Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Haro2011-10-04 20:24:00 // 36142
eddig 3 volt nálam,de mind kukás,vagy olyan összeg a felújítás,hogy szinte az autó árával vetekszik.
Haro2011-10-04 20:23:11 // 36141
meg vezérlésmódositó nélkül:)))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-04 20:22:00 // 36140
na igen a sötét oldal az a sötét oldal :) akkor elég a fűzött blokk...
mreni2011-10-04 20:20:54 // 36139
kíváncsi lennék,mennyivel lenne tartósabb balansztengelyek nélkül
Haro2011-10-04 20:18:18 // 36138
Nekem nem részvét én kormossal járok:) Én csak intézem,hengerfej okés.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-04 20:16:21 // 36137
részvét :( hengerfej is sérült?
Haro2011-10-04 20:15:57 // 36136
szét van verve,kukás,menthetetlen,azért keresek blokkot
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-04 20:14:18 // 36135
kilyukadt? szétverődött?
Haro2011-10-04 20:13:17 // 36134
az alu blokk,kukás
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-04 20:12:21 // 36132
van az hozzá inkább normálisat nehéz szerezni...mi ment szét?
Haro2011-10-04 20:11:16 // 36130
blokk
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-04 20:10:01 // 36129
mit nehéz hozzá szerezni?
Haro2011-10-04 20:02:34 // 36128
Sajna ezek a TS-ek kezdenek meghalni és főbb alkatrészt elég nehéz hozzá szerezni:(
Haro2011-10-04 20:01:48 // 36127
Én is ezt mondom a srácnak,de neki kell.. én inkább a kormos mellett vagyok:)
Dzsozy2011-10-04 20:01:08 // 36126
Hallom? Ezzel álmodom!!!!!!!!! :)))))))
GTPeti2011-10-04 19:58:01 // 36125
Akkor te is hallod őket? :)
Dzsozy2011-10-04 19:56:25 // 36124
A csattogós, a fémesen csörgő,vagy a kattogós,vagy a delejesen kopogós hangok szerint? :))
mreni2011-10-04 19:55:17 // 36123
ki kell dobni a pics@ba belőle,következő lépés ez lesz nekem is...
GTPeti2011-10-04 19:55:11 // 36122
Akkor is kár érte.
Kicsit olyan ez, mint a Bud Spencer filmben, mikor egymás után alszanak ki a térképen a világító pontok. (Bocs.) :(((
Kicsit olyan ez, mint a Bud Spencer filmben, mikor egymás után alszanak ki a térképen a világító pontok. (Bocs.) :(((
Haro2011-10-04 19:51:52 // 36121
Hiába ,ha a balansz tengely szétver mindent...
GTPeti2011-10-04 19:44:02 // 36119
Pedig a hangok szerint a JTS olajszivattyú a TS-ek örökélet-elixíre. B)
Dzsozy2011-10-04 19:41:30 // 36118
:))) Valaki a pillangószelepházat takarítja, valaki meg az ERG-t. :))) Szerintem a lényeg,hogy szeressük, és óvjuk!
GTPeti2011-10-04 19:40:36 // 36117
Megint elment egy. :((
Haro2011-10-04 19:23:37 // 36116
2.0 TS blokkot vennék!!!!! Van valakinek eladó?:)))
Dzsozy2011-10-04 19:21:34 // 36115
Halk kattogó,ciripelő hangra van egy tippem. Vezérlést módosító mágnesszelep. Ha már kezd meghalni a cucc, akkor szokott ilyen hangot adni. Bizonyos fordulaton kapcsol be a cucc, megváltoztatja a motorolaj egy részének "folyás" irányát, ami aztán nyomás alá helyezi a vezmódosítót,ami eltolja a vezérműtengelyt.Szóval vezm.mágnesszelep körül hallgatózzál!
Föckös2011-10-04 15:41:59 // 36114
vásárlás után két hónappal?
vásárlás után két nappal kell vezérlést cserélni, és nem csak szíjat
vásárlás után két nappal kell vezérlést cserélni, és nem csak szíjat
Tom145ts2011-10-04 14:37:58 // 36113
Szia!
Az enyém nagyon durva hangos Fémes csattogás!!!Nagyon hangos!Fordulatszám függő...amugy meg el se éri a 90 fokot a viz és már is csinálja ezt a csörgést csattogást.Hallgattam tegnap mintha a blokk közepéből jönne vagyis inkább a jobb oldal felöl...dehát ugye a motortérbe semmise ugy hallatszódik, csak nagyjából tudod behatárolni a hang forrást!Szerintem a dugattyúknál lesz valami, mert nem kopogós csapágy hang, meg amugy is annyit mentem már vele igy, hogy ha csapágyas lett volna rég beállt volna a motor (és itt nem 2-300 km re) gondolok.Azért használttam igy is mert én abban a tudatban voltam hogy a vezérlésmódosító annyira szar hogy ilyet is csinálhat, és én ugytom hogy a vezmód nem csinál kárt még ha rossz is.Legjobban akkor csattag csörög mikor be van melegedve a motor és mondjuk 2500-3000 körül megyek vele ha elkezdek gyorsitani akkor abbahagyja..gondolom mert terhelés alatt van az a "valami" ami megvan kopva vagy ilyesmi....Na mindegy 1-2 nap és szerintem megirom hogy mi a baja a gépnek!Remélem rohadt drága lesz!
Az enyém nagyon durva hangos Fémes csattogás!!!Nagyon hangos!Fordulatszám függő...amugy meg el se éri a 90 fokot a viz és már is csinálja ezt a csörgést csattogást.Hallgattam tegnap mintha a blokk közepéből jönne vagyis inkább a jobb oldal felöl...dehát ugye a motortérbe semmise ugy hallatszódik, csak nagyjából tudod behatárolni a hang forrást!Szerintem a dugattyúknál lesz valami, mert nem kopogós csapágy hang, meg amugy is annyit mentem már vele igy, hogy ha csapágyas lett volna rég beállt volna a motor (és itt nem 2-300 km re) gondolok.Azért használttam igy is mert én abban a tudatban voltam hogy a vezérlésmódosító annyira szar hogy ilyet is csinálhat, és én ugytom hogy a vezmód nem csinál kárt még ha rossz is.Legjobban akkor csattag csörög mikor be van melegedve a motor és mondjuk 2500-3000 körül megyek vele ha elkezdek gyorsitani akkor abbahagyja..gondolom mert terhelés alatt van az a "valami" ami megvan kopva vagy ilyesmi....Na mindegy 1-2 nap és szerintem megirom hogy mi a baja a gépnek!Remélem rohadt drága lesz!
Zalán2011-10-04 14:17:13 // 36112
Nekem is adott a 147-es 1.6 Ts motor elég furcsa (zakatoló, vagy diesel vagy hasonló) hangokat még tavaly. A vásárlás után 2 hónappal ( jár így sajna az ember).
Akkor kitalálták, hogy vezérlésmódosító.....
Kicseréltük hát, de a szerelő tanácsolta, hogy akkor már a vezérlést is cseréljük le, mivel az sem volt az igazi,viseltes volt a szíj, és nehogy szakadjon, mert akkor cumi van. Így hát cseréltük...
Viszont a gyertyasort is, ha már ott vagyunk, mert szerinte még az sem volt az életben soha 140 000-nél kellene.
Mondom oké, de már a sírás kerülgetett, mert ezek nem olcsó dolgok. Beindítottuk, aztán még mindig furcsa hangja volt ( bár nem annyira vadas, mint előtte), tanács... cseréljük a hidrotőkéket is. Persze új olaj a motorba is, váltóba is, meg mindenbe.
Cseréltük azt is, indítás után az alapjáraton is, meg fordulaton is fasza.Viszont ha bemelegszik ciripel, vagy mi a ló.szt csinál. Ekkor azt mondtam, hogy nem érdekel.... Azóta mentem vele 40 000 km-t, gondosan betartva az olajcseréket, és se jobb, se rosszabb nem lett.
Ahogy eléri az üzemmeleg állapotot, halk kattogó hangot ad ki (ha nincs leengedve az ablak, be sem hallom az utastérbe). Fordulaton elhallgat.Nem tudom neked mennyire hangos ez a kattogás, de én így járok vele, és nem jelez hibát.
Jah ha valakinek van ötlete a kattogásra, akkor várom a tanácsokat.
Üdv.:
Zalán
Akkor kitalálták, hogy vezérlésmódosító.....
Kicseréltük hát, de a szerelő tanácsolta, hogy akkor már a vezérlést is cseréljük le, mivel az sem volt az igazi,viseltes volt a szíj, és nehogy szakadjon, mert akkor cumi van. Így hát cseréltük...
Viszont a gyertyasort is, ha már ott vagyunk, mert szerinte még az sem volt az életben soha 140 000-nél kellene.
Mondom oké, de már a sírás kerülgetett, mert ezek nem olcsó dolgok. Beindítottuk, aztán még mindig furcsa hangja volt ( bár nem annyira vadas, mint előtte), tanács... cseréljük a hidrotőkéket is. Persze új olaj a motorba is, váltóba is, meg mindenbe.
Cseréltük azt is, indítás után az alapjáraton is, meg fordulaton is fasza.Viszont ha bemelegszik ciripel, vagy mi a ló.szt csinál. Ekkor azt mondtam, hogy nem érdekel.... Azóta mentem vele 40 000 km-t, gondosan betartva az olajcseréket, és se jobb, se rosszabb nem lett.
Ahogy eléri az üzemmeleg állapotot, halk kattogó hangot ad ki (ha nincs leengedve az ablak, be sem hallom az utastérbe). Fordulaton elhallgat.Nem tudom neked mennyire hangos ez a kattogás, de én így járok vele, és nem jelez hibát.
Jah ha valakinek van ötlete a kattogásra, akkor várom a tanácsokat.
Üdv.:
Zalán
Dzsozy2011-10-04 12:30:02 // 36111
Azért csak vigyázz azzal a jeladóval, mert ha felmelegszik akkor leáll a moci, ha lehűl,újra műxik. Kétszer csinálta velem ezt,majd cserés lett a vas. Vontattam is a kocsit,aztán meg a villanyosnál elindult. :)
DELFIN2011-10-04 12:08:51 // 36110
Sziasztok ,szerintetek mitől lehet az ,hogy gyújtáson rendesen világit az óra kijelzője a 145-ben , de amikor ráadom a helyzetjelzőt akkor megszűnik az óra világitása és tompitotra kapcsolva sem világit. Mi lehet a baj cartársak????????????????
zee2011-10-04 11:14:48 // 36109
Sziasztok
156 fűtés ventilátort külön ki lehet szedni vhogy?
köszi
156 fűtés ventilátort külön ki lehet szedni vhogy?
köszi
Hari2011-10-04 08:06:06 // 36108
:-) Öröm és bóódo'tág!!!
... nincs mit! :-)
... nincs mit! :-)
EngineCoffeeTables2011-10-04 00:17:46 // 36107
Ez volt a hiba. kontakthibas volt a fotengelyi jelado. szethuztuk, kontakt spray, osszedugtuk es mar indult is. Koszonom!
Csosznorbert2011-10-02 18:59:41 // 36106
Ha találsz egy karosszériást 15 perc szabadidővel, akármelyik megcsinálja. Akna fölé, saru lekap, CO -val meg nekifeszül.
lacika102011-10-02 18:43:03 // 36105
Eltört a kipufogóm:( valahol az első ülések körül. tud valaki jó és olcsó kipufogóst 18,19 Kerületben esetleg? valószínűleg csak át kéne varrni! segítség!
Csosznorbert2011-10-02 14:40:12 // 36104
Épits bele egy ilyet :))))
Ferke2011-10-01 22:24:49 // 36103
A perselyessel jobban jarsz,de ha az elment,annak ugyanugy oka van,mint a hajtokarnak vagy a nyugvonak, azaz kenesi problema,ami mindenhol hat.
Wickey2011-10-01 20:30:24 // 36102
nem kívánságműsor, ezt a motorod már rég eldöntötte magában. Szedesd ki és szedesd szét. Osztakkorkiderül. :)
Wickey2011-10-01 20:29:33 // 36101
mondjuk így: akármit csinál az ember a motort ki kell venni. Mielőtt meg elsétálnék venni egy másikat, csak szétszedem a rosszat hogy pár pillantást vessek rá nemde? Semmibe nem kerül lerántani egy kiszedett motorról a hengerfejet és az olajteknőt.... :)
Tom145ts2011-10-01 20:00:45 // 36100
Olvasom itt hogy csapszeges is lehet!!!olyat is mondott az egyik szerelő amikormutattam neki hogy az is adhat ilyen fémes csattogó hangot de szerinte ez nagyon ritka hiba!!Ha mégis az lenne akkor azt hogy szokták javítani?anyagba?pénzbe?Melyik lenne a jobb számomra?ha csapszeges vagy ha HK csapágyas?De hétfön elméletileg megtudom
Dzsozy2011-10-01 16:07:19 // 36099
Ez így van,legalább is én is ezzel értek egyet! A motort úgy is ki kell venni,szét kell húzni! Így is,úgy is bontani kell! Mikor én újítottam fel a motor, a szerelőm azt mondta pl. a fűzött blokkra,hogy nem az számít,hogy hány km van benne, mert 50.000-t úgy is lenyalnak belőle,hanem,hogy milyen olajjal,hogyan gyilkolták. Lehet,hogy egy 150.000km blokk jobb mint egy 50.000km-s. De ha csak az én példámat nézem,szétszedés előtt ellehet hengernyomást néztek,szinte gyári érték volt.Akkor meg minek vettem volna blokkot,mikor olajcserétől olajcseréig még csak után tölteni se kell. Kaptam "ajándékba" egy megbízható cartástől egy alapméretes főtengelyt,és már indult is a project. Tehát mivel így is úgy is szétkapják nagy valószínűséggel a blokkot,akkor érdemes elgondolkozni, hogy mit éri meg.
Ferke2011-10-01 08:12:02 // 36098
Én ezzel egyébként nem értek egyet:))) A "faragott-köszörült" ha tisztességesen meg van csinálva, akkor az egy jó darabig jó lesz. Olyan meg már nincs, hogy hibátlan gyári motor...már mindegyik kapott az élettől, kopott, úgyhogy nem hasonlítanám össze egy tisztességesen felújítottal.
Ferke2011-10-01 08:08:33 // 36097
Szerintem ne kapkodd ezt el. Szét kell borítani, és kiderül, hogy mi van...ha nagy a gáz, akkor kell elkezdeni körülnézni.
De előbb látni kéne, hogy mi van. Legutóbb is egy csapszeg persely szívatott meg, csontra olyan volt a hangja, mint egy hajtókacsapágynak:)
Szóval csak átgondoltan, különben kvasokba fog kerülni:))
De előbb látni kéne, hogy mi van. Legutóbb is egy csapszeg persely szívatott meg, csontra olyan volt a hangja, mint egy hajtókacsapágynak:)
Szóval csak átgondoltan, különben kvasokba fog kerülni:))
Ferke2011-10-01 08:06:48 // 36096
Na de most komolyan ár szerint nézze??:)) Lehet, hogy valaki 100-ért ad egy sima bontott lutri blokkot, a másik meg 50-ért egy ugyanolyat, de benne van a pakliban, hogy az 50k-s teljesen jó:)
Hari2011-10-01 07:43:26 // 36095
Igen! Lehet, hogy egyszerűbb is meg költség takarékosabb is!
100-tól kezdődnek a fűzött blokkok. ... és 250-ig a kopl. mocik!
(Lehet, hogy valahol találsz 50-ért i fűzött blokkot. de ált. azok olyanok is! .... az olyat én inkább kidobom a vasba, min hogy eladjam!)
Az biztos, hogy sokkal jobban jársz 1 tényleg hibátlan gyári motorral, mint 1 faragott, köszörült .... - anyagilag is! - még ha kicseréled a csapágyakat és a gyűrűt is újakra!
:-)
100-tól kezdődnek a fűzött blokkok. ... és 250-ig a kopl. mocik!
(Lehet, hogy valahol találsz 50-ért i fűzött blokkot. de ált. azok olyanok is! .... az olyat én inkább kidobom a vasba, min hogy eladjam!)
Az biztos, hogy sokkal jobban jársz 1 tényleg hibátlan gyári motorral, mint 1 faragott, köszörült .... - anyagilag is! - még ha kicseréled a csapágyakat és a gyűrűt is újakra!
:-)
Tom145ts2011-09-30 23:03:49 // 36094
Akkor lehet hogy érdemesebb komplett motorba gondolkodni HA tényleg ez a baj lenne?Amugy mien árban vannak a Ts motorok?
Dzsozy2011-09-30 22:23:17 // 36093
Hát barátom,ha már régóta csinálja akkor,akkor készülj,és spórolj! Nem akarlak megbántani,de ezt eljátszottad szerintem! :( Lesz ebből főtengely,hajtókar(ok),siklócsapágyak cseréje is. Olvastam már blogot, hogy a legelső koppanásnál gyorsan siklócsapágyakat cserélt a cartárs,és megúszta,de ez most így nem ebbe a kategóriába tartozik. Nekem mákom volt a főtengellyel amit Vilitől vettem, bontóban 70.000-100.000,- hajtókarok 10.000,-/db. Az enyém ehhez képest ajándék volt komplett hajtókarokkal,dugókkal,csapágyakkal. Akár bele is tehettem volna úgy ahogy volt! Persze új cuccokat kapott a vas. A szerelőd motorbontást fogja tanácsolni,és kikapja a főtengelyt. Akkor kezdj el számolgatni! A tömítésektől kezdve,a főtengely szimeringeken át, az olajszűrőig bezárólag! :(
Online tag
1
Vendég1
556