Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Buksi2011-06-13 19:34:13 // 34892
Remélem pozitív válaszok lesznek! :-))
Kócosw2011-06-13 18:11:38 // 34891
igen mär folyamatban van a dolog :) välaszokat värok :))
Buksi2011-06-13 17:48:31 // 34890
Valami szerelőket kellene erről megkérdezni! :-)
Kócosw2011-06-13 12:57:24 // 34889
nemtom egyatalan integralhato e a 6 gangos ehhez a tipushoz...
gekki2011-06-13 12:43:29 // 34888
hali!
eladó lett az erősítőm és a ládám:
http://www.alfaamore.hu/adokveszek/28068
eladó lett az erősítőm és a ládám:
http://www.alfaamore.hu/adokveszek/28068
Buksi2011-06-13 00:14:25 // 34887
Akkor most már a váltót kellene nézegetni a neten, nem? :-))))
admirális2011-06-12 17:56:39 // 34886
Lehet hogy szakadás van a műszer, vagy a hőmérő vezetékében.
Eastone012011-06-12 17:22:23 // 34885
Szép napot!
Volt már valakinek olyan jellegű problémája, hogy a vízhőfok mutató 90 fok főlé kúszik ( felmegy 130ig is) de nem forr a víz és a kis piros lámpa sem világit, hogy gond lenne, a ventillátor se kapcsol. Rádugtam a laptopra és a fiat ecuscan szerint amikor nekem a mutató 130-at mutat akkor 98 fok és ott be is kapcsol az egyik ventillátor és vissza is hül fél perc alatt 91-re. Cseréltem hőgombát is már hátha az de még mindig csinálja. Valakinek ha valami javaslata ha lenne azt megköszönném.
Volt már valakinek olyan jellegű problémája, hogy a vízhőfok mutató 90 fok főlé kúszik ( felmegy 130ig is) de nem forr a víz és a kis piros lámpa sem világit, hogy gond lenne, a ventillátor se kapcsol. Rádugtam a laptopra és a fiat ecuscan szerint amikor nekem a mutató 130-at mutat akkor 98 fok és ott be is kapcsol az egyik ventillátor és vissza is hül fél perc alatt 91-re. Cseréltem hőgombát is már hátha az de még mindig csinálja. Valakinek ha valami javaslata ha lenne azt megköszönném.
Kócosw2011-06-12 17:22:03 // 34884
mais megneztük hogy tud e kettessel kezdödö szämokat mutatni...es 5 szemellyel is tud lazän..kene az a 6 gangos :))
Buksi2011-06-12 16:50:32 // 34883
Nekem 200 fölött a kerekek szoktak túlpörögni! :-DD
Kócosw2011-06-12 16:49:41 // 34882
200 felett tulpörög a motor..erzem hogy kraft ott lenne meg, de elfogy a välto alola..
Buksi2011-06-12 09:07:16 // 34881
Úgy érzed? Akkor bele kell vágni! :-)
Kócosw2011-06-12 08:21:21 // 34880
mögenne öket a nagyobb välto szted?
Kócosw2011-06-12 08:20:59 // 34879
en? :) azmar megvolt... menne a vas de keves a valto :)
Wickey2011-06-12 08:18:56 // 34878
mindent lehet csak akarni kell. Akarj hozzá másik féltengelyeket pl. :-P
GTPeti2011-06-11 21:32:55 // 34877
Ill. hogy lehet a 166-ból kiszedni a generátort,hol fér ki?
:)) Ez egy tipikus Alfa-fórumos kérdés. Szerencsére mi ilyen apróságokon nem akadunk fenn. :)
:)) Ez egy tipikus Alfa-fórumos kérdés. Szerencsére mi ilyen apróságokon nem akadunk fenn. :)
Eastone012011-06-11 21:24:47 // 34876
Igen a tárcsa log. Ujabb gond merült fel a generátor nem tölt csak 12,7-13,1-et a feszűltsègszabályzó lehet a gond? Ill. hogy lehet a 166-ból kiszedni a generátort,hol fér ki?
Buksi2011-06-11 20:00:25 // 34875
Csak nem egy kis tyuning? :-))
lacus332011-06-11 18:45:49 // 34874
Hali
146 2.0 ti hez nincs valakinek olajteknője???
146 2.0 ti hez nincs valakinek olajteknője???
Kócosw2011-06-11 17:17:25 // 34873
Sräcok szerelt mär valaki facelift elötte 2.4 be az 5-ös helyett 6-os vältot? A faceliftesek 6-osa passzol hozzä esetleg ?
Hari2011-06-11 12:59:50 // 34872
:( ... ha lóg a kompresszor tengelye, akkor az kuka! (Nem biztos, hogy megéri megjavítani!)
... esetleg nem csak a szíjtárcsa lóg? - mert akkor csak a szíjtárcsa csapágya ment tönkre! (5-10 e Ft)
De akkor is ki kell szerelni a kompresszort meg persze a gáz le!
... esetleg nem csak a szíjtárcsa lóg? - mert akkor csak a szíjtárcsa csapágya ment tönkre! (5-10 e Ft)
De akkor is ki kell szerelni a kompresszort meg persze a gáz le!
19kicsike822011-06-09 17:58:12 // 34871
Sziasztok!Segitségeteket kérném.Kilyukadt a kormány szervó csővem és nem tudom hogy hol találhatnék másikat.Előre is köszönöm!
Eastone012011-06-09 17:51:58 // 34870
Üdv.
Tudnátok ajánlani egy jó klímaszerelőt, a kompresszorom tengelye lóg.
Tudnátok ajánlani egy jó klímaszerelőt, a kompresszorom tengelye lóg.
silver1662011-06-07 17:54:19 // 34869
Bocsánat 2.0 TS-hez.
silver1662011-06-07 17:48:40 // 34868
Sziasztok!
Nem tud valaki vezérműtengely rögzítő szerszámot fehérvár környékén?
Ha tudna valaki légyszi szóljon.
Köszönöm.
Nem tud valaki vezérműtengely rögzítő szerszámot fehérvár környékén?
Ha tudna valaki légyszi szóljon.
Köszönöm.
Szabi62011-06-07 15:07:38 // 34867
Akkor az tényleg nem komplikált. Köszi mindent :)
Liquid2011-06-07 10:28:25 // 34866
a szívócsövet nézd végig, meg még a kartergáz visszavezetőt, lehet hogy valamelyik ki van repedve
Ferke2011-06-07 09:37:37 // 34865
Én nem szoktam kiszedni azt sem...
Ferke2011-06-07 09:37:10 // 34864
Lengőkar cseréhez még a gátlót sem kell kivenned, elég az alső villát az alsó lengőkarról lekötni...stabnál is elvileg elég csak lekötni.
MikeTheDevil2011-06-07 08:57:59 // 34863
Nekem mindegy hogy írják, de azért kösz a javítást.De valószínű akkor az a baja.Már másra nem tudok gondolni.
András bácsi2011-06-06 21:59:59 // 34862
fars = fals, oder falsch
MikeTheDevil2011-06-06 21:53:54 // 34861
Akkor viszont valahol fars levegőt szív szerintem.Majd pénteken meg nézzük havernál.
András bácsi2011-06-06 21:49:20 // 34860
Van benne toronycsapágy, de szar a toronyszilented. Az a jó, hogy nehézkes szerezni hozzá jó minőségűt.
Piritu - 1.000.0002011-06-06 21:34:30 // 34859
Nem. Itt végig szépen ment alapjáraton.
Ha a vezmód odavan úgy kerreg, mint egy traktor, az alapjáratot nem bántja.
Ha a vezmód odavan úgy kerreg, mint egy traktor, az alapjáratot nem bántja.
MikeTheDevil2011-06-06 21:28:51 // 34858
Szeva!
És nem dadog a gép alapjáraton?Vagy létezhet hogy a vezmódom annyira meg van kopva hogy lehet neki annyi lógása hogy össze vissza járjon alapjáraton olyan 1400r/min-es fordulatig?
És nem dadog a gép alapjáraton?Vagy létezhet hogy a vezmódom annyira meg van kopva hogy lehet neki annyi lógása hogy össze vissza járjon alapjáraton olyan 1400r/min-es fordulatig?
Piritu - 1.000.0002011-06-06 19:11:13 // 34857
Piritu - 1.000.0002011-06-06 19:09:04 // 34856
Nálam 100 és 950mV között mozog a lambda.
alfaromeo332011-06-06 18:34:38 // 34855
az első teleszkópok felül a toronyban mozognak a gumiágyban, ha mozgatom a kormányt miközben a kocsi fel van emelve, oldalra mozognak, ez normális? vagy ki van kopva a gumiágy? vagy nincs benne toronycsapágy?
Alfa GT-Csaba2011-06-06 18:33:44 // 34854
Rugó összehúzó nem kell hozzá,egybe kell kiszedni a gólyalábat
Menő2011-06-06 18:27:52 // 34853
Valaki tud nekem segíteni hogy a 156-os alfán hol található a motorszám???
Alfa GT-Csaba2011-06-06 18:25:05 // 34852
Az enyémmel is ez volt a probléma.Kicseréltem a fölső lengőkarokat.A nyikorgás megszűnt,a kopogás maradt,sajnos.Átnézettem a futóművet és kiderült hogy a stabilizátor szilent van ki,aminek a cseréje 20ezer a munkadíja a szilent 5000 a 2db.
Szabi62011-06-06 17:47:44 // 34851
Sziasztok. A következő kérdésem lenne. Kopog és nyifog az autom eleje. a kopogás csak bal elől van. Nos a nyifogásra olvastam szilent kenés ha módomban lesz ki is próbálom. A kopogással bevittem egy szervízbe ahol azt mondták hogy mindkét oldalon felső lengőkar csere. Szerintetek ez megoldhatja a kopogást? Nem ismerem az autó előéletét nem tudom mikor lehetett benne, mi cserélve. A másik házilag szeretném cserélni a felső lengőket. Szerintetek mit kell még vennem a tuti kopogásmentességhez ?(Cimbora mondta mindent, de nooo ). Stabilizátor rúd, úgy olvastam az szokott a ludas lenni. Rúgó összehúzóra lesz szükségem? Teljesen ki kell bontanom az egész futóművet?(MCpherson-t már döntöttünk szét, meg össze is :-)) Légyszi segítsetek nem akarom többször szétbontani.
t2011-06-06 10:29:09 // 34850
Sajna csak 1 kulcs van hozzá :( Nem lehet az immot valahogy kikötni?? Csak ideiglenesen................
MikeTheDevil2011-06-06 07:19:42 // 34849
Szevasztok!
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a lambdának milyen értéket kéne mutatni fiat ecuscannel?Mert elméletileg nálam az nem jó mivel olyan 390-500 mV között ugrál és hol azt írja ki hogy hideg vagy pedig szegény.Lehetséges hogy cserés?
Üdv! Mike
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a lambdának milyen értéket kéne mutatni fiat ecuscannel?Mert elméletileg nálam az nem jó mivel olyan 390-500 mV között ugrál és hol azt írja ki hogy hideg vagy pedig szegény.Lehetséges hogy cserés?
Üdv! Mike
Szatyi2011-06-05 23:12:37 // 34848
Inercia kapcsolod nem okozhat ilyen hibát,code lámpához nincsen köze.Probáld meg a másik kulcsodal az inditást,ha ugy sem megy akkor a code elektronika vezérlöegységböl ki kell olvasni a hibát::(( hogy mi okozza a problémát.
GTPeti2011-06-05 20:24:27 // 34847
Kontaktos a transponder kiolvasógyűrűje. Az Alfa kereskedések tartanak ilyet raktáron, mert nem egy ritka hiba (sajnos).
t2011-06-05 20:17:16 // 34846
Hali! Elhoztam a szerelőtől a kotlát (156 JTD) be is indult! aztán leállítottam. Mire újra próbáltam volna, világít az immo CODE felirat az olajnyomás és a befecskendezés is. Mi lehet a baj? Az inercia kapcsoló okozhat ilyen hibát? Próbáltam az akksi sarut 20 percre levenni, majd vissza. De nem segített!
Piritu - 1.000.0002011-06-02 22:30:50 // 34845
Gugliztam már egy csomót, az LMM-el függ össze, valami számított konstans, amit üzem közben "megtanul" az elektronika. A lambdához meg a TRA tartozik konstansként. Viszont az LMM-em jele jónak tűnik.
GTPeti2011-06-02 22:27:32 // 34844
"Amúgy nem tudod véletlenül, hogy az FRA önbeállítási paraméter hiba mit jelent?"
Hát nem sok jót. :)
(Konkrétan nem tudom mit takar az FRA.)
Hát nem sok jót. :)
(Konkrétan nem tudom mit takar az FRA.)
Piritu - 1.000.0002011-06-02 22:03:36 // 34843
Resetről van most szó, az értéke törlődött :-)
Amúgy nem tudod véletlenül, hogy az FRA önbeállítási paraméter hiba mit jelent? Szakadás a kiváltó ok.
Mondjuk érdekes, mert amúgy működik és változtatja az értéket...
Amúgy nem tudod véletlenül, hogy az FRA önbeállítási paraméter hiba mit jelent? Szakadás a kiváltó ok.
Mondjuk érdekes, mert amúgy működik és változtatja az értéket...