Hűtővizet felvett vagy egy litert, jócskán a minimum alatt volt. A radiátort nem tudom, hogy hol van...
Már hívtam egyébként a szerelőmet, csak még nem vette fel. Rendes fickó, ha csak ilyen baja van, hogy "hopp, nézd csak, itt szétcsúszott" akkor nem is fogad el pénzt.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
szece2011-10-17 17:43:23 // 36292
zalan2011-10-17 17:40:57 // 36291
de jó h ilyen kis miniatűrök a csavarok pef nincs mivel kihajtanom őket :D
téglaci2011-10-17 15:50:46 // 36290
Még a pollenszűrőt nézd meg , mert ha nem tud bejönni a ''szél'' akkor sem lesz meleg.
A hőérzékelőhöz belátsz , ha kinyitod a hamutartót , és alulról benézel.Ha mechanikai baja van azt látod , ha elektromos azt persze nem.
A fűtőradiátorodhoz elmenő és visszajövő csöved milyen hőmérsékletű?
Azt ha benyulsz megtudod ''nézni'' a kezeddel.
A hőérzékelőhöz belátsz , ha kinyitod a hamutartót , és alulról benézel.Ha mechanikai baja van azt látod , ha elektromos azt persze nem.
A fűtőradiátorodhoz elmenő és visszajövő csöved milyen hőmérsékletű?
Azt ha benyulsz megtudod ''nézni'' a kezeddel.
szece2011-10-17 15:07:04 // 36289
Szia!
Köszi, meglesem, bár manuális módban sem működik, hiába tekerem fel teljes hőfokra, akkor sem fúj melegebbet. Termosztát miatt tavalyelőtt télen fagyoskodtam, a vizem meleg. Nem olyan régen töltöttem is a rendszert, de azért azt megnézem. Bosszantó, mert nemsokára megyünk Győr-Pécs viszonylatban, és két pici gyerekkel nem buli így.
Kár, hogy ilyen hideg van, mert így nincs nagyon kedvem nyomozni.... :-(
Köszi, meglesem, bár manuális módban sem működik, hiába tekerem fel teljes hőfokra, akkor sem fúj melegebbet. Termosztát miatt tavalyelőtt télen fagyoskodtam, a vizem meleg. Nem olyan régen töltöttem is a rendszert, de azért azt megnézem. Bosszantó, mert nemsokára megyünk Győr-Pécs viszonylatban, és két pici gyerekkel nem buli így.
Kár, hogy ilyen hideg van, mert így nincs nagyon kedvem nyomozni.... :-(
téglaci2011-10-17 14:33:08 // 36288
Szia!
nekem 98' -as 156-osom van benzines.A hőmérséklet kiválasztó gomb alatt van egy pici rácsos lyuk , ami mögött van egy pici ventilátor és egy hőmérséklet érzékelő.
Ez a ventilátor , ami azért van , hogy átszellőztetett levegő hőmérsékletet mérjen az érzékelő (gondolom) , az tud zörögni , ha beleér valamibe.
Ha pl. a gyerek a résen keresztül , ami nem túl nagy , de mégis bepiszkált , lehet hogy letörte az érzékelőt és beleér a ventillátorba.Lehet!!!!!!
Mert ez a cucc szabályozza az autómata üzemmódban a hőmérsékletet , elzárja a meleget , ha a beállitott hőmérsékletet elérted és forditva.
És akkor lehet a szokásos termosztát kérdés , ami nálam most volt pont.De akkor hosszabb út alatt azért bemelegedett Bp.-i forgalomban és akkor jött is a meleg.
Nem tudom , nálad mennyi a viz stb.stb.
jó keresgélést
üdv.
téglaci
nekem 98' -as 156-osom van benzines.A hőmérséklet kiválasztó gomb alatt van egy pici rácsos lyuk , ami mögött van egy pici ventilátor és egy hőmérséklet érzékelő.
Ez a ventilátor , ami azért van , hogy átszellőztetett levegő hőmérsékletet mérjen az érzékelő (gondolom) , az tud zörögni , ha beleér valamibe.
Ha pl. a gyerek a résen keresztül , ami nem túl nagy , de mégis bepiszkált , lehet hogy letörte az érzékelőt és beleér a ventillátorba.Lehet!!!!!!
Mert ez a cucc szabályozza az autómata üzemmódban a hőmérsékletet , elzárja a meleget , ha a beállitott hőmérsékletet elérted és forditva.
És akkor lehet a szokásos termosztát kérdés , ami nálam most volt pont.De akkor hosszabb út alatt azért bemelegedett Bp.-i forgalomban és akkor jött is a meleg.
Nem tudom , nálad mennyi a viz stb.stb.
jó keresgélést
üdv.
téglaci
Trifoglio2011-10-17 12:00:54 // 36287
Hari és Zsoltyr köszi a tippet. :) remélem nem lesz nagy gubanc. :(
Diesel2011-10-17 11:45:25 // 36286
Bocs az OFF-ért , de Budapeten keresek, Autószerelő/Autóvillamosági szerelői állást, gyakorlat leginkább Alfa Romeokon, de persze a többi tipussal is megbírkozom, motorvezérlőkben, chipelésben, diagnoztikában is jártas vagyok, más munka is érdekel, de ez elősorban.
Előre is köszi, ha valaki tud valamit.
Előre is köszi, ha valaki tud valamit.
szece2011-10-17 11:29:21 // 36285
Sziasztok!
Fűtési/hűtési gondom van a 156-osomnál. Kánikulában (úgy 10 nappal ezelőtt... :-)) vettem észre, hogy megy a klíma (idén kapott egy töltést), de mégis meleget fúj. Nem kinti meleget, hanem annál melegebbet, kimondottan fűtött. Most, hogy megjött a tél, viszont egyáltalán nem akar fűteni, vagyis csak egy nagyon minimálisat. Kb annyit tesz rá a kinti levegőre, mint nyáron, de akkor az elég volt, hogy megfőjünk, de most, mint a sóhaj... Olyan, mintha a hőmérséklet szabályzó valahogy fennakadt volna valamilyen majdnem semleges állásban, és egy nagyon keveset fűt, de szinte semmit. Egy ideje viszont észrevettem, hogy valamilyen halk zaj jön az anyósülés előtt a műszerfalból. Kattogás, vagy berregés, nem is tudom már, egy ideje talán nem is hallom. Még egy adalék a dologhoz: 3 éves kislányom dugdosott már ezt-azt a szellőzőnyílásba hátul. Lehet, hogy elöl is?? :-)
Lehet ezek között összefüggés? Van tippetek, hogy hol nézzem meg, vagy inkább vigyem szerelőhöz? (nem sok affinitásom van az autószereléshez, kb az akkucsere kimeríti a tudományomat...)
Fűtési/hűtési gondom van a 156-osomnál. Kánikulában (úgy 10 nappal ezelőtt... :-)) vettem észre, hogy megy a klíma (idén kapott egy töltést), de mégis meleget fúj. Nem kinti meleget, hanem annál melegebbet, kimondottan fűtött. Most, hogy megjött a tél, viszont egyáltalán nem akar fűteni, vagyis csak egy nagyon minimálisat. Kb annyit tesz rá a kinti levegőre, mint nyáron, de akkor az elég volt, hogy megfőjünk, de most, mint a sóhaj... Olyan, mintha a hőmérséklet szabályzó valahogy fennakadt volna valamilyen majdnem semleges állásban, és egy nagyon keveset fűt, de szinte semmit. Egy ideje viszont észrevettem, hogy valamilyen halk zaj jön az anyósülés előtt a műszerfalból. Kattogás, vagy berregés, nem is tudom már, egy ideje talán nem is hallom. Még egy adalék a dologhoz: 3 éves kislányom dugdosott már ezt-azt a szellőzőnyílásba hátul. Lehet, hogy elöl is?? :-)
Lehet ezek között összefüggés? Van tippetek, hogy hol nézzem meg, vagy inkább vigyem szerelőhöz? (nem sok affinitásom van az autószereléshez, kb az akkucsere kimeríti a tudományomat...)
Zsoltyr2011-10-17 08:52:43 // 36283
Kuplung felső munkahenger. Nekem is volt hasonló jelenség.
Barni1472011-10-17 05:39:19 // 36281
Először is bekacsolt hablakfűtésnél meg kell nézni el jut e az áram az üveg két oldalán lévő sarukig. Le kell húzni a fűtőszálról ha megy . Az egyiken a 12 V jön a másik a test. Mind a kettőt ellenőrizni a kasztni testeléséhez viszonyítva is.
Ha van ganaj és test is, akkor végigkövete a madzagokat a FUSEBOX ig. Vagy kikeresed a service manual-ból melyik kamrába megy.
Nekem konkrétan a + kábel volt megviselt a Boxban. Műszerrel még tudtam feszkót mérni , de ha ráment a terhelés azt már nem tudta átvezetni. Szétcincáltam , megforasztottam , azóta műxik.
Ha van ganaj és test is, akkor végigkövete a madzagokat a FUSEBOX ig. Vagy kikeresed a service manual-ból melyik kamrába megy.
Nekem konkrétan a + kábel volt megviselt a Boxban. Műszerrel még tudtam feszkót mérni , de ha ráment a terhelés azt már nem tudta átvezetni. Szétcincáltam , megforasztottam , azóta műxik.
zalan2011-10-16 23:03:01 // 36280
Sziasztok valaki segítnei abban h hogy tudom lecsereélni a pollenszerűt faceliftes 156ban, ha jól tudom az anyósnál kell baszkódnom :)
11hh2011-10-16 22:26:38 // 36279
Nekem is hátsó szélvédő fűtés problémám van mint Szilvio-nak (146 1,4 TS) én sem tudom milyen relét, vagy mit kéne rajta megnézni.
Nekem német nyelvű könyvem van, és a webfordító minden hülyeséget ír, így az nekem semmit nem segít.
Segítséget előre is köszönjük. :) (Én meg Szilvio)
Nekem német nyelvű könyvem van, és a webfordító minden hülyeséget ír, így az nekem semmit nem segít.
Segítséget előre is köszönjük. :) (Én meg Szilvio)
Hari2011-10-16 20:17:56 // 36278
Nagy valószínűséggel az olajnyomás jeladó ment tönkre!
... ajánlatos lenne mechanikus nyomásmérővel megmérni!
... ajánlatos lenne mechanikus nyomásmérővel megmérni!
Hari2011-10-16 20:02:44 // 36277
Két okból lehet ilyen! (... legalább is én 2 féle hibával találkoztam ui. esetben.)
- 1. a kinyomó csapágy - hidraulikus egység akad. (... a váltó-kuplungharagon belül.)
- 2. a kuplung hidraulika összekötő gumicsövében egy kis gumidarabka részlegesen eldugítja.
... és még 1 - ... a kuplung működtető főhenger is lehet bűnös, - ha kicsit átereszt a dugattyú tömítése - de ez elég ritkán jelentkezik! (Leginkább akkor, ha nincs cserélve a fékfolyadék előírásnak megfelelően! + mossák a motorteret!) :-)
- 1. a kinyomó csapágy - hidraulikus egység akad. (... a váltó-kuplungharagon belül.)
- 2. a kuplung hidraulika összekötő gumicsövében egy kis gumidarabka részlegesen eldugítja.
... és még 1 - ... a kuplung működtető főhenger is lehet bűnös, - ha kicsit átereszt a dugattyú tömítése - de ez elég ritkán jelentkezik! (Leginkább akkor, ha nincs cserélve a fékfolyadék előírásnak megfelelően! + mossák a motorteret!) :-)
GTPeti2011-10-16 19:56:22 // 36276
Lásd. szervízmanuál. Sőt talán az autód kézikönyvében is benne van ez.
Gondolom a hátsóablak-fűtés reléjére semmi más nincs kötve, csak a h.a.-fűtés. :)
Gondolom a hátsóablak-fűtés reléjére semmi más nincs kötve, csak a h.a.-fűtés. :)
Szilvio2011-10-16 19:52:39 // 36275
GTPeti2011-10-16 18:39:39 // 36274
Szerintem a műszerfal alatt a biztosítéktáblában van, de csak tipp!
(Mindenesetre szerezz be az autódhoz egy szervízdokumentációt. Az mindig jól jön! Hála Dockynak, itt egyből akad is megfelelő.)
(Mindenesetre szerezz be az autódhoz egy szervízdokumentációt. Az mindig jól jön! Hála Dockynak, itt egyből akad is megfelelő.)
Szilvio2011-10-16 17:35:05 // 36273
Kösz a gyors választ.Azt meg hol keressem (hogyan találom meg).
Trifoglio2011-10-16 17:27:21 // 36272
Sziasztok.147 1.6 TS gépem van. Ha gyorsan váltok és 4000fordulat felett akkor a kuplung kb. 20ból egyszer kicsit beragad, de azonnal vissza is jön. Volt több szerelőnél többször is megnézték de nem találtak semmit. Mitől lehet a gond? Használhatom így tovább? Köszi.Üdv.
Fighter2011-10-16 16:56:54 // 36271
Sziasztok!
Az olajnyomás visszajelzőm indításnál teljesen jó /a mutató + a lámpa is/, viszont ha elkezdem huzatni /akár üresben pörgetem fel/, 4000es fordulaton az olajnyomás mutatója leesik 0 bár-ra, de a lámpa nem villan fel szerencsére. Ahogy visszaesik a fordulat az olajnyomás mutatója is visszaáll. Mitől csinálhatja ezt szerintetek?
Az olajnyomás visszajelzőm indításnál teljesen jó /a mutató + a lámpa is/, viszont ha elkezdem huzatni /akár üresben pörgetem fel/, 4000es fordulaton az olajnyomás mutatója leesik 0 bár-ra, de a lámpa nem villan fel szerencsére. Ahogy visszaesik a fordulat az olajnyomás mutatója is visszaáll. Mitől csinálhatja ezt szerintetek?
GTPeti2011-10-16 13:52:10 // 36270
A relét nézd meg!
Szilvio2011-10-16 12:26:43 // 36269
Űdv.Érdeklődnék,hogy vkinek volt-e gondja a hátso ablakfűttésel (146 1,4 TS)?Visszajelző műkszik bizti nélkűl is,fűttőszálon szakadás nincs,bizti jó de az áram nem megy el a fűttőszálig.Hol lehet még keresni hibalehetőséget.
Előre is köszi.
Előre is köszi.
Imyx2011-10-15 17:02:24 // 36268
Felvettem, de valahogy nem találom a FES mappájában. A grafikonon is egyértelmű volt, hogy a hátsók gyengén működnek, majdnem vízszintes vonalak.
GTPeti2011-10-15 16:50:01 // 36267
Igen, erre. Most már legalább tudjuk, hogy a bénán fordított jelek mit jelentenek...
Ami még jó lenne, ha járó motornál felvennéd mindkét szonda jelének grafikonját (egyszerre).
Abból ki fog derülni, hogy mennyire élnek még.
Ami még jó lenne, ha járó motornál felvennéd mindkét szonda jelének grafikonját (egyszerre).
Abból ki fog derülni, hogy mennyire élnek még.
Imyx2011-10-15 16:43:54 // 36266
GTPeti2011-10-15 15:51:13 // 36265
Megtennéd, hogy átállítod angolra a nyelvet és csinálsz egy screenshot-ot?
Imyx2011-10-15 15:06:18 // 36264
Sziasztok,
Kíváncsi lennék a véleményetekre. A vas az elején a két hátsó lambda szondát írta be, + fojtószelepet. A fojtószelepre tippeltem, kicseréltem, ugyanúgy visszaírja. Ezzel egy időben ki lett tisztítva az LMM is, mert elsőre nem indult. Most indul. Ma viszont beírta a légtömegmérőt is. Elképzelhető, hogy a hibás légtömegmérő miatt írja be a lambdákat, illetve a fojtószelepet?? Kösz a helpet. Más: mennyi kell legyen a lambda feszültség?
A két hátsó elég kevés..
READ PARAMETERS:
1., elöl lévô lambda-feszültség: 2.051 V
2. lambda-fesz., elöl: 2.212 V
1., hátsó lambda-feszültség: 0.035 V
2., hátsó lambda fesz.: 0.030 V
Kíváncsi lennék a véleményetekre. A vas az elején a két hátsó lambda szondát írta be, + fojtószelepet. A fojtószelepre tippeltem, kicseréltem, ugyanúgy visszaírja. Ezzel egy időben ki lett tisztítva az LMM is, mert elsőre nem indult. Most indul. Ma viszont beírta a légtömegmérőt is. Elképzelhető, hogy a hibás légtömegmérő miatt írja be a lambdákat, illetve a fojtószelepet?? Kösz a helpet. Más: mennyi kell legyen a lambda feszültség?
A két hátsó elég kevés..
READ PARAMETERS:
1., elöl lévô lambda-feszültség: 2.051 V
2. lambda-fesz., elöl: 2.212 V
1., hátsó lambda-feszültség: 0.035 V
2., hátsó lambda fesz.: 0.030 V
Frank2011-10-14 19:45:02 // 36263
Helló, valaki már hallott olyanról, hogy a 1. fokozatból a váltót csak nagyon nehezen lehet kivenni? Sebességbe bármelyikbe nagyon könnyen rakható a sebességváltó, de kivenni 1.fokozatból az valami hihetetlen. Meg még az is hihetetlen, hogy semmilyen előzmény nem volt, se hang se semmi. Megálltam egy parkolóban és amikor elindultam már ez a tünete volt :(
Mi lehet a probléma???
Mi lehet a probléma???
pb_2011-10-13 20:00:46 // 36262
TeleSport is ugyanaz a játék, sőt az még jobban.
Ferke2011-10-13 19:24:24 // 36261
Túl sok már a problémás eset:)) Na igen, a boxinál az a jó, hogy van gyárilag nagyobb méret, ahová még lehet menekülni:)
Tentacle2011-10-13 16:49:35 // 36260
Bocs, TS storno, összekevertem a problémás eseteket :)
Tentacle2011-10-13 16:47:05 // 36259
Na ja, de ez 1.6TS és nem boxer, és még senki nem mérte meg mennyire hordós/ovális a hengerfal. Nem mondom, hogy szükségtelen a fúrás, de azt majd döntsék el akkor, mikor szét van szedve és látják milyen állapotban van, mert nem mindenkinek van olyan jó kedvezménye, mint neked ;) (és még úgy sem olcsó egy garnitúra dugattyú ...)
Ferke2011-10-13 13:53:05 // 36258
Szerintem mondhatni, hogy egyik sincs a toppon már, én nagyon rég láttam olyan boxit, aminek a hengerfala normális lett volna.
Ritka az, amelyiknél a gyűrű elfogy, a hengerfal meg makulátlan, és mivel fekvő elrendezésű, sokkal jobban előjön a kopás miatti összes tünet.
Persze lehet gyűrűzni, ha határeset, de én mostanában már alig látok határeseteket, inkább csak szélsőségeseket.
Mondjuk ha valakit érdekel az autójának az állapota, az berak egy olajnyomásmérő műszert párezerért, és látja, ha gond van.
Mivel nem ez történik, ezért lehetséges, hogy hetente 4-5 emberke keres komplett motorért:)
Sokan azt hiszik, hogy ha csapágyas lesz, akkor elég csapágyazni is...ugye a csapágy a kopás (elégtelen kenés) miatt jelentkezik...és oké, hogy a csapágy hal meg először, de a veztengelyeket meg a hengerfalakat sem kíméli ilyenkor a fizika:))
Ritka az, amelyiknél a gyűrű elfogy, a hengerfal meg makulátlan, és mivel fekvő elrendezésű, sokkal jobban előjön a kopás miatti összes tünet.
Persze lehet gyűrűzni, ha határeset, de én mostanában már alig látok határeseteket, inkább csak szélsőségeseket.
Mondjuk ha valakit érdekel az autójának az állapota, az berak egy olajnyomásmérő műszert párezerért, és látja, ha gond van.
Mivel nem ez történik, ezért lehetséges, hogy hetente 4-5 emberke keres komplett motorért:)
Sokan azt hiszik, hogy ha csapágyas lesz, akkor elég csapágyazni is...ugye a csapágy a kopás (elégtelen kenés) miatt jelentkezik...és oké, hogy a csapágy hal meg először, de a veztengelyeket meg a hengerfalakat sem kíméli ilyenkor a fizika:))
Selmak2011-10-13 12:46:39 // 36255
146 JTD re milyen generátor jó?
Tentacle2011-10-13 12:42:57 // 36254
Igen, valószínűleg a kuplung nem old rendesen. Több oka is lehet, a dolognak, lehet, hogy a csapágy megette a szerkezet közepét, és emiatt nem tudja rendesen kinyomni, vagy a hidraulika problémás, elmegy az olaj valamelyik karmantyú mellett, vagy nekem már olyan is volt, hogy a tárcsa rugója ért bele a szerkezetbe, és amiatt nem kapcsolt szét rendesen.
Elike2011-10-13 12:35:56 // 36253
Sziasztok! Kérlek, segítsetek!
A 146/1,6/TS-os, 2000-es Alfámban a váltóval két gondom van:
1. gyors váltásnál, illetve magas fordulaton recseg a kettes fokozat,
2. rendszeresen nem veszi be a hátmenetet és nagyon ritkán, de mostanában néha az egyest sem elsőre kapja be.
A szerelőm szerint a kuplunggal van baj, azt kell cserélni (a kettes recsegésére meg csak legyint, hogy ebben a korban ez ilyen). Én kíváncsi vagyok a (főleg típus-) cartársak tapasztalatára, akinek ilyen gondja volt, mit kellett cserélni?
(És rendesen nyomom ki a kuplungot!) :D
Köszönöm!
A 146/1,6/TS-os, 2000-es Alfámban a váltóval két gondom van:
1. gyors váltásnál, illetve magas fordulaton recseg a kettes fokozat,
2. rendszeresen nem veszi be a hátmenetet és nagyon ritkán, de mostanában néha az egyest sem elsőre kapja be.
A szerelőm szerint a kuplunggal van baj, azt kell cserélni (a kettes recsegésére meg csak legyint, hogy ebben a korban ez ilyen). Én kíváncsi vagyok a (főleg típus-) cartársak tapasztalatára, akinek ilyen gondja volt, mit kellett cserélni?
(És rendesen nyomom ki a kuplungot!) :D
Köszönöm!
Tentacle2011-10-13 10:35:23 // 36252
Meséljen már nekem valaki nekem erről, hogy miért kell mindenképp fúrni is, mert az nem kis költség. Értem én, hogy az a tuti, de nem biztos, hogy szükséges, és az pláne nem biztos, hogy megéri. Mondani könnyű, hogy csináltasd meg rendesen, de szakmai/technikai indokok nem annyira hangzanak el, hogy pontosan mi is indokolja ezt, pláne látatlanban (méretlenben).
Ferke2011-10-13 10:28:05 // 36251
Neked ott van, mert nem belső fészliftes a Tied:) A belső fészliftnél az utastérből érhető el a pollenszűrő, ami teljesen másképp is néz ki, mivel a fészlift kétzónás digitklímás.
Ferke2011-10-13 10:25:30 // 36250
Kizárt, hogy elég lenne a hónolás, az még rosszabb, mintha semmit nem csinálnának vele.
Ferke2011-10-13 10:25:04 // 36249
Ez félmunka, meg kell csinálni tisztességesen.
admirális2011-10-13 09:52:14 // 36248
mizooo2011-10-12 21:19:29 // 36247
Vidd el valami jobb gépműhelybe, ott pontosan meg tudják neked mondani/csinálni amit kell vele. Lehet hónolás elég a hengernek, ha csak gyűrűzés kell, de az az alap.
üdv,
üdv,
csimbók1462011-10-12 20:37:20 // 36246
Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni boxer motor (146-os 1.6 8v) felújításánál? Alig van kompresszióm, nagy gáznál koromfelhő a kipufogóból- gyűrűzésre gondoltam... Namármost, elegendő lenne csak gyűrűsort és szelepszár-szimmeringeket cserélni, vagy fúratni kellene a hengereket is? A menetdinamika amúgy nem rossz, még erő is van a motorban úgy-ahogy. Elég lehet egy új gyűrűsor csere is vagy fúrás-faragás is szükséges? Nálatok több a tapasztalat, ezért kérdezem elsősorban tőletek :-)
Dévid2011-10-12 02:55:55 // 36245
2001-ig ott volt a pollenszűrő, utána (belső facelift után)az utastérben a kesztyűtartó alatt van.
Gábor1562011-10-11 23:14:21 // 36244
akkor bocsi, hogy hülyeséget mondtad de akkor én milyen szűrőt találtam ott? :S
Tom145ts2011-10-11 16:39:52 // 36243
Sziasztok
Úgy néz ki hogy főtengelyre lenne szükségem!!! 99-es 1.6 ts-be....Valaki tud eladót?mien árban mozognak?Itt a városban találtam egy bontott 1.6 ts-t de csak egyben akarja eladni.Nekem csak magára a főtengelyre lenne szükségem.
Légyszives segitsetek ha tudtok.Ha van valakinek eladó vagy tudja hol keressem az legyenszives irjon!
Köszönöm!
Úgy néz ki hogy főtengelyre lenne szükségem!!! 99-es 1.6 ts-be....Valaki tud eladót?mien árban mozognak?Itt a városban találtam egy bontott 1.6 ts-t de csak egyben akarja eladni.Nekem csak magára a főtengelyre lenne szükségem.
Légyszives segitsetek ha tudtok.Ha van valakinek eladó vagy tudja hol keressem az legyenszives irjon!
Köszönöm!
Online tag
0
Vendég0
484