Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Ferke2006-06-01 13:48:16 // 11992
Hű de jó kis dilemma. Közben most találtam a hegyaljánál mégiscsak 2200/db
András bácsi2006-06-01 13:34:28 // 11991
Ezt neked kell eldöntened. Én attól tartok, hogy a vágott elforog és kimászik.
András bácsi2006-06-01 13:31:19 // 11990
Szerintem nem férsz hozzá a kormányműtől.
Ferke2006-06-01 13:31:14 // 11989
De nem járok jobban, ha felrakom a vágott szilenteket, mintha vennék egy bontottat, amin 1000 km múlva szintén szétmegy a szilent?
András bácsi2006-06-01 13:29:56 // 11988
Egyébként az új 30, a bontott szerintem a fele alatt van. Én azt választanám.
András bácsi2006-06-01 13:28:35 // 11987
Én csak attól tartok, hogy a gyári nem vágott, hanem sütött.
Ferke2006-06-01 13:19:01 // 11986
Ja téééleg, most látom! Na legalább ennyivel könnyebb. A gumi már megvolna, kiványcsi vagyok igy mewkkora szives lesz belőle. Szinte mindenki eddig azt monda, hogy rá van sütve. Ezzel csak annyi szivás várható, hogy le kell vágnom majd a rúdról a gyárit? Mert a szorító vas látszik, hogy talán könnyen lecsavarozható. (most látom csak, ki kell dönteni az egész bölcsőt..váááá:((( )
bb182006-06-01 12:53:06 // 11985
nem feltétlen, lehet ha leveszed a szilent tartot akkor ki tudod venni belöle a szilentet és ráteszed az ujat oszt kész. fel van sliccelve a gumi ugyhogy nem ráfüzni kell.
bb182006-06-01 12:51:42 // 11984
én megmérném hogy milyen átméröjü a rud és keresnék valami off-bol valot és kész. ha tényleg rá van sütve.
bb182006-06-01 12:50:12 // 11983
akkor elsö körben az injektor csucsokat kellene megnézni, hátha valamelyik nem porlaszt csak " bepisil " a szivocsöbe. ennek egy része elég, de egy része lekerülhet az olajba. nem feltétlen motor hiba. viszont ha rossz a csucs, akkor jobban kopik az a henger is ahova tartozik, mert lemossa a hengerfalrol az olajat.
Ferke2006-06-01 12:39:51 // 11982
Azt tudom, hogy a pálcikák külön vannak, de a bárdinál hozza külön is ezt a szilentet, és ahogy a képen látom a futóművet, a szilentet szorító izé lecsavarozható elvileg. Viszont már sejtem, hogy ha ki akarom cserélni, ki kell vennem az egész stabilizátort..:(
András bácsi2006-06-01 12:35:42 // 11981
A pálcikák vannak külön.
András bácsi2006-06-01 12:35:03 // 11980
Nem tudom milyen lenne ezzel.
Ferke2006-06-01 11:56:25 // 11979
Kérdés, hogy vajon mekkora melő leszedni a stabrúdról ezeket a szilenteket???
Ferke2006-06-01 11:55:40 // 11978
Hoppá. A bárdinál ezt találtam:

És a 4527, vagyis a stabrúdra való szilent külön kapható, 2700 Ft!:
Ferke2006-06-01 11:51:14 // 11977
Köszi! Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű. Már kisebb gödröknél elég durva kopogó-csattogó hangja van, gondolom ezt nem a külső pálcikák csinálják(mert az is cserés szerintem). Ez így kpl a stabrúddal együtt vajon kapható? (gondolom az ára eléggé húzós)
András bácsi2006-06-01 11:47:46 // 11976
Ha emlékeim nem csalnak, rásütött szilent, és csak a torziós rúddal együtt kapható. Elvileg lehet utólag csináltatni és rásütni, de a cserével együttjáró munka mennyisége, és az újrasütött kérdéses élettartama miatt én nem tenném.
Ferke2006-06-01 11:38:17 // 11975
Hello Alfistik! 156 stabilizátor szilent gondom van, tudja valaki, hogy a képen látható szilentet hol kaphatnék?
Stee1462006-06-01 11:35:22 // 11974
Oké végülis meg tudom szokni. Így már meg is nyugodtam, hogy nem hiba. Köszi!
Paco2006-06-01 11:14:26 // 11973
Állítani nem lehet. És szerintem rendes működés, mert a benne levő második generációs ABS elég korai beavatkozású. Nálam is ezt csinálja, én megtanultam finoman fékezni :)
Stee1462006-06-01 10:58:45 // 11972
Hi! Ha már ABS akkor nekem is lenne ezzel gondom. Régóta rossz volt nálam ez a ketyere, de nem rég megjavult egy kerékcsapágy csere miatt. (rossz volt benne a jeladó) Most uygan működik, de nagyon gyakran beavatkozik. Szinte minden msásodik fékezésnél érzem/hallom a működését. Szerintem ez nem helyes működés. Lehet ezen valahogy állítani?
fobakter2006-06-01 10:48:58 // 11971
Persze, minden át lett szerelve :) A kompjuterben most azért nem vagyok teljesen biztos. Közben böngésztem az AR155 manualt, ott is láttam pár érdekes dolgot, azokat is ki kell majd próbálni.
Paco2006-06-01 10:36:23 // 11970
A kerékcsapágyakat is kicseréltétek ABS-re? Meg a compit is? Elképzelhetőnek tartom, hogy a computerben eleve le van tiltva az ABS figyelér ha gyárilag nem azzal jött ki. Ekkor tényleg be kell állítani.
haze2006-06-01 10:28:33 // 11969
jahh és nem autómata...
haze2006-06-01 10:27:53 // 11968
164 es 3,0 v6 24 Ma hívott fel hogy elvolt vele pest -székesfehérvár.... gond nélkül... dehát ha benzin van az olajban... akkor nem olyan az az olaj....:(((( még a végén megfekszik a motore...
fobakter2006-06-01 09:43:00 // 11967
Minden hozzávaló, típus és évjáratazonos modell volt a donor (eredetileg nem volt abs az autóban)
Kiskalap2006-06-01 09:38:24 // 11966
esetleg nem lehet hogy az abs jelado nem hozzá valo ugyanis az alvázszám és évjárat meg még sok minden függő milyen kell bele??
Kiskalap2006-06-01 09:38:12 // 11965
esetleg nem lehet hogy az abs jelado nem hozzá valo ugyanis az alvázszám és évjárat meg még sok minden függő milyen kell bele??
fobakter2006-06-01 08:52:21 // 11964
Ahoj Alfa 155-be átraktuk egy másik gép ABS rendszerét (Bosch). Most a műszerfalon villog az ABS visszajelzője, és nem is működik. Olyat mondtak, hogy ilyen esetben computerrel okosítani esetleg resetelni kell, hogy rendesen működjön, de ennek az információnak a hitelességében erősen kételkedünk. Meg tudná ezt erősíteni vagy cáfolni valaki?
bb182006-06-01 06:10:14 // 11963
nem jellemzö, inkább ha mechanikus ac-s akkor az ac felöl mehet be, vagy pl egy-két tipusnál lehet még különleges dolog, de ott az automata válto szolhat bele. milyen auto pontosan ?
haze2006-05-31 23:06:17 // 11962
jahh és persze növekszik az olajszint szépen apránként..
haze2006-05-31 23:05:45 // 11961
az olaj benzinszagú egy ismerősöm alfájában... bekerülhet benzin az olajba hogyha áll egy henger... jobbanmondva " állítólag " nincs kompresszió az eggyik hengerben..?? 6 hengeres a verda... köszi előre is... én mondtam neki egy métert se menjen a kocsival...
bb182006-05-30 19:56:33 // 11960
van ilyenre spray, de nem tudom a nevét, esetleg kárpitosnál érdeklödj.
bb182006-05-30 19:55:48 // 11959
ja és az alvázszámot kereshetik ha én ugy akarom. addigra már nem lesz olvashato egyáltalán.
bb182006-05-30 19:54:59 // 11958
subaru.
Janka 2.02006-05-30 17:57:18 // 11957
Sziasztok Kedves Hölgyek Urak! A kérdésem: Selespeed váltónál szoktak emlegetni valami tisztítást.Érdemes, kell Neki (68 e km)? Vagy csak ha valami rendellenes dolgot kezd el csinálni? Gondolom ez az elektronikájára vonatkozik...persze nem biztos :) Köszi...
Zsolesz2006-05-30 17:16:10 // 11956
Segítsen valaki. A tetőkárpitot mivel lehet felragasztani? Egy helyen elengedett és iszonyat hülye hangja van.
jandibandi2006-05-30 17:12:55 // 11955
milyen gép is ez?
jandibandi2006-05-30 17:11:34 // 11954
ezzel csak akkor van gond ha összetörsz valakit, biztosítónál megnézik az alvázszámot, ha nem stimmel gond, ha nincs az is, amúgy hozzáértő akkor az eredetvizsgáló :)))))
csocsi2006-05-30 17:09:37 // 11953
A b1 ülés alatt van, legalábbis nekem :))
bb182006-05-30 17:06:25 // 11952
és még meg is kell csináltatni az autot, és mivel 4x4-es igy drágább a vizsgadij is. amugy nem rossz ár, mert majdnem a dupláját mondták. de még a csináltatás is ? maradok az átfujás+egy rendszám 2 auto verzionál. az alváz meg motorszámot még az eredetvizsgálok is tölem kérdezik hogy hol vannak... végülis még lehet gondolkodni rajta, fél évig ki van vonva forgalombol.
jandibandi2006-05-30 16:53:59 // 11951
infó a TSC-s vizsgaköltségről: 7700+3850 vizsgadíj szgk-nál, 11820 alvázszám beütési eng., 1190 adatlap, össz:24.560ft, + okmánycsere
András bácsi2006-05-30 14:03:10 // 11950
A csomagtérkárpit alatt van a fedele.
Karakot2006-05-30 13:47:16 // 11949
Neked is köszönöm a megerősítést.
Karakot2006-05-30 13:46:52 // 11948
Köszi, megkeresem.
András bácsi2006-05-30 13:43:27 // 11947
Ott van a 156-ban is.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-05-30 12:48:19 // 11946
Erika! pont valamelyik nap kezdtem megőrülni,hogy nekem meg miér' csak az egyik nem ég? hát azért,mert a 33ban is külön van a két oldal. (meg is találtam a kiment biztit,nagyon boldog voltam hogy megtaláltam a hiba okát és mivel nem volt 10 a-s biztim,jó szerelő-tulaj módjára hagytam is a fenébe :-)
sztane2006-05-30 12:23:48 // 11945
az üzemanyagszivattyú a benzintartélyban lehet, a biztonsági szelep kapcsolója talán az első ülés alatt, a 155-ösnél legalábbis így van elhelyezve
Karakot2006-05-30 12:18:23 // 11944
Hol találom 156-ban a benzinszivattyút, illetve azt a biztonsági szelepet, amiből nagyobb ütközés hatására kiugrik egy golyó, hogy ne folyhasson a benzin?
Erika2006-05-30 08:57:53 // 11943
Köszi! Megnézem! :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak