Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-23 12:38:46 // 20392
15 perc visszarakni...
Liquid2008-04-23 12:37:40 // 20391
Győr környékén tudtok valami jóarcú helyet ahol műszakiznak és nem kell kivenni a xenont? Tökéletes az autó, de a xenont nem venném ki belőle ha nem muszáj.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-23 12:18:09 // 20390
pedig nagyon úgy néz ki, mint ha én húztam volna meg :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-23 11:54:16 // 20389
Láttam :(
Youri2008-04-23 11:47:53 // 20388
Hát de,hát de?!? Te láttad...Amúgy én sem láttam még ilyet,meg az se akinek eddig mutattam.Egyébként ha nem saját kezűleg csináltam volna,én sem biztos h elhinném h nem 3méteres erőkarral lett szétszakítva.Csak hát én tudom h nem.Pont én aki úgy bánik a vassal mint a hímes tojással...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-23 11:45:02 // 20387
elküldtem a képet amit küldtél olaszba azt mondták, hogy ilyen nem létezik :(
Youri2008-04-23 11:41:24 // 20386
Volt baj a verdával,és meg akartam nézni h még mindig dúsít-e.Asszem le kell szoknom a gondos autóápolásról:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Poló2008-04-23 11:40:14 // 20385
De miért szeded ki megnézni? :)
Nekem bele lett hajtva és ha minden igaz, akkor 100.000 km-re ott is maradnak :)
Nekem bele lett hajtva és ha minden igaz, akkor 100.000 km-re ott is maradnak :)
Youri2008-04-23 11:37:40 // 20384
Igen a gyertyáról leszakadt,és az maradt a hengerbe...Még jó h ki tudtuk szedni,már láttam magam előtt ahogy bontjuk a hf-et...
Poló2008-04-23 11:30:13 // 20383
Jaa, hogy a gyertyáról szakadt le a menet. Én meg azt hittem, hogy a hengerfejből szakadt ki.
Youri2008-04-23 11:23:56 // 20382
Nem hallottam még ilyenről,de szerintem ebben az esetben ez nem nyerő.Nézd meg a 145-46 topicot 68189 hsz!!! Ott van kép a helyzetről.Szvsz ezt csak úgy natúr bebuktam:-(((
Poló2008-04-23 11:15:35 // 20381
Menet javító. A menetbe egy ilyen spirálszerű izé van beletekerve.
Youri2008-04-23 11:10:03 // 20380
Ezt magyarázd meg kérlek,mert nem értem:-DDDDD
Poló2008-04-23 11:08:48 // 20379
Egyik ex kolléga is így vagy hasonlóan járt a 146 1,6 TS-sel.
És ha meg lenne heli-coil-ozva a menet?
És ha meg lenne heli-coil-ozva a menet?
Liquid2008-04-23 11:02:03 // 20378
csakugyan írta, Bocsánatot kívánok :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-23 09:49:23 // 20377
hagyan lehet elíndítani egy kódot kérő 146 TS-et?? nincs hozzá kódkártya :(
kertecs2008-04-23 09:37:41 // 20376
Írta a vízpumpát, nézd csak meg még 1x ; )
RoliQ42008-04-22 23:19:14 // 20375
csak nagyon drágák:D
moxaj2008-04-22 16:13:21 // 20374
öö beugrott... Rácz Gábor alias nordauto? Róla vmi?:P
Ferke2008-04-22 15:48:45 // 20373
Sztem Zé-re gondolsz. Itt van az amore-n.:)
Barni1472008-04-22 15:48:04 // 20372
Alfa Szamosi, ott korrektek.
moxaj2008-04-22 15:40:58 // 20371
Hali!
Az lenne a kérdésem,hogy pesten ill közvetlen közelében,tehát akár budán is:) valami tuti info kéne,hogy hova vigyem az autót....olajcsere+általános átnézés+légkondim nem megy +ilyen apróságok....elsősorban a korrekt ügyintézés ill a nem lehúzós szerelés érdekelne....(147 dízel)..
Pl Kelet-pesti alfásközpont szervíze? vagy van vmi tuti magánhely? hallottam vmi szerelőkről a gyorsforgalmi közelében is...
Előre is köszi a választ!
Az lenne a kérdésem,hogy pesten ill közvetlen közelében,tehát akár budán is:) valami tuti info kéne,hogy hova vigyem az autót....olajcsere+általános átnézés+légkondim nem megy +ilyen apróságok....elsősorban a korrekt ügyintézés ill a nem lehúzós szerelés érdekelne....(147 dízel)..
Pl Kelet-pesti alfásközpont szervíze? vagy van vmi tuti magánhely? hallottam vmi szerelőkről a gyorsforgalmi közelében is...
Előre is köszi a választ!
gabor2008-04-22 10:57:25 // 20370
Itt aztán olvadt az eleje! :)
Kamile2008-04-22 07:37:46 // 20368
Hali!
Ismeri valaki EZT a 159-est? Mintha kiégett volna a motor... :(
Ismeri valaki EZT a 159-est? Mintha kiégett volna a motor... :(
Ferke2008-04-21 22:30:40 // 20367
Ja, és ahogy Liquid is írta, a vízpumpát is aljánlatos cserélni.
Ferke2008-04-21 22:22:07 // 20366
A hosszbordás feszítőjét komplett cseréld, ne csak a görgőt. Ezen kívül van egy vezető is, az is csere.
mano2008-04-21 22:03:23 // 20365
többektől is olvastam, hogy indítás után fulladozó (ilyen furán rángatózó) jelenség a benzin miatt lehet, de lehet ennek komolyabb oka is?
GabCsi2008-04-21 19:14:23 // 20364
Nem, diagnosztika sem jelezte ki, mégis szar volt, mert hát éreztem...
Liquid2008-04-21 18:49:41 // 20363
célszerű kicserélni a hosszbordás görgőjét is, legalábbis nekem a legutóbbi cserénél látszott hogy annak is eljött az ideje, hamarosan pótolva lesz.
Ezenkívül ami fontos és nem említetted, az a vízpumpa. Ajánlott kicserélni azt is ha már egyszer szét van kapva a vezérlés.
Ezenkívül ami fontos és nem említetted, az a vízpumpa. Ajánlott kicserélni azt is ha már egyszer szét van kapva a vezérlés.
Pinochet2008-04-21 17:20:58 // 20362
A termosztáthoz még annyit, hogy most mikor ilyen f@sza idő van 90 fok alatt 1-2 mm-vel beáll a hőfokjelző és nem moccan.Nem értem ezt az egészet, de jobb cserélni nem??
Youri2008-04-21 17:08:03 // 20361
De lehet h ezekre már nem lesz szükség(remélem...)
Rájöttem h mi (volt...)a baj.Elkezdtem megsasolni a kipuffot h hol lukas.De elődte gondoltam kiszedem megnézem a gyertyáimat amit 6-700 km-rel ezelőtt raktam bele.Szépek voltak,ahogy a nagykönyvben meg van írva.Rakom vissza őket, az első kicsit éppen kezdeném FINOMAN meghúzni(kb 1.5 nm-nél tarthattam,3 ujjal húztam éppen...),mikor BELESZAKADT A HENGERBE!!!!!! A négy kicsiből 2 járt így.A gyertya kijött,CSAK a menet bentmaradt!!! egy pöppet beidegesítettem magam(szétvertem mindent a közelben...),már láttam magam előtt ahogy szedjük le a hf-et.Szóltam Tibor-nak,hozott törtcsavar kiszedő apparátot,és életemben először szerencsém volt,mert kijött mind2.Helyükre visszaraktam a régi ngk-t és tökéletes a vas...A törötteken meg látszik h nem friss a repedés.Tuti gyári hibás.
Ja a kipuff a flexi csőnél ereszt.Na erre varjak gombot.
Beszéltem Erhard-tal,és mondta h nem volt még soha ilyen baj a gyári gyertyákkal.
Miért ne Én kezdeném el? Vszínű nem én vagyok fortuna kegyeltje...
Rájöttem h mi (volt...)a baj.Elkezdtem megsasolni a kipuffot h hol lukas.De elődte gondoltam kiszedem megnézem a gyertyáimat amit 6-700 km-rel ezelőtt raktam bele.Szépek voltak,ahogy a nagykönyvben meg van írva.Rakom vissza őket, az első kicsit éppen kezdeném FINOMAN meghúzni(kb 1.5 nm-nél tarthattam,3 ujjal húztam éppen...),mikor BELESZAKADT A HENGERBE!!!!!! A négy kicsiből 2 járt így.A gyertya kijött,CSAK a menet bentmaradt!!! egy pöppet beidegesítettem magam(szétvertem mindent a közelben...),már láttam magam előtt ahogy szedjük le a hf-et.Szóltam Tibor-nak,hozott törtcsavar kiszedő apparátot,és életemben először szerencsém volt,mert kijött mind2.Helyükre visszaraktam a régi ngk-t és tökéletes a vas...A törötteken meg látszik h nem friss a repedés.Tuti gyári hibás.
Ja a kipuff a flexi csőnél ereszt.Na erre varjak gombot.
Beszéltem Erhard-tal,és mondta h nem volt még soha ilyen baj a gyári gyertyákkal.
Miért ne Én kezdeném el? Vszínű nem én vagyok fortuna kegyeltje...
Youri2008-04-21 17:04:49 // 20360
Na ez se lenne egyszerű feladat.Amikor venni akartam agyat bele,akkor se találtam.Az enyémben már nem a 110kw-os moci van,mint mindegyik 45-46-ban,hanem az újabbik.Ami viszont k@rva ritka...
Youri2008-04-21 17:02:54 // 20359
És akkor volt hiba az agyban?Mármint amikor még a facet volt benne...
richlock2008-04-21 13:58:33 // 20358
Hi cartársak!
Mostanság sok szó esett a vezérlés cserével kapcsolatban. Én is pont előtte állok. A gépbe(1.6 TS) kb 120 ezer km van és 70 ezer km-el ezelőtt volt vezérlés cserélve.
A következőket tervezem cserélni:
vez.módosító,vezm.ékszíj, hozzá feszítő és vezető görgő, szelepfed.tömítés, vízpumpa,hosszbordás ékszíj.
Eddig nem esett nagyon szó róla hogy a hossbordás ékszíjnál kell -e görgőket is cserélni vagy elég csak a szíjat?
Illetve tudtok -e Pesten megbizható szerelőt korrekt áron aki meg is csinálja mindezt, ha viszem az alkatrészeket és el is viszi műszakira meg zöldkártyára?
Mostanság sok szó esett a vezérlés cserével kapcsolatban. Én is pont előtte állok. A gépbe(1.6 TS) kb 120 ezer km van és 70 ezer km-el ezelőtt volt vezérlés cserélve.
A következőket tervezem cserélni:
vez.módosító,vezm.ékszíj, hozzá feszítő és vezető görgő, szelepfed.tömítés, vízpumpa,hosszbordás ékszíj.
Eddig nem esett nagyon szó róla hogy a hossbordás ékszíjnál kell -e görgőket is cserélni vagy elég csak a szíjat?
Illetve tudtok -e Pesten megbizható szerelőt korrekt áron aki meg is csinálja mindezt, ha viszem az alkatrészeket és el is viszi műszakira meg zöldkártyára?
Ferke2008-04-21 12:35:19 // 20357
Boxis topicban inkább...:)
Hasovitspici2008-04-21 11:07:12 // 20356
Helló mindenkinek!
Kéréssel fordulnék hozzátok! Vezérműszíj csere elött állok az 1.4es boxiban és kéne valami leírás és (vagy) rajz segítségnek hogy nehogy elszúrjak vmit! Minden segítségnek örülök! Előreis köszi!
Kéréssel fordulnék hozzátok! Vezérműszíj csere elött állok az 1.4es boxiban és kéne valami leírás és (vagy) rajz segítségnek hogy nehogy elszúrjak vmit! Minden segítségnek örülök! Előreis köszi!
GabCsi2008-04-21 10:22:30 // 20355
Első körben a facet jeladó helyett próbálj bele egy gyári bontottat, nekem is volt benne facet jeladó és 5500-ig forgott vele meg dadogott alacsonyba. Az el is hajítottam a csába, most bontott gyári van benne és makulátlan.
Ferke2008-04-21 09:51:57 // 20354
Nem könnyű, de én szereznék egy agyat hozzá kölcsön, és azzal kipróbálnám első körben.
Youri2008-04-21 09:28:54 // 20353
Az nem szokása ilyenkor...
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2008-04-21 09:28:16 // 20352
Esetleg az injektor (spricni) lámpa nem gyullad ki néha?
Youri2008-04-21 09:09:07 // 20351
Én is így gondolom.A másik agyon is gondolkoztam,csak hát megint ráköltök 60-70e-t, és nem bizti h a valós problémát kezelem...F@sz kivan:-(((
GTPeti2008-04-21 01:12:35 // 20350
Ha nem a "valós" kipufogógáz érkezik a lambdához, akkor az okozhat problémákat! Ezt a pontot én megvizsgálnám. Ha nem segít akkor kipróbálnék egy másik computert.
Youri2008-04-20 23:49:13 // 20349
Hali.A NAGY tudorokhoz szólna a kérdésem: volna itt egy r@banc 145 QV.Ami lett rajta cserélve:LMM(fosch),lambda(fosch),gyertyák(ngk platina),ford.szám jeladó(facet),alapjárati motor(fosch).,ami eszembe jutott így hirtelen.Na most ha gépre dugjuk általában azt köpi ki h Túl dús/szegény a keverék,de az összes értéke hibátlan(beszívott levegő mennyiség,LMM,lambda,ford.szám...).Viszont pár 100 km hibátlan működés után,ma megint sz@rakodik.Alacsony fordulatnál 1x leállt(nem nagyon reagált gázra,de utána egyből indult és jó volt minden),utána nem sokkal mintha egy pillanatra befulladt volna a moci.Előfordult kicsi alapjárat ingadozás is,de nem volt vészes (ja a komplett pillangó szelep ház ki lett véve,és el lett takarítva...).
Jelenleg tuti h lukas a kipuff a lambda környékén vhol,mert elég szar hangja lett,és nagyon onnan hallani.Kérdésem az volna,h elképzelhető h ez zavar bele a dolgokba?Mert másra már nem tudok gondolni...Csak 1 kanna benzinre...
Jelenleg tuti h lukas a kipuff a lambda környékén vhol,mert elég szar hangja lett,és nagyon onnan hallani.Kérdésem az volna,h elképzelhető h ez zavar bele a dolgokba?Mert másra már nem tudok gondolni...Csak 1 kanna benzinre...
Robesz72008-04-20 23:10:12 // 20348
Sziasztok.... Valaki tudna nekem küldeni a műszaki torrenttanyára egy meghívót?
falcokc2008-04-18 21:40:46 // 20347
akkor egyszerűbb lehúzni a csatit a műszerekről :-)))))))
Dévid2008-04-18 21:36:33 // 20346
Azt is? A légzsákvisszajelző már le van, meg még pár másik lámpa. Már alig fér el a műszerfalon mégegy ragasztószalag darab. :DDDD
Dévid2008-04-18 21:35:21 // 20345
Szerintem elengedett a szigetelőszalag, amivel az extulaj összeragasztotta a kábelt. :S Azt hiszem ha beviszem az autóvillamossági szerelőhöz, adok neki munkát pár napra, míg mindent megjavít ami nem úgy működik ahogy szeretném.
falcokc2008-04-18 21:25:05 // 20344
ragaszd le az abs visszajelző lámpáját :-DDDD
GT Ɨ|ѯ2008-04-18 21:22:52 // 20343
Eljött az idő - irány - az Autóvillamossági szerelő:-)))
( vagy tarts mindig balra ):-DDD
( vagy tarts mindig balra ):-DDD