Lámpa kapcsoló konzol, tükör állító gombok, ködlámpa
Akku cserével kellett kezdeni a szervizt, amivel vettem a kocsit, az 2 hétig bírta.
Vartát vettem, mert az elmúlt 15-20 évben ez volt a kocsimban és mind legalább 5 évig bírta, sosem volt velük gond, nem merült le télen nagy hidegben sem.
Varta Silver Dynamic akkumulátor 12v 74ah
itt: AkkuBox

Rövid keresgélés után megtaláltam az igazit! Olyan, amilyet szerettem volna. 4 ajtós, benzines, legalább 2000-es és sötét színű.
A 3.2-es megszelídítéséhez sajnos már öregnek érzem magam :( 20 éve nagyon jól jött volna :D Így 2.2-eseket néztem.
Itthon a választék 1 darabból állt. Külföldön pedig káosz a kínálatban, az árban és főleg a tulajdonosokban. Legtöbbjétől kávéfőzőt sem vennék :/ Értem ezalatt a "fejlett" nyugateurópát. Az olaszoknál találtam szépeket, de ott drága, amelyik jó állapotú, átlagnál kevesebbet futott. Legalábbis az én pénztárcámnak.
Szerencsére az itthon talált alapjaiban teljesen jónak tűnik. Alapjaiban. Nem volt nagy törés, motor, hajtás, futómű rendben, ez a lényeg;
Egyébként meg, nem kapta meg a szeretetet, tiszteletet. Olyan helyeken vannak sérülések, amiket kitalálni nem lehet, hogyan csinálták. pl lámpa kapcsoló konzolba lyukat törtek. Csomagtartóban 5cm víz állt, minden kárpit csurom víz alul-felül-oldalt, de nem beázott, hanem valószínű nyitott csomagtartóval mosták a kocsit. A lókupec sem volt jobb, a maga 165 centijével. A törzskönyvet elhagyta, csak 1 hónappal később tudtam saját nevemre íratni; aksit kicserélte, az csak 1 hétig bírta, még a rögzítőcsavart sem tette vissza; mikor elhoztam, akkor bezzeg nem mosta le (talán jobb is, így nem okozott több kárt :D)
Gyöngyöt szórtak a disznók elé.
Ideje volt, hogy szerető, jó gazdához kerüljön :)
1-2 képet feltöltök, jó lesz majd az "ilyen volt - ilyen lett" albumba :D


