Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 21:21:34 // 20242
a sajtámora is gondolni kell a miénk 31cm :)))
Dzsozy2008-04-15 21:20:12 // 20241
Köszi a gratulát, remélem nekem is van közöm hozzá, nem csak a póstásnak! :) Gyerekkedvezmény nincs? :)))) (Viccet félretéve,persze, hogy jó az ár!)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 21:02:29 // 20240
34900Ft jó? :) s gratula a gyerőcért :)
Dzsozy2008-04-15 21:00:26 // 20239
Mit garasoskodsz? Az a 100Ft? Legyen 60.000,- :))
De azért nekem, meg a két szép szememért, meg a születendő gyermekem kedvéért (már 11cm! ) megdobhatnál vele 35.000,- ért?
De azért nekem, meg a két szép szememért, meg a születendő gyermekem kedvéért (már 11cm! ) megdobhatnál vele 35.000,- ért?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 20:51:04 // 20238
zavar? akkor 59900Ft :))
Poló2008-04-15 20:49:56 // 20237
Nem tudom miért. De Erhardban megbízhatsz.
Dzsozy2008-04-15 20:48:38 // 20236
Ok, köszönöm szépen. A használtauto.hu és is láttam, de valahogy nincs benne bizodalmam. A másik, hogy nefelejts.hu szinte csak gyertyákkal, lamda szondákkal foglalkoznak, és komplett 64.000- 66.000Ft-ba kerülne. Azért a 35.000 és a 64.000-66.000,- van különbség? Vajon miért?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 20:44:04 // 20235
így van 34900ft a gyári 100e km-es...
Ferke2008-04-15 20:42:10 // 20234
35k körül számolhatsz a 100e km-es szettel, és kb 22k körül az 50e km-es szettel.
Poló2008-04-15 20:40:32 // 20233
Elaforg vagy Erhard.
Gyári 8db gyertyákat szoktak árulni a hasznaltauto.hu-n is az alkatrészek között.
Gyári 8db gyertyákat szoktak árulni a hasznaltauto.hu-n is az alkatrészek között.
Dzsozy2008-04-15 20:38:19 // 20232
Szép estét Mkinek! Holnap viszem komplett vez.cserére a vasat. Vez.mósosító,görgők, stb, de gyertyákat is cserélnék: 2.0TS . Lehetőség szerint gyárit tennék bele, vagy valami jót! (vagy valami jóra várnám az ötleteket) Hol tudnék elfogadható áron gyertyához jutni?
enzo2008-04-15 20:20:35 // 20231
Sziasztok.155 2.0 16v-m van.Egy ideje kigyúladt a befecskendező hibajelzője. Megnézettem márkaszervízben,ahol azt mondták, hogy a vezértengej jeladó rakoncátlankodik.Kicseréltettem,de a hibajelzés nem szünt meg. Törölni kell a hibajelzést,vagy abbahagyja magától?
Szabi(kispalinagyobbikfia)2008-04-15 20:11:09 // 20230
én a gyárit ajánlanám, eddig mindenki azt ajánlotta mindenkinek... árról Erhard tud nyilatkozni ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 20:09:22 // 20229
általában a gyári fele majdnem...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 20:08:28 // 20228
van egy alvázszámmal és hozzá 5 fajta motorkóddal készült sorozat, amik lehetnek 125-140-150 lóerős...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 20:05:35 // 20227
a vezérműszíj is más pl...kell a csavar, a többi is stimmt..
Pinochet2008-04-15 20:02:30 // 20226
és milyen termosztátot ajánlotok? mennyi a gyári és mennyi az utánygyárott ami már jó??
pe-Ti2008-04-15 19:44:48 // 20225
Ciao Mindenkinek!
Hétvégén nekilátok a 100 e nagyszervíznek de van egy pár dolog amiben nem vagyok biztos! A kezelési könyvemben nincs benne, úgyhogy szükségem lenne a 16 szelepes JTD motor feltöltési adataira mint pl. motorolaj, hűtővíz!? Motorolaj ügyben is kellene pár infó én a Selenia WRD 5W-40-re gondoltam de az egyik ismerősöm szerzett vmi tuti olajat amit ők (Fiat márkaszervízben!!!) töltenek a jtd-kbe!? Úgy néz ki minden cucc megvan de a vízpumpa elég érdekesen néz ki csak egy sima görgő van rajta, a vezérműszíj hátoldala hajtja és nem a fogazott oldala???!!! Másik dolog: a vezető görgő csavarját cserélni kell mert állítólag az újfajta görgőhöz nem jó a régi csavar? A gyári vezetőgörgő dobozban nincs benne a csavar, külön kell rendelni,mi lehet a cikkszáma? A feszítőgörgő csavarját nem kellene cserélni ilyenkor? Mivel termosztátot is cserélek utána lehet-e ill. kell-e a hűtőrendszert légteleníteni? Végül még egy kérdés: a forgalmi szerint 140 lovas a gépem holott a blokkon és a tiptáblán szereplő 937A5.000 motorkód a 2007-es autodata szerint 150 lóerős de viszont a szervízkönyv betétlapján az autó adatlapján a 140 lovas 192A5.000-el kezdődő motorszám szerepel és a sorozatszám megegyezik ! Ezt fejtse meg vki! Van vmi különbség a 140 és a 150 lovas motor közt vagy csak a vezérlő elektronika más?
Előre is köszi a válaszokat!
Hétvégén nekilátok a 100 e nagyszervíznek de van egy pár dolog amiben nem vagyok biztos! A kezelési könyvemben nincs benne, úgyhogy szükségem lenne a 16 szelepes JTD motor feltöltési adataira mint pl. motorolaj, hűtővíz!? Motorolaj ügyben is kellene pár infó én a Selenia WRD 5W-40-re gondoltam de az egyik ismerősöm szerzett vmi tuti olajat amit ők (Fiat márkaszervízben!!!) töltenek a jtd-kbe!? Úgy néz ki minden cucc megvan de a vízpumpa elég érdekesen néz ki csak egy sima görgő van rajta, a vezérműszíj hátoldala hajtja és nem a fogazott oldala???!!! Másik dolog: a vezető görgő csavarját cserélni kell mert állítólag az újfajta görgőhöz nem jó a régi csavar? A gyári vezetőgörgő dobozban nincs benne a csavar, külön kell rendelni,mi lehet a cikkszáma? A feszítőgörgő csavarját nem kellene cserélni ilyenkor? Mivel termosztátot is cserélek utána lehet-e ill. kell-e a hűtőrendszert légteleníteni? Végül még egy kérdés: a forgalmi szerint 140 lovas a gépem holott a blokkon és a tiptáblán szereplő 937A5.000 motorkód a 2007-es autodata szerint 150 lóerős de viszont a szervízkönyv betétlapján az autó adatlapján a 140 lovas 192A5.000-el kezdődő motorszám szerepel és a sorozatszám megegyezik ! Ezt fejtse meg vki! Van vmi különbség a 140 és a 150 lovas motor közt vagy csak a vezérlő elektronika más?
Előre is köszi a válaszokat!
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 19:40:23 // 20224
vannak ilyen napok mikor az ember nem olvas figyelmesen csak vagdalkozik a kedvenc "szar" kis szócskával :)))
Szabi(kispalinagyobbikfia)2008-04-15 19:36:58 // 20223
pitbullodat nem bántjuk, bár amennyiben emlékeim nem csalnak messze jár a pitbulltól :D
hát ez megetted az kétségtelen, nem kicsit :D
hát ez megetted az kétségtelen, nem kicsit :D
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 18:08:42 // 20222
pedig a gyári termo 88 fokon nyit..
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 18:07:09 // 20221
ezt nagyon komolyan beettem na de jön még kutyára kamion :)))) csak ne a drága hosszúszőrű pitbullomra :)
Szabi(kispalinagyobbikfia)2008-04-15 18:06:22 // 20220
ja és ingadozni nem ingadozik... kőkeményen beáll 83 fok körülre mutató szerint...
Szabi(kispalinagyobbikfia)2008-04-15 18:05:41 // 20219
Köszi Köszi!
Amíg ez így stabilan áll és azt mondja rá a szerelő srác, h ok addig nem sír a szám... nekem soha nem is állt 90-en stabilan, bár ami cserélve lett termosztát az nem gyári volt...
Visszanyalt a fagyi kategória volt :D
Amíg ez így stabilan áll és azt mondja rá a szerelő srác, h ok addig nem sír a szám... nekem soha nem is állt 90-en stabilan, bár ami cserélve lett termosztát az nem gyári volt...
Visszanyalt a fagyi kategória volt :D
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 17:58:29 // 20218
Ha szar akkor a gyártó felelőssége :) de Te gyárit vettél abból még nem volt szar :( ingadoznia nem szabad az biztos! Gyere be aztán megbeszéljük...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 17:58:29 // 20217
Ha szar akkor a gyártó felelőssége :) de Te gyárit vettél abból még nem volt szar :( ingadoznia nem szabad az biztos! Gyere be aztán megbeszéljük...
csocsi2008-04-15 17:30:16 // 20216
A te véleményed osztom én is.
András bácsi2008-04-15 16:34:28 // 20215
Általában jobban jársz a cserével. A felújítószett akkor jó, ha a szerelőd látott már több módosítót, tudja, hogy milyen a kopott/eldobandó, és milyen, amibe még érdemes a felújítószettet belerakni. (szerintem nincs ilyen, de ez magánvélemény)
Jó olajjal, rendes csereperiódussal szerintem az új elmegy 100e-t is.
Jó olajjal, rendes csereperiódussal szerintem az új elmegy 100e-t is.
andraska2008-04-15 16:27:23 // 20214
akkor csörög naon amikor inditom utánna csend vann!
andraska2008-04-15 16:26:12 // 20213
akkor tutti csere??
András bácsi2008-04-15 16:09:17 // 20212
Ilyen esetben nem feltétlenül: lehet, hogy csak a jeladó csal, vagy a műszer.
Szabi(kispalinagyobbikfia)2008-04-15 15:18:16 // 20211
A termosztát tőled van :D szal ha szar az a te sarad mert amúgy végig lett nézve minden és minden más jó :D
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 15:07:46 // 20210
milyet vettél? QH?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 15:07:04 // 20209
akkor szar az a termosztát..
mesa2008-04-15 15:00:57 // 20208
Az termosztát csere. A szerelőd hülye. Már elnézést! :)
Múlt héten cseréltem én is : 88-90 között van végig, teljesen mindegy, hogy milyen tempó vagy időjárás. Kb 2-3 perc alatt eléri, és ott tartja is magát.
Múlt héten cseréltem én is : 88-90 között van végig, teljesen mindegy, hogy milyen tempó vagy időjárás. Kb 2-3 perc alatt eléri, és ott tartja is magát.
Szabi(kispalinagyobbikfia)2008-04-15 14:17:55 // 20207
Pontosan... ott is marad, esetleg városban megy fel 90-re de amúgy stabil...
András bácsi2008-04-15 10:55:22 // 20206
De oda hamar felmegy, és nem ingadozik utána.
András bácsi2008-04-15 10:54:35 // 20205
Nem a rugó a baj, hanem a kopás.
Szabi(kispalinagyobbikfia)2008-04-15 10:50:46 // 20204
Nem feltétlenül... nekem zsír új gyári termosztáttal is inkább nyulcvanegy-két fokon áll...
andraska2008-04-15 10:49:20 // 20203
sziasztokk!! ujjitott valaki vezérlés modositot?? érdemess vagy jobb a csere??erösebb rugo segitt rajtaa?? köszönettel, andraska
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-15 08:25:18 // 20202
TS-nél be kell állnia 90 fokra, mint a cövek....cserés lesz..
András bácsi2008-04-15 08:22:51 // 20201
Hát ha a víz valóban rendes hőfokú, akkor nincs baj. Egyébként szerintem hülyeség, amit mondott: jó termosztáttal abszolút nem szabadna ingadozni a hőfoknak, esetleg városi dugóban üzemmelegen.
Pinochet2008-04-15 08:19:44 // 20200
Mennyire normális jelenség 156-nál, hogy a hőfokjelző nem megy fel 90 ig? hanem csak jóval lejjebb áll, télen éppen csak megmozdult...A szerelőm azt mondta, hogy elvileg minden ok, csak valószínű a "menetszéltől" hűl le, mert a hőfokot rendesen leadja...Mi lehet a gond? mennyi egy úgy termosztát?
Szabi(kispalinagyobbikfia)2008-04-14 21:01:17 // 20199
Gyors kérdésem lenne... Hibajelenség a következő: pénteken kezdődött... indítanám be az autót nem indul... a befecskedezés hibavisszajelző égve marad nem alszik el... fasza... ismerősök hívása(ezúton is köszi mindenkinek aki felvette) majd jött az isteni szikra, h immo... bár nem hittem a fülemnek megpróbáltam a másik kulccsal... beindult... onnantól két kulcs... de a baj az, h már mindkettő szar vagyis nem függ össze melyiket rakom be néha nem indul... most pl 2 órája próbáltam nem akarta... fél úrája megpróbáltam megint simán elsőre... próbálkoztam akku lehúzással, mindennel... Mondjon vki erre vmi okosat PLS!
Janka 2.02008-04-14 20:23:20 // 20198
Hi :)
Hol lehet légteleníteni a sele-rendszert - 156... ?
Kb fél éve rátöltöttem egy kis Tutelát a kis tartályba, most hallom, kicsit "kluttyog", mintha levegős lenne...Remélem csak az :)
Sehol nem találtam használható "szakrajzot" róla...
THX!!!
Hol lehet légteleníteni a sele-rendszert - 156... ?
Kb fél éve rátöltöttem egy kis Tutelát a kis tartályba, most hallom, kicsit "kluttyog", mintha levegős lenne...Remélem csak az :)
Sehol nem találtam használható "szakrajzot" róla...
THX!!!
156er2008-04-14 19:39:04 // 20197
Hello
mitől lehet az, hogy autópályán 140-150 es tempo körül "hosszabb" táv után kigyullad a motorkontrol lámpa?
ez már a második eset először azt dobta ki a gép hogy valami üzemanyag keverésnél vagy valami hasonlónál van valami gond, érdekes neve volt...
köszi.
mitől lehet az, hogy autópályán 140-150 es tempo körül "hosszabb" táv után kigyullad a motorkontrol lámpa?
ez már a második eset először azt dobta ki a gép hogy valami üzemanyag keverésnél vagy valami hasonlónál van valami gond, érdekes neve volt...
köszi.
Poló2008-04-13 21:47:06 // 20196
Egyik haveromnak a katalizátorban lévő porcelán tört el és állta el a kipufogógáz útját. Eleinte csak nem akart menni az autó, később meg már el sem indult.
Hardy2008-04-13 21:44:55 // 20195
Valószínű az lesz, mert nagyon idegesít. Köszi a tippet.
Poló2008-04-13 21:42:49 // 20194
Szerintem méresd ki megint.
Hardy2008-04-13 21:39:45 // 20193
Az produkálhat ilyent. Nem rég olvasták ki a gépet, és semmi hibát nem írt ki.