Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
dév2012-06-25 22:07:54 // 39505
őőőőő aztnemhiszem. aztsem tom az meg mi vagy hol van:) ?
dév2012-06-25 22:06:58 // 39504
mert a másik chipptuningos:)))
gecsa2012-06-25 21:39:12 // 39503
ez jogos...miért nem?
Buksi2012-06-25 21:28:12 // 39502
Most már nem! :-DD
GTPeti2012-06-25 21:26:29 // 39501
Mert a régi az új, érted? :))
GTPeti2012-06-25 21:26:07 // 39500
A motorvezérlőn kívül az immo dobozkát is átraktad?
Buksi2012-06-25 21:22:06 // 39499
Ha a régivel elindul, akkor miért nem használod azzal?
dév2012-06-25 21:07:40 // 39498
Sziasztook. valaki esetleg tudna nekem segíteni? kicseréltem a motort a kocsiban 2,4jtd alfa 98as és az eredeti motor agyával idul de az ujjal nem pedíg az a régi agya elvileg! vmi miatt nem old ki az immobija pedíg az immobit (fekete pöcök) is átraktam a kulcsba a másikat. lécci irjatok rá vmit.. köszi
Ch3ster2012-06-25 19:22:03 // 39497
Akkor dobbetét levétel....köszönöm szépen a segítséget!
mreni2012-06-25 19:05:52 // 39496
vedd le a dobbetétet és az indexen a két lemezkét benyomva tudod kivenni
Ch3ster2012-06-25 17:59:11 // 39495
Sziasztok!
Kérem segítsen aki tud!
Hogyan tudom a legegyszerűbben kiszedni a 147-esből az oldal villogómat?
Nem szeretnék sérülést okozni a művelet közben semminek.
Kérem segítsen aki tud!
Hogyan tudom a legegyszerűbben kiszedni a 147-esből az oldal villogómat?
Nem szeretnék sérülést okozni a művelet közben semminek.
eldiablo1562012-06-23 21:30:27 // 39494
megnézem, hátha csak annyi baja volt :)
Fairlane2012-06-22 21:59:13 // 39493
Pontosan ugyanígy jártam tavasszal a 155-el :)
Ott az ablaktörlők alatti vízelvezető volt eldugulva, és a vályúban felgyülemlett víz elérte az ablaktörlőmotor kábelét, csatlakozóját.
Én első körön ott keresgélnék a 156ban is...
Ott az ablaktörlők alatti vízelvezető volt eldugulva, és a vályúban felgyülemlett víz elérte az ablaktörlőmotor kábelét, csatlakozóját.
Én első körön ott keresgélnék a 156ban is...
Csaba2012-06-22 21:35:35 // 39492
hideg motornál szívó 0.47-.050 kipufogó 0.27-0.30 az autodata szerint
eldiablo1562012-06-22 14:15:08 // 39491
A motornál lévő csatikra gondolsz? mert a bajuszkapcsoló ugye bent van az utastérbe, nemkéne h az zárlatot kapjon esőtől, Amúgy erre már gondoltam énis, hogy ez is lehetett a baja, mert most semmi baja, meleg van süt a nap...
eldiablo1562012-06-22 14:15:07 // 39490
A motornál lévő csatikra gondolsz? mert a bajuszkapcsoló ugye bent van az utastérbe, nemkéne h az zárlatot kapjon esőtől, Amúgy erre már gondoltam énis, hogy ez is lehetett a baja, mert most semmi baja, meleg van süt a nap...
Németh Laci2012-06-22 14:11:23 // 39489
... ha az esős időt vesszük alapul, akkor valamelyik csatlakozó lehetett átmenetileg zárlatos, de az is lehet hogy tényleg a relé ragadt be ( égett össze ) ! - de ez csak feltételezés !!!
Németh Laci2012-06-22 14:11:22 // 39488
... ha az esős időt vesszük alapul, akkor valamelyik csatlakozó lehetett átmenetileg zárlatos, de az is lehet hogy tényleg a relé ragadt be ( égett össze ) ! - de ez csak feltételezés !!!
eldiablo1562012-06-22 12:47:17 // 39487
Sziasztok!
Ma délelőtt elindultam, és alaphelyzetben elindult az ablaktörlő... úgy hogy nem kapcsoltam, és ráadásul nem is a szagatott ment hanem lassú folyamatos, hiába kapcsolgattam nem állt meg... félreálltam leállítottam, majd gyujtás rá és akkor megállt.
Mondom jó akkor induljunk el, beindítottam, mentem vele kb 20 m-t se és megint bekapcsolt.... hozzáteszem esős/nyirkos idő volt délelőtt, de nem esett akkor.Végig az úton nem bírtam megállítani.. a korházba mentem, ott leállítottam.
ott voltam 2 órán keresztül, kimentem beindít elindul, és azóta jó, nem indul el magától, az összes fokozat jól megy..
Szerintetek mi lehet? Bajuszkapcsoló adta meg magát?Kontakt hiba a kapcsolónál vagy relé? esetleg a motor?
Szétlehet szedni a kormányoszlopot és kivennia a bajuszkapcsolót anélkül h levennénk a kormányt?
Ma délelőtt elindultam, és alaphelyzetben elindult az ablaktörlő... úgy hogy nem kapcsoltam, és ráadásul nem is a szagatott ment hanem lassú folyamatos, hiába kapcsolgattam nem állt meg... félreálltam leállítottam, majd gyujtás rá és akkor megállt.
Mondom jó akkor induljunk el, beindítottam, mentem vele kb 20 m-t se és megint bekapcsolt.... hozzáteszem esős/nyirkos idő volt délelőtt, de nem esett akkor.Végig az úton nem bírtam megállítani.. a korházba mentem, ott leállítottam.
ott voltam 2 órán keresztül, kimentem beindít elindul, és azóta jó, nem indul el magától, az összes fokozat jól megy..
Szerintetek mi lehet? Bajuszkapcsoló adta meg magát?Kontakt hiba a kapcsolónál vagy relé? esetleg a motor?
Szétlehet szedni a kormányoszlopot és kivennia a bajuszkapcsolót anélkül h levennénk a kormányt?
Csöri2012-06-21 19:59:34 // 39486
A lökhárító bal sarkában össze van dugva a kábel?
István & Anett2012-06-21 17:20:43 // 39485
Sziasztok! Megakadtunk és hiteles info kellene. 166-os 2.0 v6 turbó motornak megtudná nekem valaki mondani a szelephézagok értékét? Előre is köszi!
Kareszka19842012-06-21 14:58:47 // 39484
igaz nekem 147 van, de nálam mindig kidobálta a biztosítékot, amíg fel nem fedeztem, hogy a foglalatja volt szétégve (vagyis még van, jelenleg kivan iktatva a ködlámpa) és így okozott mindig zárlatot. kattogot nekem is relé, de hiába
Rodoman2012-06-21 14:53:49 // 39483
Sziasztok Alfa függők!
Van egy vasam!
Alfa Romeo 156 SW, 1.9 JTD, 2002-s!
Ez eddig rendben is lenne. mert a vas szép amúgy, szerelmes vagyok bele!
:-)
Viszont!
Napok óta szenvedek az első ködlámpákkal!
A kormány alatti, kissé balra lévő biztosíték panelon az összes biztosítékot átnéztem és mind jó!
A kesztyűtartó mögött (miután kibányáztam és sikerült eltörnöm egy fület) egy darab biztosítékot se találtam! Amúgy ott mikor kapcsolgatom a kapcsolot valami csattog. Gondolom a relé!
Mitől nem működik a ködlámpám?
Vélemények?!
(az izzókat természetesen már kicseréltem) Mit nézzek még meg?
Van egy vasam!
Alfa Romeo 156 SW, 1.9 JTD, 2002-s!
Ez eddig rendben is lenne. mert a vas szép amúgy, szerelmes vagyok bele!
:-)
Viszont!
Napok óta szenvedek az első ködlámpákkal!
A kormány alatti, kissé balra lévő biztosíték panelon az összes biztosítékot átnéztem és mind jó!
A kesztyűtartó mögött (miután kibányáztam és sikerült eltörnöm egy fület) egy darab biztosítékot se találtam! Amúgy ott mikor kapcsolgatom a kapcsolot valami csattog. Gondolom a relé!
Mitől nem működik a ködlámpám?
Vélemények?!
(az izzókat természetesen már kicseréltem) Mit nézzek még meg?
GTPeti2012-06-21 14:12:47 // 39482
Sziv. Képet találsz róla a blogomban.
pepel2012-06-21 13:31:23 // 39480
Helló mindenki kellene nekem 145 höz valamilyen kapcsolási rajz ha van valakinek,klíma része érdekelne,relék,biztosítékok stb
BuBu.2012-06-20 22:33:01 // 39479
sziasztok
kérnék egy kis útmútatást olyas valakitől aki használt már magneti marelli logic típusú diagnosztikát.
kissé elvagyok akadva beüzemléssel a füzete meg mindenkit programozónak tart:D:D:D
szóval ha van valakinek ilye ketyerélye és működik az jelezze nekem köszönöm..
kérnék egy kis útmútatást olyas valakitől aki használt már magneti marelli logic típusú diagnosztikát.
kissé elvagyok akadva beüzemléssel a füzete meg mindenkit programozónak tart:D:D:D
szóval ha van valakinek ilye ketyerélye és működik az jelezze nekem köszönöm..
GTPeti2012-06-20 20:12:47 // 39478
Korr.: A motorblokk hátuljában van.
GTPeti2012-06-20 20:01:23 // 39477
Így van!
S a váltó oldalában van, hátul, tekintve hogy a lendkerék szélén lévő recézést érzékeli. Ez kimaradt. :)
S a váltó oldalában van, hátul, tekintve hogy a lendkerék szélén lévő recézést érzékeli. Ez kimaradt. :)
t2012-06-20 19:52:04 // 39476
Halihó Társak!
Valahogy ki lehet kötni az immot az alfából? Néha szarakodik, nem veszi a kulcsot! Meg szeretnék bicskakulcsot csináltatni és nem akarok immó chipet tetetni a kulcsokba :)
Valakinek valami ötlet? Fordról és BMW ről már hallottam, hogy megoldották....... Előre is köszi
Valahogy ki lehet kötni az immot az alfából? Néha szarakodik, nem veszi a kulcsot! Meg szeretnék bicskakulcsot csináltatni és nem akarok immó chipet tetetni a kulcsokba :)
Valakinek valami ötlet? Fordról és BMW ről már hallottam, hogy megoldották....... Előre is köszi
András bácsi2012-06-20 08:40:26 // 39475
A fordulatszám-jeladó a főtengely-pozíciószenzor.
Nándi2012-06-20 07:22:19 // 39474
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni egy infóval: 1.9Jtd nek hol találom a fordulatszám jeladóját?
Előre is köszi
Valaki tudna segíteni egy infóval: 1.9Jtd nek hol találom a fordulatszám jeladóját?
Előre is köszi
dfg (Tanárúr)2012-06-19 22:22:37 // 39473
Uraim, kellene nekem egy alfadiag. valakinek nincs egy közvetlen linkje?
Jack2012-06-19 15:06:06 // 39472
Üdv Urak!
Megpróbálom érthetően leírni a kórismét és a tapasztalatot, hátha vki tudja a megoldást. Az autó normál üzemi hőmérsékleten(a mutató az 50-90 fok közti vonalnál áll) viszonylag jól dolgozik, alul nyomatékos,de felül sztem veszít a teljesítményéből. 3. és 4. fokozatban érezhetően kínlódik 5000 felett. Ha városban araszolgatok ,nem megy a klíma, a vízhőfok mutatója felmegy 90 fokra és ledundizom, a motorból olyan csörömpölés jön, mintha tűgörgős trabant motor hajtaná, a teljesítmény a csörgés erősségével arányosan változik, persze minuszba(talán az előgyújtás elmászik?). FES-t rádugva hátsó lambda értékekre adott hibát és alapjárati marhaságokra(utóbbinak nem sok köze van sztem a dologhoz).
Kérdésem az vna: a hibás vagy néha rosszul működő lambda okozhatja-e a felsőbb régiókban a teljesítmény vesztést? Az első lambda kicsit hibás működése okozhat-e hibajelet a hátsó lambdánál? A motorhőmérséklet emelkedésével miért kezd el csörömpölni (akkor sem az esetek 100%-ban), esetleg ezek összefüggenek-e valamilyen módon?
Megpróbálom érthetően leírni a kórismét és a tapasztalatot, hátha vki tudja a megoldást. Az autó normál üzemi hőmérsékleten(a mutató az 50-90 fok közti vonalnál áll) viszonylag jól dolgozik, alul nyomatékos,de felül sztem veszít a teljesítményéből. 3. és 4. fokozatban érezhetően kínlódik 5000 felett. Ha városban araszolgatok ,nem megy a klíma, a vízhőfok mutatója felmegy 90 fokra és ledundizom, a motorból olyan csörömpölés jön, mintha tűgörgős trabant motor hajtaná, a teljesítmény a csörgés erősségével arányosan változik, persze minuszba(talán az előgyújtás elmászik?). FES-t rádugva hátsó lambda értékekre adott hibát és alapjárati marhaságokra(utóbbinak nem sok köze van sztem a dologhoz).
Kérdésem az vna: a hibás vagy néha rosszul működő lambda okozhatja-e a felsőbb régiókban a teljesítmény vesztést? Az első lambda kicsit hibás működése okozhat-e hibajelet a hátsó lambdánál? A motorhőmérséklet emelkedésével miért kezd el csörömpölni (akkor sem az esetek 100%-ban), esetleg ezek összefüggenek-e valamilyen módon?
JCsabi2012-06-19 10:43:32 // 39470
Hali!
156-ba hűtő ventillátor csak a 2.sebességbe kapcsol be. Az 1. fokozat eltűnt. Mi lehet a gond?
Relé kattan. És a FES is kiírja hogy 1.sebességfokozat aktív, csak éppen a venti nem megy és a hűtővíz meg bekúszik 100°köré.
156-ba hűtő ventillátor csak a 2.sebességbe kapcsol be. Az 1. fokozat eltűnt. Mi lehet a gond?
Relé kattan. És a FES is kiírja hogy 1.sebességfokozat aktív, csak éppen a venti nem megy és a hűtővíz meg bekúszik 100°köré.
GTPeti2012-06-18 22:39:24 // 39469
Pontosan. :))))
Zotya 1642012-06-18 22:06:23 // 39468
Automata lekvárkeverő berendezés. :DDD
GTPeti2012-06-18 21:51:22 // 39467
Persze, tuti az. :)
Fairlane2012-06-18 21:48:18 // 39466
Régivágású ablaktörlőmotor? Vagy mi ez?
GTPeti2012-06-18 21:35:31 // 39465
Csak úgy:


Imyx2012-06-18 12:40:39 // 39464
Lambdaszondára tippelnék, nálam ugyanezt csinálta, (a comp. beírta) 80-90 km/h volt a végsebessége ebben a vészüzemben. Újraindítás után mindig jó lett.
DieselManiaco(NagyVad)2012-06-18 12:29:37 // 39463
dízelt lehet vontatni,automatát nem...
Somci2012-06-18 09:22:24 // 39462
Na ez egy jó ötlet,megjátszom :-) Hátha újratanulja önmagát a rendszer :-) Klímának lehetett köze hozzá?
.......................2012-06-18 09:17:16 // 39461
kicsit meghülyült,vedd le az akkusarut 15 percre aztán jó lesz
Somci2012-06-18 08:38:42 // 39460
Lehet nagy hülyeség, de valami azt súgja, hogy a Novitec és a klíma együtt. Tudom semmi közük egymáshoz, de nem tudom máshoz kötni...
Somci2012-06-18 08:36:59 // 39459
Sajnos én is ettől félek, gyanakodtam a vészüzemre... Nem szívesen szereltetném ki a ovitec-et, nagyon megszerettem és nem is volt olcsó...
W.2012-06-18 08:31:00 // 39458
Szerintem a Novitec lesz a ludas.. Az autó vészüzembe váltott! Nekem egy utólag beszerelt riasztó miatt csinálta ezt. Kiszedtük és azóta semmi gond!
Somci2012-06-18 08:13:50 // 39457
Teljesen üzemmeleg volt, legalább 15km-t mentem előtte a városban. Ment a klíma is,még azon agyaltam, hogy mennyire visszavette a teljesítményt. Kikapcsoltam a klímát, 5-ben ráléptem a gázra és semmi sem történt,vissza 4.,ugyanez... Se sárga lámpa,se hibaüzenet nem volt. Egyszer az exem Clio-ja produkálta ezt, de ott minden sárgán világított,annál elszakadt valami vezeték a lambda szonda környékén. De hogy itt mi... Bezárás és újraindítás után megjavult,de nem szeretném,ha ez útközben megint előfordulna... Remélem nem a vaduúj Novitec cucc szarakodik...
gecsa2012-06-18 06:31:29 // 39456
olyanról már hallottam,hogy amíg nem éri el a motor az üzemi hőfokot,addig csak 2-3ezres fordulatig engedi pörgetni a comp..hogy ez mitől lehet,amit leírtál,passz...