Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
pepel2010-11-12 13:31:47 // 32393
helló mindenki,kérdésem a következő,145 ösben a szivargyúlytónál annak a zöld karikának nem kellene világítani?
Kareszka19842010-11-12 11:38:37 // 32392
vagy lehet valami rosszu lett összerakva?
amúgy egy újraszimmeringezés kb ott veri a 200eurót...gyürüzés meg 600 körül mocorog :-/ kemény, bár ha tudnám, hogy a szimmeringjeim fosok, már ma vinném cseréltetni őket
amúgy egy újraszimmeringezés kb ott veri a 200eurót...gyürüzés meg 600 körül mocorog :-/ kemény, bár ha tudnám, hogy a szimmeringjeim fosok, már ma vinném cseréltetni őket
M@do Boy2010-11-12 11:28:34 // 32391
Nekem az a gyanus hogy ez vezerles modosito es butykostengelyek csereje utan produkalta, lehet akkor ment el a szelepszar szimering?
gyml2010-11-12 09:58:21 // 32390
Az enyém is 2001-es, de fogalmam sincs, hogy CF hányas.:)
Alfa GT-Csaba2010-11-11 22:19:46 // 32389
Köszi!Repülni fog:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-11 22:09:19 // 32388
kuka :(
Szilárd2010-11-11 22:08:44 // 32387
Az enyém 2001-es,de szerencsére még CF2-es:)
Alfa GT-Csaba2010-11-11 22:06:13 // 32386
Sziasztok.A gázpedál potmétert lehet javítani ,vagy rögtön mehet a kukába ha elkezd szarakodni?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-11 21:50:03 // 32385
mindegyiket :)
Piritu - 1.000.0002010-11-11 21:48:39 // 32384
...és Nálad melyik görgőt lehet kapni?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-11 21:46:24 // 32383
euro2 és euro3...de van átfedés a görgők között :P kavarták, keverték mint a pókerben ...
Hari2010-11-11 21:45:28 // 32382
Ez így van! ... 2001 után jöttek a CF3-as mocik. ... meg a gond! :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-11 21:44:06 // 32381
Mi az a CF2 és CF3?
Hari2010-11-11 21:42:35 // 32380
:-) ... na igen! Ha nem cserélteted időben az már nem a gyár baja!
Egyébként még mindig olcsóbb a szíjcsere, mint a motorgenerál!
Egyébként még mindig olcsóbb a szíjcsere, mint a motorgenerál!
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-11 21:39:57 // 32379
a változás oka hogy a CF3-nek bár ugyan úgy néz ki a görgője mint a CF2-nak valójában még sem ugyan az valahogy gyengébben feszít ezért sokkal sűrűbb a vezérműszíj szakadás vagy átugrás...valamint sokan elfelejtik hogy a második vagy harmadik vezérlés cserénél illenék az összes fogaskereket is cserélni :P
Piritu - 1.000.0002010-11-11 21:39:25 // 32378
Mit változtattak a motorokon 2001-ben, hogy korábban nem szabkodták a szíjat? Netán gagyibb szíjat/görgőt/feszítőt tettek fe a gyárban?
Piritu - 1.000.0002010-11-11 21:32:23 // 32377
Az ugye azt is jelenti, hogy a gyárnak olcsóbb, ha én fizetek egy (esetemben alig egy éves autón) 60-nál egy rahedli pénzt, hogy a szakszerviz cseréljen szíjat, mint a gyárnak a javítás, ha elszakad? :-)
Hari2010-11-11 21:19:04 // 32376
A változtatás oka:
- A 147-es 1,6 TS és a 156 2,0 TS ( '01 után) nagyon sok szíjszakadást produkáltak! A többség 3-5 éves kor között és 80 - 100 e km közt szakadt el! ( ... de vólt olyan is ami 62 ezer után!)
A gyár felülvizsgálta és azt a döntést hozta, hogy a 60 e km az ajánlott futásteljesítmény vagy 4 év.
A szervízutasítás azt tartalmazza, hogy 40 ezrenként ellenőrizni kell a szíjat és a többi szerelvényt. A 60 e km és a 4 év egy biztonsági döntés volt!
- A 147-es 1,6 TS és a 156 2,0 TS ( '01 után) nagyon sok szíjszakadást produkáltak! A többség 3-5 éves kor között és 80 - 100 e km közt szakadt el! ( ... de vólt olyan is ami 62 ezer után!)
A gyár felülvizsgálta és azt a döntést hozta, hogy a 60 e km az ajánlott futásteljesítmény vagy 4 év.
A szervízutasítás azt tartalmazza, hogy 40 ezrenként ellenőrizni kell a szíjat és a többi szerelvényt. A 60 e km és a 4 év egy biztonsági döntés volt!
Szilárd2010-11-11 21:11:36 // 32375
Legközelebb már a vízpumpa is cserélve lesz...
Piritu - 1.000.0002010-11-11 21:08:51 // 32374
Indok elfogadva :-))
Szilárd2010-11-11 21:06:17 // 32373
Mert 7 éves korában még a gyári volt benne...
Piritu - 1.000.0002010-11-11 21:05:25 // 32372
Milyen megfontolásból?
Piritu - 1.000.0002010-11-11 21:04:29 // 32371
Nehéz tanácsot adni, csak annyit tudok mondani, hogy én három Alfival megfutottam a 120 ezret. a gyár viszont valamiért változtatott...
Piritu - 1.000.0002010-11-11 21:02:47 // 32370
valószínűleg a tekerés előtti 110-nél :-(
szerintem is elmegy még egy évet.
Még én is gondolkodom a dolgon, bár, ha most megcsinálnám többet nem hiszem hogy kéne...
szerintem is elmegy még egy évet.
Még én is gondolkodom a dolgon, bár, ha most megcsinálnám többet nem hiszem hogy kéne...
Szilárd2010-11-11 21:02:13 // 32369
Nálam 50K-nál volt cserélve a GTV-ben...
admirális2010-11-11 20:57:12 // 32368
Kicsit egyértelműbben: ha a kora nem indokolja, akkor ...
gyml2010-11-11 20:56:49 // 32367
Jaja, azt tudom, hogy mik kellenek. Hát nekem elvileg 110ezernél volt és most 128ezernél vagyok. De a motorvezérlőben 158ezer van. Nem tudom, hogy a visszatekerés előtt , vagy utána 110ezernél cserélték-e. Azt hiszem még 1 évet megyek vele, aztán kicseréltetem.
admirális2010-11-11 20:55:57 // 32366
Akkor csak el lehet vele ketyegni 80-100E-t ha nem hajtották szét, nem?
Piritu - 1.000.0002010-11-11 20:54:06 // 32365
Amúgy maga a szíj nem nagy tétel, csak ha már szét van döntve van még pár cucc, amit ajánlatos cserélni, pl. görgők, feszítők, többi szíj, vízpumpa, esetleg vezmódosító....
Piritu - 1.000.0002010-11-11 20:52:31 // 32364
Az előző tulaj 105.751-nél cserélte a számla szerint, én jövő tavasszal fogom, mert ez 2007-ben volt és már hátha "elfáradt" a szíj azóta. Most 144 van benne, akm miatt még nem kéne.
gyml2010-11-11 20:47:52 // 32363
Ú,ez nem hangzik jól:(
Te a Pókban kicserélteted 60ezer után?
Te a Pókban kicserélteted 60ezer után?
csaszar3382010-11-11 20:46:20 // 32362
tisztelt cartársak!
valaki meg tudja nekem mondani, hogy a szívócsonk tetején van egy kis valami bosch felirtos vmi, a végén egy tekerhető szelepszerűvel
na az mi?
mi cél szolgál?
előre is köszi
valaki meg tudja nekem mondani, hogy a szívócsonk tetején van egy kis valami bosch felirtos vmi, a végén egy tekerhető szelepszerűvel
na az mi?
mi cél szolgál?
előre is köszi
Piritu - 1.000.0002010-11-11 19:46:23 // 32361
A gyár változtatta az előírását, most 60.000 a hivatalos csereperiódus. Amúgy anno két TS-sel is elmentem a 120-at, meg most az olajkályhával is.
A harmadik TS-nél 127-nél állt be a feszítőgörgő, ugyanis vezérlésmódosító cserénél tettek fel új szíjat, de görgőt nem...
A harmadik TS-nél 127-nél állt be a feszítőgörgő, ugyanis vezérlésmódosító cserénél tettek fel új szíjat, de görgőt nem...
Piritu - 1.000.0002010-11-11 19:43:09 // 32360
Nem, LITER!
Mellbevágó,de még jó motorral is lehet olajat etetni tisztességgel, ha pörgeted. A 156TS-em is legyűrt fél lityit 1500 km-nyi német autópályázás (160-180- ... tartósan) közben, majd itthon "normálisan" hajtva 5000-en semmit.
Mellbevágó,de még jó motorral is lehet olajat etetni tisztességgel, ha pörgeted. A 156TS-em is legyűrt fél lityit 1500 km-nyi német autópályázás (160-180- ... tartósan) közben, majd itthon "normálisan" hajtva 5000-en semmit.
Wickey2010-11-11 18:18:53 // 32359
jogos. Az olaj mindenképp cserés.
Kareszka19842010-11-11 17:21:37 // 32358
vgy gyürü, vagy szelepszár szimmering...nálam is valamelyik a ludas :(
M@do Boy2010-11-11 16:47:40 // 32357
Igen eszre vetem hogy eszi az olajat :(
Csak nincs tippem hogy mi lehet. Gyuruzes? Vagy?
Csak nincs tippem hogy mi lehet. Gyuruzes? Vagy?
Kareszka19842010-11-11 14:35:17 // 32356
nem kék az a füst? én olajpapikálásra gyanakszok :(
M@do Boy2010-11-11 13:09:12 // 32355
Sziasztok.
A kovetkezo tortenik az automal, 3-4000 fordulatig semmi, de e fole megyek elkezd feher fustot eregetni. Par tipp kelene hogy mi lehet ez. Erot nem veszitet. Mintha minden rendben lenne.
A kovetkezo tortenik az automal, 3-4000 fordulatig semmi, de e fole megyek elkezd feher fustot eregetni. Par tipp kelene hogy mi lehet ez. Erot nem veszitet. Mintha minden rendben lenne.
LacUS2010-11-11 12:01:51 // 32354
Vagy szimplán csapágyas lesz és sanyi...
Ha benya van az olajba, azt cserélni kell! A benzin mint azt tudjuk remekül oldja az olajat, és így faszányosan csökkenti a kenést, vagy megszünteti azt.
Az oka simán az injektornál keresendő,mert csak úgy juthat az olajba, ha lefolyik a dugó mellett, tehát vmiért vagy behugyantanak és akkor csere, vagy vmiért úgy gondolja az ecu,hogy többet kell adni neki és azért tovább tartja nyitva őket.
Ha benya van az olajba, azt cserélni kell! A benzin mint azt tudjuk remekül oldja az olajat, és így faszányosan csökkenti a kenést, vagy megszünteti azt.
Az oka simán az injektornál keresendő,mert csak úgy juthat az olajba, ha lefolyik a dugó mellett, tehát vmiért vagy behugyantanak és akkor csere, vagy vmiért úgy gondolja az ecu,hogy többet kell adni neki és azért tovább tartja nyitva őket.
gyml2010-11-11 11:48:14 // 32353
Vezérműszíjat és a hozzá tartozó alkatrészeket ki mennyi km-enként cserél? A gyári 120 ezer nem sok?
A.R.Peti2010-11-11 09:01:20 // 32352
Tudtommal csakis paraflut, mert ez biztosít kenést is a hűtőrendszerben.
kristof2010-11-11 08:40:06 // 32351
Igazából azért gondoltam, hogy köze van hozzá, mert ha a szekér úgy érzi még, hogy hideg a motor, akkor nem nyit ki a hűtő felé és sűríti a cuccot becsülettel, nevezhetjük akár szivatónak is. Ezért gondoltam végülis.
Totti (NagyVad)2010-11-11 08:38:28 // 32350
Meg ég és föld a 66 meg a 47 hátsó futómű!
kristof2010-11-11 08:37:46 // 32349
Isten igazából a gyertyák nemrég lettek cserélve, a réiekkel is olyan volt és ezekkel is.
Kareszka19842010-11-11 08:25:07 // 32348
és erre mit mondasz? ez is ültetett motyó és detto picit terpeszt a futómű :) nálam is pont így van, de ez lejebb van eresztve az enyémnél :)
gyml2010-11-11 07:51:18 // 32347
Hát ez azért elég nagy szám:) Nem dl-t akartál írni?
Kareszka19842010-11-11 07:41:32 // 32346
én megkockáztatnék egy gyertyapucolást is a dadogás miatt
Piritu - 1.000.0002010-11-11 07:38:14 // 32345
0,75l/1000km-es fogyás a határ a gyár szerint.
Általában 3 db 2 literes Seleniát szoktam anno venni olajcserekor, ami nem ment bele, az általában elég volt az utántöltéshez a következő olajcseréig.
Általában 3 db 2 literes Seleniát szoktam anno venni olajcserekor, ami nem ment bele, az általában elég volt az utántöltéshez a következő olajcseréig.