Hosszbordás szíj csere kompletten: feszítő- és vezetőgörgő, főtengely szíjtárcsa.
Plusz egy felső motortartó.
Pár gondolat a Xado-ról.
Néhány agyoniskolázott vallási kérdést csinál abból, hogy mennyire jó a Xado vagy mennyire szar. Mintha azon vitatkoznának, hogy valaki piros alsógatyában szeret lenni, valaki meg kékben. Mindenki hallott már történeteket, amiket az apja unokaöccsének az unokabátyjának a régi szobatársa mesélt. (Űrgolyhók)
Én már elég régóta használom, kb. 7 éve. A Jtd-ben nem is volt más, mióta nálam van, a 159 azóta is azzal fut, sógor 147-ese is, és most a GT is azt kapott.
Hozzáteszem, csak az olajukat használom, nem revitalizálok, meg ilyesmi. A tapasztalatom az, hogy teszi a dolgát, de semmi extra. A specifikációkat tudja, árban sem mondanám vészesnek, enni nem igazán eszi. 110.000-t elment már vele a 146, 40.000-t a 159 is. Meg az apró.
Szóval a lényeg: mindenki használjon olyan olajat, amit akar, ami neki bevált.
Aki pedig fanatikusan védi vagy szidja bármelyik márkát, az kérdezze meg kezelőorvosát vagy gyógyszerészét :-)
A szeretetcsomagból beépült ma a gázolajszűrő, a légszűrő, és a termosztát.
Mindkét csukló odavolt már, de főleg a belső.
A legegyszerűbb megoldást választottam.