Piritu - 1.000.0002013-08-13 08:32:13 // 3534
Nekem a Spidernél van, de az se segít. (Már rég felhagytam azzal, hogy mindig előre tegyem.)
Piritu - 1.000.0002013-08-13 08:29:01 // 3533
Tegyük fel, hogy van lerakódás. A kocsi élete során 1x - 2x ki kell takarítani, akkor mi van?
Piritu - 1.000.0002013-08-13 08:07:25 // 3532
Az a baj, hogy sose fogod megtalálni az adott posztot. Arról nem is beszélve, hogy új tulajként azt se tudod, hogy mit keress. A mostani csavar téma is jó példa rá. Szerinted hány ember emlékezett rá?
Az Amorénak kellene valami megoldást adni, akár típusonkénti linkelési lehetőséggel. Bár ahogy a topikokat nézem a fejlécben szereplő linkeket se nézik :-(
Az Amorénak kellene valami megoldást adni, akár típusonkénti linkelési lehetőséggel. Bár ahogy a topikokat nézem a fejlécben szereplő linkeket se nézik :-(
Piritu - 1.000.0002013-08-13 08:03:25 // 3531
Benne is volt a zabszem abba a bizonyos testrészemben. 10 km-en keresztül követni az alagútban, nem volt "unalmas". Lemaradni meg nem lehetett, mert engem meg tolt a másik.
A legjobb az volt, hogy az út burkolatától függött a szikrázás. Volt egy darabon sötétebb aszfalt, ott nem csinálta.
A legjobb az volt, hogy az út burkolatától függött a szikrázás. Volt egy darabon sötétebb aszfalt, ott nem csinálta.
Piritu - 1.000.0002013-08-12 22:21:32 // 3530
Hát, én ma nem unatkoztam.
A sok OFF-os totál nem bírta az alagutat, össze-vissza mentek. Az előttem menő teherautónak meg szikrázott az alja. Amikor megelőztem a napfényen, akkor láttuk, hogy a traktoron lévő földelő gumi volt az :-)
A sok OFF-os totál nem bírta az alagutat, össze-vissza mentek. Az előttem menő teherautónak meg szikrázott az alja. Amikor megelőztem a napfényen, akkor láttuk, hogy a traktoron lévő földelő gumi volt az :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-12 22:05:16 // 3529
Ma nem a szokott úton (Bécs-Linz-Passau) jöttünk, hanem a Oberwart-Graz-Wels-Passau útvonalon.
Igaz, két helyen is fizetős az alagút (az egyik 10 km-es!), de a kilátás kárpótol mindenért! Hihetetlen hegyek közt jöttünk!
Igaz, két helyen is fizetős az alagút (az egyik 10 km-es!), de a kilátás kárpótol mindenért! Hihetetlen hegyek közt jöttünk!
Piritu - 1.000.0002013-08-12 21:44:59 // 3528
No, megjöttünk. Üdv mindenkinek a németektől.
731 km gond nélkül letudva, pontosabban az OFF-oknak volt némi gondja a tempóval, de ez az ő bajuk :-)
731 km gond nélkül letudva, pontosabban az OFF-oknak volt némi gondja a tempóval, de ez az ő bajuk :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-11 22:37:16 // 3527
Piritu - 1.000.0002013-08-11 21:18:58 // 3526
Akinek tekerték, annak valószínűleg nullát mutat a FES...
Piritu - 1.000.0002013-08-11 19:54:15 // 3525
Viszont az autópálya lehet...
Holnap mi is megyünk DPF-et tisztítani németbe :-DD
Holnap mi is megyünk DPF-et tisztítani németbe :-DD
Piritu - 1.000.0002013-08-11 17:36:59 // 3524
Pedig az Alfatex jó dolog. Eddig két vasamban is volt.
Piritu - 1.000.0002013-08-11 14:35:18 // 3523
A 156-ommal majd 200ezret mentem különleges tisztítás nélkül, bézs Alfatex kárpittal.
Piritu - 1.000.0002013-08-10 22:20:57 // 3522
Egy helyen ráláttunk a Balcsira, a hullámokat látva azonnal elment a kedvem a komptól.
Zirc felé mentél?
Ma mindenki "langyos" volt. Ennyi 70-el tötymörgőt régen láttam...
Zirc felé mentél?
Ma mindenki "langyos" volt. Ennyi 70-el tötymörgőt régen láttam...
Piritu - 1.000.0002013-08-10 21:56:52 // 3521
Ezek szerint ti is hazaértetek :-)
Milyen volt a komp?
Milyen volt a komp?
Piritu - 1.000.0002013-08-09 19:07:38 // 3520
Ha jó kedvem lesz, lehet, hogy én is lefestem a tetejét, bár krómozni jobb lenne.
Piritu - 1.000.0002013-08-09 18:15:33 // 3519
Jól gondoltam fellazult.
Piritu - 1.000.0002013-08-09 15:17:59 // 3518
Kösz, akkor ezek szerint nekem fellazulhatott a csavar.
Piritu - 1.000.0002013-08-09 13:07:53 // 3517
Úgy néz ki.
Lenne is egy gyors kérdésem: Tudja valaki, hogy hogyan jön le a váltógomb? Az enyém elkezdett lötyögni.
Lenne is egy gyors kérdésem: Tudja valaki, hogy hogyan jön le a váltógomb? Az enyém elkezdett lötyögni.
Piritu - 1.000.0002013-08-04 22:19:00 // 3516
Nekem ilyen van :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-04 22:13:17 // 3515
Honnan rendelted?
Piritu - 1.000.0002013-08-04 21:28:19 // 3514
Emberek! A második képen kést döftek egy Alfába! :-OO
:-DD
:-DD
Piritu - 1.000.0002013-08-02 23:46:58 // 3513
Piritu - 1.000.0002013-08-02 23:42:15 // 3512
Eddig kabarét hallgattam a kocsiban, a héten kezdtem el az égésteret hallgatni. Néha idegesítő a mellébeszélés, de szórakoztató.
Piritu - 1.000.0002013-08-02 23:34:29 // 3511
Azt meg nem mondom, most a héten vagy 5-öt hallgattam végig :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-02 21:59:09 // 3510
Aha, az égéstérben szekálták is rendesen :-))
Piritu - 1.000.0002013-08-01 22:46:17 // 3509
Piritu - 1.000.0002013-07-29 22:47:08 // 3508
Ja, és összesen kettőnknek van itt az Amorén, sok tapasztalat nincs.
Piritu - 1.000.0002013-07-29 22:46:02 // 3507
Máshol van, közelebb tették (a leömlőbe) a motorhoz. Elvileg jobb megoldás. Eddig 103ezret tekertem bele gond nélkül. Ja, és az EGR is más megoldású.
Piritu - 1.000.0002013-07-29 20:48:04 // 3506
Simán lehet.
Asszony OFF -jában most tölti be a 7-et az akku. Napi használatban. Már lassan 3 éve ki akartam dobni, mert már nyáron is nehezen indított. Aztán megvettem a Petitől a régi töltőjét. Azóta vígan teszi a dolgát. Mint ahogy a kerti traktorom akkuja.
Asszony OFF -jában most tölti be a 7-et az akku. Napi használatban. Már lassan 3 éve ki akartam dobni, mert már nyáron is nehezen indított. Aztán megvettem a Petitől a régi töltőjét. Azóta vígan teszi a dolgát. Mint ahogy a kerti traktorom akkuja.
Piritu - 1.000.0002013-07-29 18:52:30 // 3505
Lehet, hogy nyitni kellene egy akus topikot? :-DD
Piritu - 1.000.0002013-07-29 18:13:45 // 3504
Olaszban már láttam, hogy miután fizetett a kapunál gépfegyveresek vették ki előlem az ürgét a sorból. Gyanúm, hogy túl hamar ért oda :-DD
Piritu - 1.000.0002013-07-29 18:12:03 // 3503
Varta téma: Érdekes, amit mondasz.
Amikor a Spiderben meghalt a 8(!) éves Varta akksi, ugyanolyat akartam venni. A helyi ismerősnél volt is, de azt mondta, hogy az ismeretségünkre való tekintettel nekem nem ad el belőle. Nem akarja, hogy harag legyen, mert holnap elhal, aztán jön a garanciális csere, aztán még egy, aztán még egy....
Szóval nagyon rossz véleménnyel volt róla...
Amikor a Spiderben meghalt a 8(!) éves Varta akksi, ugyanolyat akartam venni. A helyi ismerősnél volt is, de azt mondta, hogy az ismeretségünkre való tekintettel nekem nem ad el belőle. Nem akarja, hogy harag legyen, mert holnap elhal, aztán jön a garanciális csere, aztán még egy, aztán még egy....
Szóval nagyon rossz véleménnyel volt róla...
Piritu - 1.000.0002013-07-28 21:57:45 // 3502
Ma pl. a hűvös miatt kocsikázás során eljutottam odáig vele, hogy faluban és országúton is tempomattal mentem. Gyakorlatilag a kigyorsítások, fékezések, és előzések alatt nem ment.
Piritu - 1.000.0002013-07-28 19:30:00 // 3501
Meg a pénztárcát is. Az osztrák meg a német autópályán a 80-100-120-as korlátozásoknál nagyon jól jön.
Piritu - 1.000.0002013-07-28 09:06:02 // 3500
"Sajnos 340°C fok fölé nem volt hajlandó menni a szűrő hőmérséklet. " - vajon miért? Ha jól értettem Erhard-ot a DPF előtt még van egy katalizátor. Annak a működési hőmérséklete adott kellene hogy legyen, magyarul fel kéne fűtenie a kipufogó gázt. Lehet, hogy meghalt?
Piritu - 1.000.0002013-07-27 17:37:15 // 3499
...érdekes módon amint átér az ember a sógorékhoz, többet nem olvad az aszfalt. Ott 37 fok volt, itthon "csak" 35 :-DD
Piritu - 1.000.0002013-07-27 17:12:09 // 3498
Ja, még egy érdekesség.
Országúton az engedélyezett 90-el gurulva egyszer csak rángatni kezd a kocsi. Nocsak! :-O
Aztán kiderült, hogy csak olvad az aszfalt. Az olvadt részeken meg-megfogta a kerekeket a bitumen, ezt gázadással ellensúlyozta a tempomat. Amint kijött a trutyiból meg elvette.
... és persze méterenként voltak a kátránypocsolyák...
Országúton az engedélyezett 90-el gurulva egyszer csak rángatni kezd a kocsi. Nocsak! :-O
Aztán kiderült, hogy csak olvad az aszfalt. Az olvadt részeken meg-megfogta a kerekeket a bitumen, ezt gázadással ellensúlyozta a tempomat. Amint kijött a trutyiból meg elvette.
... és persze méterenként voltak a kátránypocsolyák...
Piritu - 1.000.0002013-07-27 17:07:33 // 3497
Ma érdekes dolog történt.
Szépen tempomattal gurultunk, amikor a Rába híd dilatációjához értünk. Jó magyar szokás szerint ez sem volt szintben. A kocsi eleje ugrott egyet, szerintem egy pillanatra meg is pörögtek a kerekek (de lehet, hogy csak a tükörfényes vason ment el a tapadás egy pillanatra), és kikapcsolt a tempomat.
Ilyen már máskor is volt, de most csak a motor újraindítása után tudtam újra bekapcsolni. A lámpája sem maradt égve, hiába kapcsolgattam ki-be.
Lehet, hogy a Párduc már nagyon unja a szar utakat?
Szépen tempomattal gurultunk, amikor a Rába híd dilatációjához értünk. Jó magyar szokás szerint ez sem volt szintben. A kocsi eleje ugrott egyet, szerintem egy pillanatra meg is pörögtek a kerekek (de lehet, hogy csak a tükörfényes vason ment el a tapadás egy pillanatra), és kikapcsolt a tempomat.
Ilyen már máskor is volt, de most csak a motor újraindítása után tudtam újra bekapcsolni. A lámpája sem maradt égve, hiába kapcsolgattam ki-be.
Lehet, hogy a Párduc már nagyon unja a szar utakat?
Piritu - 1.000.0002013-07-27 09:27:58 // 3496
Piritu - 1.000.0002013-07-27 08:06:43 // 3495
Sajnos de.
Nemrégen jöttünk vissza a Pókkal egy kis eu-s körútról. A jónak mondható 100km-es magyar szakaszon többet szenvedett a futómű, mint a maradék 2000-en. Pedig elég elhagyatott szerpentineken is jártunk. Itthon nem nagyon tudok olyan utat mondani, ahol gondtalanul lehet nézelődni, és nem kell a kátyúkat figyelni.
Pont emiatt járunk külföldre kabriózni :-(
Nemrégen jöttünk vissza a Pókkal egy kis eu-s körútról. A jónak mondható 100km-es magyar szakaszon többet szenvedett a futómű, mint a maradék 2000-en. Pedig elég elhagyatott szerpentineken is jártunk. Itthon nem nagyon tudok olyan utat mondani, ahol gondtalanul lehet nézelődni, és nem kell a kátyúkat figyelni.
Pont emiatt járunk külföldre kabriózni :-(
Piritu - 1.000.0002013-07-26 14:10:41 // 3494
Hát ez a rosszabbik verzió :-(
Piritu - 1.000.0002013-07-26 11:26:32 // 3493
Én már többször is tapasztalltam, hogy a "sima" gázolajjal kopogósabban, dízelesebben megy a motor. A prémiumokkal lágyabb a járás.
Egyes magyarázatok szerint a sima gázolaj gyorsabb az égés, ezért kopogósabb. A prémiumban lévő adalékok (pl. 2T) lassítják az égést, amitől simább lesz a járás.
Egyes magyarázatok szerint a sima gázolaj gyorsabb az égés, ezért kopogósabb. A prémiumban lévő adalékok (pl. 2T) lassítják az égést, amitől simább lesz a járás.
Piritu - 1.000.0002013-07-26 11:22:43 // 3492
A leírása alapján nem lesz jó harmadikra sem, csak szerencséje van és esetleg elindul.
Piritu - 1.000.0002013-07-26 06:59:11 // 3491
Gyanítom, hogy a Cartárs a mérést tegnap nem -18 fokban végezte...
Nem beszélve az eredeti kérdésről: " az autóm indítózáskor minden kigyulladt de nem indít ill csak harmadik próba után, de ez sem mindig csak amikor ilyen kedve van valamint volt,hogy csak bikázva"
Én a 13,3 Voltot is keveslem járó motorral. Vagy ez is cellazárlatra utal, vagy szar a generátor és nem tölti az akut.
Nem beszélve az eredeti kérdésről: " az autóm indítózáskor minden kigyulladt de nem indít ill csak harmadik próba után, de ez sem mindig csak amikor ilyen kedve van valamint volt,hogy csak bikázva"
Én a 13,3 Voltot is keveslem járó motorral. Vagy ez is cellazárlatra utal, vagy szar a generátor és nem tölti az akut.
Piritu - 1.000.0002013-07-25 21:37:21 // 3490
Piritu - 1.000.0002013-07-25 20:52:40 // 3489
A 9,6V tuti kevés, amikor cellazárlatos volt a Spideré egy izzó terhelésre 10,4-re esett le.
Piritu - 1.000.0002013-07-24 23:10:41 // 3488
"Amikor pl. a Spidert vettem az előző tulaj... szó nélkül gurította ki a pincéből a téli gumikat." - tehát igen
Új autó esetében (gondolom a 159-re gondoltál) értelmetlen a kérdés, mert a gyári kivitelben, felszereltséggel még a forgalomban sem vehetne részt az autó. Minden, amit hozzá adnak ugyan úgy az eladó hozzáállásán, pénzéhességén múlik, mint használt esetében.
Új autó esetében (gondolom a 159-re gondoltál) értelmetlen a kérdés, mert a gyári kivitelben, felszereltséggel még a forgalomban sem vehetne részt az autó. Minden, amit hozzá adnak ugyan úgy az eladó hozzáállásán, pénzéhességén múlik, mint használt esetében.
Piritu - 1.000.0002013-07-24 17:02:02 // 3487
Nem, a téli gumi felnistől is az autóhoz tartozik...
Az ára benne van az autóéban.
Ki lehet venni még a szőnyeget, az utólagos riasztót, tolatóradart, kormányzárat. A gumit kopott linglongra lehet cserélni, és le lehet szívni a tankot is eladás előtt. Sőt, az újonnan berakott fékbetéteket, tárcsákat, egr szelepet, ablaktörlőket is vissza lehet cserélni a régiekre.
A másik lehetőség: Amikor pl. a Spidert vettem az előző tulaj az átadás előtt lemosatta és teletankolta a kocsit, ill. szó nélkül gurította ki a pincéből a téli gumikat.
Nekem, mint vevőnek ez utóbbi mentalitás jobban bejön.
Az ára benne van az autóéban.
Ki lehet venni még a szőnyeget, az utólagos riasztót, tolatóradart, kormányzárat. A gumit kopott linglongra lehet cserélni, és le lehet szívni a tankot is eladás előtt. Sőt, az újonnan berakott fékbetéteket, tárcsákat, egr szelepet, ablaktörlőket is vissza lehet cserélni a régiekre.
A másik lehetőség: Amikor pl. a Spidert vettem az előző tulaj az átadás előtt lemosatta és teletankolta a kocsit, ill. szó nélkül gurította ki a pincéből a téli gumikat.
Nekem, mint vevőnek ez utóbbi mentalitás jobban bejön.
Piritu - 1.000.0002013-07-24 16:55:57 // 3486
Talán ez az egy, de kérdem, mit ér pl. egy 50ezer Ft-os mélynyomó 5 év használat után? Tízet talán?
Piritu - 1.000.0002013-07-24 16:28:55 // 3485
210-ért vettem új felniket, ha 4 évesen 150ezerrel leszedem őket a vasról mennyit fogok kapni értük? Mibe kerül helyette 4 másik (gumival)? Kerék nélkül nehéz eladni a vasat.
Mennyivel viszik el olcsóbban vasfelnivel? (Ha elviszik egyáltalán.)
Mennyivel viszik el olcsóbban vasfelnivel? (Ha elviszik egyáltalán.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.