Roll1983 - főkép
>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 1.9 JTD 8v // 2012-12-13

Vettem egy új akksit, mert a mostani nem bírta a hideget, meg, hogy nincs napi használatban az autó. A választás erre esett, miután többen ajánlották fórumon: ZAP Silver 80ah 700A. Két év garancia van rá és az ára is kedvező volt.

Elég passzentosan, de befért: 276*175*190mm

>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 1.9 JTD 8v // 2012-11-16

Újabb olaj és szűrő csere történt, mert belekerült 11000 km az autóba. Egyúttal két motortartó bak is cserélve lett, mert már nem bírták és előfordult, hogy leállításkor megrázkódott az egész autó.

Km óra állás: 121400

>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 1.9 JTD 8v // 2012-09-13

Ma reggel megtörtént a futómű beállítása. Nem csak elöl kellett rajta állítani, vártam is rá egy egész órát mire elkészültek vele. De megérte, mert nagyon jó lett. Remélem jó ideig így marad.

118050 km-nél kerültek be a futóműalkatrészek, kíváncsi vagyok meddig bírják majd.

>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 1.9 JTD 8v // 2012-09-08

Meguntam, hogy kopog és nyüszög az első futómű így megcsináltattam, minden ki lett elől cserélve.
A legtöbb alkatrész FASTORIGINAL márkájú, ez alól csak a stabkarok és stabrúd képeznek kivételt azok RUVILLE márkájúak. A FASTORIGINAL egy új olasz márka, tehát én vagyok a kísérleti nyúl, ha beválik arról is tudni fogtok illetve az ellenkezőjéről is. Annyira új, hogy interneten hiába kerestem vele kapcsolatos tapasztalatokat. Az anyagköltség 80 ezer Ft alatt állt meg kicsivel.
Jövő héten még be kell állíttatnom a futóművet aztán remélhetőleg élvezem a kopogás és nyüszögésmentes suhanást.

>> Tuning és extraAlfa 156 Sportwagon 1.9 JTD 8v // 2012-07-24

Már jó ideje kerestem a megfelelő bőrbelsőt, mire az olaszbontóban feltűnt egy null kilométeres Alfa rosso színű, amint ráértem már mentem is érte. Egyúttal a hátsó ablakaimat is elektromossá változtattuk, hogy minden passzoljon.
-----------------------------
Nemrég felfedeztem az első fejtámlák oldalán egy halvány MOMO feliratot. :)

>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 1.9 JTD 8v // 2012-07-20

Szivárgott a bal féltengely szimeringnél az olaj így ez cserélve lett és kapott új gyári olajat a váltó.

 
>> EseményAlfa 156 Sportwagon 1.9 JTD 8v // 2012-07-01

Miután ki lett cserélve a turbócső már másnap indultunk is pihenni Egerszalókra. Az út során jó pár Alfással találkoztunk, összesen 550km került az autóba természetesen minden probléma nélkül. Az autópályán egyetlen olaszt se láttam a leállósávban, németet annál inkább. :) Ha már arra jártunk megnéztük az egri várat és a Szalajka-völgyet is.

>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 1.9 JTD 8v // 2012-06-24

Balatonfüredről hazafelé, először azt vettem észre, hogy nagyobb gázadásnál csúnyán kormolunk, ami nem megszokott. Aztán Zámoly felé bekóstolt egy Altea, gondoltam hadd szóljon, de ekkor már a kormon kívül süvítést is hallottam, mikor a fordulatszám elérte a 2000-et, szóval Altea elment én meg visszavettem a tempót és hazagurultam a kocsival. Itthon aláfeküdtem és az alsó turbócsövön megtaláltam a bűnöst, kb. 1 centis a szakadás rajta. Egyelőre a kocsi a garázsban várja az alkatrészt.
--------------------
Gyorsan csak Bárdiból tudtam szerezni utángyártottat, ami természetesen rövidebb volt a kelleténél. (RAPRO márka) Szerencsére Andrásnál volt tartalékba, most azzal lett megoldva.

>> EseményAlfa 156 Sportwagon 1.9 JTD 8v // 2012-06-10

Most voltunk először Alfával ezen az eseményen. 2010-ben még kocsi nélkül csak nézelődtünk, 2011-ben a rossz idő miatt el se mentünk. Idén meg bíztunk abban, hogy nem fog esni, kár volt, mert ismét megajándékoztak minket fentről egy kis vízzel. A vegyes parkolóban álltunk meg, mert elég vegyes csapattal érkeztünk.

>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 1.9 JTD 8v // 2012-04-14

Felrakattam a nyári gumikat a kocsira, szóval jöhet a jó idő. Jövőre pedig kettőt biztos cserélnem kell.