Tagok >> NGC >> GT 2.0 JTS >> Blog
- Típus:GT 2.0 JTS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Szürke
Injector csere, kettes henger.
Most viszonylag szépen jár.
Azért az vicces, hogy 5 szerelőből egynek se jutott eszébe, hogy ez a baja, november óta...
Kissé elmaradtam a dolgokkal, így csak nagyjából írom le, mi mikor volt és miért.
Nem indult rendesen, vezérműtengely jeladó csere
Egyenetlen motorjárás: gyertya csere
Egyenetlen motorjárás: vezérlés csere
Egyenetlen motorjárás: első két lambda szonda csere
Egyenetlen motorjárás: vezérműtengely jeladó csere
Egyenetlen motorjárás...
Történt az, hogy még télen eltört a bal ajtó kilincs zsanérja. Azt terveztem, hogy kicserélem, ahogy kicsit jobb idő lesz. Ahogy jött a jó idő, a bal ablakemelő megadta magát, se fel, se le. Szétszedtem, rámértem, a kapcsolók, kábelek, vezérlő doboz is oké, a zsanért kicseréltem (az ablakot szinte teljesen ki kellett venni...).
Közben lejárt a műszaki, így hát elvittem szerelőhöz, egyrészt az ablak miatt.
Kiderült, hogy a hátsó fék szinte teljesen kuka, a kézifék kötél is szorul, illetve csak az egyik oldalon fog (ezt tudtam). A középső dob szétrohadt (ezt is tudtam), szóval ezek mind ki lettek cserélve, az első fékek megtiszítva, új középső dob, hátulra új kézifék kötelek, féktárcsák, betétek. Fékolajcsere, a dobhoz új felfüggesztés.
Az ablakemelő motor adta meg magát, felújított gyárit vettem, plusz új párazáró fóliát.
És még a jobb első helyzetjelzőt is kicserélték. :)
Egy hétig volt szerelőnél, úgyhogy amikor kész lett ki is autóztam belőle egy tanknyi benzint. :)
km.: 165.000
Kicsit elcsúsztam az olajcserével.
Mindenből a gyárit kapta, kivéve az olajat, Motul 10W60.
km.: 163.000
Még új az élmény. Kényelmes, a váltó kicsit szokatlan, de össze fogunk barátkozni. Nyekereg a csomagtartó. Lesz majd egy kipufogó csere, nekem kicsit hangos és feltűnő. 150ezer km van benne. A nevén még gondolkozom.