Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Stevke2014-03-06 09:35:50 // 47742
Sziasztok!
Volt valakinek hasonlo jellegű gondja alfa 156sw 1.8 ts 2003 elso kerekcsapagyak cserejekor a szenzorok bevoltak rohadva es azokat is cserelni kelett!
Utángyártott csapagyak elore + 2 abs szenzor! Aztan a jelenseg kb 10 km utan hibakod elso szenzorokat jelzi! megneztem grafikonnal menet kozben ha bealitom a tempomatot 40km/h-ra akkor a ket hatso szenzor fix jelet kuld az elsoj pedig ugralnak kb 1 km/h le es fel! A csapagyra tippelek h nem jok! Jart e mar valaki hasonlokeppen vagy van e otletetek ezzel kapcsolatban!
Szep napot mindenkinek!
MatthewGT2014-03-06 07:52:14 // 47741
Szerintetek TS-be platina gyertya vagy sima gyári?!? :) Melyiket érdemesebb venni vagy mennyi a különbség köztük?
Hari2014-03-05 22:58:03 // 47740
Szerintem is tuti az a baja, hogy a 4 gombos helyére a 2 gombost tette be valaki!!!
... ha pl. kiveszed a B.E. ajtóból a kapcsolópanelt és lehúzod a J.E. kapcsolóról a csatit, akkor a J.E. ajtóban levő gombot is hiába nyomkodod semmi nem fog történni!!!
... a konfort elektronika miatt pedig a riasztó persze, hogy lehúzza az ablakot!
Dawnrazor2014-03-05 13:11:27 // 47739
Szia!

Nem mondtam hogy típusfüggő. Csak információt szerettem volna kérni ez ügyben. A régi kocsimba mikor beülök kirugom a padlót mert megszoktam már az alfám kuplungját. :) De ezek szerint jobb ha megnézetem valakivel.
piski2014-03-05 00:50:15 // 47738
ja bocs gyárilag 4 el ablakos nem kettő
piski2014-03-05 00:49:39 // 47737
na ezt mondja meg valaki.a 147esem gyárilag 2 elektromos ablakos.mikor megvettem nem ment a hátsó kettő.ha alkartam lehúzni vagy fel csak csipog a gombra de semmi más.aztán észrevettem,h az első ablakemelőpanelról hiányzik 2 gomb ami a 4 elektromosoknál szokott lenni.az ablak áthúzva meg a rear feliratú.lehet csináltak valamit egyszer és ilyet tettek vissza.lehet azé nem megy le mert a sima 2el ablakosé van benne?meg ha hátul benyomog a gomot nem hallatszik h kattog a relé.Viszont ha a riasztó gombját hosszan nyomom akkor lemegy az ablak mind a 4 de a hátsókat nem húzza fel.szóval maga az ablak működőképes?vagy a riasztónál lehet valami elkötés?vagy az ablakemelőpanel?na? :D
Martin2014-03-04 19:57:24 // 47736
Ez egy több éves rejtély számomra :-)
Martin2014-03-04 19:55:57 // 47735
Igen ez nekem is furcsa de ez viszont magyarázat arra, hogy miért nincs első fokozat a ventin.
Én így vásároltam a kocsit de csak most derült ki, hogy valami hiányzik :-)
Van egy plusz kábel a negatív kábelre kötve.
Korábban próbáltam is kideríteni , hogy milyen kábel mivel ha letesteltem valahol elindult a ventilátorom.
Ferke2014-03-04 19:48:05 // 47734
Nekem van egy, de ez nagyon fura, hogy nincs benne...a kabelezese ott van?
Martin2014-03-04 19:28:05 // 47733
Hali.
Érdeklődni szeretnék, hogy a hűtőventilátornál lévő előtét-ellenállás hol található?
Az enyémen nem találtam meg. Nagyon esélyes, hogy ezt kihagyták valamikor :-)
Van esetleg valakinek elfekvőben?
A 146-osnál van ez a probléma.
Ferke2014-03-04 19:27:04 // 47732
Ne viccelj mar, semmilyen auto kuplungjanak nem szabad kemenynek lennie...ez mitol lenne tipusfuggo???
Dawnrazor2014-03-04 19:00:11 // 47731
Sziasztok!

A 2007-es 147-es kuplungjának annyira keménynek kell lennie hogy rá kell támasszak az ülésben vagy inkább puhának?
gecsa2014-03-04 18:09:36 // 47730
ha úgy megy, mint az 56on, akkor kell még egy kicsit bontani...
TDI752014-03-04 15:20:10 // 47729
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Kellene nekem egy vagy két vetítőlencsés fényszóró. Törött is jó. Egy a lényeg. hogy a lencséje ne legyen eltörve. Igazából nekem csak a lencse kell, de mihamarabb.
GÁBOR1462014-03-03 19:13:29 // 47728
Sziasztok!146-os ról,hogy tudom levenni a generátort?Mindent levettem róla minden csavart kivettem csak nem fér ki sehol.
Még egy kérdés a szervó szivattyút,hogy tudom levenni?
Válaszokat előre is köszönöm.
Gelo2014-03-03 17:57:28 // 47727
Sziasztok!
Hátha ti tudtok segíteni... Van egy 156 os alfa romeo-m 2002 es (belső facelif)
és szükségem lenne pár szilnetre, de vagy nem találtam, vagy mivel nem is tudom, pontosan milyen kell, csak hogy hova, sosem jutottam el a pontos darabig.
Tehát a hátsó kereszt lengőkarokhoz lenne szükségem szilentekre, illetve ennek a fekete izének(http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025469.jpg) a bal felfogatásában lévő szilentre, valamint első stabilizátor rúd szilentekre. esetleg tudtok segíteni? Sajnos a nevüket, pontos méretüket nem tudom, Rendszergazda vagyok, nem értek annyira ehhez.
Hálás köszönet előre is! :R
atis_166jtd2014-03-02 20:40:36 // 47726
Srácok itt is érdeklődnék, hogy nincs valakinek 2.4 jtd-hez rossz olajpumpája? Olyan érdekel amit nem raksz be az autóba. Ha törött a balansz meghajtás az sem érdekes.
Köszi előre is.
Piritu - 1.000.0002014-03-02 20:22:23 // 47725
Egyik sem, innentől cumi, mert a csererádióhoz kell :-(
(Mint írtam egyedül a 147-emben nem cseréltem rádiót, a többiben volt gyújtás 12V.)
[k i z z o]2014-03-02 18:40:14 // 47724
Itt csak +Ub kell, a power moding CAN -en megy. Ha az új rádiód nem CAN -es, és főként nem az Alfa CCAN -re van készítve, akkor kell egy kapcsolt +12V ami végzi az ébresztést, altatást és a stby t vezérli.
Andrewxy2014-03-02 17:37:23 // 47723
Akkor ezen melyik lenne a gyújtás 12V? (Ez a gyári rádió, az új rádión egyértelmű)
Mr. Z2014-03-02 17:34:49 // 47722
fékrácsát betéteket cserélgetek és láttam hogy a jobb oldali féltengely gumiharangról lecsúszott a bilincs. De akkor az úgy marad.
Piritu - 1.000.0002014-03-02 17:25:59 // 47721
Egyébként egyszerű a megoldás. A gyári rádió tetején ott a bekötése, a betett újon is ott van. Csak össze kell hasonlítani a kettőt.
Piritu - 1.000.0002014-03-02 17:24:55 // 47720
A 159 is CAN buszos, de ott is fordítva volt. Sőt, ha a CAN csatit lehúzom, akkor is teszi.
GTPeti2014-03-02 17:21:57 // 47718
Pontosan így van, ahogy mondod.
Piritu - 1.000.0002014-03-02 17:20:46 // 47717
ezt hogy érted? Ha nem lenne, akkor honnan tudná a rádió, hogy indításkor bekapcsol, a motor leállításakor meg ki?
A szabvány DIN csatlakozóban van fix 12 és gyújtás. Az Alfa rádióknál ez fel van cserélve.
Andrewxy2014-03-02 17:16:04 // 47716
nincs gyújtás 12V :)
Gtaati2014-03-02 17:11:53 // 47715
Helló! Érdeklődni szeretnék, hogy valaki járt-e már így: Első féktárcsákat cseréltem új betétekkel és ugye a kopott tárcsa és betét ki, munkahenger visszatol h az új betéteknek legyen hely,. Minden összerakva és ezt követően próba, de a meglepetés az hogy a hidraulikus részhez hozzá sem nyúltam, és olyan a pedál mintha le lenne levegősödve, félig beesik aztán 3 pumpa és kemény, ma lelégtelenítettem az elejét bal oldalt talán jött pici levegő de ezután sem jó...., amikor megvettem az autót gyári olaj lett cserélve a fékrendszerben légtelenítve lett és azóta is jó volt eddig. Szivárgás sehol nincs, tartályból nem fogyott az olaj! Mi lehet a probléma mi okozhatja ezt a problémát? Köszönöm! Üdv
Piritu - 1.000.0002014-03-02 17:10:56 // 47714
Valószínűleg fel kell cserélni a csatlakozóban a fix és a kapcsolt (gyújtás) 12 Voltját. Ugyan a 147-nél nem cseréltem rádiót, de az többinél ez volt a megoldás.
Andrewxy2014-03-02 16:59:29 // 47713
Sziasztok!

Valaki tudja, hogyan kell 147-ben bekötni az autósrádiót úgy, hogy gyújtás ráadása után működjön? :)
Köszi..
mreni2014-03-02 16:13:52 // 47712
Csipofogoval... :D. Ezek egyszer hasznalatos bilincsek
Mr. Z2014-03-02 15:36:07 // 47711
bocs hogy ilyennel rongállak titeket, de a féltengely gumiharang kisebb bilincsének mi a trükkje hogy jön szét? :)
mreni2014-03-02 09:27:50 // 47710
nekem is ki kellene írni a 66-ból.. nyáron jó lenne rá sort keríteni
GTPeti2014-03-01 22:10:13 // 47709
Az a baj, hogy a korom pedig addig is megy bele a szívósorba... B)
Liquid2014-03-01 22:09:02 // 47708
nálam nincs kiktatva az EGR, mivel zsír új volt. Majd ha elszaródik, megy a levesbe.
Liquid2014-03-01 22:08:07 // 47707
vállalkozó vagyok, de sajna ez nem az enyém :)
Ellenben van repicuccom tőlük.
Piritu - 1.000.0002014-03-01 21:55:23 // 47706
Látod, ez eszembe se jutott :-DD
Dévid2014-03-01 21:38:59 // 47705
Liquid családi vállalkozása lehet... :D
Nem is említette, hogy vállalkozó lett. :D
Piritu - 1.000.0002014-03-01 21:31:48 // 47704
Ha már szerelés.
Tegnap kaptam egy érdekes online szerszámkatalógus címet: klatty
Lehet a nyálat csorgatni :-)
Alfa GT-Csaba2014-03-01 17:26:13 // 47703
egyszer elviszem valahova és ki irattatom belőle ,én sem cigizek a kocsim se szívjon kormos levegőt :-)
GTPeti2014-03-01 17:22:30 // 47702
Szerencsére más tunereknek sikerül. Pl. Erhard v. Liquid emberének. B)
Alfa GT-Csaba2014-03-01 17:19:19 // 47701
tavaly amikor Kollár barátunk irta a progit ,az volt az első kérésem hogy az egr-t takaritsa ki nekem a programból!Jött mindenféle hülye kifogással és végül benne maradt,pedig ha mondja hogy + mennyi szivesen kifizettem volna!!
GTPeti2014-03-01 17:16:49 // 47700
Pedig nem... Lásd zárójeles rész. ;)
Alfa GT-Csaba2014-03-01 17:13:30 // 47699
Mert dobja a hibát,és unom a sípolást :-)
GTPeti2014-03-01 17:11:25 // 47698
Csaba, te miért nem dugózod le az EGR-t? (SW-optimalizálással egybekötve.)
Alfa GT-Csaba2014-03-01 16:54:15 // 47697
Én 2 évente takaritom az enyémet.
Alfa GT-Csaba2014-03-01 16:53:14 // 47696
Mert nincs turbó rásegitésed .Én egr tömődésre tippelnék,főleg ha sosem volt tisztítva
!
Gabiami2014-03-01 16:50:15 // 47695
Éreztem én hogy nem megy annyira az auto , most meg a hiba miatt hihetetlenül leszabályoz.
Alfa GT-Csaba2014-03-01 13:35:41 // 47694
Nekem a turbó nyomásom hírtelen padlózásnál felmegy 2400milibárig amit én sokallok ,és ezért szokta hibára dobni és 238 a hibakódom
Buddha2014-03-01 13:22:52 // 47693
Megpróbálom megkeresni a log-ot, hátha... Általában inkább az élő adatokra támaszkodom, a hibakódok lehetnek kapcsoltak és félrevezethetnek. ;-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak