Mutasd

>> Egyéb2015-11-09

Az ősszel új projektbe kezdtünk. A korábbi bontásra ítélt épületben lévő téli szállás helyett egy újat építünk. Ha az idő engedi még az idén tető alatt lesz.

 
>> Esemény2015-10-12

Még egy 10 km-es kör, majd egy gyors fürdés, végül 0,5 bar többlet a kerekekbe.
Bejártunk a téli szállásra, majd akku le.
Szép álmokat, álmodj szerpentinkanyar utáni padlógázas kigyorsításokat!

179.008 km

Az idei szezon 4.718 km-es volt, az eddigiek közül a legrövidebb. Igaz,az idén Egyiptom miatt elmaradt a szokásos Nagy Túra is. No, majd jövőre!

 
>> Egyéb2015-10-04

Az idő jó, menni kell!
Indulás előtt még felszereltem a plexi szélfogót.
Tankoltunk 20 liter (már nem látom értelmét teletenni) és elindultunk az orrunk után.
Szigligetnél elértük a Balaton partját. Az útirányt az előttünk menő autós döntötte el. Ő Keszthely irányába jobbra ment, akkor mi balra!
Balatonfüreden a Halász étteremben kötöttünk ki, majd egy fagyi a parton és tovább.
Veszprémet, majd Pápát érintve, 210 km-t kocsikázva értünk haza.
A faluban kerültünk még egyet, hogy kerek számmal érjünk haza.
179.000 km-el gurultunk be a garázsba.

 
>> Esemény2015-08-15

Csak a tavalyi blogomat tudom ismételni:
"Kezdésként Jóska bátyámmal a megbeszéltek szerint megittuk az üdvözlő chivas regal & gyömbér kombónkat, majd belevetettük magunkat a forgatagba.
A hangulatot leírni nem lehet, ott kell lenni.
Napsütés, párakapu (de jól jött volna City-ben is!), ismerősök, klassz kocsik, műszaki csemegék, pezsgő, szendvicsek, üdítő, jégkrém, jégkrémtorta, pizza, kávé, vetélkedő, autó szépségverseny, tombola. "
Néhány kiegészítés:
- Odafelé hatalmasat kabrióztunk, jó idő és sok lassú OFF-os volt az utakon (szívesen elbeszélgetnék a 70-es tempót tartókkal).
- Siófokon továbbra se értem, hogy miért 40 perc kell a bejutáshoz. Idengenforgalmilag nem vet jó fényt a városra. Pedig, ahogy észrevettem csak a lámpákon kellene állítani.
- Hazafelé királyság volt a komp, Liquidékkal találkoztam is.
- Hazafelé a komptól Tapolcáig tetőt kellett csukni, mert iszonyú meleg volt. Csak a klíma segített.

Aki nem érezte jól magát magára vessen...
Meg az is, aki nem jött el!

 
>> Egyéb2015-08-01

Jó az idő, menni kell. Bárhová...
Elsőre Pápát és Veszprémet céloztuk meg. Speakon aljazatot és dugót vettem.
Ebédelni az Alba Plázába mentünk, itt örökített meg minket Erhard242 Cartárs.
Némi boltnézegetés után vissza Veszprémbe, ahol a Balaton Plázában fagyiztunk egyet.
Ezek után bementünk Herendre a múzeumba és a bemutató részre. Láthattuk a régi porcelánokat és azt is, hogy hogyan készülnek. Nagyon tetszett.

Két érdekes óra állást is sikerült rögzíteni: 177.771 km - 177.777 km

 
>> Esemény2015-07-11

Már előre eldöntöttük, hogy egyik konvojhoz se csatlakozunk, így 8-kor elindultunk egy kellemes kabriózásra. Azaz csak indultunk volna, mert a tegnapi kocsimosás után úgy nézett ki az autó, mint egy vaddisznó.
Szóval tankolás, kocsimosás után indultunk útnak. A 71-esen két cartárssal verődtünk össze, így mégis konvoj lett belőle.
Sikerült jó helyet találni a fedett részen. (A füves részt továbbra is Alfához méltatlannak tartom.)
Sikerült kipróbálnom a részeg szemüveget. Jó buli .
Sikerült lefényképeznem egy jobb kormányos Spider belsejét, vele együtt egy gyári rádiót. Ilyet kell szereznem. (HA van valakinek, akkor keressen meg.)
Sikerült vennem bőr- és kabriótető ápoló szettet.
Sikerült fagyit venni a City területén. (Nagyon fincsi volt a szotyolás.)
Sikerült sok ismerőssel beszélgetni.
Viszont nem sikerült "hagyományos", galléros Alfás pólót venni.
Továbbá nem sikerült igazán jól érezni magam. A City már nem az, amit eddig nekem jelentett. Valami elveszett, valami ami nehezen megfogalmazható. Már nem annyira az Alfáról szól az egész...
Hazafelé jót kocsikáztunk egy kis megállóval Badacsonyban.

 
>> Egyéb2015-07-05

Nagyon meleget mondtak mára, ami nyitott tetővel már-már elviselhetetlen. Adja magát, hogy "felfelé" kellene menni, ahol jobb idő van.
Semmering! Már voltunk ott kétszer is, csak anno nem kerestük a hágót. (2009.08.02. és 2013.06.09.) Pedig pont ott van, ahol parkolni szoktunk. A második képen az oszlopnál van a hágó (tábla nem jelzi, csak a térkép a falon), a körforgalom mögött meg a parkoló.
Ha már ott vagyunk körül kellene nézni hágó ügyben is, mert régóta nem gyarapodott a megmászott hágók listája.
- Pfeffensattel - 1.368 m (Ma kétszer is megmásztuk, egyszer oda-, egyszer visszafelé.)
- Feistritzsattel - 1.286 m

A listám 412 helyet tartalmaz, ebből már 47 "megvolt" :-))

 
>> Egyéb2015-06-27

Tegnap este bemutatták a tv-ben a siófoki óriáskereket. Tehát elmentünk megnézni.
Tényleg csak megnézni, mert NEM üzemelt. Sehol senki. Akkor meg minek reklámozzák és mutatják be a híradóban?
Sebaj, egy jót kocsikáztunk.

 
>> Esemény2015-06-19

Csont nélkül.
Költség:
- 12.34 Ft vizsgadíj
- 9.550 Ft NKH
Pár adat a vizsgalapról:
- Környezetvédelmi besorolás: 04 - Euro II
- 855 1/min - CO 0,01% (max 0,5%) - CH 29,0 ppm (max. - ) - lambda 1,002
- 2644 1/min - CO 0,05% (max. 0,3%) - CH 52,0 ppm (max. - ) - lambda 1,012 (max. 1,03)
- Jármű minősítése: megfelelt
- Gyártási év: 1998 (az ePER szerint: 1997.december)
- Plakett színe: kék
- km óra állás: 176.403 km (2015.06.19. 10:06) - most eltalálták, a múltkor vagy 6 ezerrel elírták
Két évig érvényesek vagyunk :-))