Ki lett cserélve a jobb hátsó kerékcsapágy, végre nem búg. Valamint cserélve lett a váltó feletti kuplungmunkahenger.
Olaj és szűrők cserélve. 138000 km
Hamarosan cserélni kell a kuplungmunkahengert és egy hátsó kerékcsapágyat.
Eltelt egy újabb év, ez már a harmadik közös. 44000 kilométer van a hátunk mögött, ebben az évben elég kevés (11000 km) került bele, mert nyáron inkább két keréken közlekedtem. Az autó továbbra is tetszik, cserét elnapoltam, még marad nálam, nagyon hozzám nőtt.
Ki lett cserélve a hosszbordás szíj, a kocsi 3 éve van lassan nálam és ehhez még nem lett hozzányúlva, mert vezérlés beszerzésekor ezt én ügyesen elfelejtettem, de most mivel már hangokat adott ki magából így sorra került.
Km: 135800
Beszereztem egy ELM327 buletooth-os diagnosztika kütyüt. Androidos telefon kell hozzá és egy Torque szoftver és egyből megmondja mi fáj neki. Telefont inkább viszünk magunkkal mint laptopot. A kütyü meg elfér a kesztyűtartóban.
Km: 134000
Cserélve lett: olaj (Selénia 5w30), olajszűrő, gázolajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő.
A kocsi orrán lévő embléma már elég megviselt volt, így beszereztem egyet és lecseréltem. Ha valaki hasonlóra készül, akkor hajszárítót és türelmet készítsen a feladathoz.
A délután egy részét a bőrbelső ápolására fordítottam. Mosószeres vízzel eltávolítottam a szennyeződéseket, majd utána Erdal bőrápolóval leápoltam az egészet. Ez az Erdal jó, mert nem lesz tőle fényes és csúszós a bőr.
Idén is kilátogattunk az Alfacity-re. Végre nem esett az eső, hanem döglesztő hőség fogadott minket. Most valahogy kevesebben voltunk, mint szoktunk lenni.
Megszabadítottam a map szenzort a koromtól féktisztítóval.