Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002013-08-25 13:46:21 // 3584
Az angolszászok mérföld/gallonban gondolkodnak...
Piritu - 1.000.0002013-08-25 12:55:08 // 3583
Szerintem csak egy üres doboz, amiben le tud csapódni az olaj.
Piritu - 1.000.0002013-08-25 12:54:24 // 3582
Nem másoknak veszek autót eladásra. Olyat keresek, ami nekem kell és használom. De ez az én privát hülyeségem :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-25 12:48:27 // 3581
Meggyőztél, én a tavalyi árlistáját néztem, különös tekintettel a nyitott verzióra :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-24 18:56:38 // 3580
Azért csendesen megkérdem: Egy 30 azaz harminc millás kocsinál ki nem sz@rja le a a 15-18 literes fogyasztást, hogy kormos kell? Nem hiszem, hogy más előnye lenne egy 300+ lovas benzineshez....
Piritu - 1.000.0002013-08-24 18:10:17 // 3579
Automata? Akkor már nem is érdekel. Még nem tartom magam elég öregnek az automatához.
Piritu - 1.000.0002013-08-24 16:20:47 // 3577
Minden 3-4 tankolás után ilyet tankolok.
Teljesítményben, fogyasztásban SEMMI különbséget sem éreztem eddig. A mért rugalmassági adatok sem változtak.
Az viszont mindig feltűnik, hogy a motor járása puhább lesz, kevésbé dieselesen kerreg.

Másik régebbi történetem a 156 1,9 mjet-tel:
Kb 6 ezer km-en normál nyállal mentem, majd a német autópályán nem ment 200 fölé a vas. A szervizesek (Riegler Győr) nem találtak semmi baját. Aztán vépúder ment bele, és pár száz km után egyszer csak elindult a vas, és ment 200 felett újra. Valószínűleg valamit kitisztított...
Piritu - 1.000.0002013-08-24 14:50:48 // 3576
A maciarc se jön be mindenkinek...
A német kollégámat meg pont az vette rá, hogy vegyen egy Giu-t az asszonynak. Most már 159-en is töri a fejét :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-24 14:45:28 // 3575
Sajna nem tud magyarul a Vas :-(
Piritu - 1.000.0002013-08-24 13:42:01 // 3574
És a fenntartása mibe fáj?
Fékbetét, tárcsa, kuplung, kettőstömegű és társai?
(Netán egy új első embléma? )
Piritu - 1.000.0002013-08-24 13:38:56 // 3573
Jól látom, hogy a Maserati is átállt a sötét oldalra? :-O
Piritu - 1.000.0002013-08-24 12:19:40 // 3572
Használt első pajzsot kár keresni, az is olyan lesz. Inkább új.
pl Erhard242-től
Piritu - 1.000.0002013-08-24 12:18:43 // 3571
...és amikor a pl a TripB-t mutatja, a kap legvégén lévő gomb felső részével a kijelzett felső adatot, az alsóval az alsót tudod léptetni
Piritu - 1.000.0002013-08-23 22:57:17 // 3570
egr-t valóban nem cseréltek, viszont megtett km-re vetítve többször maradtak fekve :-DD
Piritu - 1.000.0002013-08-23 22:14:45 // 3569
Ráadásul a múlt héten kevesebbe is volt egy liter, mint itthon :-(
Piritu - 1.000.0002013-08-23 22:13:58 // 3568
Egy kúttól független szar nyáltól így néz ki a kipuff
Piritu - 1.000.0002013-08-23 21:57:51 // 3567
5-től? Egyet ismertem, ő 80-nál motort cserélt :-DD
Piritu - 1.000.0002013-08-23 21:57:06 // 3566
Konkrétan nekem a soproni határon lévő MOL kúttal volt utoljára az "afférom". Az se egy lepusztult hely :-((
Az a baj, hogy nem a név számít, hanem az ottani tulaj, személyzet.
Pont emiatt állhatsz nyugodtan oda az általad említett országokban bármelyik kúthoz. (Most a szerpentinezés előtt a Spiderbe egy faluszéli névtelen kúton tankoltam.)
Piritu - 1.000.0002013-08-23 21:44:14 // 3565
Itthon mindig ugyan azon a 4-5 kúton tankolok, ezek két társasághoz tartoznak.
...és igen tőlük eltérő, néhány fillérrel olcsóbb "maszek" kutakon nekem is volt rossz tapasztalatom Spiderrel a pancsolás miatt.
Piritu - 1.000.0002013-08-23 21:32:22 // 3564
Nem nekem szólt az üzi :-P
Piritu - 1.000.0002013-08-23 21:24:17 // 3563
Rendszeresen járok németbe. Oda magyar nyállal, vissza az "övékkel". Többször mértem, több autóval. Menetdinamikában, fogyasztásban sosem volt különbség. (Kivéve a legutolsó rángatásos esetet.)
Szerintem inkább kevesebben piszkálnak ott bele, nem terem minden bokorban chipptuningos.
Piritu - 1.000.0002013-08-23 21:11:44 // 3562
Pedig tényleg nem nagyon láttam a német-osztrák-olasz háromszögben ilyet. Pedig a szerpentineken felfelé látszana rendesen.

Mondjuk az is a gyanúm, hogy nagyságrenddel kevesebb chippes kocsi jár arra...
Piritu - 1.000.0002013-08-23 20:58:23 // 3561
Azt kell hogy mondjam, hogy a szomszéd földjén még azok se füstölnek. A nyáron mentem pár km-t a labancoknál, ott nem láttam álcázó füstöt maga után húzó autót. (Bocs, egy magyar rendszámos, fekete ablakos ódit láttam.)
Aztán átléptem a határt, és lőn tengernyi :-((
Piritu - 1.000.0002013-08-23 18:56:24 // 3560
Ha van időd olvasd át az egész 159 fórumot az elejétől. Én is azt tettem anno, érdekes olvasmány :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-23 17:11:40 // 3559
MES progi: klatty
meg elm 327 kábel kell még
Piritu - 1.000.0002013-08-23 15:41:55 // 3558
MES/FES kell hozzá.
Piritu - 1.000.0002013-08-23 15:38:50 // 3557
Laikusként onnan indulnék, hogy NINCS olyan vegyészeti anyag (a pálinkát kivéve) ami idővel nem romlik meg. Mindennek van szavatossági ideje, miért pont a váltóolajnak ne lenne?
(Amikor zsírt kerestem a féltengelybe, az egyik legkomolyabb gyártó is megírta, hogy bontatlan csomagolásban 2 évig tárolható, de hogy kibontva, a csuklóba kenve meddig, azt nem...)
Piritu - 1.000.0002013-08-21 20:54:37 // 3556
eLEARN-t keresek, amiben az én 2.0-as motorom is benne van. 2009-es a legújabb, amit találok, abban meg nincs benne. Tudna valaki segíteni?
Piritu - 1.000.0002013-08-21 19:01:39 // 3555
Üdv újra itthon! :-)
A visszagurulás gátlónak egy baja van, amire csak akkor jössz rá, ha átülsz egy másik vasba, amelyikben nincs :-DD
Piritu - 1.000.0002013-08-20 21:16:57 // 3554
A Trabi is ilyen, sőt a keverékolajozású kétüteműek is ilyenek. Nem véletlenül nem volt bennük motorfék üzemben szelep, ami elzárta a benzin útját.
Piritu - 1.000.0002013-08-20 20:59:56 // 3553
A másik irány is izgalmas, lefelé még 5 km volt. Ott vagy motorfékkel ment az ember - hidegen - vagy elfüstölte a fékeket, és a lejtő alján még mindig hideg a motor.
Piritu - 1.000.0002013-08-20 20:36:39 // 3552
Szerinted hány dieselben van ilyen a hegyvidéken (Budán) ?
Piritu - 1.000.0002013-08-20 20:35:49 // 3551
A kart mozgatva nekem is megvan ez a jelenség, de szerintem csak az összefeszül a szinkrongyűrű és az adja át a remegést.
Piritu - 1.000.0002013-08-20 20:31:25 // 3550
Ma reggel egy kicsit elgondolkodtam. A szitu a következő:
Egy szerpentinen volt a szállásunk. A kocsi éjjel lehűlt, tehát reggel tuti hideg a motor. Felfelé kell indulni, az első pár km 10%-os meredek.
Hogyan "melegítsem" be a motort?
A TS-el voltam, az pár perc alapjárat után 80 fokos lett, és az immáron majdnem meleg motorral lájtosan lehetett indulni.
Mi van, ha a Párduccal vagyok? A kormos alapjáraton sose melegszik be, dombnak felfelé meg nem lehet turbónyomás nélkül menni. Ilyenkor marad a "gyilkolás" hidegen.
Mi van, ha valaki ilyen helyen lakik?
Piritu - 1.000.0002013-08-20 19:58:28 // 3549
De az kinyomott kuplungnál is morog, az OFF-omon nekem is volt pár ilyen gumim.
Piritu - 1.000.0002013-08-20 19:42:53 // 3548
Ha a kuplungot nyomom be elég egy pillanatra nyomni a gombot, ha a féket, akkor végig kell nyomni.
Piritu - 1.000.0002013-08-20 15:31:49 // 3547
Az enyémben azt az jtókát simán le lehetett pattintani, nem kellett törni. Azóta a polcon pihen.
Ha a bal oldalra akarod tenni a mélynyomót nem elég egy előlap neki. Mögötte ládát kell kialakítani, ami tekintettel a bonyolult formára nem egyszerű feladat.
Piritu - 1.000.0002013-08-16 07:15:34 // 3546
A kérdés megválaszolásához kéne valamiféle info a kocsidról (kisfék/nagyfék, mostani kerékméret, stb.), de az oldalad szerint 156-od van csak. Így nehéz lesz megválaszolni.
Piritu - 1.000.0002013-08-15 21:24:31 // 3545
Csak kéthavonta téma itt a fórumban :-DD
Piritu - 1.000.0002013-08-14 23:50:53 // 3544
Furcsa, de egy Rav4 volt a legkeményebb ellenfél.
Nem tudom mi lehetett benne, de 180 úgy ment, mint a golyó, aztán elfogyott. :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-14 23:06:59 // 3543
Megjöttünk. Kicsit oktattuk a német vasakat a pályán :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-14 22:48:59 // 3542
Nekem már olyan van :-P
Piritu - 1.000.0002013-08-14 08:34:52 // 3541
Meg az összes 2.0-ás 159 itt az Amorén :-(
Piritu - 1.000.0002013-08-13 16:30:30 // 3540
Az egr hűtőre gondoltam...
Piritu - 1.000.0002013-08-13 16:07:12 // 3539
Javítani? :-O
Ha egy műanyag fedél egyszer elrepedt a sorozatos hőtágulástól - ráadásul úgy, hogy csak nyomás alatt ereszt - máshol is el fog repedni.
Sajna ezt is hozzá kell írni a pénzt kell rá gyűjteni gyűjteni listára :-(
Piritu - 1.000.0002013-08-13 16:03:16 // 3538
Nem rossz ötlet :-)
Nekem olyankor van alapvető gondom, amikor nem azt keresem, amiről a blog szól. (Vagy a 4.897 kép között nem az alaptémáról szólót.) pl. a zárszerkezetről érdekel valami, melyik ajtóborítás leszedő blogban/képsorozatban találom?
Piritu - 1.000.0002013-08-13 15:58:26 // 3537
?? Ki kerül meg mit?
A hűtés ismerős, már volt a burkolattal gondom, csak kicsit került többe, mint 320 Euro :-((
Piritu - 1.000.0002013-08-13 09:18:16 // 3536
Nekem - amikor a 156-nál beállt - sem volt túl dzsuvás. Egyszerűen bejutott az elektromágnes belsejébe a korom, és megszorult a mágnesben a rúd. Ott semmi sem segít, mert a száránál, ahol egyszer átjutott, később is át fog.
A Párducban már teljesen más megoldású. Ha az az egr, amire tippelek, kintről látni a rudazatot és meg lehet kézzel is mozgatni.
Piritu - 1.000.0002013-08-13 09:14:35 // 3535
Megcsináltam a gépemre is a bogjaimat. Automata tartalomjegyzékkel, és időrendben. A tartalomjegyzékben hamarabb megtalálom. Igazából egy linkelt excel mátrixon töröm a fejem...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.