részletes infókat találsz a blogjaimban. A 159-be ilyen motorral 185e-t hajtottam, a Giuliettába 116-nál járunk.
Piritu - 1.000.0002018-05-03 21:41:45 // 7137
Miután Mo-n ő az első tulaj a forgalmiban is ez szerepel.
Piritu - 1.000.0002018-05-01 11:51:26 // 7136
Melyik autón próbáltad?
Piritu - 1.000.0002018-04-30 07:53:38 // 7135
Szerintem azért, mert vezetni kell/lehet őket.
A Giuliettába/159-be beül az ember, becsukja az ajtót és csendben suhan. A futómű, az elektronika megold mindent. Itt neked kell mindent megoldani.
Szerintem egy kezemen meg lehetne számolni, hogy hány 159-Giu tulaj vált vissza dupla kuplung + gázfröccsel kettesbe/hármasba egy előzés előtt.
A Giuliettába/159-be beül az ember, becsukja az ajtót és csendben suhan. A futómű, az elektronika megold mindent. Itt neked kell mindent megoldani.
Szerintem egy kezemen meg lehetne számolni, hogy hány 159-Giu tulaj vált vissza dupla kuplung + gázfröccsel kettesbe/hármasba egy előzés előtt.
Piritu - 1.000.0002018-04-29 22:56:28 // 7134
..összesen 20 hágó :-)
Piritu - 1.000.0002018-04-29 22:55:18 // 7133
Francia Alpok, a cél Col de la Bonette és társai...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.