Mutasd

>> Szerviz2013-08-03

Olajcsere alkalmával pár flakon féktisztítót elnyomtam a kocsi alján egy kis takaritgatás miatt. Azt vettem észre, hogy a kuplung munkahenger porvédője megszűnt létezni, és elég mocskos a munkahenger. Ezért megejtettem egy telefont egy jó barátnak, aki szinte fillérekért hozott egyet.

 
>> Tuning és extra2013-08-02

Régóta direkt szűrő van a kocsiba. Tisztítom, és így a Lmm nem megy tönkre. Mind ez azért van,mert az vettem ésre, hogy így sokkal-sokkal stabilabb az alapjárat. Gyári rendszernél folyamatosan fel-le ugrált. De nem is ezt akartam.
Ezt egy óra alatt csináltam, de még azért mókolok rajta. Ha motorból áradó melegtől próbálom egy kicsit leválasztani.

 
>> Szerviz2013-07-26

Beszart a vezető oldali, első központi zár. A probléma csak az, hogy vinném a kislányom pancsolni, a vasat meg nem lehet bezárni.
A vaterán találtam egy vadi új cuccot. Megvettem, és kértem a tulajt, hogy futárral küldje. Rendes volt a srác, másnap már kezemben volt a zárszerkezet, és egy óra matatás és be is szereltem.

A kulcsokat is szétkaptam, és féktisztítóval kitakarítottam a mikrokapcsolót. Olyan volt, mintha kátrányos lenne. Ez a nyomógomb, gumi öregedésével jár. Vágtam úgy kb egy 0,5*0,5-ös darab szövet alapú szigszallagot és a nyomógomb belső részébe beleragasztottam. Tettem bele így 2 darabot. Hát ezt előbb is megtehettem volna. Teljesen más nyomkodni a kulcsot. Van tartása a guminak, nem olyan puha, és nem kell keresgélni a kapcsolót.

 
>> Szerviz2013-07-25

ERA660071 gyújtáskapcsoló.

Mivel az olasz fordítva marta ki a kulcsot, ezért minimális kopás után is kiesik a gyújtáskapcsolóból. Elvittem az összes zárat egy szervizbe, ahol kicserélték az összes lamellát, mellette, tettek egy bemarást mind a három gyári kulcsba, így már minden fasza. 12.000,-

Már a régóta baszta a csőröm, hogy szarakodik maga a gyújtáskapcsoló szerkezete, nem ugrik vissza MAR állásba, és ropogott, roszogott, mikor elfordítottam a kulcsot, ezért végleges megoldást kerestem. Igaz meg lett mókolva (már van róla blog), és nyomógombbal is indul, de kicseréltem a szerkezetet. 14.000,- Nem volt bonyolult, de egyszerű sem. Bontás után egy bizonyos kulcs állásnál ki lehet szedni a zárszerkezetet. Vasfűrész lap, mivel be kell vágni a csavar fejét. Spec csavarral van rögzítve, az újhoz adtak is egyet, amit ha becsavarsz egy tízes dugókulccsal, akkor a megfelelő nyomaték után letörik, és úgy néz ki, mint egy szegecs. Szóval pont van annyi hely hogy bevágjuk, majd utána egyszerűen kicsavarható. A négyvezetékes csatlakozón van egy biztosítás, amit ki kell akasztani, és utána széthúzható. A biztonság kedvéért, meg már meg is szoktam, ezért az újat is vezetékeztem, és rákötöttem a nyomógombra, mivel indítható a vas.
Pöpec a cucc, elfordítom a kulcsot, és indul, és visszaugrik és szuper, és , és .........

 
>> Tuning és extra2013-07-08

Elegem lett, hogy állandóan kiég a helyzetjelző izzó, és még fénye sincs, ezért rendeltem SLIM LED-es izzót.

 
>> Szerviz2013-07-08

Kapott a vas egy új LMM-t. Az én hibám, hogy a nem olyan régen vásárolt LMM-t tönkretettem. Azt halottam, hogy denaturált szesszel kell tisztítani. NEM!!!!! Olyan erős, hogy a szerkezetben lévő tömítő anyagot szétkapja, és annyi.

 
>> Egyéb2013-07-08

Volt, van egy ismerősöm akinek a II Golfja úgy gondolta, hogy hideg van a fülkében, és magától befűt. Na ezt megelőzendően a Metroban vásároltam egy autós poroltót.

 
>> Tuning és extra2013-04-10

Ezt kaptam asszonykámtól névnapomra! :)

 
>> Szerviz2013-04-07

Klíma töltés, javítás,szerelés 27.940,- + 10.000,- a fűtőradiátor + 13.400,- légzsák vezérlő modul.

 
>> Egyéb2013-02-19

Az idő vas foga, a tél, a hó megtette a hatását. Sokszor "hason" csúszott a sok hó miatt a gép, ami tönkretette az alsó motorvédő burkeszt! Erhard mint a villám segített, amit külön köszönök Neki! Fénypostával jött az új cucc. Én még ennek is tudok örülni!