- Típus:159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Nero Luxor
Ősszel, rossz úton elkezdett nyekeregni valami mögöttem. Anno hamar kiderítettem, hogy a hátsó ajtó borítása adja a hangokat.
Ma szétkaptam, és megállapítottam, hogy Giovanni egy kárpit patentet nem tett a helyére. Mivel az évek során elferdült, ezért melengetve visszagörbítettem, és felcseréltem egy másikkal. Harmadikra sikerült is visszaraknom rendesen a kárpitot
A nyekergés elmúlt.
A mai szerviz szoftveres részét magamra vállaltam.
Egy ELM327-es interfészem van, de már az 1.4-es verzió.
A MES 1.4-el nullázni akartam a szervizintervallumot, de nem találta a csatlakozást. A motorhoz hozzáfért, máshoz nem. (Vételkor csak a motorral teszteltem.) Ekkor szedtem szét az interfészt, hogy biztos ki kell venni az ellenállást és berakni a többit, ahogy az oldalon áll. Nos, ebbe már nem kell. Gyárilag "át van építve". Mégse megy. Aztán "elővettem" a régi FES3.6-ot. Ugyan azokkal a beállításokkal mindent látott és sikeresen nulláztam a szerviz számlálót.
READING PARAMETERS:
Kilométer számláló: 124203 km
Utolsó szerviz km-állása: 108046 km
Utolsó szerviz dátuma: 08/27/2013
Szerviz: 5
Napok száma az ut. karbant.-tól: 142 nap
Következõ szervizig fennmaradó távolság: 18843 km
Következõ szervizig fennmaradó napok: 223 nap
Olajcserék száma: 5
Olaj elhasználódás foka: 41,996 %
Következõ olajcsere távolsága: 14700 km
reset
READING PARAMETERS:
Kilométer számláló: 124203 km
Utolsó szerviz km-állása: 124203 km
Utolsó szerviz dátuma: 01/16/2014
Szerviz: 4
Napok száma az ut. karbant.-tól: 0 nap
Következõ szervizig fennmaradó távolság: 35000 km
Következõ szervizig fennmaradó napok: 365 nap
Olajcserék száma: 6
Olaj elhasználódás foka: 99,99 %
Következõ olajcsere távolsága: 35000 km
Eljött az idő, elgurultunk Csörihez.
Először is felújítottuk az első fékeket. Kapott a Párduc új Brembo tárcsákat és Ferrodo betéteket. Nagy valószínűséggel a gyárban is ezeket tették be. Az betétbe vésett feliratok egyeznek a mostanival. Rendesen el voltak fogyva, már a kopásjelző is látszott, még pár fékezés és világít. Már nem is feküdt fel rendesen a tárcsára sem.
Aztán kapott friss olajat a váltóba. Álló helyzetben kezdte nehezen venni az 1-est, a csere után ez megszűnt. Mondjuk a leeresztett olaj sötétebb is volt a betöltöttnél.
Harmadik lépésként jött a vérátömlesztés, a motorolajcsere.
Negyedik lépésként kapott egy új antennát, mert megint megette valami a cég előtti parkolóban.
Hazafelé felfrissülve suhant a Párduc.
Pár hete vettem egy aftermarketes lapátot, mert a régi már nem tetszett. Nos, az új is csak az első esőig. Alapvetően a két végén törölt, az orrom előtt középen nem. Próbáltam kicsit hajlítani rajta, amivel azt értem el, hogy most a közepén törölt, a két szélén nem. Második próbára az eredeti helyzet állt vissza. Király! Eldönthetem, hogy hol töröljön, középen, vagy a két szélén.
Nekem viszont jobban tetszene egy, ami mindenhol töröl. Veszprémből rendeltem egy pár gyárit. Ma megjött. 16 rugó a pár.
Gyorsan felpattintottam. Egy ideig nem lesz gond, az előző pár, amit ugyanitt szereztem be kb. 50e km-t bírt.
Reggel induláskor nem világított a jobb első tompított. Délután kicseréltem. A másikat egyenlőre nem bántom, kíváncsi vagyok, hogy meddig bírja.
- km óra állás: 121.642 km
- 1.721,20 óra menetidő (71,72 nap!)
- 71 km/ó átlagsebesség
- 8.222,83 liter tankolt üzemanyag, ebből 66,63 liter az első teletank
- 6,70 liter / 100 km átlagfogyasztás
- üzemanyagköltség: 28,55 Ft/km
Reggel közölte velem a Párduc, hogy a bal első helyzetjelző felülvizsgálatra szorul. Megnéztem, igaza volt.
Hazaérve kicseréltem, izzó volt itthon.
Majdnem pontosan kettő éve cseréltem őket: 2011.11.03.
1.001 nap a számok tükrében:
- 1.590,63 óra menetidő (66,28 nap!)
- Mozgásban töltött idő: 6,62 % (Átlagban 95,34 perc/nap !!)
- 71 km/ó átlagsebesség
- 7.630,22 liter tankolt üzemanyag, ebből 66,63 liter az első teletank
- 6,71 liter / 100 km átlagfogyasztás
- üzemanyagköltség: 28,57 Ft/km
Megérkezett a rendelt ELM 327 a színes csatlakozókkal együtt.
Csináltam egy gyors tesztet. Mindenhová rácsatlakozik. Működik, ahogy kell.
READING PARAMETERS:
Akkumulátor feszültség : 12,395 V
Kilométer számláló: 106015,3 km
Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km
Túlpörgések száma: 0
Max. motor ford.szám számláló: 0,00 sec
Írások száma: 1
EGR szelep nyitás : 128 %
Részecskeszûrõ állapot: normál eldugulás
Részecskeszûrõ eldugult: 53,82 %
Regenerálási idõ százaléka: 0,000 %
Erõltetett regenerálás állapota: Nem aktív
Utolsó DPF csere km-száml.: 105910 km
Távolság az utolsó regenerálás óta: 249,5 km
Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 883 km
Utolsó 5 regenerálás idõtartama: 542 sec
Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 628,66 °C
Regenerálások teljes száma: 176
Olajcserék száma: 5
Utolsó olajcsere km-száml.: 101424,0 km
Most már mindegyik vasnak van saját kábele, mehet a pótkerék mellé. Ha kell ott legyen.
1
538
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...