Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Ferke2012-06-04 08:49:57 // 39305
Ne is mondd, nekem lassan 1 éve csinálja...meg kéne már oldani ezt is:)
PyroS2012-06-04 08:28:10 // 39304
Köszönöm ,akkor délután irány az autóvillamossági szerelő. :(
hg6idn2012-06-04 08:24:20 // 39303
Természetesen hozta az autóm a papírformát:
utángyártott LMM-mel ( Meat&Dorina) kb 700 km után dob hibalámpát, javult a fogyasztás, dinamika. Meg a spórolás a gyári LMM-re...:(
utángyártott LMM-mel ( Meat&Dorina) kb 700 km után dob hibalámpát, javult a fogyasztás, dinamika. Meg a spórolás a gyári LMM-re...:(
András bácsi2012-06-04 08:21:17 // 39302
Általában a generátor kopott csúszóérintkezői csinálnak ilyet élettartamuk vége felé.
zee2012-06-04 08:11:17 // 39301
Szerintem töltés gondok,de jönnek majd az okosabbak és megmondják a tutit.
PyroS2012-06-04 08:09:51 // 39300
Sziasztok.
Reggel amikor elindultam a 156-ommal elkezdett világítani a műszerfalon az akkumulátor hibajelzője.Azaz volt amikor elaludt de aztán újra elkezdett pislogni.Mi lehet a gond?
Reggel amikor elindultam a 156-ommal elkezdett világítani a műszerfalon az akkumulátor hibajelzője.Azaz volt amikor elaludt de aztán újra elkezdett pislogni.Mi lehet a gond?
Tocsa2012-06-03 08:17:47 // 39299
Nyugodtan menj hozzájuk szépen dolgoznak ! :) Pár éve már csinálják .
GTPeti2012-06-02 16:55:33 // 39298
Lehet, hogy van az AutoData-nak ilyen katalógusa is. Az egyes típusok méretei jó eséllyel a szervízCD-kben is megekinthetőek. Ezen kívül szerintem az egyes aftermarket dugattyúgyártók termékkatalógusaiban (pl. Mahle).
(A Google segítségével a neten is megtalálod ezeket. Ugye 2012-ben az ember előbb gúglizik, mint kérdez. :) Kulcsszavak pl. "mahle kolben* katalog". Tudom, ez* németül van, de egy német gyártó esetén ez magától értetődő.
(A Google segítségével a neten is megtalálod ezeket. Ugye 2012-ben az ember előbb gúglizik, mint kérdez. :) Kulcsszavak pl. "mahle kolben* katalog". Tudom, ez* németül van, de egy német gyártó esetén ez magától értetődő.
DanZoli2012-06-02 16:35:43 // 39297
Sziasztok!
Hol tudnék motorikus alkatrészek méreteit megnézni?
Pl. duggattyú,hajtókar hossz,stb.
Hol találnék egy ilyen adatbázist?
Hol tudnék motorikus alkatrészek méreteit megnézni?
Pl. duggattyú,hajtókar hossz,stb.
Hol találnék egy ilyen adatbázist?
Liquid2012-06-01 22:01:46 // 39296
én próbáltam az UNO-ban ugyanilyen Megalightot, és semmivel nem tudott többet érzetre, igaz előtte 80/100-as volt :) Na az király cucc, csak kicsit ártalmas, azonkívül hogy illegális
Liquid2012-06-01 22:00:24 // 39295
deszépen mondta ke' :)
Bilux2012-06-01 19:28:13 // 39294
Én nem járatnám így a motort míg ki nem derül mi ez...
Bilux2012-06-01 19:28:13 // 39293
Én nem járatnám így a motort míg ki nem derül mi ez...
WIK_1462012-06-01 18:23:22 // 39292
Sziasztok.
Furcsa hang
Mi lehet ez a hang? Nem mindig csinálja, azaz a videón is lehet hallani hogy néha elhallgat.
Nemrég volt generálozva, remélem nem valami nagy geb@sz.
Előre is köszi a válaszokat
Furcsa hang
Mi lehet ez a hang? Nem mindig csinálja, azaz a videón is lehet hallani hogy néha elhallgat.
Nemrég volt generálozva, remélem nem valami nagy geb@sz.
Előre is köszi a válaszokat
[k i z z o]2012-06-01 06:45:47 // 39291
Szia, nekem 2005 -ben készítettek full rozsdamentes rendszert, profik voltak, jó anyagok, szép hajlítások, jó minőségű dobok. Az igaz, hogy nem volt olcsó. A lényeg, hogy minden részletet beszélj meg velük.
Piritu - 1.000.0002012-05-31 21:35:02 // 39290
Kicsit furcsálltam az eredményt. Azt mondjuk nem, hogy ilyen-olyan kamu reklámszlogennel próbálnak dolgokat eladni, de azt igen, hogy nálam a +100% és +50%-os Tungsramok jól vizsgáztak. Mondjuk a 100-as látványosan rövidebb élettartamot is produkált.
Piritu - 1.000.0002012-05-31 21:30:17 // 39289
GTPeti2012-05-31 21:24:46 // 39288
Anno, még a xenon előtti időkben én is próbálgattam izzókat. Na jó, az idő rövidsége miatt csak egy prémiumot. :)
A Philips GT150 láthatóan erősebb (és fehérebb) fényű volt, mint a sima GE.
Aztán rájöttem, hogy egy villanykörte eléggé anakronisztikus egy ilyen autóban... B)
A Philips GT150 láthatóan erősebb (és fehérebb) fényű volt, mint a sima GE.
Aztán rájöttem, hogy egy villanykörte eléggé anakronisztikus egy ilyen autóban... B)
Liquid2012-05-31 21:18:39 // 39287
valami ilyesmire számítottam, végre alá van támasztva :)
Mondjuk még kipróbálhattak volna párat...
Mondjuk még kipróbálhattak volna párat...
danniiy2012-05-31 18:06:06 // 39284
- ISO15765-4 (CAN)
- ISO14230-4 (KWP2000)
- ISO9141-2
- J1850 VPW
- J1850 PWM
Ezek közül tudja valamelyiket?
- ISO14230-4 (KWP2000)
- ISO9141-2
- J1850 VPW
- J1850 PWM
Ezek közül tudja valamelyiket?
mreni2012-05-31 17:55:25 // 39283
"milyen interfészes a komputere" mire gondolsz?
sima KKL interface kell ahhoz hogy a motor adatait olvasni tudd,ha légzsák és abs-hez is hozzá akarsz férni akkor vagy kapcsolós interface kell vagy átalakítókat kell venned,de ha van egy kis elektro tudásod akkor egyszerűen átalakítod házilag a sima interface-t is.
sima KKL interface kell ahhoz hogy a motor adatait olvasni tudd,ha légzsák és abs-hez is hozzá akarsz férni akkor vagy kapcsolós interface kell vagy átalakítókat kell venned,de ha van egy kis elektro tudásod akkor egyszerűen átalakítod házilag a sima interface-t is.
danniiy2012-05-31 17:51:42 // 39282
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy az Alfa Romeo 146 2.0 ti 1996-os évjáratú autómnak milyen interfészes a komputere? Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném
W.2012-05-31 17:27:02 // 39281
Urak! Janó-dob kft- vel kapcsolatban van tapasztalata valakinek? Milyen munkát végeznek? Megbízhatók-e? Köszönöm!
Piritu - 1.000.0002012-05-31 16:23:50 // 39280
Úgy néz ki, hogy másokat is foglalkoztatnak az emelt fényű izzók. Érdekes az eredmény :-(
klatty
klatty
DanZoli2012-05-31 09:19:00 // 39279
Sziasztok!
Esetleg ha valakinek szüksége lenne rá.:)
FES_3.6.zip
Röviden:
1. Feltelepíted a progit a SetupFiatEcuScan36.msi-vel
2. Megkeresed hova rakta fel (Jellemzően Program Files/FiatEcuScan mappa)
3. Bemásolod oda a Loader_for_FiatEcuscan_3.6.0.exet
4. Ezentúl a fenti exe-vel indítod, nem pedig az eredeti indítófájllal.
Nem érdemes amugy az "eredeti" indítófájlt használni, mert az előszeretettel rakja át a progit próbaverzióba.
.net framework is kell hozzá!
Esetleg ha valakinek szüksége lenne rá.:)
FES_3.6.zip
Röviden:
1. Feltelepíted a progit a SetupFiatEcuScan36.msi-vel
2. Megkeresed hova rakta fel (Jellemzően Program Files/FiatEcuScan mappa)
3. Bemásolod oda a Loader_for_FiatEcuscan_3.6.0.exet
4. Ezentúl a fenti exe-vel indítod, nem pedig az eredeti indítófájllal.
Nem érdemes amugy az "eredeti" indítófájlt használni, mert az előszeretettel rakja át a progit próbaverzióba.
.net framework is kell hozzá!
.......................2012-05-31 07:23:55 // 39278
na ne b**sz ,már ezt is hamisítják,és Milyen márkanév alatt fut?
miket még?
miket még?
hg6idn2012-05-31 05:21:43 // 39277
Ma délutánra okosabb leszek a + 500 Km után, egyébként csodálkoztam mert az érzékelő része megszólalásig úgy néz kint az eredeti...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-30 21:39:35 // 39276
az a baj hogy ez ennél összetettebb egy új kínai LMM-ő több kárt csinál mint egy haldokló gyári
hg6idn2012-05-30 21:33:10 // 39275
Remélem azért tovább bírja, viszont szemérmetlen ára miatt teszt miatt is megérte. Az autómba levő Bosch bontott példány volt, megy a polcra vész eseti megoldásnak ...
GTPeti2012-05-30 21:30:54 // 39274
Bíztató szavak. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-30 21:29:53 // 39273
adok neki pár hetet és kukás lesz
hg6idn2012-05-30 21:27:51 // 39272
Ma este végre beszereltem az új LMM-et (vmi Unixos darab, Bosch szervizes szomszéd intézte elég olcsó volt) Holnap lesz egy miskolci utam kíváncsi leszek mit produkál! Ma mentem egy pár kilométert dinamikusabb volt az autó :) Remélem a horrorba illő katalizátor hibát ez okozta...
Ui: kinyomtattam az AlfaCity jegyet :)))
Ui: kinyomtattam az AlfaCity jegyet :)))
zee2012-05-30 17:53:54 // 39271
Véleményt nem tudok róla mondani,de egy kézi mechanikus tisztítás szerintem biztosabb.
Elvileg ezeket a turbókat a Garrett nem is engedélyezi felújítani...
De nagyon szívesen! :)
Elvileg ezeket a turbókat a Garrett nem is engedélyezi felújítani...
De nagyon szívesen! :)
Candy832012-05-30 17:07:47 // 39270
és ezt használta már vki? érdemes ennyiért megvenni? amúgy köszi :)
zee2012-05-30 16:17:56 // 39269
Candy832012-05-30 15:02:04 // 39268
megy megy bőven kint is és "nehéz láb" alatt :) hát már nem is vagyok biztos benne hogy a turbó, de este visszajövök egy okosabb segítséggel és elolvassa ami ötleteket adtaok és akkor cska kiderül mi is lehet. köszönöm a segitségeket és ötelteket. :)
Jorjie2012-05-30 14:58:33 // 39267
Üzemanyagba öntve max. a porlasztócsúcsokat tisztítod :-) Mechanikus tisztitás vagy "ki kell kormolni". Városban használod inkább? Főút vagy autópálya szokott lenni? És igen, András bácsi nagyszerű kérdése: biztosan a turbó?
DieselManiaco(NagyVad)2012-05-30 14:57:36 // 39266
katalizátor van alatta? nem volt erőtlenség miatt szerelőnél,aki esetleg átütötte rajta a pajszert? ha nincs kat akkor gyári rendszerrel is fütyül.persze hátulról hallhatóan... geometria valóban leragadhat,de én a tisztító folyadékot nem biztos hogy erőltetném.ettől nem feltétlen van nagyobb töltőnyomás alapjáraton,mivel függ a gázmennyiségtől,de fütyülhet másképp,mivel ilyenkor más szögben kapja a gázt a turbinakerék...
András bácsi2012-05-30 14:51:45 // 39265
Hát adalék a geometriát nem tisztítja, mert egyszerűen nem jut oda. Az csak szétszedve megy: a lerakódott kormot kell leszedni.
András bácsi2012-05-30 14:50:20 // 39264
Az is lehet, hogy nem is a turbo hangját hallod. Általában egy normál cucc olyan 200e km-t, vagy még többet is elmegy, rendes olajjal használva. Így látatlanban inkább azt mondom, hogy más nyekereg, és csak próbálkoznak.
Candy832012-05-30 14:45:59 // 39263
na igen, ez már nekünk is eszünkbe jutott, meg vki vmi tisztitófolyadékot is emlegetett hogy az üzemanyagba kell önteni az kitisztitja stb. de most akkor melyik okosra hallgasson az ember? :):)
Jorjie2012-05-30 14:44:46 // 39262
Hmm, egy gondolat. Mi van a ha geometria ragadt le "fordítva", és már alapjáraton is pörög a turbó ezerrel, és ezért fütyül? Nem értek hozzá, csak egy ötlet, valaki szóljon hozzá, hogy ne beszéljek hülyeséget! :-)
Jorjie2012-05-30 14:35:56 // 39261
András bácsival értek egyet, amíg működik rendesen, addig felesleges bolygatni. Dudiszabi-nak is fütyült a 2.5-ön a turbó, király hangja volt :-) Valahol olvastam régebben, hogy a kopás jele is lehet a fütyülés, de amíg tölt rendesen,szerintem ne költs rá.
Másik kérdésedre a válasz: csere és felújítás is szóba jöhet. Csere esetén egy új turbót veszel, majd egy az egyben cseréled. (sok píz) Felújítás esetén kiszerelés, szétszedés, felújítókészlet (csapágyak vagy teljes középrész) majd centírozás és mehet vissza. (kevesebb píz) Felújítás csak profi helyen, nem a szomszéd utcában Pista bá-nál!
Másik kérdésedre a válasz: csere és felújítás is szóba jöhet. Csere esetén egy új turbót veszel, majd egy az egyben cseréled. (sok píz) Felújítás esetén kiszerelés, szétszedés, felújítókészlet (csapágyak vagy teljes középrész) majd centírozás és mehet vissza. (kevesebb píz) Felújítás csak profi helyen, nem a szomszéd utcában Pista bá-nál!
Candy832012-05-30 14:32:38 // 39260
sajna sztem egyre hangosabb, ha már én a lakásból hallom hogy kiállnak vele, és főleg hogy már alapjáraton is, mikro még elvileg nincs turbó-nyomás. olajat nem láttunk, ereje van. Főleg alacsony fordulaton feltűnőa hang. Hát pont ettől félek hogy valaki nem épp hozzáértő szerelő csak rávágja hoyg csere én meg elhiszem neki... :(
András bácsi2012-05-30 14:24:20 // 39259
Valamennyire minden turbó fütyül, nem feltétlenül rendellenes az a hang. Van más jelenség is? Pl. erőtlen, nyomja az olajat.
Különben minden turbó csapágyas, hiszen csapágy nélkül nem működne, hanem megállna, mint a szög. ;) Oké, a zöme siklócsapágy. :)
Különben minden turbó csapágyas, hiszen csapágy nélkül nem működne, hanem megállna, mint a szög. ;) Oké, a zöme siklócsapágy. :)
Candy832012-05-30 14:16:20 // 39258
segítség!! még mindig a fütyülő turbóm a probléma. továbbra sem tudjuk a baját. A cső rendben, nem lyukas. Rámijesztettek olyasmivel hogy csapágyas, meg hasonlók, de jó lenne ha vki segítene akinek már volt konkrétan problémája a turbóval. Alapjáraton is van elvileg turbónyomás.Csere esetén mire számítsak? LEhet más megoldás is?
GTPeti2012-05-29 21:58:28 // 39256
Jobboldalt a "Keresés" alatti mezőbe beírod, hogy "szervízCD", beállítod, hogy hozzászólásokban keressen és alulról a negyedik találatban ott lesz a link.