Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002018-01-31 13:17:53 // 7032
"Erős túlzás, hogy a legmegbízhatatlanabb." A saját tapasztalaton nem ezt mutatja. A 0 km-esen vett Alfáim közül messze a 159-el volt a legtöbb bajom és a 159 hagyott a legtöbbször cserben...
Piritu - 1.000.0002018-01-30 22:06:50 // 7031
A MES oldalán minden le van írva :-)
(Klatty a "FAULTY ELM 327 INTERFACES DE-MYSTIFIED (READ HERE). " linkre.
Piritu - 1.000.0002018-01-30 16:26:04 // 7030
Nekem a 225/45*17-es gumi (gyári felnivel) mögött nem volt 1 cm hely a lengőkarig. Ott nem fért el a láncszem.
Piritu - 1.000.0002018-01-30 16:07:01 // 7029
Én még mindig azt hurcolászom, ami a 156 lett véve. Felrakni úgyse lehet semmit :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 22:07:51 // 7028
Tankoláskor nekem is folyamatosan a kocsi-pisztoly-kút háromszögben jár a szemem. Főleg ha egyszer ilyenbe, egyszer olyanba tankolok.

A helyedben ahogy fogy a tank folyamatosan rátankolnék, hogy minél jobban "híguljon'" az arány. Akár 5 literenként is.
Piritu - 1.000.0002018-01-28 19:08:22 // 7027
Simán lehet hogy csak az Examiner viszi.
A Pók légzsákját is "tudta" a FES/MES, mégse ment vele. Meg más kiolvasókkal. A végén Examiner lett belőle.
Piritu - 1.000.0002018-01-26 23:29:12 // 7026
Mivel a tied is sedan, abba se lesz az, hacsak nem fizette ki az első tulaj.
Piritu - 1.000.0002018-01-26 23:28:09 // 7025
Én pl. nem tudtam előre dönteni, de az enyémben nem is volt dönthető :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-25 19:15:41 // 7024
Simán lehet. A 159-et és a Giuliettát is azzal kezdték a szervizelésnél, hogy nincs-e frissítés. A Giu-ra volt, motorra és váltóra is.
Piritu - 1.000.0002018-01-25 19:13:15 // 7023
Kérdés, hogy mennyire volt eredetileg "kihegyezve". a 82 lovas Astrát anno 95-re húzták fel, a 120 lovas TS-re csak 8-at tudtak tenni.
Piritu - 1.000.0002018-01-25 19:11:15 // 7022
Szoftverfrissítés?
Piritu - 1.000.0002018-01-24 19:53:12 // 7021
Neked nagy a lábad az ilyen kis autókhoz :-P
Piritu - 1.000.0002018-01-23 21:21:39 // 7020
Én azért bízom abban, hogy Szatyi tudja mit csinál :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-23 18:26:59 // 7019
epindurit = egy pindurit
Piritu - 1.000.0002018-01-23 18:26:38 // 7018
Inkább hasonlót és epindurit nagyobbat. Nézegettem a Fiat változatot, kicsit kicsi lett. Arrafelé kisebbek lehetnek az emberek és az ottani mérethez van.
Piritu - 1.000.0002018-01-23 16:26:39 // 7017
Miért kellene jeleznie? Észrevetted vagy nem? :-D
Piritu - 1.000.0002018-01-23 16:25:27 // 7016
Nem szólt nekik senki, hogy olcsó sportkocsi kellene? Abból lehet sokat eladni...
Piritu - 1.000.0002018-01-23 12:37:20 // 7015
Olaszországban nem véletlenül kòtelető a tűzoltó készülék :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-22 17:16:48 // 7014
:-)
Akkor most már érted, hogy miért ragaszkodom a Spiderhez.
Piritu - 1.000.0002018-01-16 22:35:04 // 7013
Itt lép be a kérdés, hogy mennyi ideig lehet tárolni az olajat?
Általában elő van írva, hogy mennyi időnként kell lecserélni az olajat akkor is, ha nem volt meg a km. (A Póknál ez egy év volt.) Mi a helyzet a bontott csomagolással?
Piritu - 1.000.0002018-01-16 21:56:30 // 7012
"Elég gyakran keresnek hozzá hengerfejet." - azért kíváncsi lennék, hogy a repedést és társait hogy lehet az olajjal összefüggésbe hozni. Mondjuk Giuntini cartárs esetében...

Természetesen arra is kíváncsi lennék, hogy hogy a fittyfenébe lehet egy olajból csak egyféle kiszerelést készíteni? Milyen piaci modell indokolhatja?
Piritu - 1.000.0002018-01-16 21:44:36 // 7011
Most mondhatnám, hogy állandóan is :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-16 21:43:26 // 7010
Szerintem ez a "vannak ennél már sokkal jobb olajok" qrva jó duma. A gond ezzel csak az, hogy nem a legújabb konstrukcióról beszélünk. Érdemes megnézni Gajdán legutóbbi videóját. Külön olajfajta létezik az 1950 előtti motorokhoz. Abba vajon miért nem a legújabb fejlesztést teszik? Ja, hogy abba az való?...
Piritu - 1.000.0002018-01-16 21:21:47 // 7009
Frissítettem az excelt, 897 az a bő 800...
Piritu - 1.000.0002018-01-16 21:20:19 // 7008
Nagyon kíváncsi lennék, hogy mi alapján tette. Bő 800e km Selenia használat van mögöttem. Sose volt gondom, problémám emiatt. Mi alapján tud jobbat ajánlani? :-DD
Piritu - 1.000.0002018-01-15 23:31:58 // 7007
Ahogy látom a kereskedőd a Unix katalógusból dolgozik. Az ezt dobja.
Piritu - 1.000.0002018-01-15 23:19:19 // 7006
A helyzetet természetesen bonyolítja, hogy a tied már dpf-es olaj, tehát tudni kéne a kompatibilitás szabályait :-(
Piritu - 1.000.0002018-01-15 23:06:10 // 7005
Megkerestem a 156 2,4 20V utasítását, ott ezeket a követelményeket nevesíti (ott még nem volt dpf)
"Õle auf synthetischer Basis, SAE-Klasse 5W-40.
Übertreffen die Spezifikationen ACEA B4, API CF, FIAT 9.55535-M2."
Ha ezt "tudja" akkor rendben, ha nem...
Még esetleg mankóként a WR-ét kellene megnézni, hogy azzal stimmel-e a vásárolt.
Piritu - 1.000.0002018-01-15 21:21:45 // 7004
Van dpf-ed? Ha nincs, akkor feleslegesen vetették meg veled a C3-at.
Piritu - 1.000.0002018-01-12 19:55:54 // 7002
Gondolom a csere után resetelted az ecu-t, hogy az eddigi rossz beállítások ne befolyásolják az új cuccot.
Meg kéne még nézni, hogy a fojtószelep betanulása megtörtént-e.
Piritu - 1.000.0002018-01-10 23:02:13 // 7001
Jóccakát mindenkinek!
Piritu - 1.000.0002018-01-10 23:00:22 // 7000
Pont ez a legnagyobb bajom vele. Fogalma sincs az embernek, hogy miért viszi be a málnásba, akarom mondani a szar mellékutakra a főútról.
Még csak "tanulom", de már volt olyan érzésem, hogy csak azért küld arra, hogy felméresse velem a forgalmat. A kitérő végén "kaptam" is egy szaloncukorban 100 pontot. Egyenlőre ismeretlen helyen együtt megy az iGO-val.
Piritu - 1.000.0002018-01-10 22:01:25 // 6999
A Waze a németeknél levitt még a dugó előtt a pályáról. Vagy 15 km-es sort kerültünk ki, utána 1 óra feletti időmegtakarítást írt ki. Ott se volt leterelés.
Piritu - 1.000.0002018-01-10 21:55:53 // 6998
Valamit félreértesz. A leterelés csak neked mint közlekedőnek fontos. Másnak nem. Csak nyűg és felesleges meló. Sokkal egyszerűbb pár óra múlva küldeni egy SMS-t, hogy ülj át másik kocsiba...
Szerintem kamerarendszeren figyelik a forgalmat.
Piritu - 1.000.0002018-01-09 22:08:55 // 6997
Gond szokott lenni a tartály visszatérő ágáról leeső finomszűrő. Ilyenkor még durván habzik is az olaj járó motornál.
Piritu - 1.000.0002018-01-08 08:36:24 // 6995
A második képen látni, hogy a küszöbön áll
Piritu - 1.000.0002018-01-07 20:26:53 // 6994
Ilyesmi bárhol előfordulhat :-)
2012 CH oldtimer felvonulás, ő is kicsit előbb fordult be :-DD
Piritu - 1.000.0002018-01-04 21:49:32 // 6993
Erhard tud árakat mondani. A főtengelyé szerintem a kritikusabb.
Piritu - 1.000.0002018-01-04 21:48:43 // 6992
Nem nagy tétel, én anno németben 120 eurót fizettem cserével együtt. Gyanúm, hogy a munkadíj volt az összeg nagyobbik része.
Piritu - 1.000.0002018-01-04 19:44:24 // 6991
Azért elég sokan cseréltük már, én is. Filléres egyszerű cucc. Bele van építve a lehetőség.
A gyárban hasonló, nagy menetszámmal vékony huzalból tekercselt termékeknél 0,1% kieséssel kalkulálunk a használat során.
Piritu - 1.000.0002018-01-04 19:38:20 // 6990
Az OFF-ROAD felirat nagy valószínűséggel arra utal, hogy nem közúti forgalomba való. A nagyobb fűtési teljesítmény miatt nem valószínű hogy a fényszóróház/foncsor sokáig bírja.
Piritu - 1.000.0002018-01-04 19:33:53 // 6989
Lehet egy sima kontakt hiba is a csatlakozójánál. Egy próbát megérhet. Maga az alkatrész se drága, akár egy cserét is megérne. Anno GTPeti mondta, hogy kétféle dieseles van. Az egyik már cserélt jeladót, a másik majd fog :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-04 14:04:54 // 6988
Nekem nem volt.
Sőt az akkor általam megkérdezettek is a hibaüzenet hiánya miatt rögtön a jeladóra gondoltak. (Emlékeim szerint hibaüzenetet a vezérműtengely jeladó generál.)
Piritu - 1.000.0002018-01-04 13:19:45 // 6987
Főtengely jeladó?

Pont ilyet produkál, melegen leáll és nincs hibaüzenet.
Piritu - 1.000.0002018-01-02 22:57:37 // 6986
Isten éltessen Cartárs! :-)
Piritu - 1.000.0002017-12-30 09:30:15 // 6985
Jó nepperszokás szerint eladás előtt tettek bele új betéteket, amit aztán hátul a bordásra kopott tárcsa olyanná koptatott, mit az Alpok. Az elsők túlélték, csak a tárcsát kellett kidobni.

Amikor asszonynak kerestünk Minit, akkor találtunk olyat, amin 35e km után új kuplung és fékrendszer volt. Először akkor csodálkoztam rá, hogy hogyan vezethetnek egyesek.
Piritu - 1.000.0002017-12-29 21:33:31 // 6984
Szarolasz :-DD
Mondjuk azt se igazán értem, hogy PHuBi előző tulajai hogy tudtak 50ezren elkoptatni egy garnitúra féket elöl-hátul. Én meg cserélhetem.
Piritu - 1.000.0002017-12-29 21:31:31 // 6983
Hmmm ....
A Pók 108,60 Ft/km-el zárta. Vételárral, eladással, elhozatal kori mekis ebéddel.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.