Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Imyx2012-06-27 15:32:01 // 39542
Mille Grazie :), de ez a P1151 első-felsőt takar?
mreni2012-06-27 15:28:57 // 39541
és ha valaki rávágja hogy LMM akkor kicseréled?:)) nem egyszerűbb kiolvasni mint találgatni,tippelgetni?
gecsa2012-06-27 15:09:52 // 39540
nem nagy tétel a cseréje,de csak az autóstöltök (gondolom mindegyik egyforma volt?) ugrálnak ki belőle,vagy esetleg navival,vagy mással is próbáltad? ha minden kiugrál belőle,akkor cserés lesz,de ha csak a töltő,akkor elgondolkodnék azon,hogy lehet az a hibás,nem jól lett kialakítva,ilyesmi..
Jack2012-06-27 15:01:22 // 39539
Jobb felső ha szemben állsz vele.
Nandiee2012-06-27 14:59:58 // 39538
Ma vettem a harmadik autós töltőm, és ez sem jó.
Valamiért kiugrik a helyéről, illetve hiába nyomom be rendesen, nem marad ott, így útközben állandóan megszakad a töltés.
A szivargyújtóm jó, benyomom, és ha felmelegszik, akkor is kiugrik.

Csere?
gecsa2012-06-27 14:25:11 // 39537
nekem a múltkor égve maradt indítás után...nem volt érzékelhető semmi hiba,a motor szépen járt,leforgott,húzott..mentem vele egy gyors kört,és azóta elmúlott..
dév2012-06-27 14:04:03 // 39536
még nem olvastattam ki, azért kérdeztem hátha vki találkozott már a hibával.
GTPeti2012-06-27 13:41:59 // 39535
Mesélj, a kiolvasás, mit mutatott? B)
dév2012-06-27 13:41:16 // 39534
ismét a segítségetekre lenne szükségem kedves alfások.. az a helyzet hogy kivillanik az injektorhibajelző és a motor nem pörög többet mint 3200. az lenne a kérdésem hogy mitől lehet ez? tippem az üzemagyagszivattyú. az okozhat ilyen hibát?? ja és persze 2.4jtd ről van szó!
Imyx2012-06-27 13:06:49 // 39533
Urak,

Ezt a hibakódot hogy kell értelmezni?
P1151 2 elől lévő lambdaszonda jel (megbízhatóság) (végzetes) JTS-nél, ahol szerencsénkre 4 db. van.. tehát ezt szeretném kidobni belőle. Gondolom, katalizátor előtti. Na de melyik? Illetve hogy rendeljem meg, hogy nekem melyikre van szükségem? Ha az autóval szemben állunk, a jobb, vagy a bal oldali? :). Vagy ez felső, vagy alsó? Nem vagyok tisztában vele.
Thx!
GTPeti2012-06-27 12:52:22 // 39532
Tőlük óvaintenélek. Cserélnek mindent, amit érnek, de egy egyszerű túltöltést anno nem találtak meg.
gecsa2012-06-27 11:55:29 // 39531
az lesz...bár most a bosch pollenszűrőhöz ingyenes klímatisztítás jár...:D lehet a kellemest a hasznossal kellene..:D
Buksi2012-06-27 11:29:49 // 39530
Akkor próbáld meg, hogy máshová viszed!
gecsa2012-06-27 11:25:25 // 39529
ez konkrétan ismerősnél történt...
Buksi2012-06-27 11:20:29 // 39528
Meg kell mondani, hogy csak töltést kérsz! :)
gecsa2012-06-27 11:18:02 // 39527
ja,de az a gond,hogy azt csak szervízben tudják csinálni,és amikor bevittem a múltkor,egyből bontani karták,meg átnézni,meg stb...
Buksi2012-06-27 11:05:32 // 39526
Lehet, hogy csak fel kellene tölteni!
gecsa2012-06-27 10:44:07 // 39525
az én klímám is nyöszörög,és nem akar hideget csinálni,csak minimálisan..
Wickey2012-06-27 10:02:04 // 39524
vagy haladj ki a Kondrát Petihez. Valszeg klímahűtőt kell cserélned, ha már nagyon el van koszolódva vagy el vannak fésülve a lamelláid. A kompresszor akkor kapcsolgat ki/be, ha túlmelegszik (nem tudja lehűteni a klímahűtő), túl alacsony vagy túl nagy a nyomás, túl alacsony a külső levegőhőmérséklet (ez azért mostanában nem jellemző, de ha pl. megdöglik a külső hőmérő és mínusz 52 fokot vagy mennyit mutat, akkor a klíma se fog menni), ilyesmi. Ő klímaszerelő és nem autóvillamosságis, de fog tudni segíteni egy rendszerszintű diagnosztikában már ami a mechanikai elemeit illeti.
Public Enemy2012-06-27 09:30:26 // 39523
Cseréltesd ki benne a szárítót, az lehet a gond...
Vagy nem tartja meg a nyomást, mert lehet, hogy el vannak koszolódva a lamellák, pucold ki óvatosan a hűtők közötti részt...
tipoatti2012-06-27 08:32:40 // 39522
Egy kis flood a nagyvadaktól, bocsi. Itt is kérdezném, hogy:

Urak,

Amennyiben van közöttetek "klímakutató" vénával megáldott szaki, segíthetne nekem:

Tegnap elgurultam klímáshoz ( Nagykőrösi út ) a véhattal. Festett gázzal feltöltöttük, a nyomást tartja a rendszer, szivárgás nem észlelhető. Mivel gáz/nyomás került a helyére, a kompresszor is bekapcsol - hál'Istennek. Viszont nem történt semmi hosszú ideig, a szaki tanácsára menet közben ki,-be kapcsolgatva a klímát egyszer csak megtörtént a csoda, és lőn hideg. A baj az, hogy kb. 1 percig örülhetek, utána szépen jön vissza a meleg fuvallat...

Tipp?

THX.! :)
Véncsont2012-06-26 22:13:01 // 39521
Köszi a segítséget, sikerült kipucolni, most lehetőség nincs a ledugózásra,de megtesszük ha hazaérünk. Innen mentettek ki, sajnos nem kell itt maradnunk :)
Köszönet még1x
GTPeti2012-06-26 19:33:43 // 39520
Azt a nyamvadt szelepet ledugózni szokás, meg kiírni a programmból... A motorod megköszönné (hogy nem kap kipufogógázt) és mellesleg jobban is menne talán az autó.
Véncsont2012-06-26 17:01:50 // 39519
Köszi, ezen hogy lehet segíteni? ki lehet takarítani házilag?
gecsa2012-06-26 15:04:24 // 39518
pedig már láttam darabokban,mert úgy kaptam az autóval..most szigetelőszalag fogja össze...a gomb is hiányzik belőle,úgyhogy mikrokapcsolóval nyitottam/szártam,amíg el nem koszolódott..:(
jó lenne egy burkolatot varázsolni hozzá,de sehol nincs...
GTPeti2012-06-26 14:01:47 // 39517
Az a kör alakú antenna, a kulcsnyílás körül, az táplálja az immo kulcsban lévő adóját. Az immo adója tehát nem az elemről megy.
.......................2012-06-26 13:59:06 // 39516
EGR szelep beragadt
Véncsont2012-06-26 13:44:19 // 39515
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem! Az alany 166 2.4 jtd (140Le) ,tünetek : - 2500-3000 fordulat alatt nem megy teljesen érzéketlen a gázadásra, ha a fent említett fordulatot eléri elkezd húzni normálisan. Néha mikor megindul, erősen füstöl kopogni is szokott ilyenkor mint mikor „behugyozik” az injektor de ezt nagyon ritkán produkálja . Ha a motor túlmelegszik, 120C fölé kúszik nagy fordulaton sem húz :(… ezeket a tüneteket előjel nélkül 2 napja produkálja . Kéne pár használható tipp mert épp nyaralok és itt elérhetetlenül drága a szerviz . Köszi előre is a tippeket.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-26 08:18:37 // 39513
nincs összefüggés a kettő között :)
gecsa2012-06-26 07:49:51 // 39512
kérdezzek már egy külyeséget is:

ha nincs elem a kulcsban,akkor is bír kommunikálni az immoval?
Buksi2012-06-26 00:15:49 // 39511
Jah, így már értem! :)
zee2012-06-26 00:08:03 // 39510
Így van!
Szomszéd karosszériás műhelyben cseréltek vmi über fullos BMW-ben első fényszórót de csak nem akart világítani. Gépre kellett rakni és összetanítani... [ driver kellet hozzá :) ]
GTPeti2012-06-25 23:01:27 // 39509
Azt még hozzátenném, hogy egy újabb BMW-nél - úgy tudom - még még a lámpák, rádió, stb. is részei a lopásgátlásnak. Kicserélsz egy lámpát és nem indul az autó... (Kivéve, ha suckszervíz teszi és összekódolják €€€... Asse rossz.)
GTPeti2012-06-25 22:58:56 // 39508
"sok baszott elektrónika...de minek?"
Hogy ne fogyasszon másfélszer ennyit, min. kétszeres károsanyag-kibocsátás mellett. B)
dév2012-06-25 22:56:47 // 39507
ki gondolta volna hogy ez ilyen bonyolult művelet. sok baszott elektrónika...de minek?:S na mind1 köszi szépen a segítséget!! holnap kicserélem azt is akkor tuti jó lesz!
GTPeti2012-06-25 22:38:15 // 39506
Az baj. Én, mielőtt motorvezérlőket pakolgatnék, biztos utánanéznék, miből is áll a befecskendezőrendszer. Legcélszerűbb a szervíz CD-ben utánanaolvasni.

Az immobilizer elektronikája általában a biztosítéktábla mögött található. Erre van kötve a slusszkulcs nyílása körüli (kör alakú) antenna. A kulcs chipjének lekérdezése után ez a doboz kommunikál a motorvezérlés ECU-jával.
dév2012-06-25 22:07:54 // 39505
őőőőő aztnemhiszem. aztsem tom az meg mi vagy hol van:) ?
dév2012-06-25 22:06:58 // 39504
mert a másik chipptuningos:)))
gecsa2012-06-25 21:39:12 // 39503
ez jogos...miért nem?
Buksi2012-06-25 21:28:12 // 39502
Most már nem! :-DD
GTPeti2012-06-25 21:26:29 // 39501
Mert a régi az új, érted? :))
GTPeti2012-06-25 21:26:07 // 39500
A motorvezérlőn kívül az immo dobozkát is átraktad?
Buksi2012-06-25 21:22:06 // 39499
Ha a régivel elindul, akkor miért nem használod azzal?
dév2012-06-25 21:07:40 // 39498
Sziasztook. valaki esetleg tudna nekem segíteni? kicseréltem a motort a kocsiban 2,4jtd alfa 98as és az eredeti motor agyával idul de az ujjal nem pedíg az a régi agya elvileg! vmi miatt nem old ki az immobija pedíg az immobit (fekete pöcök) is átraktam a kulcsba a másikat. lécci irjatok rá vmit.. köszi
Ch3ster2012-06-25 19:22:03 // 39497
Akkor dobbetét levétel....köszönöm szépen a segítséget!
mreni2012-06-25 19:05:52 // 39496
vedd le a dobbetétet és az indexen a két lemezkét benyomva tudod kivenni
Ch3ster2012-06-25 17:59:11 // 39495
Sziasztok!
Kérem segítsen aki tud!
Hogyan tudom a legegyszerűbben kiszedni a 147-esből az oldal villogómat?
Nem szeretnék sérülést okozni a művelet közben semminek.
eldiablo1562012-06-23 21:30:27 // 39494
megnézem, hátha csak annyi baja volt :)
Fairlane2012-06-22 21:59:13 // 39493
Pontosan ugyanígy jártam tavasszal a 155-el :)

Ott az ablaktörlők alatti vízelvezető volt eldugulva, és a vályúban felgyülemlett víz elérte az ablaktörlőmotor kábelét, csatlakozóját.
Én első körön ott keresgélnék a 156ban is...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak