Mutasd

>> Tuning és extra2013-02-02

Nekem tetszik, és csak ez számít. :)
Egyet már fabrikáltam, de az nem lett tökéletes. Olyan volt a széle mintha egér rágta volna meg, a teteje meg hullámos volt. Igaz két nap alatt alakítottam. NEM TETSZETT!
Ezen egy álló hétig dolgoztam. Mértem, faragtam, vizmértékeztem, csiszoltam, mértem, üvegszálas gittel bevontam, és megint csiszoltam. JÓ LETT!

 
>> Szerviz2012-06-01

Minden évben újra kellett tölteni a klímát. Gondoltam utána járok a dolgoknak. Rábíztam a kocsit egy jó barátra, aki ismeretségeinek köszönhetően elvitte klímáshoz. Nyomás semleges gázzal feltöltötték, nyomás próba után kiderült, hogy szökik a gáz kompresszornál. Kompresszor ki, csapágycsere majd ismételt nyomáspróba. 30 perces "kínzás" után minden rendben! Gyári gázt kapott a kocsi, asszem P120-as jelzés!

 
>> Szerviz2012-05-13

Régóta kínlódtam az ablakemelőmmel. A ragasztó már nem segített, ezért egy üzenet Phon-nak, és már küldte is a komplett cuccot. Mivel már carbonoztam a fél kocsit, ezért át kellett cserélnem a kapcsolókat. De sikerült és ez a lényeg.

 
>> Tuning és extra2012-05-13

Beszerelésre került a kalaptartóba a cucc! Egyenlőre csak sorba lett kötve, mivel az erősítővel nem tudom "hajtatni", pedig jó,haver kocsijába szuperál. Azért így is szól rendesen. :)

 
>> Szerviz2012-03-24

Ma megejtettem az aktuális olajcserét! A motorfelújítás után még jobban vigyázok a vasra! Természetesen Selenia 20K Alfa Romeo + Metabond Gold:

 
>> Tuning és extra2012-03-06

Mivel volt egy kis időm, meg amúgy is görgőztetni kellett a jó magyar utak miatt a felniket,csiszolgattam kicsit, meg festegettem kicsit, meg szenvedtem egy kicsit a felnicsíkkal.:) De a végeredmény számít!!! Sajnos a képek nem adják vissza az élő látványosságot.

 
>> Szerviz2012-03-02

Megoldást jelentett a légzsák átvezető gyűrű cseréje, de a digók aztán tudnak tervezni. :) Lehet vele szenvedni rendesen!!!

 
>> Szerviz2012-02-02

Anno költségtakarékosság, na meg egy kis tuning miatt, ami csak a hangzásban jelenik meg, Parragi Dupla Dtm sportbobot vettem. Eddig bírta. Arra lettem egyik nap figyelmes, hogy igen lóg.Kirohadt a vége. Ennyit ér az egész. Ha esetleg vennék,akkor legközelebb rozsdaálló anyagból. Na de maradtam a gyári dobnál.Vagyis szerettem volna, de 56.000,-Ft alatt egyet se mutatnak. Na ne..... Erhard segített!!! MTS típusú után gyártott dobot küldött,itt volt rendelés után a 3.napon. Először azt hittem,hogy nem lesz jó, mivel az eredetinek hatalmas nagy téglalap alakú dobja volt. De 5 perces munkával fent volt ez is, és PATENT!!!! Megtudtam, hogy a nagyobb kereskedők 120% tesznek a beszerzési árra,beszéltem egy kereskedővel itt helyben. Hát nem pofátlanság? Köszönet Erhardnak,nem is kevés!! :)
Na de azét az jó dolog,hogy ha hátulról nézem a vasat,akkor nem látni azt az irtó nagy dobot, ami a gyáriaknál látszik! :)

 
>> Tuning és extra2012-01-20

Ma megkaptam a vadi új váltó és kézifék szoknyát. Nagyon szép lett! Természetesen piros varrással van! :) Egy bőrdíszműves készítette az eredeti alapján, és nem utolsó sorban a neten talált árak 50%-án. :)
Már csak a kormány bőrözése van hátra, na meg szerezzünk egy váltógombot.

 
>> Szerviz2012-01-05

Ma megjött a Vaterán vásárolt horpadás javító szett. Majd meglátjuk! :) Van a Youtubon róla videó, van amit javít 100%-an, 70-80%-an, de van olyan amit nem tud kihúzni. Ha jó idő lesz,akkor megpróbálom,mit vesztek vele? 3000,-Ft volt.