Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

toto2006-05-24 10:17:30 // 11855
Szia! A támcsapágy cseréhez le kellett bontani a mocit?Mennyibe fályt ez a művelet?
drPN2006-05-24 09:35:10 // 11854
Az én szerelőm is pontosan ugyanezt mondta.
bb182006-05-23 17:40:18 // 11853
a munkahengernél szerintem nem lehet hogy beszivja a levegöt, ha egyébként incs folyás. inkább a föhengernél mehet be luft, vagy kifogyott egyszer a tartálybol az olaj és ugy.
badbone2006-05-23 17:07:10 // 11852
6000 penzbe kerult nekem a munkahenger sztem nem eri meg vele kinlodni inkabb csereld ki ujra... ha tudtok egy bontott nyelestengelyt 164eshez 3.0 V6 szoljatok mar please...
drPN2006-05-23 17:04:11 // 11851
szóba került, de a szerelő szerint is, meg itt is olvastam, hogy az max fél/1 évig bírja.
sztane2006-05-23 16:50:28 // 11850
ha nem vagy biztos a hibás alkatrészben, akkor javaslom a kuplung munkahenger felújítását első esetben, ugyanis gyorsan felújítható.
sztane2006-05-23 16:46:38 // 11849
a főhenger felújítása nem került szóba, létezik javítókészlet is.
drPN2006-05-23 16:45:10 // 11848
tehát szerinted nem a főhenger, hanem a munkahenger? de ott nincs semmi nyom, szivárgás, látszólag jól zár mindenhol.
mszabika2006-05-23 16:17:14 // 11847
biztos hogy a munkahenger a bibis!
drPN2006-05-23 16:16:14 // 11846
Valaki, plíííz!!
drPN2006-05-23 16:04:13 // 11845
Sziasztok! 156 2.0TS kuplungrendszere levegős lett. A szerelő a kuplung-főhengerre gyanakszik, hogy ott került bele levegő, mivel sehol sincs szivárgás. Kérdésem: egyéb lehetőség van esetleg? Vagy mehet a főhenger-csere?
sztane2006-05-23 12:43:14 // 11844
csak azt sajnálom, hogy a motort először megbontottuk, kár volt érte. s akkor már egy héttel előrébb volnál
sztane2006-05-23 12:36:14 // 11843
üdv. jó olvasni, hogy a ménes újra szárnyal. gratulálok, és kívánom hogy sok örömet okozzanak. örültem, hogy segíthettem.
kertecs2006-05-23 10:51:28 // 11842
Szombaton új életre kelt az autómban egy Spider motor : )) (ugye Sztane? köszi : ) Nem kevés nehézség után úgy döntöttem kicserélem az egész blokkot, főtengelyestül. Hengerfej és a többi cucc minden maradt ill átszerelődött. Lehet lassan dolgozok, de az összeszerelésre/berakásra egy délutánunk és egy "reggeltől-estig" napunk ráment... De a lényeg, hogy úgy tűnik minden ok, száguldanak a felébresztett lovak, olajnyomás ok, egy öröm, egy boldogság van! : )
Krisz1452006-05-22 21:27:27 // 11841
Na megoldódott a szervoproblémám. Köszönöm a javaslatokat.Tényleg a klímások megnyomták az egyik szervocsövemet aztán 1,5 hétig tartott és eldurrant. Ebben az a szép hogy nem szóltak volna, hogy nézessem meg hanem elhallgatták csak fél mondattal elintézték hogy töltöttek a szervóolajra egy kicsit. Én nem szoktam azt nézegetni ha kellett hát kellett nem gondoltam volna hogy tudják hogy megsértették a csövet aztán nem is szólnak. Mindegy hála istennek csak egy cső volt.Köszönöm a tippeket!!
szasza(SW)2006-05-22 17:36:04 // 11840
Szia! Köszi a javaslataid.Találtam egy szerelöt hétfön megnézi.De én is erre gondoltam majd egyeztetek vele.
csocsi2006-05-22 17:07:55 // 11839
Ez valszeg ott fog kiderülni
sztane2006-05-22 11:48:37 // 11838
bocs, most megnéztem egy bontott váltón, az egy tőcsavar. javasolnék két megoldást is, egyik egy vállas csavar esztergáltatása s a furat felfúrása a váltóházban, a másik egy elegánsabb megoldás, létezik menetjavító szerszám menetadapterekkel ,HELICOIL névre hallgat, s ezzel nem változik semmi a gyári méretekhez viszonyítva
Cgo2006-05-22 09:39:41 // 11837
hello, belevagtam ezerrel egy esovel teli godorbe, azota vilagit a legcsak visszajelzoje. eleg toroltetni a hibakodot vagy mas gond is lesz? koszi
granturismo2006-05-21 21:06:00 // 11836
krisz. Ahol a klímacső bemegy az utastérbe az kb. 3 cm-re van a szervokormánymű csatlakozástól és a villáskulcsnak nagyon útban vannak a szervocsövek. Valszeg levették az egyik vagy mindkét szervocsövet, hogy rendesen meg tudják húzni a klímacső csatlakozását, de most meg a szervőcső csatalkozóját nem húzták meg rendesen. Vagy túlhűzták és a kisebb szervocső menete beszakast a kormányműbe:-(( Úgyhogy ott reklamáljál szerintem.)
Poló2006-05-21 20:25:36 // 11835
Sziasztok! 156 első és hátsó lökhárítója hogy jön le? Hol vannak csavarok, patentok stb? Esetleg valami trükk?
veteranviking2006-05-21 20:23:57 // 11834
Na! Végre meggyógyúlt a paripa:))
Don Gombóc2006-05-21 19:57:50 // 11833
az a difi alja ha jól látom.
Don Gombóc2006-05-21 19:54:58 // 11832
Egy méretet biztos kibír vagy kettőt is.
sztane2006-05-21 19:46:50 // 11831
folyhat még a szervószivattúnál is a csatlakozó, s így végig tud csordogálni a csövön, s a legalsó pontján lecsurog róla. ha szerelőaknára tudsz állni akkor talán rálátsz.
sztane2006-05-21 19:42:33 // 11830
a bekarikázott helyen lévő csavar nem egy átmenő csavar? én mintha arra emlékeznék.
szasza(SW)2006-05-21 17:24:32 // 11829
Sziasztok!
Segitségre lenne szükségem.A motortartó csavarom kiszakadt a motorból.Szerintetek vághatok nagyobb menetet bele és nagyobb csavaral
megoldható a hiba ?
lausz2006-05-21 17:20:22 // 11828
üdv.mindenki.
egy jó elektromos szaki segítsége kellene.
a gyujtás kapcsoló körüli gyűrű a helyén van,nem indul,de
ha kíjebb húzom a helyéről akkor indul
immobilyzer gond lehet de mi? HELP!!!!!
Krisz1452006-05-21 17:11:59 // 11827
Alánéztem de nem sokat látok. valahol jobb oldalt de inkább középtájt folyik azt nem látom hogy honnan mert eltakarja valami.Az emelővel meg nem sokra megyek.
Krisz1452006-05-21 16:31:37 // 11826
Az a helyzet hogy 2 hete csinálták a klímámat, el volt törve egy cső vagy a tűzfalamnál egy tömítés nem volt jó. Ők mondták, hogy töltöttek bele szervoolajat és hogy figyeljem. Viszont nekem az a gyanúm, hogy ők csesztek el valamit és azért figyelmeztettek. Inkább az érdekelne hogy drága vagy nem vészes összeg lesz-e?
Jogerős2006-05-21 11:37:18 // 11825
Köszi mindenkinek aki próbált segíteni Jó arcok vagytok Probléma megoldódott, bontóból 10ért sikerült difit venni.
sztane2006-05-21 08:12:31 // 11824
a szervótartályod nem reszelődött ki? én is így jártam kb 2 hete, nekem a szervó tartály alsó sarka reszelődött ki s pillanatok alatt elment az olajam
bb182006-05-21 07:56:24 // 11823
megnézni egyszerü, feltöltöd és alánézel honnan jön. cserélni kicsit macerásabb de az sem veszélyes szét kell szedni azt az oldalt ahol folyik ( összekötö gömbfej, összekötö rud ) és szimering csere. van hogy egy alátét és seeger tartja a helyén.
Krisz1452006-05-20 19:56:14 // 11822
Mármint szétszedni meg megnézni az sok meló?Hétfőn mindenféleképpen kell az autó, csak ezért
Krisz1452006-05-20 19:48:31 // 11821
Az gáz?
ALFA75td2006-05-20 19:47:03 // 11820
Lehet ,hogy a kormánymüvedben adta meg magát egy szimering
Krisz1452006-05-20 19:43:10 // 11819
Sziasztok. Óriási problémám van! Ma mentem az autóval és elfolyt a szervó olajam. Valahol alul folyt, a tartályban egy csepp sem volt és búgott az autó. Alul hol folyhatott el vagy találkozott már valaki ilyennel? Vettem bele olajat, és amikor beletöltöttem úgy tudtam csak hazajönni.Amikor beálltam a garázsba már csak csepegett.??
toto2006-05-19 18:21:28 // 11818
Hát ja!!!!
András bácsi2006-05-19 18:14:15 // 11817
Előferdül, ha valami olyan szaki csinálja, aki nem látott még ilyet. :)
toto2006-05-19 17:46:06 // 11816
Köszi a válaszokat!!! Most jövök a szervizből ,a szimering méretével volt egy kis probléma ugyanis a gyári nem passzolt,valami letörés nem volt vagy nem úgy volt rajta ahogy kéne meg valami századokról beszéltek szal lehet ,hogy ma még lessz ótóm!!! ui:A veztengelyem el van fokolva vagy mi ,a gyári műszer vagy sablon (kinek hogy tetszik) szerint.
Carlos2006-05-19 16:20:05 // 11815
Nekem a lambdaszonda-cseréje volt a megoldás. De lehet hogy csak a tünetek a hasonlóak.
nyikolaj462006-05-19 16:03:11 // 11814
Sziasztok! 145 TS alfám van 1998-as. Az a problémám hogy valami van a gyújtássommal sajnos nem mindig megy minden henger, szerintem! Tünetek: bedadog, nincs a drágámnak ereje, megtorpangat meg pukkadozik! Tudtok valamit ajánlani??? (szegénykémet már bejelentettem a nyíregyi alfa szervízbe de csak hétfőre vállaltak, addig valami ötlet???)
Scott2006-05-19 15:14:51 // 11813
Azért ez a kéz odatétel nem elég, érdemes beleszagolni is, mivel egy tipp-topp motornál is van ott légmozgás, csak éppen nem a gáz miatt.
Longman2006-05-19 10:11:12 // 11812
toto: mint a Fiatban kiderült ez is TS betegség, biztos hogy támcsapágyat kell cserélni neked is. Kartergáz hamarabb kinyomja a nívópálcát, vagy a szűrőt! A Szimmeringnél nincs olajnyomás semmilyen esetben!!! A szerelők azt fogják mondani hogy nagyon keveset lóg a főtengelyed ahhoz hogy kinyomja, de a TS-nek már ez kevés lógás is elég!! Nem nagy összeg nekem 7.000 Ft volt az anyagdíj összvissz.
Longman2006-05-19 10:06:57 // 11811
Hello! Nos, végre úgy tűnik jó a gépem, tegnap elkészült. Kapott szimmeringet és támcsapágyat (hézagolót). Ezúton is köszönöm Gyikk cartársnak a segítséget. Alapméretest rendeltem, de még az is kb 1 tizeddel vastagabb volt a réginél. Sokkal csendesebb is lett a motor. Köszi mindenkinek a hozzászólásokat, tippeket!
kertecs2006-05-19 09:39:58 // 11810
Üdv Paco! Jó régen nem olvastam itt tőled : ) Hát igen, azért az a szimmering rendesen benne van, épp tegnap ütöttünk ki egyet
Paco2006-05-19 09:24:06 // 11809
KarteRgáz. :) Amúgy a kartergáz a gyűrűk mellett leszivárgó égéstermék a hengerből. Valamennyi mindig van,mert a gyűrű nem 100%-san tömít, de ha túlmagas a nyomása annak az oka kopott vagy törött gyűrű, esetleg hordósra kopott henger. Ellenőrizni úgy tudod, hogy beindítod a motort és levesezd az olajbetöltő nyílás fedelét. Föléteszed a kezed és érzed, hogy jön ki a gáz. Ha nagyon erős az már baj. Amúgy a szimeringet inkább a magas olajnyomás szokta kitolni,az a kartergáz ami azt megmozdítja már az olajpálcát is kitolja a helyéről.....
kertecs2006-05-19 09:22:55 // 11808
Ez valami fertőző betegség lehet? : (( Olvass vissza Longman küzd ugyanezzel, már azt hiszem a 3. szimmeringgel próbálkoznak. Szerintem ők is gondoltak már mindenre...
toto2006-05-19 09:10:12 // 11807
Sziasztok! HELP!!!! Múlt héten elszált a főtengely szimeringem ,szervizben kicserélték de kb 100méter megtétele után megint kinyomta az olajat ugyanott!!!Vissza vittem most probálják orvosolni a kérdésem az lenne ,hogy állitolag nagy a kartelgáz és terheléskor a fötengely szimering a leggyengébb láncszem!!! Ez lehet???Hozzáteszem összel volt már egy ilyen cserém!Mitöl lehet kartelgáz ,ha az auto pöcc-röff megy mintállat nem füstöl nem zabál!!!Most szervizben van ,és generélra oltogatnak(hozzáteszem nagyon rendesek)de minek generélozzak egy olyan autót ami ettöl eltekintve hibbátlan!!! Ha lenne valakinek ötlete megköszönném!!!(146 1.6ts)
bb182006-05-17 20:30:55 // 11806
vagy beleesik valami, esetleg egy csapágy széthullik és az akad be a fogaskerekek közé, vagy magában a difiben törik el egy alkatrész ( bolygokerék tengely pl. ).
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak