Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Kócosw2011-06-11 17:17:25 // 34873
Sräcok szerelt mär valaki facelift elötte 2.4 be az 5-ös helyett 6-os vältot? A faceliftesek 6-osa passzol hozzä esetleg ?
Hari2011-06-11 12:59:50 // 34872
:( ... ha lóg a kompresszor tengelye, akkor az kuka! (Nem biztos, hogy megéri megjavítani!)
... esetleg nem csak a szíjtárcsa lóg? - mert akkor csak a szíjtárcsa csapágya ment tönkre! (5-10 e Ft)
De akkor is ki kell szerelni a kompresszort meg persze a gáz le!
... esetleg nem csak a szíjtárcsa lóg? - mert akkor csak a szíjtárcsa csapágya ment tönkre! (5-10 e Ft)
De akkor is ki kell szerelni a kompresszort meg persze a gáz le!
19kicsike822011-06-09 17:58:12 // 34871
Sziasztok!Segitségeteket kérném.Kilyukadt a kormány szervó csővem és nem tudom hogy hol találhatnék másikat.Előre is köszönöm!
Eastone012011-06-09 17:51:58 // 34870
Üdv.
Tudnátok ajánlani egy jó klímaszerelőt, a kompresszorom tengelye lóg.
Tudnátok ajánlani egy jó klímaszerelőt, a kompresszorom tengelye lóg.
silver1662011-06-07 17:54:19 // 34869
Bocsánat 2.0 TS-hez.
silver1662011-06-07 17:48:40 // 34868
Sziasztok!
Nem tud valaki vezérműtengely rögzítő szerszámot fehérvár környékén?
Ha tudna valaki légyszi szóljon.
Köszönöm.
Nem tud valaki vezérműtengely rögzítő szerszámot fehérvár környékén?
Ha tudna valaki légyszi szóljon.
Köszönöm.
Szabi62011-06-07 15:07:38 // 34867
Akkor az tényleg nem komplikált. Köszi mindent :)
Liquid2011-06-07 10:28:25 // 34866
a szívócsövet nézd végig, meg még a kartergáz visszavezetőt, lehet hogy valamelyik ki van repedve
Ferke2011-06-07 09:37:37 // 34865
Én nem szoktam kiszedni azt sem...
Ferke2011-06-07 09:37:10 // 34864
Lengőkar cseréhez még a gátlót sem kell kivenned, elég az alső villát az alsó lengőkarról lekötni...stabnál is elvileg elég csak lekötni.
MikeTheDevil2011-06-07 08:57:59 // 34863
Nekem mindegy hogy írják, de azért kösz a javítást.De valószínű akkor az a baja.Már másra nem tudok gondolni.
András bácsi2011-06-06 21:59:59 // 34862
fars = fals, oder falsch
MikeTheDevil2011-06-06 21:53:54 // 34861
Akkor viszont valahol fars levegőt szív szerintem.Majd pénteken meg nézzük havernál.
András bácsi2011-06-06 21:49:20 // 34860
Van benne toronycsapágy, de szar a toronyszilented. Az a jó, hogy nehézkes szerezni hozzá jó minőségűt.
Piritu - 1.000.0002011-06-06 21:34:30 // 34859
Nem. Itt végig szépen ment alapjáraton.
Ha a vezmód odavan úgy kerreg, mint egy traktor, az alapjáratot nem bántja.
Ha a vezmód odavan úgy kerreg, mint egy traktor, az alapjáratot nem bántja.
MikeTheDevil2011-06-06 21:28:51 // 34858
Szeva!
És nem dadog a gép alapjáraton?Vagy létezhet hogy a vezmódom annyira meg van kopva hogy lehet neki annyi lógása hogy össze vissza járjon alapjáraton olyan 1400r/min-es fordulatig?
És nem dadog a gép alapjáraton?Vagy létezhet hogy a vezmódom annyira meg van kopva hogy lehet neki annyi lógása hogy össze vissza járjon alapjáraton olyan 1400r/min-es fordulatig?
Piritu - 1.000.0002011-06-06 19:11:13 // 34857
Piritu - 1.000.0002011-06-06 19:09:04 // 34856
Nálam 100 és 950mV között mozog a lambda.
alfaromeo332011-06-06 18:34:38 // 34855
az első teleszkópok felül a toronyban mozognak a gumiágyban, ha mozgatom a kormányt miközben a kocsi fel van emelve, oldalra mozognak, ez normális? vagy ki van kopva a gumiágy? vagy nincs benne toronycsapágy?
Alfa GT-Csaba2011-06-06 18:33:44 // 34854
Rugó összehúzó nem kell hozzá,egybe kell kiszedni a gólyalábat
Menő2011-06-06 18:27:52 // 34853
Valaki tud nekem segíteni hogy a 156-os alfán hol található a motorszám???
Alfa GT-Csaba2011-06-06 18:25:05 // 34852
Az enyémmel is ez volt a probléma.Kicseréltem a fölső lengőkarokat.A nyikorgás megszűnt,a kopogás maradt,sajnos.Átnézettem a futóművet és kiderült hogy a stabilizátor szilent van ki,aminek a cseréje 20ezer a munkadíja a szilent 5000 a 2db.
Szabi62011-06-06 17:47:44 // 34851
Sziasztok. A következő kérdésem lenne. Kopog és nyifog az autom eleje. a kopogás csak bal elől van. Nos a nyifogásra olvastam szilent kenés ha módomban lesz ki is próbálom. A kopogással bevittem egy szervízbe ahol azt mondták hogy mindkét oldalon felső lengőkar csere. Szerintetek ez megoldhatja a kopogást? Nem ismerem az autó előéletét nem tudom mikor lehetett benne, mi cserélve. A másik házilag szeretném cserélni a felső lengőket. Szerintetek mit kell még vennem a tuti kopogásmentességhez ?(Cimbora mondta mindent, de nooo ). Stabilizátor rúd, úgy olvastam az szokott a ludas lenni. Rúgó összehúzóra lesz szükségem? Teljesen ki kell bontanom az egész futóművet?(MCpherson-t már döntöttünk szét, meg össze is :-)) Légyszi segítsetek nem akarom többször szétbontani.
t2011-06-06 10:29:09 // 34850
Sajna csak 1 kulcs van hozzá :( Nem lehet az immot valahogy kikötni?? Csak ideiglenesen................
MikeTheDevil2011-06-06 07:19:42 // 34849
Szevasztok!
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a lambdának milyen értéket kéne mutatni fiat ecuscannel?Mert elméletileg nálam az nem jó mivel olyan 390-500 mV között ugrál és hol azt írja ki hogy hideg vagy pedig szegény.Lehetséges hogy cserés?
Üdv! Mike
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a lambdának milyen értéket kéne mutatni fiat ecuscannel?Mert elméletileg nálam az nem jó mivel olyan 390-500 mV között ugrál és hol azt írja ki hogy hideg vagy pedig szegény.Lehetséges hogy cserés?
Üdv! Mike
Szatyi2011-06-05 23:12:37 // 34848
Inercia kapcsolod nem okozhat ilyen hibát,code lámpához nincsen köze.Probáld meg a másik kulcsodal az inditást,ha ugy sem megy akkor a code elektronika vezérlöegységböl ki kell olvasni a hibát::(( hogy mi okozza a problémát.
GTPeti2011-06-05 20:24:27 // 34847
Kontaktos a transponder kiolvasógyűrűje. Az Alfa kereskedések tartanak ilyet raktáron, mert nem egy ritka hiba (sajnos).
t2011-06-05 20:17:16 // 34846
Hali! Elhoztam a szerelőtől a kotlát (156 JTD) be is indult! aztán leállítottam. Mire újra próbáltam volna, világít az immo CODE felirat az olajnyomás és a befecskendezés is. Mi lehet a baj? Az inercia kapcsoló okozhat ilyen hibát? Próbáltam az akksi sarut 20 percre levenni, majd vissza. De nem segített!
Piritu - 1.000.0002011-06-02 22:30:50 // 34845
Gugliztam már egy csomót, az LMM-el függ össze, valami számított konstans, amit üzem közben "megtanul" az elektronika. A lambdához meg a TRA tartozik konstansként. Viszont az LMM-em jele jónak tűnik.
GTPeti2011-06-02 22:27:32 // 34844
"Amúgy nem tudod véletlenül, hogy az FRA önbeállítási paraméter hiba mit jelent?"
Hát nem sok jót. :)
(Konkrétan nem tudom mit takar az FRA.)
Hát nem sok jót. :)
(Konkrétan nem tudom mit takar az FRA.)
Piritu - 1.000.0002011-06-02 22:03:36 // 34843
Resetről van most szó, az értéke törlődött :-)
Amúgy nem tudod véletlenül, hogy az FRA önbeállítási paraméter hiba mit jelent? Szakadás a kiváltó ok.
Mondjuk érdekes, mert amúgy működik és változtatja az értéket...
Amúgy nem tudod véletlenül, hogy az FRA önbeállítási paraméter hiba mit jelent? Szakadás a kiváltó ok.
Mondjuk érdekes, mert amúgy működik és változtatja az értéket...
GTPeti2011-06-02 21:57:28 // 34842
Fél percre levettem, utána 0 volt az értéke a TRA-nak és az FRA-nak is.
Ez mondjuk még önmagában nem jelent semmit. Mész párszáz km-t és ugyanoda visszaállhat, ahol eredetileg volt. Persze 1 próbát megér, ez világos.
Ez mondjuk még önmagában nem jelent semmit. Mész párszáz km-t és ugyanoda visszaállhat, ahol eredetileg volt. Persze 1 próbát megér, ez világos.
Piritu - 1.000.0002011-06-02 21:30:05 // 34841
Akkor vedd le negyed órára :-)
Nálam Ecu kiolvasáskor TRA hülye értékkel volt kiakadva. Fél percre levettem, utána 0 volt az értéke a TRA-nak és az FRA-nak is.
Kiolvasó akkor is célszerű, mert 3-ból 2x lambda integrátor hibát dobott be a reset után az első percben. Kitörölve többé nem jött elő.
Nálam Ecu kiolvasáskor TRA hülye értékkel volt kiakadva. Fél percre levettem, utána 0 volt az értéke a TRA-nak és az FRA-nak is.
Kiolvasó akkor is célszerű, mert 3-ból 2x lambda integrátor hibát dobott be a reset után az első percben. Kitörölve többé nem jött elő.
Helgi2011-06-02 21:20:43 // 34840
mert már ideje volt cserélni a szívótorok tömitését. még gyári volt. és ez alapján utánna már rossz adatokból keverte az anyagot.
van aki úgy tudja hogy 15 percre kell levenni a sarukat.
van aki úgy tudja hogy 15 percre kell levenni a sarukat.
Szatyi2011-06-02 21:20:27 // 34839
Hibát törölni pontosan csak diag.müszerrel fogsz tudni.
Piritu - 1.000.0002011-06-02 21:17:17 // 34838
Kb. fél perc után már 0 volt mind a két önbeállító paraméter a compban.
Miért akarod resetelni?
Miért akarod resetelni?
Helgi2011-06-02 21:13:33 // 34837
köszi. na akkor holnap leveszem újra,de most 2 percre .
:)
de 15 percet is mondtak.
:)
de 15 percet is mondtak.
Piritu - 1.000.0002011-06-02 20:20:05 // 34836
Nem kell össze érinteni, elég levenni fél percre. Legalább is a Spideremnél ez is elég. (Alufedeles TS.)
silver1662011-06-02 19:25:42 // 34835
Szia!
Nem, mert hidrotőkés szelepállítása van.
Üdv
Nem, mert hidrotőkés szelepállítása van.
Üdv
rémGtv .2011-06-02 18:20:59 // 34834
Helosztok :D 2.0 TS-nél lehet szelepeket állítani ?
Helgi2011-06-02 17:50:38 // 34833
Sziasztok.
Jól tudom hogy 146osnál a computert ugy lehet nullázni,hogy az aksiról levesszük a + és - sarut,majd a kettöt összezárjuk 5-6 másodpercig?
Jól tudom hogy 146osnál a computert ugy lehet nullázni,hogy az aksiról levesszük a + és - sarut,majd a kettöt összezárjuk 5-6 másodpercig?
Kazes☻2011-06-02 17:04:31 // 34832
Akkor a flexi cső helye?! :)))
Buksi2011-06-02 16:53:01 // 34831
Pedig ez az! ;-)
A 155-ön is hasonló van gyárilag! :-)
A 155-ön is hasonló van gyárilag! :-)
Kau2011-06-02 12:12:55 // 34830
Kau2011-05-31 07:52:02 // 34829
Köszönöm mindenkinek! Sikerült megoldani az immo hibát. A relé lába ill. biztosítékai eloxidálódtak. Most már újra Alfázok :)
Laca2011-05-31 06:52:14 // 34828
Sziasztok!
Keresnék Esztergom vonzáskörzetébe 019-es BOSCH számú LMM-et. Leginkább használtat és működőképest, mert a műszakivzsgára való felkészítés eléggé kihúzta a zsebemet. Ez pedig a CO miatt kellene, mert 6,2-őt mértek és légtömegmérőt kellene cserélni.
Előre is köszönöm a válaszokat!:)
Keresnék Esztergom vonzáskörzetébe 019-es BOSCH számú LMM-et. Leginkább használtat és működőképest, mert a műszakivzsgára való felkészítés eléggé kihúzta a zsebemet. Ez pedig a CO miatt kellene, mert 6,2-őt mértek és légtömegmérőt kellene cserélni.
Előre is köszönöm a válaszokat!:)
Gery832011-05-29 21:06:31 // 34827
Valahol bontóban. :)
RoliQ42011-05-29 20:56:21 // 34826
Köszi!
Ha esetleg az erősítő az.. akkor azt hol tudok venni? :)
Ha esetleg az erősítő az.. akkor azt hol tudok venni? :)
Gery832011-05-29 20:35:50 // 34824
Próbáld átcserélni a 2 kábelt az erősítőkön!
Úgy melyik ad szikrát?
Ha a másik, ami eddig nem adott, akkor az az erősítő rossz ami eredetileg a 2-es trafóhoz tartozott.
Ha egyik sem, akkor feltehetőleg a 2-es trafó és az erősítője rossz. Talán menetzárlatos lett és tönkretette az erősítőt.
Úgy melyik ad szikrát?
Ha a másik, ami eddig nem adott, akkor az az erősítő rossz ami eredetileg a 2-es trafóhoz tartozott.
Ha egyik sem, akkor feltehetőleg a 2-es trafó és az erősítője rossz. Talán menetzárlatos lett és tönkretette az erősítőt.