Jorjie bácsi segedelmével ma kapott egy szett teleszkópot a géptető. Igy nem kell folyton keresgélni a kitámasztó rudat :-)
A művelet kb 15 percig tartott, mert sajna nem lehetett serital inni :-( akkor kicsit tovább tartott volna...... :-D
Ma fel kerültek a szép nyári papucsok. Szerencsére nem voltak sokan ma a szervízbe igy be tudtam állni :-)
Ma kapott egy pár ablaktörlő lapátott az én drágám :-)
Bosoko márkájú.
Aztán a héten fel kerül majd a nyári papucs is valamikor......
Tegnap sikeresen kicseréltem mind két bajuszkapcsolót. Nem volt bajuk, de a sima gyári helyett kapott egy szett világítósat. Sokkal hangulatosabb lett így az egység :-)
Köszönet érte Alexandro-nak.
A csere nem volt nagy meló kb 15 perc.
Also kormány burkolat le 4 csavar tartja.
Aztán felső burkolat le. Alulról a bajuszkapcsolók mellett 2db 3-as inbusz kulcs.
Ezután kiakasztjuk a kaocsolókat és levesszük ovatosan a felső burkolatot.
Ezután a csatlakozót kiakasztjuk és készen is vagyunk.
Vissza rakás fordított sorrend.
Figyeljünk oda, hogy a vissza rakásnál a bajuszkapcsolók kábele a felső burkolat rögzitő lábakon belülre essen.
A mai napon a kis Bella sikeres műszaki vizsgát tett.
Mindent rendben találtak nála.
Km: 283042
Sercegett, recsegett a rádió. Kerestem kutattam az okát, majd rá jöttem, hogybaz idő vasfoga el rágta az antennát. Lásd elöző blog.....
Szoval akkor csere. A Homasitába találtam pont egy olasz autokhoz valót, igy meg vettem, aztán a mai nap ki is cseréltem.
Nem volt könnyű mert az antenna csavarját az olaszok jol el dugták, hogy véletlen se legyen egyszerű a dolog..... És persze az új antenna csavarja gyakorlatilag használhatatlan mert olyan rövid.
Megoldás az volt hogy a régi csavart kioperáltam egy kalapács segedelmével így azzal lett vissza rakva az új antenna.
Most majd jön a teszt, de mint ha egy kicsivel jobb lenne. Este majd kiderül minden haza felé......
Hosszas keresgélés után rá jöttem miért is nem szól a rádió....
Szoval csere érett lett a talp és az antenna is...
Amiota nálam van Bella kiváncsi voltam mekkora lehet az étvágya. Bár nem teljesen pontos, de 90%-ban az.
Meg tett kilóméter: 750km
Tankolt üzemanyag: 49,6L
Átlag fogyasztás: 6,7L
Ehez hozzá jön, hogy reggel és este minimum 15 percet ketyegett az autó indulás elött.
Karácsonyi családlátogatás alkalmával az M7-es autópályán kaptam egy kavicsot a szélvédő jobb felső sarkába. Akkor még nem is látszott rajta semmi. Hazafele azonban elkezdett repedni és hirtelen lett rajta egy kb 20-25cm-es repedés. Ezekben a hidegekben ennek nem nagyon örültem mivel a reggeli indulás elött szoktam melegíteni az ablakot és ahogy a reklámban is mondják "pakkk" nosza fel is hívtam a kárglásszos embereket akik azt mondták szívesen meg csinálják potom 110 Mátyásért..... Na pfffff kicsit sokaltam az árat így hát körbe néztem a piacon meg itt az Amoren is kértem tanácsot.
Végül a Pilkington volt a befutó. Nagyon kedvesek voltak és 33 Matyásért el is vállalták.
Volt nekik gyári minőségű saját márkás üvegük illetve lengyel utángyártott. Én a gyári mellett döntöttem....
Külömbség a minőségben rejlik mondát itt a szakik. Az utángyártott más összetételű és lehetséges benne apró kisebb eltérés az ívekben.
Nagyon kedves volt mindenki a srácok tették a dolgukat látszólag nagy hozzá értéssel. Mindent össze vetve csak ajánlani tudom őket mert korrektek voltak.