vásárlás után két hónappal?
vásárlás után két nappal kell vezérlést cserélni, és nem csak szíjat
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Föckös2011-10-04 15:41:59 // 36114
Tom145ts2011-10-04 14:37:58 // 36113
Szia!
Az enyém nagyon durva hangos Fémes csattogás!!!Nagyon hangos!Fordulatszám függő...amugy meg el se éri a 90 fokot a viz és már is csinálja ezt a csörgést csattogást.Hallgattam tegnap mintha a blokk közepéből jönne vagyis inkább a jobb oldal felöl...dehát ugye a motortérbe semmise ugy hallatszódik, csak nagyjából tudod behatárolni a hang forrást!Szerintem a dugattyúknál lesz valami, mert nem kopogós csapágy hang, meg amugy is annyit mentem már vele igy, hogy ha csapágyas lett volna rég beállt volna a motor (és itt nem 2-300 km re) gondolok.Azért használttam igy is mert én abban a tudatban voltam hogy a vezérlésmódosító annyira szar hogy ilyet is csinálhat, és én ugytom hogy a vezmód nem csinál kárt még ha rossz is.Legjobban akkor csattag csörög mikor be van melegedve a motor és mondjuk 2500-3000 körül megyek vele ha elkezdek gyorsitani akkor abbahagyja..gondolom mert terhelés alatt van az a "valami" ami megvan kopva vagy ilyesmi....Na mindegy 1-2 nap és szerintem megirom hogy mi a baja a gépnek!Remélem rohadt drága lesz!
Az enyém nagyon durva hangos Fémes csattogás!!!Nagyon hangos!Fordulatszám függő...amugy meg el se éri a 90 fokot a viz és már is csinálja ezt a csörgést csattogást.Hallgattam tegnap mintha a blokk közepéből jönne vagyis inkább a jobb oldal felöl...dehát ugye a motortérbe semmise ugy hallatszódik, csak nagyjából tudod behatárolni a hang forrást!Szerintem a dugattyúknál lesz valami, mert nem kopogós csapágy hang, meg amugy is annyit mentem már vele igy, hogy ha csapágyas lett volna rég beállt volna a motor (és itt nem 2-300 km re) gondolok.Azért használttam igy is mert én abban a tudatban voltam hogy a vezérlésmódosító annyira szar hogy ilyet is csinálhat, és én ugytom hogy a vezmód nem csinál kárt még ha rossz is.Legjobban akkor csattag csörög mikor be van melegedve a motor és mondjuk 2500-3000 körül megyek vele ha elkezdek gyorsitani akkor abbahagyja..gondolom mert terhelés alatt van az a "valami" ami megvan kopva vagy ilyesmi....Na mindegy 1-2 nap és szerintem megirom hogy mi a baja a gépnek!Remélem rohadt drága lesz!
Zalán2011-10-04 14:17:13 // 36112
Nekem is adott a 147-es 1.6 Ts motor elég furcsa (zakatoló, vagy diesel vagy hasonló) hangokat még tavaly. A vásárlás után 2 hónappal ( jár így sajna az ember).
Akkor kitalálták, hogy vezérlésmódosító.....
Kicseréltük hát, de a szerelő tanácsolta, hogy akkor már a vezérlést is cseréljük le, mivel az sem volt az igazi,viseltes volt a szíj, és nehogy szakadjon, mert akkor cumi van. Így hát cseréltük...
Viszont a gyertyasort is, ha már ott vagyunk, mert szerinte még az sem volt az életben soha 140 000-nél kellene.
Mondom oké, de már a sírás kerülgetett, mert ezek nem olcsó dolgok. Beindítottuk, aztán még mindig furcsa hangja volt ( bár nem annyira vadas, mint előtte), tanács... cseréljük a hidrotőkéket is. Persze új olaj a motorba is, váltóba is, meg mindenbe.
Cseréltük azt is, indítás után az alapjáraton is, meg fordulaton is fasza.Viszont ha bemelegszik ciripel, vagy mi a ló.szt csinál. Ekkor azt mondtam, hogy nem érdekel.... Azóta mentem vele 40 000 km-t, gondosan betartva az olajcseréket, és se jobb, se rosszabb nem lett.
Ahogy eléri az üzemmeleg állapotot, halk kattogó hangot ad ki (ha nincs leengedve az ablak, be sem hallom az utastérbe). Fordulaton elhallgat.Nem tudom neked mennyire hangos ez a kattogás, de én így járok vele, és nem jelez hibát.
Jah ha valakinek van ötlete a kattogásra, akkor várom a tanácsokat.
Üdv.:
Zalán
Akkor kitalálták, hogy vezérlésmódosító.....
Kicseréltük hát, de a szerelő tanácsolta, hogy akkor már a vezérlést is cseréljük le, mivel az sem volt az igazi,viseltes volt a szíj, és nehogy szakadjon, mert akkor cumi van. Így hát cseréltük...
Viszont a gyertyasort is, ha már ott vagyunk, mert szerinte még az sem volt az életben soha 140 000-nél kellene.
Mondom oké, de már a sírás kerülgetett, mert ezek nem olcsó dolgok. Beindítottuk, aztán még mindig furcsa hangja volt ( bár nem annyira vadas, mint előtte), tanács... cseréljük a hidrotőkéket is. Persze új olaj a motorba is, váltóba is, meg mindenbe.
Cseréltük azt is, indítás után az alapjáraton is, meg fordulaton is fasza.Viszont ha bemelegszik ciripel, vagy mi a ló.szt csinál. Ekkor azt mondtam, hogy nem érdekel.... Azóta mentem vele 40 000 km-t, gondosan betartva az olajcseréket, és se jobb, se rosszabb nem lett.
Ahogy eléri az üzemmeleg állapotot, halk kattogó hangot ad ki (ha nincs leengedve az ablak, be sem hallom az utastérbe). Fordulaton elhallgat.Nem tudom neked mennyire hangos ez a kattogás, de én így járok vele, és nem jelez hibát.
Jah ha valakinek van ötlete a kattogásra, akkor várom a tanácsokat.
Üdv.:
Zalán
Dzsozy2011-10-04 12:30:02 // 36111
Azért csak vigyázz azzal a jeladóval, mert ha felmelegszik akkor leáll a moci, ha lehűl,újra műxik. Kétszer csinálta velem ezt,majd cserés lett a vas. Vontattam is a kocsit,aztán meg a villanyosnál elindult. :)
DELFIN2011-10-04 12:08:51 // 36110
Sziasztok ,szerintetek mitől lehet az ,hogy gyújtáson rendesen világit az óra kijelzője a 145-ben , de amikor ráadom a helyzetjelzőt akkor megszűnik az óra világitása és tompitotra kapcsolva sem világit. Mi lehet a baj cartársak????????????????
zee2011-10-04 11:14:48 // 36109
Sziasztok
156 fűtés ventilátort külön ki lehet szedni vhogy?
köszi
156 fűtés ventilátort külön ki lehet szedni vhogy?
köszi
Hari2011-10-04 08:06:06 // 36108
:-) Öröm és bóódo'tág!!!
... nincs mit! :-)
... nincs mit! :-)
EngineCoffeeTables2011-10-04 00:17:46 // 36107
Ez volt a hiba. kontakthibas volt a fotengelyi jelado. szethuztuk, kontakt spray, osszedugtuk es mar indult is. Koszonom!
Csosznorbert2011-10-02 18:59:41 // 36106
Ha találsz egy karosszériást 15 perc szabadidővel, akármelyik megcsinálja. Akna fölé, saru lekap, CO -val meg nekifeszül.
lacika102011-10-02 18:43:03 // 36105
Eltört a kipufogóm:( valahol az első ülések körül. tud valaki jó és olcsó kipufogóst 18,19 Kerületben esetleg? valószínűleg csak át kéne varrni! segítség!
Csosznorbert2011-10-02 14:40:12 // 36104
Épits bele egy ilyet :))))
Ferke2011-10-01 22:24:49 // 36103
A perselyessel jobban jarsz,de ha az elment,annak ugyanugy oka van,mint a hajtokarnak vagy a nyugvonak, azaz kenesi problema,ami mindenhol hat.
Wickey2011-10-01 20:30:24 // 36102
nem kívánságműsor, ezt a motorod már rég eldöntötte magában. Szedesd ki és szedesd szét. Osztakkorkiderül. :)
Wickey2011-10-01 20:29:33 // 36101
mondjuk így: akármit csinál az ember a motort ki kell venni. Mielőtt meg elsétálnék venni egy másikat, csak szétszedem a rosszat hogy pár pillantást vessek rá nemde? Semmibe nem kerül lerántani egy kiszedett motorról a hengerfejet és az olajteknőt.... :)
Tom145ts2011-10-01 20:00:45 // 36100
Olvasom itt hogy csapszeges is lehet!!!olyat is mondott az egyik szerelő amikormutattam neki hogy az is adhat ilyen fémes csattogó hangot de szerinte ez nagyon ritka hiba!!Ha mégis az lenne akkor azt hogy szokták javítani?anyagba?pénzbe?Melyik lenne a jobb számomra?ha csapszeges vagy ha HK csapágyas?De hétfön elméletileg megtudom
Dzsozy2011-10-01 16:07:19 // 36099
Ez így van,legalább is én is ezzel értek egyet! A motort úgy is ki kell venni,szét kell húzni! Így is,úgy is bontani kell! Mikor én újítottam fel a motor, a szerelőm azt mondta pl. a fűzött blokkra,hogy nem az számít,hogy hány km van benne, mert 50.000-t úgy is lenyalnak belőle,hanem,hogy milyen olajjal,hogyan gyilkolták. Lehet,hogy egy 150.000km blokk jobb mint egy 50.000km-s. De ha csak az én példámat nézem,szétszedés előtt ellehet hengernyomást néztek,szinte gyári érték volt.Akkor meg minek vettem volna blokkot,mikor olajcserétől olajcseréig még csak után tölteni se kell. Kaptam "ajándékba" egy megbízható cartástől egy alapméretes főtengelyt,és már indult is a project. Tehát mivel így is úgy is szétkapják nagy valószínűséggel a blokkot,akkor érdemes elgondolkozni, hogy mit éri meg.
Ferke2011-10-01 08:12:02 // 36098
Én ezzel egyébként nem értek egyet:))) A "faragott-köszörült" ha tisztességesen meg van csinálva, akkor az egy jó darabig jó lesz. Olyan meg már nincs, hogy hibátlan gyári motor...már mindegyik kapott az élettől, kopott, úgyhogy nem hasonlítanám össze egy tisztességesen felújítottal.
Ferke2011-10-01 08:08:33 // 36097
Szerintem ne kapkodd ezt el. Szét kell borítani, és kiderül, hogy mi van...ha nagy a gáz, akkor kell elkezdeni körülnézni.
De előbb látni kéne, hogy mi van. Legutóbb is egy csapszeg persely szívatott meg, csontra olyan volt a hangja, mint egy hajtókacsapágynak:)
Szóval csak átgondoltan, különben kvasokba fog kerülni:))
De előbb látni kéne, hogy mi van. Legutóbb is egy csapszeg persely szívatott meg, csontra olyan volt a hangja, mint egy hajtókacsapágynak:)
Szóval csak átgondoltan, különben kvasokba fog kerülni:))
Ferke2011-10-01 08:06:48 // 36096
Na de most komolyan ár szerint nézze??:)) Lehet, hogy valaki 100-ért ad egy sima bontott lutri blokkot, a másik meg 50-ért egy ugyanolyat, de benne van a pakliban, hogy az 50k-s teljesen jó:)
Hari2011-10-01 07:43:26 // 36095
Igen! Lehet, hogy egyszerűbb is meg költség takarékosabb is!
100-tól kezdődnek a fűzött blokkok. ... és 250-ig a kopl. mocik!
(Lehet, hogy valahol találsz 50-ért i fűzött blokkot. de ált. azok olyanok is! .... az olyat én inkább kidobom a vasba, min hogy eladjam!)
Az biztos, hogy sokkal jobban jársz 1 tényleg hibátlan gyári motorral, mint 1 faragott, köszörült .... - anyagilag is! - még ha kicseréled a csapágyakat és a gyűrűt is újakra!
:-)
100-tól kezdődnek a fűzött blokkok. ... és 250-ig a kopl. mocik!
(Lehet, hogy valahol találsz 50-ért i fűzött blokkot. de ált. azok olyanok is! .... az olyat én inkább kidobom a vasba, min hogy eladjam!)
Az biztos, hogy sokkal jobban jársz 1 tényleg hibátlan gyári motorral, mint 1 faragott, köszörült .... - anyagilag is! - még ha kicseréled a csapágyakat és a gyűrűt is újakra!
:-)
Tom145ts2011-09-30 23:03:49 // 36094
Akkor lehet hogy érdemesebb komplett motorba gondolkodni HA tényleg ez a baj lenne?Amugy mien árban vannak a Ts motorok?
Dzsozy2011-09-30 22:23:17 // 36093
Hát barátom,ha már régóta csinálja akkor,akkor készülj,és spórolj! Nem akarlak megbántani,de ezt eljátszottad szerintem! :( Lesz ebből főtengely,hajtókar(ok),siklócsapágyak cseréje is. Olvastam már blogot, hogy a legelső koppanásnál gyorsan siklócsapágyakat cserélt a cartárs,és megúszta,de ez most így nem ebbe a kategóriába tartozik. Nekem mákom volt a főtengellyel amit Vilitől vettem, bontóban 70.000-100.000,- hajtókarok 10.000,-/db. Az enyém ehhez képest ajándék volt komplett hajtókarokkal,dugókkal,csapágyakkal. Akár bele is tehettem volna úgy ahogy volt! Persze új cuccokat kapott a vas. A szerelőd motorbontást fogja tanácsolni,és kikapja a főtengelyt. Akkor kezdj el számolgatni! A tömítésektől kezdve,a főtengely szimeringeken át, az olajszűrőig bezárólag! :(
DELFIN2011-09-30 22:09:00 // 36092
Sziasztok ,szerintetek mitől lehet az ,hogy gyújtáson rendesen világit az óra kijelzője a 145-ben , de amikor ráadom a helyzetjelzőt akkor megszűnik az óra világitása és tompitotra kapcsolva sem világit. Mi lehet a baj cartársak????????????????
EngineCoffeeTables2011-09-30 21:22:44 // 36091
Köszönöm , megnézzük!
Hari2011-09-30 20:34:35 // 36090
Szerintem jó sejtésed! ... sajnos sok TS moci halt is meg már!
Olyan, hogy "csak beteszel új csapágyat és mehetsz tovább!" ... na ezt azonnal felejtsd el!!! SOHA nem szabad ilyesmivel még próbálkozni sem! ... ha már alapjáraton is kopog, akkor semmi jóra ne számíts!
A motort kivenni, apró darabokra kell szedni és jöhet a hibafelmérés!
A sérült hk. csapágy esetében a csapágy általában megfordul a hk-ban! - kuka a hk.!CSERE!
A főtengely - ha szerencséd van! - javítható: - ft. köszörülés!
(Általában ha kopogós motorral még autókáztál is, akkor annyira megkopik - esetleg meggörbü. v. reped - a hk. csap, hogy nem köszörülhető! )
Szerintem "zsebbe nyúl és káromkodik" szitu lesz! :-(
Olyan, hogy "csak beteszel új csapágyat és mehetsz tovább!" ... na ezt azonnal felejtsd el!!! SOHA nem szabad ilyesmivel még próbálkozni sem! ... ha már alapjáraton is kopog, akkor semmi jóra ne számíts!
A motort kivenni, apró darabokra kell szedni és jöhet a hibafelmérés!
A sérült hk. csapágy esetében a csapágy általában megfordul a hk-ban! - kuka a hk.!CSERE!
A főtengely - ha szerencséd van! - javítható: - ft. köszörülés!
(Általában ha kopogós motorral még autókáztál is, akkor annyira megkopik - esetleg meggörbü. v. reped - a hk. csap, hogy nem köszörülhető! )
Szerintem "zsebbe nyúl és káromkodik" szitu lesz! :-(
Tom145ts2011-09-30 20:25:20 // 36089
Nekem már nagyon régóta csinálja és nem lett hangosabb...amugy meg nekem 4000-töl nem hallatszik!Vagy csak a motorhang nyomjhatja el?nemtom...
Hari2011-09-30 20:15:50 // 36088
Szerintem meg megpusztul ta főtengely forgásérzékelőd! Az imó nem szokott menet közben letiltani! ( ... hacsak teljesen nem "sült" meg!)
Ha egy működő 3000-es mocinál széthúzod a főtengely szenzor csatiját, akkor azonnal megáll!
(Megszűnik a gyújtás.)
... más jeladóra ez nem jellemző. - mérés - scop! (esetleg egy multiméter.) :-)
Ha egy működő 3000-es mocinál széthúzod a főtengely szenzor csatiját, akkor azonnal megáll!
(Megszűnik a gyújtás.)
... más jeladóra ez nem jellemző. - mérés - scop! (esetleg egy multiméter.) :-)
Dzsozy2011-09-30 20:00:18 // 36087
Hát még elég az elején elkaptuk! Alapjáraton semmi, vagy szinte semmi különösebbet nem hallottam. Ha gázfröccsöt adtam, akkor csörgött a motor. Fémes,csörgő hangot adott magasabb fordulaton.Minél magasabb fordulat,annál hangosabb volt a fémes csörgés,az olajteknő felől. Azt ajánlom, hogy még csak a beindítás gondolatát is felejtsd el. Nehogy nagyobb kárt csináljál,mint ami van most. Inkább vontasd! Ha mákod van,akkor csak csapágycsere szimplán.
Tom145ts2011-09-30 19:47:59 // 36086
Légyszive ird már le hogy nálad mien hangokat adott ki a motor és mien fordulaton stb..
Dzsozy2011-09-30 18:54:20 // 36085
Nekem volt hajtókarcsapágyas a verdám. :( Elsőre azt tanácsolom,hogy regisztrálj a nagygépműhely,hu oldalra. Ott aztán találsz egy csomó tanácsot,képeket hajtókarcsapágyakról. Igaza van az előttem szólónak,csak azzal, egészíteném ki, hogy ha már használtad így akkor valszeg hajtókart is cserélni kellene,mivel ha "lötyögött" a hajtókar a főtengelyen akkor az oválisan kopik. Oválisan kopik meg,mert mindíg oda-oda "ütődik" a főtengelynek. Tehát amelyik csapágy megadta magát,ott valszeg hajtókar is kellene. (csak zárójelben,ha esetleg az kellene,van 3 db.feleslegbe) Hajtókarcsapágynál,meg lehet kapni több méretet is! Ha mákod van,csak köszörülni kellene a főtengelyt,meg "túlméretes" hajtókarcsapágy,és már mehetsz is. Igaz az elég nagy meló! Vagy veszel egy fűzött blokkot,és mindent átpakolsz.De abban is van lutri,hisz nem látni bele. Sokan ezt tanácsolnák biztos,de ha a verda nem eszi az olajat,megfelelő a nyomás a hengereknél,akkor ezt csináld meg. Kitartás!!!!
Atek2011-09-30 18:32:45 // 36084
Ha hozzá kell férni a hajtókarcsapágyhoz elég levenni az olajteknőt. Olaj leereszt ami útba van leszed. Teknő le. Két hajtókar csavar ki csapágy ki. Utána derül ki mekkora a baj. Legjobb esetbe ha a főtengely nem sérült új csapágy be összerak új olaj +szűrő és kész. Ha a főtengely sérült és a méretkorlátok betartásával javítható (köszörülhető) akkor ott jobban szét kell bombázni mert ki kell venni a főtengelyt ami sokkal nagyobb meló (váltó, kuplung lendkerék le vezérlés szét .. stb. Ja és nem árt kideríteni mi okozta a csapágy beállását. Pl. mitől nem kapott kenést. A legrosszabb eset ha a főtengely nem javítható, pl mert már annyiszor volt köszörülve vagy annyira görbe. Nagyon más javíthatatlan nincs rajta max ha törött :D.
Tom145ts2011-09-30 16:53:02 // 36083
Sziasztok!
Leírná nekem valaki lépésről lépésre hogy mi a menete az autó javításának ha hajtókarcsapágyas?Mert ugy néz ki h nem a vezmód csöröpöl, zakatol hanem vmi más hangos fémes csattogó hangot ad ki a motor alja felöl és sztem hajtókarcsapágyas lett a gép!ilyenkor mi a legrosszabb és mi a legjobb eset?a legjobb eset ha csak főtengely köszörülés és uj csapágyak?vagy nem ilyen egyszrü?És a legrosszab esetben lehet olyan h a fötengelyt is szétbarmolta?
Amugy olyat csinál hogy zakatoló kattogó csattogó hanja van alapjáraton de csak BEMELEGEDVE!Menetközben pedig csattogó fémes hangot ad de nem minden fordulaton, inkáb csak magassabb 2500-3500 ig kb
Légyszi irjatok tanácsokat vagy ilyesmi!De sztem csak ugy bizonyosodhatok meg erröl ha elviszem egy szerelöhöz és le az alja aztán majd mutatja az magát.
140 000 km van benne amugy "elvileg"
Leírná nekem valaki lépésről lépésre hogy mi a menete az autó javításának ha hajtókarcsapágyas?Mert ugy néz ki h nem a vezmód csöröpöl, zakatol hanem vmi más hangos fémes csattogó hangot ad ki a motor alja felöl és sztem hajtókarcsapágyas lett a gép!ilyenkor mi a legrosszabb és mi a legjobb eset?a legjobb eset ha csak főtengely köszörülés és uj csapágyak?vagy nem ilyen egyszrü?És a legrosszab esetben lehet olyan h a fötengelyt is szétbarmolta?
Amugy olyat csinál hogy zakatoló kattogó csattogó hanja van alapjáraton de csak BEMELEGEDVE!Menetközben pedig csattogó fémes hangot ad de nem minden fordulaton, inkáb csak magassabb 2500-3500 ig kb
Légyszi irjatok tanácsokat vagy ilyesmi!De sztem csak ugy bizonyosodhatok meg erröl ha elviszem egy szerelöhöz és le az alja aztán majd mutatja az magát.
140 000 km van benne amugy "elvileg"
EngineCoffeeTables2011-09-30 13:21:25 // 36082
Ott tartunk jelenleg, hogy benzin van, aram is van a gyujtotrafoknal de szikra nincs. kezd egyre gazabb lenni a helyzet:-( a legtomegmero lehuzasa se segitett.
Ferke2011-09-30 11:18:12 // 36081
Vagy a betöltőnyílás a szintjelző, vagy van külön nívópálca...jtd-n van nívó, de hogy a Tieden is van-e..passz.
KORYY2011-09-30 09:20:19 // 36079
húzd le a légtömegmérőt, lehet beindul
EngineCoffeeTables2011-09-30 08:52:15 // 36078
Szerelő megnézte, ott tartunk hogy benzin van szikra nincs:( Ha valaki találkozott már hasonlóval az írja le a véleményét ha ráér.
GTPeti2011-09-29 23:22:25 // 36077
Én inkább 70Ah-ban, vagy afölöttiben gondolkoznék... Szerencsésebb választás, mert a dízelek indítóárama nagyobb.
Szabi62011-09-29 22:36:33 // 36076
Mi lenne ha a 60 Ah-ás akksi helyett 52-est tenék bele?
Atek2011-09-29 22:16:42 // 36075
Ha jól tudom a mechanikus váltóolaj szintnek általába egybeesnek az olajbetöltő "lyuk" szintjével. Kitekered, benyúlsz, és ha ott az olaj akkor jó. Majd a szakik megerősítik vagy cáfolják.
EngineCoffeeTables2011-09-29 22:06:10 // 36074
aha, tobbszor is megnyomtam a biztonsag kedveert amugy nekem jobb ulesnel a jobb labnal van de egyre gondolunk( az a kapcsolo ami borulasnal lekapcsolja a benzinpumpat).
modern2011-09-29 21:59:00 // 36073
Sziasztok
Tudd valaki segíteni 1.6 120le 147-be váltó olaj szintet lehet valahol nézni vagy cserélni mert nem igazán jó a váltó.Kulisszát most cseréltünk benne mert az meg adta magát de még így sem tökéletes.Olyan darabos váltásnál nem ugrik vissza ott marad ahol kiveszem sebességből. Minél melegebb a motor annál rosszabb a helyzet. Remélem így sikerült értelmesen leírni a hibát szakszavakkal nem megy :)
Tudd valaki segíteni 1.6 120le 147-be váltó olaj szintet lehet valahol nézni vagy cserélni mert nem igazán jó a váltó.Kulisszát most cseréltünk benne mert az meg adta magát de még így sem tökéletes.Olyan darabos váltásnál nem ugrik vissza ott marad ahol kiveszem sebességből. Minél melegebb a motor annál rosszabb a helyzet. Remélem így sikerült értelmesen leírni a hibát szakszavakkal nem megy :)
téglaci2011-09-29 20:51:23 // 36072
Szerintem az alapjárati motor cserével egyidőben meglépem ezt kartercső átalakitást.
köszi a tanácsokat
üdv.
téglaci
köszi a tanácsokat
üdv.
téglaci
Goodboy2011-09-29 20:50:00 // 36071
bal elsö ülés alatt kapcsolo ami kioldja a benzinpumpát.megnézted:?
Dzsozy2011-09-29 20:34:12 // 36070
Persze,így van a szívó oldalon a karterbevezetést ledugóztam, hisz akkor falsot kapna. Megbolondulna a lambda,mert rossz érték lenne a levegő benya keverék.
EngineCoffeeTables2011-09-29 19:41:07 // 36069
Lehúztam az aksiról a sarút és pár perc után visszatettem. Most már a code lámpa elalszik de még mindig nem indul, biztosítékokat lecsekkoltam de nem találtam hibát:(
téglaci2011-09-29 17:45:37 // 36068
Szia!
Köszi , első olvasásra megismertél , hogy nem nyugszom , amig meg nem oldom a problémát.Sokszor napokig szerelek , de ha kiszámolnám a ráforditott időt , sokkal többe kerülne , mint az alkatrész.(csak nem mindig tudom eladni magam az a baj.:(()
Elkezdek gyüjteni egy kis pénzt.
Köszi az infót
téglaci
Köszi , első olvasásra megismertél , hogy nem nyugszom , amig meg nem oldom a problémát.Sokszor napokig szerelek , de ha kiszámolnám a ráforditott időt , sokkal többe kerülne , mint az alkatrész.(csak nem mindig tudom eladni magam az a baj.:(()
Elkezdek gyüjteni egy kis pénzt.
Köszi az infót
téglaci
VaG2011-09-29 09:16:02 // 36067
szerintem az immo a hibás, lehet, hogy valamelyik jeladója...
EngineCoffeeTables2011-09-29 09:00:52 // 36066
Sziasztok! Menet közben letiltott az immobiliser, és miután megálltam sem akar elindulni(benzinpumpa letíltva) De egyszer se alszik el a code lámpa. Ettől még lehet kontakthibás az immo vagy valami nagyobb gond van? Ha igen hogy lehet segíteni rajta?