Mutasd

>> Szerviz2007-06-07

Erhard cartás jóvoltából egy kis futómű felujítás:
Csak egy példa: felső lengőkarokba a szilentek össz. 8000,- plussz a macera, présgéppel a szilentet kinyomni ill. újat berakni. Össz 12.000,- , de akkor a gömbcsukló még a RÉGI ! Hát én 14.000,- megkaptam :) A többiről nem is beszélve!! :) Alsó lengőkar 39.000,- Első Brembó tárcsa 13.000,-
Lengőkar, féktárcsa, kézifékbovden, új fékbetétek cseréje ill. beszerelése megtörtént. Hát fekszi az utat a kicsike, meg hát meg is tud állni!

 
>> Tuning és extra2007-06-07

A legegyszerűbb tuning a direkszürcsi, ami kinek mi. Szerintem dob valamit a kocsin! Alsó fordulatszám tartományból is húz a kocsi, szebb hang jön a motortérből gázadáskor. Na meg az se árt, ha dobunk a tikoknak, és lefújjuk a féknyergeket!

 
>> Szerviz2007-05-19

Akinek még esetleg új az ingadozó alapjárat. Az többnyire az LMM vagy az alapjárati léptetőmotor hibája. Egyszerűen orvosolható: WD-40-es tisztítószer, egy fogkefe, és tisztítsuk ki ezeket. Csodákra képes!

 
>> Autóápolás2007-05-19

Nálam megszokott, hogy minden harmadik kocsimosásnál befigyel egy komplett polírozás is.
Igaz már nem a képen látható polír krémet használom, hanem teljesen színegyező krémet. Meghálálja! Kicsi szépséghibával vettem korábban a vasat, meg van, volt húzva a ball hátsó lököse, de a színeggyező polír csaknem teljesen eltüntette.