Tagok >> berobbantam >> 156 1.9 JTD Sedan >> Blog
- Típus:156 1.9 JTD Sedan
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Fekete 846A
Folytatódott a beltér projekt.A terv az volt,hogy a kárpitok szürke részét átfestem.Vettem is festéket.Viszont szürkén még 4 sor után is foltos volt.Nem tetszett az eredmény.Közbe sikerült vennem bőrbetétes kárpitokat,amik viszont tiszta feketék és műanyagok.Egyenlőre betettem őket így.Ami tetszett,hogy így sokkal jobb lett az összkép.Ami nagyon nem tetszett,hogy a színe nagyon elütött a műszerfaltól.Az enyém bőrhatású és igazi mély fekete.Melette a kárpit meg nagyon sötét zöldesfekete.Viszont újabb ihletet kaptam.Lefújtam az eredeti kárpijaim szürke részét matt feketével.Ez már tetszett.Átraktam bele a bőrbetéteket.Ha már így belebonyolódtam,a hangszóróknak is csináltam új kiemelő keretet.A végeredmény tetszik.
szöveg...
Alfi a motortér jobb oldalábol hallható halk kerepeléssel jelezte,hogy igényli a törődést.Némi hallgatózás és nézgelődés után,a diagnózis főtengelyszílytárcsa.Kicsit durcás vagyok.A gyári ki bírt 12 évet és 240k kilómétert.Ez 3 évet és 60k kilómétert.De az élet nem áll meg.Alfinak menni kell.Kapott egy újat Erhardtol.
299000 km
Történt egy kis baleset.A jobb 1 ajtókárpitját sikeresen összekente az utasom lazúrral.Amúgy is időröl időre felmerült,hogy kezdeni kéne velük valamit,mert a betétek nem épp a leg szebbek.Elkezdtem keresgélni a neten,de ami tetszett az vagy messze volt,vagy irreális áron.Viszont rábukkantam egy igazi kincsre,egy momo beige ülésgarnitúrára.Ez is mindíg olyan bekattanó vezérhanygya volt.Tulajdonképpen berlinába való garnitúra ez az 1 volt az országba.Ezt viszont annyira jó áron adta a srác,bogy másnap el is mentem érte.Fontos volt,hogy légzsákos legyen és könyöklős.Könyöklő nem volt,viszont ezt annyira nem is bántam mert fl előtti autóbol való annak meg nem tetszik a könyöklője.Hazaérve nekifogtam a műtétnek.Akkusaru le és kiszedtem a régi üléseket.A régiböl kivettem a légzsákot és leszedtem a könyöklőt.Szerencsére a tartó konzolt 3 csavar fogja a vázhoz,így az is bontható.Természetesen nem passzol a momó ülésre,de ez orvosolható.Furtam lukakat a csavaroknak felcsavaroztam és boldogság.Kicseréltem a légzsákot az enyémre.A műveletre rá ment szűk 3 órahossza.Az anyósüléssel már gyorsabban meg voltam.Csak a támla kárpitját bontottam meg alul és kicseréltem annak a légzsákját is.Aztán ment vissza minden az autóba.Akkusaru vissza,és próba.A légzsák nem dobott hibát.Boldogság.Ami fel tünt,hogy a momo alacsonyabb.Nagyon király.Van még pár apróság.A könyöklőt le kell bőröznöm.Az ülésekre rá fér egy nagytakarítás és némi festés.És az ajtókárpitokkal továbbra is kezdenem kell valamit🤣
Lassan elérjük a 300000-et.El jött egy újabb olajcsere ideje.Ha már rendelni kellett hozzácsptam 2 normális ablaktörlő lapátot.A hátsó kipufogódob gumibakja is félig szakadt volt az egyik oldalon,így azokat is cseréltem
295500 okm
Mivel még hosszú távra tervezek az autóval ezért kapott egy megelőző jellegű alvázvédelmet.Hála az égieknek még jó állapotban van.A hossztartón vált meg a régi réteg és a küszôb illesztésénél alul.Le lett drotkorongozva és ujra fujva.A művelethez lekerültek a küszöbsponlerek,így folytatódott a karbonozás projekt is.Új matricák is felkerültek,csak most 2 sor lakk közé.Még a hátsó lökössel kellene kezdenem valamit,amin nagyon agyalok🤣
Megint elcsaptam egy rókát.Megtört a baloldali toldatom meg a lökös középen ahol volt már javítva.Mikor felkerültek a toldatok lefóliáztam őket.Kb fél évig volt szép.Utána a fólia megfakult.Lefényeztettem.Na ez még nagyobb hiba volt.Rettentően szaporodtak rajta a kavicsnyomok.Egy ideje már gondolkoztam rajta,hogy mit kezdjek vele.Ez a róka ügy megadta az ihletet.Rendeltem karbon szövetet gyantával és nekiláttam.A toldat volt a kisérleti nyúl.Nem mondom,hogy tökéletes,de nekem tetszik.A lakkozása nem lett az igazni.A festékboltban kapható lakkok nem igazán alkalmasak a feladatra.A lököshöz vettem kimondottan karbonszövetre való lakkot.Nem volt olcsó,cserébe eszméletlen jó.Nem lakkoztam ki teljesen simára.Nekem tetszik ahogy látszik a karbonszövet szövése.Szóval lesz folytatás😀
Tegnap reggel megviccelt a drága.Kulcs elfordítására el ment minden a műszerfalrol is.Na fasza.Rámértem az akkura 12.4 V.Még jobb.Kb 3 óra töltés után ismét rámértem.10.6 V.Egyre jobb.Elmentem a helyi járműboltba.A 75 Ah-ás 4max 27000.Most is az volt benne.Majd 4 évet kihúzott úgy,hogy tölteni sose kellett pedig sok a helyijárat is szegénynek.Tovâbbra is 2 év garit adnak rá.Gondoltam ha sok panasz lett volna ezt csak visszavették volna.Így beújítottam egyet.Alfi ujra rója az utakat.
Ma volt egy kis szabadidőm.Így kicseréltem a munkahengert ami már egy ideje az asztalon pihent
Ma nagyszervíz volt alfin.Motorolaj szűrővel,gázolajszűrő,levegő szűrő,pollenszűrő.Az alsó motorvédőm is elég gyalázatos állapotban volt már.Így azt is kapott újat.Van némi szivárgás a kuplung főhengernél.Nem vészes.Kb fél év alatt ment le az olaj maxrol minimumra.De azért cserélem majd.
285000 km.
Ma felkerültek a téli kerekek a kocsira.Mivel a felnik elég ramaty állapotban voltak így azokat lefényeztettem.Ha meg már így lett akkor a felni kupakok is kaptak új emblémát.
2019.12.11
273000 km