Végre meglett a gyári turbócső, gyorsan ki is cseréltük. A Kamaz feeling eltűnt, de majd az alsót is ellenőrizni fogom.
Tegnap észrevettem, hogy nagyobb gázadásra úgy kormol a kocsi, mint egy Kamaz. Hamar meglett a bűnös, a felső turbócsövön, talátam egy 3 centis szakadást, meg egy kis kormot a környékén. Vasárnap lévén kapott "kacsaszalagot", holnap pedig, ha meglesz az új cső, akkor cserélem.
A Fastoriginal felső lengőkarok gömbfejei 30e km után feladták a harcot. Most TRW-k kerültek bele, kíváncsi vagyok, hogy ez mennyivel bír majd többet. Az autóban egyelőre most élvezem a csendet. :) Olaj és szűrő is cserélve lett.
Anyag és munkadíj: 59000 Ft
Km: 148400
Érvényes műszaki vizsga, 2017-ig le van a gond.
Km: 146876
Hihetetlen, de már 4 év eltelt a vásárlás óta. Az autó idén már 10 éves lesz. Ez az év nem volt kilométerekben bővelkedő össz-vissz 9000km került az autóba, erről továbbra is a motor tehet, mert jó időben inkább azzal megyek / megyünk mindenfelé. Az autó már szinte hozzánk nőtt. 146000 km
Asszony meglepett karácsonyra egy pár Magneti Marelli teleszkóppal, amit ma gyorsan ki is cseréltem, mert már nagyon nem bírták a régiek tartani a csomagtartót hideg időben.
Téli gumik beszerezve, felrakatva, egyik felni görgőztetve.
A hátsó szárnyon volt egy kőfelverődés, mosás közben a gőzborotva leszedte a lakkot néhány hete, de gyorsan orvosolva lett.
Újra megjártuk Alfával Olaszországot, most Jesoloban voltunk. 1450 km-t tekertünk az autóba szerencsére minden gond nélkül, de mivel az ördög nem alszik az utazás előtt kötöttem assistance biztosítást. :)
Kapott az autó új hátsó féktárcsákat és betéteket.