Fórum >> Típusok >> 159

yani🍀2016-12-13 08:20:38 // 88306
Ebben nem folyik el a hűtővíz :-)
Invisible2016-12-13 08:17:33 // 88305
Ez nagyon ott van :D

A tekert kilométerórán besírtam. :D
Shadin2016-12-13 08:13:47 // 88304
mex862016-12-13 07:31:28 // 88303
üdv

én OFF-on most irattam ki a lapátsort EGR-el együtt Mankynál.
bentmaradt, csak nyitott állásban rögzítve.
semmivel nem lett rosszabb, sőt jobban reagál mindenhol, bár eddig sem volt túl lomha sehol.
Zolibácsi2016-12-13 07:20:58 // 88302
Nekem lassan fél éve megy a kocsi egr dpf és szivosori lapkák nélkül. És egy manky chip. Ugyan ott kezd el húzni mint előtte. Igazából ami változás lett hogy nem 3-4 hengerezik a kocsi indításnál, hanem minden szépen jár. Jól is megy.
Ha meg teligaz 3-4-5 ben rangat nyomatékon akkor az lendkerék.
Piritu - 1.000.0002016-12-13 06:52:44 // 88301
Erről nincs infóm, az a topik ilyen szempontból inaktív. Szerintem még nem futottak annyit a kocsik. Amúgy az a gyanúm, hogy ugyan az a helyzet, mert minden ugyan olyan felépítésű.
rodolfo752016-12-13 00:40:22 // 88300
Szia! Szívósor kitakarítva, lapátok kikötve, eltávolítva ésledugózva. Ilyenkor át kell írni a vezérlést, vagy még mehetek gyárival. Tervezek dpf és egr off-ot is, chippelésg is bár ez a remegés kicsitelbizonytalanít... újszerűlendkerék és jó féltengely nélkül ne is menjek bele?
Van olyan cikk, fórum, ahol nem javallják szívósori dugózást. Én próbaútsorán nem tapasztaltam hogy alacsonyabb fordulaton nem húzna. Sőt , még jobban ment mint lapátsorral és lekormozódva. Alacsony fordulaton ugye az egyik szívócsonkotndm zárja le, nincs levegő "pörgetés", elvileg alacsonyabb forduoaton kisebba nyomaték? Lehet egy új lapársorral még jobban húzn alulról?

Üdv :R75
droberto2016-12-12 21:57:16 // 88299
Igen, ha átlyukad a hőátadó cső, akkor bemehet a víz az egéren keresztül a szívósorba.
yani🍀2016-12-12 21:50:20 // 88298
Ha jó emlékszem Erhardnak korábban volt problémája magával a hőcserélővel. Ott a motor eszi meg a vizet, így nehéz észrevenni.
droberto2016-12-12 21:43:04 // 88297
Az csak a vízgőz meg a széndioxid! :)))
droberto2016-12-12 21:41:10 // 88296
Egyébként meg lehet hogy nem is csak műanyagok használata a fő gond. Lehet, hogy a légtelenítő csavarok csak túl vannak húzva. Az EGR hőcserélő fedelét pedig csak a DPF süti szét. A Giu-ra is jellemzők az EGR hűtő problémák?
droberto2016-12-12 21:31:10 // 88295
A baj az, hogy hiába van hőmérő, az a(z átlag) sofőr látókörén kívül helyezkedik el, és mivel nem a tényleges hőmérsékletet mutatja kb.értelme sincs nézni. (Illetve mire az felmegy 110 fok fölé és kigyullad a középkonzolon a piros "már meleg a víz" ikon addigra pont teljesen mindegy.)
Liquid2016-12-12 21:29:20 // 88294
zuzmógyilkosok! :D
Haddel2016-12-12 21:24:15 // 88293
Enyémen most a Shadin féle állat progi van . Odébb lehet vele állni😃
Csak mikor már lassan regenerálni kéne ,tehát majdnem tele a Dpf ,akkor padlógázon füstöl ,mint állat.
droberto2016-12-12 21:23:43 // 88292
Nemcsak az EGR hűtő a gyenge pontja. A Ferinek szombaton az egyik műanyag légtelenítő csavar tört el.
A visszajelző jó néhány perccel a túlmelegedés előtt (néhány cm vízfogyás után) már bejelez.
Haddel2016-12-12 21:16:13 // 88291
Ez durva,még jó ,hogy meg nem főtt a moci.
Fedelet én is lecseréltettem a kuplungozáskor ,202000-nél,nem tudom előtte volt-e cserélve.
Piritu - 1.000.0002016-12-12 20:27:19 // 88290
Eltűnt egy része. Szóval: Shadinnál is tovább bírta az átlagosnál, de sose lehet tudni. Főleg nem érdemes ottmaradni valahol a világ végén egy előre tudható alkatrész meghibásodás miatt.
A Giuliettában is cserélve lesz 80-nál.
Piritu - 1.000.0002016-12-12 20:24:12 // 88289
Az a baj, hogy amikor jelez már lehet hogy késő. Ha csak kicsi a repedés, mint nálam is volt akkor segít.
Sokkal hasznosabbnak tartom a megelőző cserét. Anno körbejártam a témát. 100 körül kezdenek eldurranni akármilyen autóban is volt szerelve a 2,0. Shadinnál is tovább bírta.
A Giuliettában is cserélve lesz 80-nál.
yani🍀2016-12-12 20:17:12 // 88288
Szegény, jobb sorsot érdemelt volna: link
droberto2016-12-12 19:26:35 // 88287
A 2.0 hűtőrendszerével eljátszották a megbízhatósági kártyát. Nagy kár a sok sírba főzött motorért.
A Yani féle hűtővíz szintjelző blog az egyik legasznosabb bejegyzés itt az oldalon.
Hardy2016-12-12 19:26:05 // 88286
Megvan. 183000 km. Van meg hatra 50.
Hardy2016-12-12 19:20:38 // 88285
Te mikor is cserelted?
Krisz1562016-12-12 19:08:04 // 88284
Látom nálad is van minden napra valami! Próbállak be előzni kb másfél hónap alatt két garnitúra gumit tetem tönkre! A Kipufogó segitséget viszont szeretném meg köszöni amit még KUL-on adtál sikerült beszerezni már fent is van és tökéletesen dolgozik!
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-12 17:13:40 // 88282
No kész az átmosásos olajcsere a váltóban. Hazafelé azon a kemény 700m-en olyan sejtésem lett, mintha simábban, gyorsabban váltana. Úgyhogy nem kanyarodtam be az utcánkba, csaptam egy kis kört. :-) Határozottan úgy érzem, hogy simábban dolgozik a váltó a csere után.
Ami benne volt lötty, azt hagyjuk is... láttam ami lejött belőle, egy fekete szutyok. Időszerű volt a csere.
Ami még feltűnt, hogy alapjáraton jobban hallom a motor lüktetését, ez a hang eddig nem volt.
Piritu - 1.000.0002016-12-12 17:10:17 // 88281
Nem véletlenül propagálom már vagy két éve, hogy 80ezrenként csere :-)
Nálad mennyit ment?
Giuntini2016-12-12 16:30:15 // 88280
Azért te is elkaptad az autimata szivatót rendesen!
RomeoOne2016-12-12 16:08:05 // 88279
Össze kéne hasonlítani az enyémmel, kíváncsi lennék.

Én ezeket a görbéket nem vágom, nem merültem bele, bár Manky mutogatta. Nem sokat értettem úgy hirtelen belőle. Annyit mondtam neki, hogy húzzon a vas. Varázsolt valamit, azóta húz a vas :D
Shadin2016-12-12 16:01:41 // 88278
Egy átgondolt Manky program van most rajta, ami kombinálja ez előző két fajta görbét. Előszőr volt egy felül erős, majd lett egy alul erős, ez pedig ötvözi a kettőt, de alul is és felül is gyengítve egy kicsit a korábbiakhoz képest.



Igen, ez gyengébb mint a korábbi "Shadin" féle program...
Shadin2016-12-12 15:56:35 // 88277
Az EGR hűtő fedél a részecskeszűrő oldalán repedt el és arra nyomta a vizet. Pont mint egy Omega koncert :-) Csak lézer nélkül.
yani🍀2016-12-12 15:55:53 // 88276
Biztosan azt gondolták, hogy az Alfa gőzautót fejlesztett:-)
RomeoOne2016-12-12 15:55:22 // 88275
Akkor most újra visszakerült a Manky program vagy ez a gyári mellett történt?
RomeoOne2016-12-12 15:54:28 // 88274
Ez már válasz is a kérdésemre. És amikor már így nyomja ki a gőzt, akkor még a gyors leállítás segít?
Shadin2016-12-12 15:54:21 // 88273
Pont ennek a végén :-)
Ebből azt veszem le, hogy terhelésen jön a repedés.
RomeoOne2016-12-12 15:53:47 // 88272
Lehet elkapta a hűtővíz problémát az enyémtől a kocsid, mikor közel álltak :D
Na, de tényleg mázli, hogy nem főtt meg a motor. Hogy vetted észre?
Shadin2016-12-12 15:53:12 // 88271
Egy fehér gőzcsóvás üstökös voltam, pont egy "berepülő" szakasz végén :-)
yani🍀2016-12-12 15:32:48 // 88270
Még jó, hogy észrevetted és nem főzted meg a motort.
Shadin2016-12-12 15:17:40 // 88269
A "bakelit" ház az egyik hosszanti bordájának tövében.
yani🍀2016-12-12 15:15:17 // 88268
A kettő között semmilyen összefüggés nincs. Navi nélkül is lehet benne parkradar. Akusztikus jelzést ad. A csipogás sűrűsége változik attól függően, ahogyan közeledik valamihez. A központi kijelzőn be lehet kapcsolni, hogy mutassa is, de ez nem működik mindenkinek.
yani🍀2016-12-12 15:11:26 // 88267
A hűtő, vagy a burkolat repedt el?
Smith2016-12-12 15:05:00 // 88266
Én úgy értettem, hogy a parkradarhoz mindenképpen kell a nagykijelző is? Vagy attól még, hogy nem navis, még lehet benne parkoló cucc?

Juteszembe, parkoló cuccból csak 1 féle van? Az APS az csak egy tolatóradar? Vagy tényleg parkoló segéd? Hogy műxik?
Liquid2016-12-12 14:44:03 // 88265
nabammeg, még az ág is húz
Shadin2016-12-12 14:41:27 // 88264
Juhú! Elment 1 liter vizem az elrepedt EGR hűtőn kerezstöl :-) De q. jó :-)
Liquid2016-12-12 13:50:56 // 88263
emlékeim szerint nem csak akarta... :)
Haddel2016-12-12 12:50:27 // 88262
Bár multkor volt itt valaki aki le akart flexelni a féknyeregből 😃😃 De azt hiszem az vmi 17-es felni miatt.
Haddel2016-12-12 12:47:47 // 88261
Nagyfékre minimum 17 collos felni kell.
Liquid2016-12-12 12:44:25 // 88260
ez a kép a válasz a kérdésedre :)

Ez egy gyári 17-es felni a 330-as nagy Bremob-n, gyakorlatilag nincs hely semerre, szóval max. felfúrod 17-re :D
Nem kavartad össze a kis Bremboval?
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-12 12:27:58 // 88259
Csak hogy én is tegyek hozzá. A parkoló radar és a navi miért zárnák ki egymást? Az enyémben van mindkettő.
Zsee2016-12-12 12:07:41 // 88258
Sziasztok!

Egy olyan "buta" kérdésem lenne, hogy 159-re (nagy fékes), van valami trükk/megoldás/lehetőség, hogy az elvileg gyári méretű R16 5x110-es felnit fel lehessen tenni? Kb ~0,5-1cm-re van a kerékagytól a felni mert ugye a féktől nem megy beljebb.

Előre is köszi a válaszokat!
droberto2016-12-12 11:59:42 // 88257
Március. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak