Tagok >> Torque >> 145 1.6 Ts >> Blog
- Típus:145 1.6 Ts
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Fekete
Ma tzoli155 cartársnál jártam és kicserélte a lámpám műanyag állitgatóit!
És még ráadásul pár hasznos holmit is sikerült tőle beszerezni!
Köszönök neki mindent!
Megtörtént a futómű állítás is!
Nagyon gyorsan és precizen dolgoztak rajta a szerelő bácsik!
Kicserélésre került a mai nap folyamán a lengőkarok, kormányösszekötö külső gömbfejek és stabilizárot szilentek!
Már csak a futómű állitás van hátra!
Köszönet Willy cartársnak az alkatrészekért!
Ma kicseréltem az első Indexbúrákat!
A bal odali be volt törve, a jobb oldalinak meg eltört tegnap este a rögzitő rugója!
Mostmár ismét szépen indexelgethetek! :-)))
Ma reggel lekerült a régi Remus dobom és a helyére egy Hd-Racing került!
Nagyon szépen néz kié s Nagyon, de NAGYON jól szól!
Iszonyat jó hangja lett! :-)))))
Ma lekerült a gyári kipuff rendszer, helyette kapott egy 57mm átmérőjű csövecskét a katalizátortól a hátsó dobig! A kisebbik dobot egyenlőre bent hagytam, de lehet hogy kivetetem onnan! Teljesitményre jobb lett, bár a hangjával nem vagyok elragadtatva!
Majd még alakitok rajta!
Ma megtörtént a jobb és bal oldali féltengely csere!
Bontottan vettem, de a régi megmaradt és az felújitáson fog átesni és megmarad tartaléknak! :-)
A féltengely 20k/db volt és 5k volt a szerelés!
Hát ezen is túl vagyunk...
2009.04.21. km: 158,530
Komplett vezérlés csere: Szij+görgö+feszitő+vizpumpa
Természetesen az elmaradhatatlan vezérlés-módositó is cserélve lett!
Az alkatrészekért köszönet Erhard242 cartársnak!
Hát elérkezett a kuplung csere ideje!
Km:157.935
Hát azt kell hogy mondjam hogy egy élmény kuplungozni az autót!
Én otthon vágtam bele fater segitségével, de ez többet nem fog előfordulni!
Szenvedtünk, szivtunk vele eleget, mivel ez volt az első komolyabb szervizelés és Alfa kuplung cserében még nem volt tapasztalatunk!
De sikeresen kicseréltük és működik!
Cseréltük a két oldali féltengely szimeringeket is!
Igaz hogy ez valamilyen úton módon megsérülhetett a cserénél mert másnap a melóhelyemen elfoly a váltóolajam! Hát nem lettem ideges mikor megláttam a kocsi alatt a 2L váltóolajat!
Aztán ott helyben gyors-szervizeltük a helyzetet és minden oké azóta!
Nem is kellett sok az első hibajelenséghez!
2009.03.13.-án 157,123km-nél!
Megadta magát a jobb hátsó kerékagycsapágyam, olyan szinten, ráadásul egyik pillanatról a másikra, hogy majdnem elhagytam a kerekemet!
De hazaérve orvosoltam a problémát, fater közreműködésével! (Köszi fater!!!)
Azóta szépn működik, de most a bal oldalit is hallom búgni!
Ez lesz a következő cserém!