Piritu - 1.000.0002016-12-19 21:09:12 // 6582
A tartály teteje nem zár légmentesen...
Piritu - 1.000.0002016-12-19 21:08:21 // 6581
Piritu - 1.000.0002016-12-19 21:06:13 // 6580
Muszáj volt, mert különben senki sem foglalkozna vele. Igazából akkor érezni a különbséget, ha sokat fékezel és felmelegszik a fékolaj. Mondjuk egy lejtőn, szerpentinen lefelé.
A cseréhez nem kell szervizbe menni, én is itthon csinálom. A sok év után leeresztett olaj sokkal sötétebb is, mint az új.
A cseréhez nem kell szervizbe menni, én is itthon csinálom. A sok év után leeresztett olaj sokkal sötétebb is, mint az új.
Piritu - 1.000.0002016-12-19 13:03:54 // 6579
Csak felkeltem egyet Amorézni :-)
Piritu - 1.000.0002016-12-19 03:06:05 // 6578
Átlagban stimmel. Kérdés, hogy mennyi a város/országút/autópálya aránya az átlagban. Amikor a németeknél 163-al mentem vagy 240 km-t tempomattal, ott 8,2 volt azon a szakaszon. Egész tankra mégis kevesebb volt, mert nem lehetett menni.
Piritu - 1.000.0002016-12-18 20:23:48 // 6577
A 2,4-é 87 autó átlagában: 8,35
Piritu - 1.000.0002016-12-18 20:21:00 // 6576
A spritmonitor szerint a TBi átlaga 10,42 - a max 13,6 l/100km
A 2,0 kormosé 40 autó átlagában: 7,12 l/100 km - 8 felett senkinek sincs.
A 2,0 kormosé 40 autó átlagában: 7,12 l/100 km - 8 felett senkinek sincs.
Piritu - 1.000.0002016-12-15 23:04:50 // 6575
Piritu - 1.000.0002016-12-15 22:14:44 // 6574
Én voltam már nála szombaton is. Szerintem megoldja.
Piritu - 1.000.0002016-12-15 14:25:09 // 6573
2013-ban - emlékeim szerint - meg már csak a bennragadt autókat lehetett venni.
Piritu - 1.000.0002016-12-15 14:16:25 // 6571
Azért állították le a gyártást, mert senki sem vette. Amikor én vettem már csak 3 napot dolgozott a gyár hetente.
Piritu - 1.000.0002016-12-15 09:02:08 // 6570
A 2,4 és az 1,9 esetében valószínűbb több a többlet, mint a 2.0 esetében. A motortól távol van a DPF. Valószínűleg több üzemanyagot kell elégetni, hogy átmelegedjen.
Piritu - 1.000.0002016-12-15 08:54:38 // 6569
Elvileg érthető a fogyi csökkenés egr OFF esetén. Nélküle nő az égési hőmérséklet (több NOX), amitől javulhat a fogyasztás. Ezt az utat járta a VW a csalószoftverrel is..
Piritu - 1.000.0002016-12-15 08:48:16 // 6568
Anno megmértem én is a 2.0-nál. Nekem egy stampedli jött ki 100km-re vetítve.
Piritu - 1.000.0002016-12-14 19:42:22 // 6567
Első kanyarban megnéznék egy bontott lámpát, mondjuk Phon-nál.
Piritu - 1.000.0002016-12-14 19:36:45 // 6566
Szerintem ez a normális.
Piritu - 1.000.0002016-12-14 18:35:40 // 6565
Másképp közelíteném meg a dolgot.
Miért nem tekintjük a befecskendező rendszert, az egr-t, a dpf-et, a 2.0 egr hűtő fedelét, stb. is kopó alkatrésznek. Egy kuplungszett is ennyit bír, azt mégis kopó alkatrésznek hívjuk.
Egy TS motorban 100ezrenként kell gyertyát cserélni és az is kopó alkatrész. Az esetleg másfélszer ennyinként cserélendő vezérlésmódosítót meg már konstrukciós hibának tekintjük...
"Ez a lista nagyon másképp nézne ki,hogy ha nem lenne Dpf vagy EGR,tehát ha egészséges élettartamú lenne a konstrukció." Ennyire van tervezve. Az erkölcsi avulás is kb. eddig szól. Az Égéstérben beszéltek épp mostanában arról, hogy max a második tulajig érdekli a gyárat. Innentől felújítás.
Miért nem tekintjük a befecskendező rendszert, az egr-t, a dpf-et, a 2.0 egr hűtő fedelét, stb. is kopó alkatrésznek. Egy kuplungszett is ennyit bír, azt mégis kopó alkatrésznek hívjuk.
Egy TS motorban 100ezrenként kell gyertyát cserélni és az is kopó alkatrész. Az esetleg másfélszer ennyinként cserélendő vezérlésmódosítót meg már konstrukciós hibának tekintjük...
"Ez a lista nagyon másképp nézne ki,hogy ha nem lenne Dpf vagy EGR,tehát ha egészséges élettartamú lenne a konstrukció." Ennyire van tervezve. Az erkölcsi avulás is kb. eddig szól. Az Égéstérben beszéltek épp mostanában arról, hogy max a második tulajig érdekli a gyárat. Innentől felújítás.
Piritu - 1.000.0002016-12-14 17:55:20 // 6564
Miközben jött, se volt semmi, pedig tolta neki.
Amúgy pár hsz-el ezelőtt pont ezt írtam. Alkatrészek elhasználódnak, cserélni kell őket. Minél "korszerűbb" egy autó, annál többet. A csere még mindig nagyságrenddel kevesebbe van, mint az új autó értékvesztése, amin ugye nem kell ezeket cserélni.
A Spiderre is már ráköltöttem bőven a vételárát, lassan kezdhetem elölről a csereberét.
Anno a 156-omon a turbócsere az autó értékének negyede volt.
Amúgy pár hsz-el ezelőtt pont ezt írtam. Alkatrészek elhasználódnak, cserélni kell őket. Minél "korszerűbb" egy autó, annál többet. A csere még mindig nagyságrenddel kevesebbe van, mint az új autó értékvesztése, amin ugye nem kell ezeket cserélni.
A Spiderre is már ráköltöttem bőven a vételárát, lassan kezdhetem elölről a csereberét.
Anno a 156-omon a turbócsere az autó értékének negyede volt.
Piritu - 1.000.0002016-12-14 17:44:09 // 6563
Klatty ide. A szokatlan füstölést a meghibásodás jeleként írják le.
Tavaly Hardy pont regenerálás közben érkezett a VTT-re, járatta is ott alapjáraton. Semmi füstje se volt, mellette beszélgettünk.
Tavaly Hardy pont regenerálás közben érkezett a VTT-re, járatta is ott alapjáraton. Semmi füstje se volt, mellette beszélgettünk.
Piritu - 1.000.0002016-12-14 17:15:23 // 6562
Piritu - 1.000.0002016-12-14 17:11:57 // 6561
Ha a dpf elvét nézzük, akkor igen. Ha korom van mögötte, akkor valahol átjut a kerámiatesten, amit arra találtak ki, hogy megfogja ezt a kormot. Magyarul lyukas. Lehet szándékos átütés, de lehet sima elhasználódás is. Ilyenkor akár rendszeresen regenerálhat is a kocsi.
Piritu - 1.000.0002016-12-14 17:02:15 // 6560
Piritu - 1.000.0002016-12-14 13:58:38 // 6559
Elég megnézni cső végét. Ha fekete, akkor jön ki korom. Ha nem, nem.
Piritu - 1.000.0002016-12-14 13:56:35 // 6558
Mini tetszik neki:-(
Piritu - 1.000.0002016-12-14 12:03:12 // 6557
Diesel nem való városba, ezért szóba se jöhet.
Piritu - 1.000.0002016-12-13 22:39:54 // 6556
Piritu - 1.000.0002016-12-13 22:28:28 // 6555
Mindenki másnál is...
Azt meg azért számold bele, hogy az új kocsin mekkora az értékvesztés. Annak a töredékét kell csak a második 200ezren rákölteni, ami ráadásul vissza is jön a kisebb fogyasztáson és az alacsonyabb használ beszerzési áron.
Mindenkinek illene tudomásul venni, hogy a diesel nem városi autó.
Asszonynak gondolkodunk másik OFF vason, de szívem szerint az összes turbós benzinest is kiejtem, mert azok se városba valók.
Azt meg azért számold bele, hogy az új kocsin mekkora az értékvesztés. Annak a töredékét kell csak a második 200ezren rákölteni, ami ráadásul vissza is jön a kisebb fogyasztáson és az alacsonyabb használ beszerzési áron.
Mindenkinek illene tudomásul venni, hogy a diesel nem városi autó.
Asszonynak gondolkodunk másik OFF vason, de szívem szerint az összes turbós benzinest is kiejtem, mert azok se városba valók.
Piritu - 1.000.0002016-12-13 22:15:35 // 6554
Pedig csak számolni kell...
Legyen csak 2 liter a különbség, az km-enként úgy 6,5 Ft. 50e km-en már 325e Ft. Abból azért sok minden nyűgét meg lehet oldani a kormosnak.
Legyen csak 2 liter a különbség, az km-enként úgy 6,5 Ft. 50e km-en már 325e Ft. Abból azért sok minden nyűgét meg lehet oldani a kormosnak.
Piritu - 1.000.0002016-12-13 19:51:53 // 6553
"Azt se, tudod megmondani, hogy egy szarul kitalált gyári meddig bírja. :)" ez igaz, amiről tudni, hogy szétment azok 100 felett voltak. Az enyém is. Valószínű, hogy jó egyformák a gyári darabok.
Reálisnak tartom amit a német szerelő is mondott amikor cserélte, meg amit már máshonnan is hallottam: 80-nál kidobni. Lehet hogy maradt benne valamennyi megtehető km, de a vezérműszíjat se szakadásig hajtjuk. (Bár már egyszer sikerült az is.)
Reálisnak tartom amit a német szerelő is mondott amikor cserélte, meg amit már máshonnan is hallottam: 80-nál kidobni. Lehet hogy maradt benne valamennyi megtehető km, de a vezérműszíjat se szakadásig hajtjuk. (Bár már egyszer sikerült az is.)
Piritu - 1.000.0002016-12-13 18:56:40 // 6552
Aztán senki sem tudná megmondani, hogy a hegesztett meddig bírja. Lehet, hoyg 2 centivel mellette reped el holnap.
Még mindig egyszerűbb egy újat berakni és 80e km-re hátradőlni. Vagy esetleg egy újat lehőszigetelni.
Még mindig egyszerűbb egy újat berakni és 80e km-re hátradőlni. Vagy esetleg egy újat lehőszigetelni.
Piritu - 1.000.0002016-12-13 18:54:07 // 6551
Itt is próbálkoztak fémmel, de szerintem az ötletnél nem jutottak messzebb. Üreges a fedél, benne van valami nyomástároló tartály is. Nem véletlenül van műanyagból.
Piritu - 1.000.0002016-12-13 06:52:44 // 6550
Erről nincs infóm, az a topik ilyen szempontból inaktív. Szerintem még nem futottak annyit a kocsik. Amúgy az a gyanúm, hogy ugyan az a helyzet, mert minden ugyan olyan felépítésű.
Piritu - 1.000.0002016-12-12 20:27:19 // 6549
Eltűnt egy része. Szóval: Shadinnál is tovább bírta az átlagosnál, de sose lehet tudni. Főleg nem érdemes ottmaradni valahol a világ végén egy előre tudható alkatrész meghibásodás miatt.
A Giuliettában is cserélve lesz 80-nál.
A Giuliettában is cserélve lesz 80-nál.
Piritu - 1.000.0002016-12-12 20:24:12 // 6548
Az a baj, hogy amikor jelez már lehet hogy késő. Ha csak kicsi a repedés, mint nálam is volt akkor segít.
Sokkal hasznosabbnak tartom a megelőző cserét. Anno körbejártam a témát. 100 körül kezdenek eldurranni akármilyen autóban is volt szerelve a 2,0. Shadinnál is tovább bírta.
A Giuliettában is cserélve lesz 80-nál.
Sokkal hasznosabbnak tartom a megelőző cserét. Anno körbejártam a témát. 100 körül kezdenek eldurranni akármilyen autóban is volt szerelve a 2,0. Shadinnál is tovább bírta.
A Giuliettában is cserélve lesz 80-nál.
Piritu - 1.000.0002016-12-12 17:10:17 // 6547
Nem véletlenül propagálom már vagy két éve, hogy 80ezrenként csere :-)
Nálad mennyit ment?
Nálad mennyit ment?
Piritu - 1.000.0002016-12-09 10:59:39 // 6546
A Spiderhez majd egy százas egy hátsó gyári lengőkar, pedig már 19 évés :-(
Piritu - 1.000.0002016-12-08 22:13:59 // 6545
Előre szólok, hogy nem kis fába vágtad a fejszédet.
A TI a Distinctive felszereltség bővítése, a Distinctive pedig a Progressioné.
Az egyes szintek országonként és szinte évenként változtak.
A beltér színe pedig a külső szín alapján is változott, választható volt.
Nem beszélve arról, hogy lehetett kérni a listán nem szereplő dolgokat is a kocsihoz.
pl. a 2011.06-i lista


A TI a Distinctive felszereltség bővítése, a Distinctive pedig a Progressioné.
Az egyes szintek országonként és szinte évenként változtak.
A beltér színe pedig a külső szín alapján is változott, választható volt.
Nem beszélve arról, hogy lehetett kérni a listán nem szereplő dolgokat is a kocsihoz.
pl. a 2011.06-i lista


Piritu - 1.000.0002016-12-08 20:58:40 // 6544
Innen tudsz letölteni könyvet magadnak.
Piritu - 1.000.0002016-12-07 23:04:24 // 6542
Piritu - 1.000.0002016-12-07 23:02:24 // 6541
Pontosabban a második legmagasabb hágója:

Ott van fenn középen:

A legmagasabb a Col de l’Iseran a maga 2.764 méterével.

Ott van fenn középen:

A legmagasabb a Col de l’Iseran a maga 2.764 méterével.
Piritu - 1.000.0002016-12-07 22:38:58 // 6540
Nekem fenn van az elején. Azóta többszörös helyi bajnok is lettem vele :-)
Piritu - 1.000.0002016-12-07 22:31:27 // 6539
Jah, utána már olvastam...
Piritu - 1.000.0002016-12-07 21:48:50 // 6538
Te a tetejére szoktál? :-DD
Piritu - 1.000.0002016-12-07 21:22:03 // 6537
Ha nem volt már más hely, ahová fel lehetett volna ragasztani a matricát, akkor más :-DD
Amúgy nem néz ki rosszul.
Amúgy nem néz ki rosszul.
Piritu - 1.000.0002016-12-07 20:53:47 // 6536
Őszintén? IGEN :-DD
Piritu - 1.000.0002016-12-06 17:42:40 // 6535
Három "számlálód" van:
- normál km számláló, mint már a régi kocsikban is. Csak km-t számol, ez van a képen. Ezt lehet a műszerfalon nullázni a bal oldalon.
- Trip A - comp számláló, a kar végén lévő gombbal nullázható
- Trip B - megfelelő beállítás mellett minden indulásnál nullázódik. (Ezt hiányzik nagyon a Giuliettában)
- normál km számláló, mint már a régi kocsikban is. Csak km-t számol, ez van a képen. Ezt lehet a műszerfalon nullázni a bal oldalon.
- Trip A - comp számláló, a kar végén lévő gombbal nullázható
- Trip B - megfelelő beállítás mellett minden indulásnál nullázódik. (Ezt hiányzik nagyon a Giuliettában)
Piritu - 1.000.0002016-12-05 22:11:46 // 6534
Érdekes ez "pörgetés" téma. A Giu TCT-je is sokkal jobban hagyja pörögni a motort, mint azt manuális váltóval tettem. Már egy közepes gázra is 3e fölé viszi. Többször felvetődött bennem már a kérdés, hogy lehet hogy a motornak ez így jobb?
Piritu - 1.000.0002016-12-05 21:31:43 // 6533
Hogyan lett több? Hegynek lefelé mentél vele? :-O
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
555
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Alfa tuning
- Zenebutik
- 155
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV