Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Azzurro2008-11-06 05:39:10 // 22442
Oké!Azt gondoltam hogy maga a szevizelése került ennyibe.:-)))
Runner / Red-Devil2008-11-06 05:32:53 // 22441
Nem-nem,félreértesz :) Nem szakszervizes dolog,nem is akartam cserélni. Szóval nem lehúzás miatt nem lett cserélve. Vez.módosító,görgők,feszítők,alsó és felső bordás kerekek,vezszíj,olaj és olajszűrő,levegőszűrő,ennyi lett cserélve
Azzurro2008-11-06 05:25:39 // 22440
Igen,csak megkérik az árát!De ez igy szokot lenni az Alfáknál.
Runner / Red-Devil2008-11-06 05:10:53 // 22439
Ciao! A 60.000s nekem 114e-re jött ki és nem wlt gyertya és pollenszűrő csere sem. Szerintem elfogadható ár
Azzurro2008-11-06 04:33:14 // 22438
Ok!Csak azért irtam le mert ilyennel is találkoztam.Kiveték vissza az egyik csavart, és középütt, szemmel láthatólag meg voltak nyúlva.Gyárit nem igazán lehet hozzá kapni!
Csöri2008-11-05 23:24:22 // 22437
kb reális. 100 körül szoktak ezek lenni.
Csöri2008-11-05 23:21:46 // 22436
A hengerfejcsavarok meghúzás közben általában nyúlnak.
Ezért kell őket minden alkalommal cserélni.

És jók az utángyártott hengerfejcsavarok is.
Azzurro2008-11-05 22:54:30 // 22435
A hengerfejcsavarókkal, azért vigyáz, hogy amikor megveszed gyári legyen.Mert egy barátom járt már igy , és ő nem kapot hozzá eredeti csavarokat.Vásárólt 10.9-es kemégységű csavarókat, és egyszerüen amikr elkezték húzni, a nyomatékkulcsal, úgy nyult a csavar is!!Egyszerüen nem birta.
András bácsi2008-11-05 21:58:17 // 22434
A hengerfejcsavarokat ajánlom, hogy cseréld újra. Elég jól megnyúlik, ha gyári előírás szerint volt lehúzva.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-05 21:26:28 // 22433
igen ki kell nullázni folytószelep csere után..
Kiskalap2008-11-05 21:21:59 // 22432
Bízok a szerencsében kicserélem ami szükséges de nem feltétlenül milliókat szánok rá, 1-2 éve van még az autónak......
András bácsi2008-11-05 19:53:39 // 22431
Sok múlik itt a szerencsén. Optimális esetben akkor jársz a legjobban, komplett bontott hengerfejet dobsz rá. A veztengelyek általában megússzák a szíjszakadást. Persze el lehet menni a végletekig is: attól függ mit bír a pénztárcád. Gyakorlatilag cserélhetsz mindent is, meg korlátozhatod a minimális tömítésekre, szíjra stb. Ne hallgass senkire, csak arra, aki csinálja majd.
padocska2008-11-05 19:53:27 // 22430
Én Csörit ajánlom! :)))
NickOLASZ2008-11-05 19:48:12 // 22429
Hali mindenkinek!
Tudna valaki segíteni?
156 2.0jts -emen cseréltem LMM-t ezután elkezdett az alapjáratom durván ingadozni.
Elötte nem csinált ilyesmit csak ritkán. Ezért is cseréltem újra. Volt már folytószelepház csere is. Esetleg ezt is tanítani kell?
Van erről valami infótok?
satya2008-11-05 19:29:37 // 22428
részvét :((
egy barátom járt így mint te a nyáron, 300 000 ft körül volt a mutatvány.
cseréltek neki "csak" 8 szelepet + 8 hydro-t, vezetőt, szimeringet , a veztengely megmaradt, új vez.szet, olaj, szűrö, tömítések, fagyálló, vízpumpa, stb..
ha jól emlékszem a hosszbordás szet már nem volt benne,
meg állt a kocsija több mint 1 hétig.
a probléma, mint utólag kiderült, az egyik veztengely el volt rakva /na ez jó magyarosan lett mondva/ 1 foggal. megint a szerviz!! :((
Roberto1452008-11-05 19:20:16 // 22427
Sziasztok! Érdeklödnék ha valakinek lenne 145 1.4 Ts hez elsö hátso spirálrugója (nem ültetett) hanem gyári méretü, akkor szivesen tárgyalnék vele, elöre is köszi...
Ciao
András bácsi2008-11-05 19:10:27 // 22426
Akár igen, akár nem: attól függ, hogy részletezve mit cserélnek. Ha módosítót is, akkor talán ennyibe bele sem fér. A nagyságrendi árak: gyertyaszett olyan 35, módosító úgy 35-40, vezérlésszett 30 körül, vízpumpa 10 körül, egy olajcsere szűrővel 10-12e, munkaidő 3-4 óra kb. Viszont ilyenkor még ildomos a hosszbordásra is ránézni: az a görgőkkel együtt még 25-30e pluszban.
Dévid2008-11-05 19:07:20 // 22425
Szervusz!
Ha minőség alkatrészekre cserélik, és mindent ami szokványos, akkor szerintem normális ár. Én majdnem kétszer ennyiért cseréltem ezeket, és nem is mindent amit kellett volna.
Persze a nálam tapasztaltabbakra hallgass inkább. :)
Wágnerúr2008-11-05 18:57:35 // 22424
Először is új lévén, üdv Mindenkinek.

Készülök a kocsimmal első kötelező szervízemre, érdeklődnék, h vezérműszíjcseréért, pollen- olajszűrőcseréért, gyertyacseréért reális 120 pénz egy szervízben egy 120 000 km-es szervízért?

Üdv
Buksi2008-11-05 17:28:32 // 22423
Részvétem! :-(((
Hát ez nem jó hír! :-(((
Kiskalap2008-11-05 15:58:49 // 22422
Sziasztok! ma megtörtént velem az ami a legrosszabb lehet, úton pest felé elszakadt a vezérműszíjam, még nem tudni mit kapott szét, de felkészültem a legrosszabbra, akinek volt hasonló élménye azt szívesen venném ha mesélne neki hogy történt mennyibe fájt stb.... Köszike
Buksi2008-11-05 15:30:41 // 22421
Így ahogy mondod! ;-))
padocska2008-11-05 12:47:48 // 22420
Oké fiúk! Értettem! Nincs gáz, gőz van :)))
Ferke2008-11-05 12:11:21 // 22419
Ahogy Bandi bácsi is mondja, semmi vész, csak gőzölög a pára.:) Baj akkor van, ha 10 perc után is csinálja.:)
Buksi2008-11-05 11:38:13 // 22418
Nem gáz, az gőz! :-))))))))
padocska2008-11-05 11:34:30 // 22417
Két hónapja vettem :))))
Az előző nem csinált ilyet, úgyhogy nem tudtam mi lehet a gáz :)
Ferke2008-11-05 06:55:31 // 22416
Bizony, örülj, hogy gőzölög!:))) Eddig még nem vetted észre ősszel/télen?:)))
padocska2008-11-05 06:41:19 // 22415
Akkor örüljek, hogy füstöl??? :)
Buksi2008-11-05 00:16:50 // 22414
Brisk DOR12IR
Azzurro2008-11-04 22:45:52 // 22413
Milyen gyertyát használsz?
Buksi2008-11-04 21:40:51 // 22412
András bácsi megmondta! ;-)))
Ádi_39002008-11-04 21:33:40 // 22411
Ellenőrizni érdemes az ékszíj alatt futó csapágyakat. Nekem is volt régen hasonló jelenség, akkor én sem vettem komolyan, így ékszíjszakadás lett belőle, amikor az egyik csapágy (klímakompresszor) teljesen beállt.
András bácsi2008-11-04 21:22:58 // 22410
Jó az égés, pára csapódik le a kipufogórendszerben, és ez gőzölög el.
padocska2008-11-04 21:08:35 // 22409
Ha túljutottatok a gyertyákon, valaki mondja még miért jön fehér füst reggel a kipufogóból, aztán olyan 10 km után miért hagyja abba? Nem bír felébredni az alfa? :)
Buksi2008-11-04 19:32:26 // 22408
Így ahogy mondod barátom! ;-))))
GT Ɨ|ѯ2008-11-04 17:42:17 // 22407
a pályagumma,az pályagumma!:-DDD
Buksi2008-11-04 17:34:57 // 22406
Legalább lesz mit cserélgetni! :-)))))))))))))
GT Ɨ|ѯ2008-11-04 17:31:55 // 22405
7.-ig +sem állsz?az már 28 gumma:-DD
Buksi2008-11-04 17:27:55 // 22404
Aztán a folytatást meg majd meglátjuk! ;-)))))
GT Ɨ|ѯ2008-11-04 16:12:15 // 22403
5 db...nemsemmi..:-))
Buksi2008-11-04 15:07:16 // 22402
Na jó, nem panaszkodom! ;-))))

Jah és majd jön még hozzá kettő! De azt majd megbeszéljük! ;-))))))))))
GT Ɨ|ѯ2008-11-04 14:44:29 // 22401
akinek 3 155-se van,az ne panaszkodjon!:-)))
Buksi2008-11-04 11:29:11 // 22400
NGK-t még nem raktam az enyémbe, de lehet, hogy a következő az lesz! Azért ezeket a Brisk-eket sem mondanám, hogy olyan hű de olcsók voltak! :-( :-)))
Azzurro2008-11-04 11:23:58 // 22399
Most NGK van benne, de már régen cserélnem kelett volna! NGK nagyon drága volt számomra, igy javasolták ezt a típust.
Buksi2008-11-04 11:20:24 // 22398
Az enyémek meg Brisk DOR12IR! Igazából én nem sok változást érzek az előző "mezei" Bosch-ok után! :-(((
Azzurro2008-11-04 11:16:46 // 22397
Premium DOR14LGS.
AOR12LGS.
Bizok benne hogy jobb lesz a fogyasztása, és a gyorsulása.
Buksi2008-11-04 11:16:08 // 22396
Nem lehet nagyon vészes! :-))
Azzurro2008-11-04 11:14:57 // 22395
Igen!Most már bizonyára.Majd megnézem milyen árban van a csapágy. :-))
Buksi2008-11-04 11:13:37 // 22394
MIlyen Brisk-eket vettél? Mert én Brisk-et tettem a gépbe! :-))
Buksi2008-11-04 11:12:52 // 22393
Akkor sajna cserés a csapágy! :-((
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak