Tagok >> Dzsozy >> 166 2.0 TS >> Blog
- Típus:166 2.0 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Ocean Blue
Olajcsere alkalmával pár flakon féktisztítót elnyomtam a kocsi alján egy kis takaritgatás miatt. Azt vettem észre, hogy a kuplung munkahenger porvédője megszűnt létezni, és elég mocskos a munkahenger. Ezért megejtettem egy telefont egy jó barátnak, aki szinte fillérekért hozott egyet.
Régóta direkt szűrő van a kocsiba. Tisztítom, és így a Lmm nem megy tönkre. Mind ez azért van,mert az vettem ésre, hogy így sokkal-sokkal stabilabb az alapjárat. Gyári rendszernél folyamatosan fel-le ugrált. De nem is ezt akartam.
Ezt egy óra alatt csináltam, de még azért mókolok rajta. Ha motorból áradó melegtől próbálom egy kicsit leválasztani.
Beszart a vezető oldali, első központi zár. A probléma csak az, hogy vinném a kislányom pancsolni, a vasat meg nem lehet bezárni.
A vaterán találtam egy vadi új cuccot. Megvettem, és kértem a tulajt, hogy futárral küldje. Rendes volt a srác, másnap már kezemben volt a zárszerkezet, és egy óra matatás és be is szereltem.
A kulcsokat is szétkaptam, és féktisztítóval kitakarítottam a mikrokapcsolót. Olyan volt, mintha kátrányos lenne. Ez a nyomógomb, gumi öregedésével jár. Vágtam úgy kb egy 0,5*0,5-ös darab szövet alapú szigszallagot és a nyomógomb belső részébe beleragasztottam. Tettem bele így 2 darabot. Hát ezt előbb is megtehettem volna. Teljesen más nyomkodni a kulcsot. Van tartása a guminak, nem olyan puha, és nem kell keresgélni a kapcsolót.
ERA660071 gyújtáskapcsoló.
Mivel az olasz fordítva marta ki a kulcsot, ezért minimális kopás után is kiesik a gyújtáskapcsolóból. Elvittem az összes zárat egy szervizbe, ahol kicserélték az összes lamellát, mellette, tettek egy bemarást mind a három gyári kulcsba, így már minden fasza. 12.000,-
Már a régóta baszta a csőröm, hogy szarakodik maga a gyújtáskapcsoló szerkezete, nem ugrik vissza MAR állásba, és ropogott, roszogott, mikor elfordítottam a kulcsot, ezért végleges megoldást kerestem. Igaz meg lett mókolva (már van róla blog), és nyomógombbal is indul, de kicseréltem a szerkezetet. 14.000,- Nem volt bonyolult, de egyszerű sem. Bontás után egy bizonyos kulcs állásnál ki lehet szedni a zárszerkezetet. Vasfűrész lap, mivel be kell vágni a csavar fejét. Spec csavarral van rögzítve, az újhoz adtak is egyet, amit ha becsavarsz egy tízes dugókulccsal, akkor a megfelelő nyomaték után letörik, és úgy néz ki, mint egy szegecs. Szóval pont van annyi hely hogy bevágjuk, majd utána egyszerűen kicsavarható. A négyvezetékes csatlakozón van egy biztosítás, amit ki kell akasztani, és utána széthúzható. A biztonság kedvéért, meg már meg is szoktam, ezért az újat is vezetékeztem, és rákötöttem a nyomógombra, mivel indítható a vas.
Pöpec a cucc, elfordítom a kulcsot, és indul, és visszaugrik és szuper, és , és .........
Elegem lett, hogy állandóan kiég a helyzetjelző izzó, és még fénye sincs, ezért rendeltem SLIM LED-es izzót.
Kapott a vas egy új LMM-t. Az én hibám, hogy a nem olyan régen vásárolt LMM-t tönkretettem. Azt halottam, hogy denaturált szesszel kell tisztítani. NEM!!!!! Olyan erős, hogy a szerkezetben lévő tömítő anyagot szétkapja, és annyi.
Volt, van egy ismerősöm akinek a II Golfja úgy gondolta, hogy hideg van a fülkében, és magától befűt. Na ezt megelőzendően a Metroban vásároltam egy autós poroltót.
Klíma töltés, javítás,szerelés 27.940,- + 10.000,- a fűtőradiátor + 13.400,- légzsák vezérlő modul.