Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Lacza2006-05-10 18:56:49 // 11655
Köszi,akkor nemsokára eljön az ideje a cserének:)(amint lesz pénzem)
Kpeki2006-05-10 18:31:20 // 11654
Pont akartam irni, hogy a tied 120 lovas. De attól függetlenül lehet a hidrótőke is...
TtK2006-05-10 18:09:21 // 11653
lsd. 11580-11582 & 11600
TtK2006-05-10 18:07:59 // 11652
Gondolom az új Twin Phaser JTS-re gondolsz. Majd az idő megmutatja. Reméljük nem lesz több ilyen probléma..
TtK2006-05-10 18:06:12 // 11651
56. oldal: "Fényszórómosó (58. ábra) (Egyes változatokon, kívánságra) A fényszórómosó bekapcsolt külső világítás esetén, a szélvédőmosó bekapcsolásalor kezd működni." Be is szkenneljem? :)))
GEORGE2006-05-10 17:29:45 // 11650
Akkor szemrevételezéssel kell megvizsgálni!
nyesi2006-05-10 17:14:43 // 11649
Oké.Akkor megnézetem.Mi pénzbe kerülhet 1 ijen vacak?
Tomy1562006-05-10 17:03:54 // 11648
jaja- egy kis kép fölött max. 2 mondat....kerestem is mire megtaláltam.
GEORGE2006-05-10 17:01:15 // 11647
Akkor ezt eléggé szűkszavúan elintézték! :-)
Tomy1562006-05-10 17:00:15 // 11646
Annyit ír, h bekapcsolt fényszóronál ablakmosáskor működik.
Tomy1562006-05-10 16:59:37 // 11645
Ja....azt már leírtam!
raga2006-05-10 16:59:26 // 11644
Én meg úgy tudom hogy szívó és kipuff oldali változó ebből gondoltam hogy 2db van rajta , de lehet hogy más megoldással?
GEORGE2006-05-10 16:57:35 // 11643
Hát hogy mit ír a lámpamosóról!
Tomy1562006-05-10 16:56:56 // 11642
Minek kellene utánanézni?
GEORGE2006-05-10 16:56:20 // 11641
Én úgytudom abban nincs, és a TS-ken is csak 1 van.
raga2006-05-10 16:54:29 // 11640
Csak úgy kiványcsiságból: A JTS motoron a 2db vezmód úgyanúgy cseréssé válik gyakran, mint a TS-en?
GEORGE2006-05-10 16:53:57 // 11639
Valószínűséggel a termosztát kezdi megadni magát:-(
GEORGE2006-05-10 16:53:17 // 11638
Akinek van magyarnyelvű kézikönyve a 156-hoz, az utána nézhetne! :-)
nyesi2006-05-10 16:53:02 // 11637
Szevasztok.156-os a gépem.Anyi a kérdésem, hogy menet közben a hütövíz hőfoka, nem megy fel 90-fokig,olyan 70 fokig megy fel.Azis inkább áló hejzetben van.Volt már olyan hogy felment teljesen 90-ig.Szerintetek mi a gáz?A termosztáttal lehet v.mi gond?
GEORGE2006-05-10 16:52:19 // 11636
Miért nem kérdezted?? :-)))))
Tomy1562006-05-10 16:00:01 // 11635
Ha jól emlékszem a "Kezelési úzmutatóban is ez van": bekapcsolt lámpánál, szélvédő mosáskor működik a fényszóró mosó is.
granturismo2006-05-10 15:53:47 // 11634
Dehát george is a 146-os működését írta le. A 156-é más.
Tomy1562006-05-10 15:50:31 // 11633
Igen-igen, a gyári műkődést én is tudom...kérdés az, h mi kell ahhoz, h működjön?
granturismo2006-05-10 15:46:32 // 11632
Ezt előbb is beírhattad volna. Most majd alakíthatom át az egészet.:-)
GEORGE2006-05-10 15:41:59 // 11631
Az a baj a lámpamosóval, hogy nagyon gyorsan kiüriti a tartályt! Szerintem csak úgy ne kösd rá a szélvédő mosóra, vagy tegyél bele +kapcsolót. Gyárilag úgy müködik, hogy a bekapcsolt tompított mellet ha mosod a szélvédőt akkor mossa a lámpát is. Ha viszont a mosókart húzva tartod akkor pár másodperc múlva a lámpamosó leáll és csak a szélvédőt mossa, evvel lehet kicsit sporólni a folyadékkal! A baj, hogy nálunk úgye kötelező a világítás, ezért minden egyes szélvédő mosásakor megy a lámpáé is:-( Ennek következménye hogy piszok gyorsan fogy a folyadék. Én megszakítottam egy kapcsolóval a szivattyúra menő vezetéket. Tehát csak akkor mossa a lámpát, ha bekapcsolom!
Toci2006-05-10 15:33:02 // 11630
Bocsi elirtam!Nem et véletlen írrtam bele..Ez a 120 lovas változat
Tomy1562006-05-10 15:30:13 // 11629
A tartályom térfogata vmivel több, mint 5 l....ha jól emlékszem...nem tom, h ez jelent-e valamit.
granturismo2006-05-10 15:23:53 // 11628
A 156-on nem tudom, hogy van megoldva. Bár van egy Bburago 156 az asztalomon, nézegettem, de ezen nem látszik:-). A 146-on tudom, mert ott már magamnak megoldottam egy hasonló dolgot. Ott a tartály azonos csak 2db szivattyú van tehát + egy furat a tartályon a 2. szivattyúnak. És kell + egy relé a relétáblára is. Ezen kívül kellett egy visszacsapó szelep, egy nyomásemelő szelep, meg a csövek, mosófejek rögzítő kapcsok. Az 56-on a mosós tartály nagyobb térfogatú mint a nem mosós, de nem látom a 2 szivattyú helyét.
András bácsi2006-05-10 15:11:02 // 11627
Az érdekes, mert tudtommal a 105 lovas nem változó vezérlésű. Nem a hidrotőkék kattognak?
granturismo2006-05-10 15:06:10 // 11626
Akkor valószínű, hogy egy mosós lökös került rá.
Tomy1562006-05-10 14:18:49 // 11625
Aha...értem....erre én is gondoltam, mert a mostani motor sem nyom valami erősen! Nincs esetleg vkinek rajza erről?
Buddha2006-05-10 13:40:28 // 11624
A fényszórómosónak külön motor szokott lenni, meg kell bele egy nyomásemelő szelep is. Sztem egy motor nem fogja nyomni a mosót.
Tomy1562006-05-10 13:36:24 // 11623
Nem tom. Lehet, és csak ilyen lököst találtak hozzá? Mindenesetre, ha már ott van, ne csak dísz legyen. Gondoltam bekötöm...Gyárilag úgy kéne működnie, h ha be van kapcsolva a lámpa és használod az ablakmosót, akkor megy a lámpa mosó is. Szerintem, ha csak símán rákötöm az ablakmosóra, úgy is jó.
Toci2006-05-10 13:18:48 // 11622
Köszi,nem 120 lovas gép,csak zakatol mint egy traktor,és azt mondták azt kell cserélni,csak nem tudtuk hol van
DCS2006-05-10 13:14:50 // 11621
csao Vezszij gyári 20900 feszítő görgő gyári 30900 vezető görgő gyári 11900/db ebből 2 kell!!! munkadíj 20000 csaba
DCS2006-05-10 13:05:34 // 11620
Szia Csak gyári dolgokat javasolok az autódba! Vezszíj 12600 Feszítő görgő 20600 Vezető görgő 9900 Munkadíj 15000 A Gates szíjat semmiképpen nem javasolom sok probléma van vele,a Dayco tényleg jó! Csaba
DCS2006-05-10 13:01:27 // 11619
szia, Nálunk 30000 ft ,gyári eredeti... 6 hónap gari !
Buddha2006-05-10 12:59:46 // 11618
Sajnos ez még nem jelenti azt, hogy kifogástalan a munka. A szerviz és a hozzáértés nem mindig ugyanaz. :-( Én csak azt tudom, hogy több száz darabot cseréltem már és még sohasem volt gond egyikkel sem! Nekem ez a tapasztalatom. Egy barátom meg csak QH-t használ mert olcsó, ott már van hibaszázalék, de a Vevő szereti az olcsó cuccokat. Sajnálom ha Neked nem jött be, ritka kivétel. :-)
András bácsi2006-05-10 12:55:54 // 11617
A hosszbordás feszítőjén a görgő külön is cserélhető, az mindjárt kb. 30e mínusz.
András bácsi2006-05-10 12:54:45 // 11616
Ja, csak a tied nem V6. Abba azért mások az alkatrészárak. Meg ezek szerint a tiedében nem cseréltek vezérlésmódosítót, vízpumpát, meg a hosszbordás-szíj és annak a görgői is hiányoznak. Ha ezeket hozzáveszed, - márpedig szerintem ezt mind érdeme cserélni - akkor az 1.6 TS-nél sem jössz ki 100 alatt anyagárból.
Kpeki2006-05-10 12:53:46 // 11615
Nincs vkinek 1 kép róla? Olyan kiv. lennék rá hoyg néz ki.
András bácsi2006-05-10 12:51:39 // 11614
A szívóoldali vezérműtengelyen. Feltéve, hogy nem 105 lovas a géped, mert abban nincs.
Kiskalap2006-05-10 12:48:04 // 11613
lacza én azt nagyon soknak tartom, nekem anno utángyártott készlet került 26-ba (gates) a munkadij +egy 15 lehet nem is értem az ekkora számokat
sztane2006-05-10 12:43:50 // 11612
azt javasolnám, hogy több helyen érdeklődjél, mert óriási ár eltérések lehetnek az azonos gyártmányok között is. a tipus és évjárat alapján elvileg bárhol kikereshető a szükséges alkatrész. érdemes futni egy kört, s a gyárilag beépített gyártmányt javallom választani.
sztane2006-05-10 12:37:56 // 11611
a megfelelő szíj cseréről csak annyit, hogy mind a két esetben hivatalos Alfa szervízben végezték a munkát. a decemberi galiba után a rövidmotor összerakást kivéve mindent magam csináltam, többszöri ellenőrzéssel.
Toci2006-05-10 12:27:48 // 11610
Hali!Azt szeretném megtudni hogy 147-be hol található a vezérlésmódosító?
Lacza2006-05-10 08:59:26 // 11609
Sziasztok,tudna nekem valaki árat mondani 166 2.5 v6 szíj cseréire?Meg gondolom ilyenkor szíjfeszítő görgőt is kell cseréln,ezért arra is. Egyik cartárs azt mondta neki 177 ezerbe került,de ennél remélem lehet olcsóbb is:)
Buddha2006-05-10 08:39:57 // 11608
Akkor ott valami más probléma lehetett! Egy szíjat ugyebár megfelelően telepíteni is kell! :-)))
granturismo2006-05-10 07:47:13 // 11607
Nem volt sérülve az autó eleje?
granturismo2006-05-10 07:37:21 // 11606
Én személy szerint a Dayco szíjat preferálom. Egyébként jó a Gates is különösen az a jó benne, hogy erősebb szíjas motorokhoz létezik belőle erősített változat is. Nekem az dönt a Dayco mellett, hogy kicsit lágyabb anyaga van ezért némileg halkabban fut mint a Gates.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak