"rossz minőségű érzékelők" itt meg is találtad az egyik legnagyobb hibát:)
az indításgátlós rész külön öröm :D
A Thunder cuccokkal egyébként sincs jó tapasztalatom,de kinek mi.. :)
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
mreni2011-11-08 21:56:08 // 36421
GTPeti2011-11-08 21:56:06 // 36420
Mennyire cél a biztonság?
GTPeti2011-11-08 21:52:41 // 36419
Rossz minőségű, rosszul beállított érzékelők, koszos utólagos ajtókontaktok, elfelejtett diódák és máris megbízhatatlan lesz az egész. És erről nem a "dobozka" tehet.
Piritu - 1.000.0002011-11-08 21:51:04 // 36418
talán azzal nem lenne gond :-)
Piritu - 1.000.0002011-11-08 21:50:34 // 36417
Alternativa? Inkább az érdekel, hogy a kulcs adoptálható-e. Mármint az indításgátló miatt, vagy érdemesebb egy ilyenbe gondolkodni, amit meg sem kell nyomni, mert közeledés érzékelős.
GTPeti2011-11-08 21:49:36 // 36416
SZVSZ a lentinél semmivel sem jobb egy olcsóbb SPAL, pl.
mreni2011-11-08 21:47:14 // 36415
vagyis a beszerelésen is múlik nyilván,de csomószor jól van bekötve és mégis gondot okoz
mreni2011-11-08 21:46:45 // 36414
nem ezt tapasztaltam :)
GTPeti2011-11-08 21:46:02 // 36413
SZVSZ a beszerelésen múlik a legtöbb.
mreni2011-11-08 21:42:03 // 36412
az ilyen "gagyi" riasztókkal néha több a baj mint a haszon....
Piritu - 1.000.0002011-11-08 21:31:38 // 36411
Ismer/használ valaki ilyen riasztót? A bicskakulcsot lehetne használni a Spiderrel?
Dévid2011-11-08 18:23:36 // 36410
Ha fórumon keresztül tudnék diagnosztizálni, gazdag ember lehetnék már, és saját tv-műsorom lenne. Majd küldök féltengely-regeneráló energiát, csak küldj pénzt! :D
Komolyra fordítva a szót menj el egy általad megbízhatónak tartott autószerelőhöz, és nézesd meg, lehet akár féltengelycsukló is és sok minden más is. :)
Komolyra fordítva a szót menj el egy általad megbízhatónak tartott autószerelőhöz, és nézesd meg, lehet akár féltengelycsukló is és sok minden más is. :)
Gábor1562011-11-08 17:35:24 // 36409
csak azért mert az egyik 1800 a másik meg 5600 jó helyről, csak még az olcsóbbal nincs tapasztalata azt mondta
Ferke2011-11-08 15:33:15 // 36408
Mindegy, hoyg melyik, paszta nélkül egyiket se rakd fel:)
NGC2011-11-08 15:08:50 // 36407
Nekem is ropog/kerreg, akkor az a féltengelycsukló lesz?
Gábor1562011-11-08 13:02:12 // 36406
sziasztok
kértem szelepfedél tömítés árat tudtok valamit erről a 2 márkáról (Febi, Elwis)? mert az elwis az töredékébe kerül a másiknak, csak nem értem miért?
kértem szelepfedél tömítés árat tudtok valamit erről a 2 márkáról (Febi, Elwis)? mert az elwis az töredékébe kerül a másiknak, csak nem értem miért?
Liquid2011-11-07 21:15:46 // 36405
a próféta szóljon belőled! :)
WarbiRunner (Gyuri)2011-11-07 19:56:07 // 36404
Üdv! 105 lovas JTD injektorokról visszafolyó üzemanyag mennyiségének normális értékét (vagy határértékeket) valaki ki tudja deríteni? Motorkód AR32302
Köszi!
Köszi!
Dévid2011-11-07 17:53:13 // 36403
Drukkolok, hogy soha ne is tarts ott. :)
Martin2011-11-07 11:58:39 // 36402
Hali.
Érdeklődni szeretnék, hogy tud-e valaki nekem méreteket adni egy direktszűrő beépítéséhez.
Milyen és mekkora csőre lesz szükségem?
A héten érkezik a szűrő és hétvégén szeretném be is szerelni.
Szűrő adatai: Átmérő (alsó) : 14 cm Magasság: 13,5 cm Torokátmérő: 7,6cm,
Érdeklődni szeretnék, hogy tud-e valaki nekem méreteket adni egy direktszűrő beépítéséhez.
Milyen és mekkora csőre lesz szükségem?
A héten érkezik a szűrő és hétvégén szeretném be is szerelni.
Szűrő adatai: Átmérő (alsó) : 14 cm Magasság: 13,5 cm Torokátmérő: 7,6cm,
Liquid2011-11-07 09:20:00 // 36401
oke, köszi, ott még nem tartok
Dévid2011-11-07 07:52:10 // 36400
Folyamatosan ropogott, ha kanyarodtam.
téglaci2011-11-07 07:25:18 // 36399
pontosan az a tipusú ás méretű a felni , amit irtál.
most már jó igy , mert nagyon picit kellett lereszelni , súlyban szinte 0 gr.-ot
most már jó igy , mert nagyon picit kellett lereszelni , súlyban szinte 0 gr.-ot
Liquid2011-11-06 21:53:58 // 36398
Köszi mindkettőtöknek...
Mielőtt szétesett már mindig volt hangja, mennyire ropogott?
Mielőtt szétesett már mindig volt hangja, mennyire ropogott?
Dévid2011-11-06 20:28:57 // 36397
Én visszavittem a gumishoz, és rakattam rá laposabb súlyt. Gyári 15" tojástartóssal már kétszer előfordult ez nálam.
téglaci2011-11-06 20:25:36 // 36396
Nem hagyott nyugodni a dolog , lemásztam az aknába és megkerestem a bajt.
Az alufelni belső felére felrakott súly éle beleért egy lemez fülbe a lengéscsillapitó házán.Lekerekitettem egy reszelővel (0,00000000001grammot) és most jó.
Teljesen féltengely kattogós hangja volt.
Elképzelem , ha valaki elmegy ezzel a szerelőhöz ...
Az alufelni belső felére felrakott súly éle beleért egy lemez fülbe a lengéscsillapitó házán.Lekerekitettem egy reszelővel (0,00000000001grammot) és most jó.
Teljesen féltengely kattogós hangja volt.
Elképzelem , ha valaki elmegy ezzel a szerelőhöz ...
Benőke2011-11-06 13:15:38 // 36395
Sajna nem.
97 -ben a 1,4TS 83c ad meg ez a gyári adat.
98 tól már 90 :D Csak hogy szép legyen :)
A boxerekben is így van ez ha jól tudom. Nekik nem véletlenül van a műszer közepén a 80 jelzés ahogy nekem is. 98 szériától már 90 fokos a cucc.
97 -ben a 1,4TS 83c ad meg ez a gyári adat.
98 tól már 90 :D Csak hogy szép legyen :)
A boxerekben is így van ez ha jól tudom. Nekik nem véletlenül van a műszer közepén a 80 jelzés ahogy nekem is. 98 szériától már 90 fokos a cucc.
téglaci2011-11-06 11:01:02 // 36394
Sziasztok!
Tegnap téligumi csere.Elötte semmi gond.Utána a körforgalomban féltengely csukló ropogás.Ez valami virusosan terjedő dolog?
Elötte tényleg semmi.A körforgalom is ugyan az , minden nap abban tekergek.Csak a gumi változott.
Lehet , hogy a felemeléskor kirugózott a lengőkar , és valahogy más pályán mennek a golyók?
Ezt még nem láttam szétszedve , ebben is golyók viszik át gondolom a nyomatékot.
Annak idején golfom volt , abban profi voltam a féltengely csukló átforgatásban .Ha a bal és jobb csuklót átforgattam , a golyók más pályán mentek.
Ott hasznos volt , ha kemény grafitos zsirral megkenve raktam össze.
Utána több ezer km.-ig nem volt vele gond.
Tegnap téligumi csere.Elötte semmi gond.Utána a körforgalomban féltengely csukló ropogás.Ez valami virusosan terjedő dolog?
Elötte tényleg semmi.A körforgalom is ugyan az , minden nap abban tekergek.Csak a gumi változott.
Lehet , hogy a felemeléskor kirugózott a lengőkar , és valahogy más pályán mennek a golyók?
Ezt még nem láttam szétszedve , ebben is golyók viszik át gondolom a nyomatékot.
Annak idején golfom volt , abban profi voltam a féltengely csukló átforgatásban .Ha a bal és jobb csuklót átforgattam , a golyók más pályán mentek.
Ott hasznos volt , ha kemény grafitos zsirral megkenve raktam össze.
Utána több ezer km.-ig nem volt vele gond.
süsnye2011-11-05 22:37:19 // 36393
a 83C-s termosztát gyanúsan dieselbe való, nem?
Dévid2011-11-05 22:25:12 // 36392
Nekem is ropogott picit, akkori szerelőm javaslatára kicseréltük a lengőkarokat meg a kutyacsontokat, utána már nagyon ropogott, de mondta a szerelő, hogy ne törődjek vele, nem lesz baj, majd ca. 150 km után leszakadt a külső féltengelycsukló, pont mikor vittem a kocsit féltengelycsukló cserére már egy másik szakihoz. :DDDDD
Zselé2011-11-05 22:04:23 // 36391
Ha ez segít egy másik vonalon elindulni a hibával: nekem durva, de nem túl hirtelen fékezéskor volt egy kis ropogás, olyan, mintha murván fékeznék.. ma lett kicserélve az összes lengőkarom, az egyik már nagyon mozgott is (asszem az egyik felsőt mondták), a hiba megszűnt! Pedig fékeztem akkorákat ma, hogy majdnem lenyaltam a szélvédőt.. :)
Cserélve lettek stabpálcák is, ez az előző Bravomnál is problémás volt, padkára le/fel hajtáskor kottyant!
Gyorsításkor problémám még az első autómmal volt, az egy 23 éves Peugeot volt, ott tényleg féltengely volt a gond, de az csak finom induláskor ropogott, egyébként váltás vagy nagyobb gyorsítás után nem ropogott, hanem rángatott, mintha tanuló vezető lennék.. Nem vagyok nagy szerelő, de ezek a tapasztalataim voltak :)
Cserélve lettek stabpálcák is, ez az előző Bravomnál is problémás volt, padkára le/fel hajtáskor kottyant!
Gyorsításkor problémám még az első autómmal volt, az egy 23 éves Peugeot volt, ott tényleg féltengely volt a gond, de az csak finom induláskor ropogott, egyébként váltás vagy nagyobb gyorsítás után nem ropogott, hanem rángatott, mintha tanuló vezető lennék.. Nem vagyok nagy szerelő, de ezek a tapasztalataim voltak :)
Benőke2011-11-05 22:04:17 // 36390
56 kicsit más mint a 46 de a TS az TS. :o)
Kábé 6 éve szórakozok a hőmérséklettel. Szóval a Termó is lehet hibás, meg a hőgomba is. Ill a vízpumpára is kell figyelni. :o)
pl Ha állandóan nagyon alacsony akkor lehet nyitott állapotban letapadt. Nem tudom pontosan menet közben mennyire ingadozik a dolog. Bár gondolom hogy ha teljesen nyitva lenne, akkor a pályán jobban visszahűlne.
De pl nekem drasztikusan javította a dolgot hogy a termóban lévő hőgombát kicseréltem... A Blokk oldalában is van egy de az a műszerhez megy csak. Bár azt is kicseréltem...
Első jelenség az volt hogy télen pl 70 fok fölé nem ment, igaz nyáron is benézett 80 fok alá autópályán Magyarul túlhűtötte. Hja az enyém 83fokos nem 90.
A mostani már vagy a 5. termó. Elhasználtam ezalatt 3 -at ebből egy gyári hibás volt.
Másik hőgombával kéne megpróbálni hogy mit mutat ha lehet. Bár ez csak ötlet :D Ill egy másik termó próba is lehet javítana. Ez szerintem egy nagy lutri így.. :o(
Kábé 6 éve szórakozok a hőmérséklettel. Szóval a Termó is lehet hibás, meg a hőgomba is. Ill a vízpumpára is kell figyelni. :o)
pl Ha állandóan nagyon alacsony akkor lehet nyitott állapotban letapadt. Nem tudom pontosan menet közben mennyire ingadozik a dolog. Bár gondolom hogy ha teljesen nyitva lenne, akkor a pályán jobban visszahűlne.
De pl nekem drasztikusan javította a dolgot hogy a termóban lévő hőgombát kicseréltem... A Blokk oldalában is van egy de az a műszerhez megy csak. Bár azt is kicseréltem...
Első jelenség az volt hogy télen pl 70 fok fölé nem ment, igaz nyáron is benézett 80 fok alá autópályán Magyarul túlhűtötte. Hja az enyém 83fokos nem 90.
A mostani már vagy a 5. termó. Elhasználtam ezalatt 3 -at ebből egy gyári hibás volt.
Másik hőgombával kéne megpróbálni hogy mit mutat ha lehet. Bár ez csak ötlet :D Ill egy másik termó próba is lehet javítana. Ez szerintem egy nagy lutri így.. :o(
Liquid2011-11-05 21:18:37 // 36389
Ma felemeltük a gépet hogy megnézzük mi ropog/kopog elinduláskor/fékezéskor illetve padkára felhajtáskor. A szerelő srác azt mondja valszeg a féltengelycsukló kezdi megadni magát. Egyébként semmi rendelleneset nem láttunk.
Viszont észrevettük hogy az első féktárcsák belső oldalán van vagy 1-1,5 centis rozsdás perem, tehát a betét nem az egész tárcsát fogja hanem csak a belső részét. Láttatok már ilyet? 5 éves Zimmermann tárcsák, kb. 45e km-rel
Viszont észrevettük hogy az első féktárcsák belső oldalán van vagy 1-1,5 centis rozsdás perem, tehát a betét nem az egész tárcsát fogja hanem csak a belső részét. Láttatok már ilyet? 5 éves Zimmermann tárcsák, kb. 45e km-rel
mizooo2011-11-05 20:34:33 // 36388
Nyáron nekem is kicsit feljebb kúszik, de ilyen hideg időben a 90 alatti vonalnál szokott állni. Pálcát nem feltétlenül kell párban cserélni, nekem a jobb oldali előbb meghalt a bal még mindig jó és azt nem is nagy cucc cserélni. Ámde az első stabszilent az komolyabb téma, rendesen szét kell kapni a gépet hozzá (1 hónapja cseréltem) és azt csakis párban, ha nincs nagyon megkopva a rúd, mert akkor kompletten rúddal együtt kell.
Gábor1562011-11-05 19:54:18 // 36387
Köszönöm szépen a segítséget:)
Holnap benézünk alá és akkor megnézzük így. Gondolom a szilenteket meg a stabpálcát párban kell cserélni ugye? (bal jobb). Vízzel való harcomat akkor feladom, pedig nyáron szépen állt a 90en :/ Csak ez azért kicsit zavaró.
üdv, Gábor
Holnap benézünk alá és akkor megnézzük így. Gondolom a szilenteket meg a stabpálcát párban kell cserélni ugye? (bal jobb). Vízzel való harcomat akkor feladom, pedig nyáron szépen állt a 90en :/ Csak ez azért kicsit zavaró.
üdv, Gábor
Ferke2011-11-05 10:16:23 // 36386
1. pont: sokaknak így van:) Állítólag van olyan termo, amivel beáll 90-re, de én ebben nem hiszek:)
2. stab szilent
3. a hengerfej tömítés ha már olajat köpül, akkor nagyon nagy a gáz, szóval ez a szelepfedeled, amit tényleg pasztázva kéne felrakni:)
2. stab szilent
3. a hengerfej tömítés ha már olajat köpül, akkor nagyon nagy a gáz, szóval ez a szelepfedeled, amit tényleg pasztázva kéne felrakni:)
mizooo2011-11-05 04:57:19 // 36385
Szia,
1. Ha az első vonalnál van a víz menet közben az szerintem jó, többünknek is ott áll, próbáljátok meg nem a gyári műszerrel, hanem digit műszerrel máshol mérni, vagy kiolvasni, ha jó a termo többnek kell lennie.
2. Ne felemelve próbáljátok a hibár megkeresni, hanem aknán leeresztve kerékre alúlról. Ha felemelitek, több elem befeszülhet és azért nem találhatjátok.
3. Ez szelepfedél tömítés probléma, vegyél egy új tömítést + spec pasztát hozzá (valszel anélkül lett összerakva). Kapd le a fedelet tisztítsd meg a felületetket, paszta új tömítés összerak és OK lesz. Paszta nélkül soha ne rakjátok össze tuti szar lesz.
üdv,
1. Ha az első vonalnál van a víz menet közben az szerintem jó, többünknek is ott áll, próbáljátok meg nem a gyári műszerrel, hanem digit műszerrel máshol mérni, vagy kiolvasni, ha jó a termo többnek kell lennie.
2. Ne felemelve próbáljátok a hibár megkeresni, hanem aknán leeresztve kerékre alúlról. Ha felemelitek, több elem befeszülhet és azért nem találhatjátok.
3. Ez szelepfedél tömítés probléma, vegyél egy új tömítést + spec pasztát hozzá (valszel anélkül lett összerakva). Kapd le a fedelet tisztítsd meg a felületetket, paszta új tömítés összerak és OK lesz. Paszta nélkül soha ne rakjátok össze tuti szar lesz.
üdv,
Gábor1562011-11-05 01:44:48 // 36384
Sziasztok!
Néhány kínos kérdésem lenne :S
1. Ez a rohadt vízhőfok probléma még mindig megoldatlan. Kipróbáltunk álló helyzetbe hagytuk melegedni pontosan akkor nyitott a termo amikor kellett minden tökéletes. De menet közbe beáll a kb77 fokos szintre. Ha autópályán megyek ha közúton akkor tartja. Erre van valami ötlet? Mert most már nem hiszem, hogy a termostat lenne.
2. Sz@r úton fekvőrendőrnél satöbbinél elég csúnya kopogó hang jön a jobb első keréktől. Felemeltük megráncigáltuk akkor nem lehetett hallani semmit gömbcsuklónál sem lötyögött. Ez mi?? :O
3. A legrosszabbat hagytam a végére. Felteszek egy képet, beszéljen az. Leszedtem az ezüst műanyagot, hogy jobban lehessen látni honnan jön az olaj. Hengerfejtömítés?

Remélem tudtok segíteni. Köszi.
Néhány kínos kérdésem lenne :S
1. Ez a rohadt vízhőfok probléma még mindig megoldatlan. Kipróbáltunk álló helyzetbe hagytuk melegedni pontosan akkor nyitott a termo amikor kellett minden tökéletes. De menet közbe beáll a kb77 fokos szintre. Ha autópályán megyek ha közúton akkor tartja. Erre van valami ötlet? Mert most már nem hiszem, hogy a termostat lenne.
2. Sz@r úton fekvőrendőrnél satöbbinél elég csúnya kopogó hang jön a jobb első keréktől. Felemeltük megráncigáltuk akkor nem lehetett hallani semmit gömbcsuklónál sem lötyögött. Ez mi?? :O
3. A legrosszabbat hagytam a végére. Felteszek egy képet, beszéljen az. Leszedtem az ezüst műanyagot, hogy jobban lehessen látni honnan jön az olaj. Hengerfejtömítés?

Remélem tudtok segíteni. Köszi.
Wickey2011-11-03 13:38:37 // 36383
ühümm, elkúrták az ABS jeladó vezetékét, vagy csak simán szar a csapágy amit betettek.
MikeTheDevil2011-11-03 13:28:35 // 36382
Szeva!
Pedig a nullázó gomb lesz az.Nekem is is csinálta egy darabig,mire rá jöttem hogy az a ludas.Kicsit pöcköld meg és el múlik. Üdv! Mike
Pedig a nullázó gomb lesz az.Nekem is is csinálta egy darabig,mire rá jöttem hogy az a ludas.Kicsit pöcköld meg és el múlik. Üdv! Mike
bonyesz2011-11-03 11:55:52 // 36381
Sziasztok a vas Hill holder nicht verfügbar siehe betriebs ASR nicht verfügbar sieche betriebs anleitung üzenetet ir menet közben jön elö a nyäron csinälta de leällitäs ujra inditäs utän elhagyta,de sajnos most ez nem segit Most volt kerekcsapägy csere talän ott nyultak valamihez.
Ferke2011-11-02 09:41:55 // 36380
Pedig a vezérlésnél kell keresni a hiba okát, tipikus ts:)
Jata2011-11-02 08:38:07 // 36379
Tegnap estig ok volt minden. Mentem volna vele haza hidegen ok volt de bemelegedett is a hiba ismét előjött. Bemelegedett és elkezdett kapkodni,kihagyni,dadogni. Már kezdem elveszíteni az agyam.
GTPeti2011-11-01 11:01:34 // 36378
Főtengely jeladó. 99%.
Alfa GT-Csaba2011-10-31 23:24:01 // 36377
lehet hogy fő tengely jeladó,vagy a vezérmű tengely jel adó.Szerintem olvastasd ki az agyát és akkor biztosan megtudod.
szunyiatis2011-10-31 22:43:49 // 36376
sziasztok. kis segítség kellene 156 2.4 JTD menet közben leáll ,pár perc várakozás után indul, megy pár km utána ugyan az mi lehet a probléma?
Alien42011-10-31 17:26:45 // 36375
hahó, egy kis SOS segítségre lenne szükségem... :D még ma meg kellene csinálni a kicsikét, valaki legyen szíves megmondani a tutit
a helyzet:
óracsoport ki, középső izzó csere okán
na persze mégsem volt a kocsiban... megy akkor vissza
vissza is ment, ezek után próba
na a 2 soros kijelző tele F és L betűkkel... gondolom restartolt a dolog... mondom ez elsőre normális
ezek után ugye a nullázható óta nullát, másik emg az aktuális értéket mutatja
alsó sor nem mér semmit és minden indításnál restartol az órasor...
és olyan mintha beragadt volna a nullázó gombja is...
ellenben ehhez a gombhoz nem nyúltam és nem is tudom előről kipattintani
kinek mi a tippje? ludasnak tippelem a nullázó gombot is, de olyan mintha más is lenne a dologban
tippeket vagy egy konkrét megoldást pls :D thx
a helyzet:
óracsoport ki, középső izzó csere okán
na persze mégsem volt a kocsiban... megy akkor vissza
vissza is ment, ezek után próba
na a 2 soros kijelző tele F és L betűkkel... gondolom restartolt a dolog... mondom ez elsőre normális
ezek után ugye a nullázható óta nullát, másik emg az aktuális értéket mutatja
alsó sor nem mér semmit és minden indításnál restartol az órasor...
és olyan mintha beragadt volna a nullázó gombja is...
ellenben ehhez a gombhoz nem nyúltam és nem is tudom előről kipattintani
kinek mi a tippje? ludasnak tippelem a nullázó gombot is, de olyan mintha más is lenne a dologban
tippeket vagy egy konkrét megoldást pls :D thx
Bluestrain2011-10-31 17:24:31 // 36374
Jata2011-10-31 16:34:19 // 36373
Cseréltem azt is. Eddig ok a dolog.
Jata2011-10-31 16:32:21 // 36372
Vezérlés ok. Jómagam raktam össze. Tuti h ok. Pár napja cseréltem labdaszondát. Eddig nem produkálta a dadogást, ingadozást. kopp-kopp