Tagok >> Dömpi (il dottore) >> Blog
SHELL VP N+ DISEL
mostani tankolás: 64,01 L
előző tankolás: 60,11 L
előző tankolástól futott km: 815 km
átlagfogyasztás: 7,85 l/100 km
költség: 24 236 Ft
pontjóváírás: 0 (326 pont)
kedvezményes költség: 24 236 Ft
MOL TEMPO DISEL
mostani tankolás: 60,11 L
előző tankolás: 64,41 L
előző tankolástól futott km: 728 km
átlagfogyasztás: 8,26 l/100 km
költség: 21 032 Ft
pontjóváírás: 0 (326 pont)
kedvezményes költség: 21 032 Ft
Erdélyben a rágcsálókat egyszerűen "Fíéreg"-nek nevezik.
Sajnos már tudom miért.
Szombat reggel indításkor az Arkangyal kidobta a "check engine" feliratot. Gondoltam, megint a hűtőventillátor jel, ami félévente egyszer valami pillanatnyi megbolondulásból kifolyólag félévente bedobja a P0481-et (1. hűtőventillátor vezérlés).
Ilyenkor simán törlöm, és nem jön vissza...legalább fél évig.
Ígyhát nem is foglalkoztam a dologgal, elmentem boltba, nagyimhoz majd haza. Csak a városban tettem egy kört.
Ebéd után rádugtam a laptopot...
...majd meglepetésemre az alábbi három hibakód volt benne:
P0111 - Légmennyiségmérő hőmérséklet jel
P0101 - Légtömegmérő jel
P2081 - Hőmérs. érzékelő az előkat. kimenetén
Másodjára akkor hőköltem hátra, amikor a P2081-et nem is lehetett törölni. Vagyis ez nem pillanatnyi hiszti. Itt valami gond van. A másik két hiba vélhetőleg járulékos hibaként lépett fel.
Egyből hívtam a szerelőmet, de mivel nyaralni volt csak este hívott vissza. Addig viszont főttem a levemben.
Nem is hagyott nyugodni a dolog, úgyhogy kimentem a garázsba, felnyitottam a géptetőt hátha látok valamit.
Pár perc múlva fel is fedeztem a probléma okát: 1., 2., és 3. fotók.
Hát a rohadt dög, nem szétrágta a kábelköteget!!!
Egyből összecsörögtünk néhány baráttal (Csabi, Pityukoma, Shadin). Kisvártatva Shadin küldte is az eLearn-ből a képeket: igen, pont az eltépett zöld vezeték a hőmérséklet érzékelő az előkatalizátor kimenetén.
Estre Csabi barátimmal egy rövid telefon, hétfőn munkábamenet feleségem 147-esével (ezúton hála, hogy ideadta nekem), majd kedden Csabi megjavította.
Szerintem profi munkát végzett: 4. és 5. fotók
MOL TEMPO DISEL
mostani tankolás: 64,41 L
előző tankolás: 46,71 L
előző tankolástól futott km: 836 km
átlagfogyasztás: 7,70 l/100 km
költség: 23 632 Ft
pontjóváírás: 0 (326 pont)
kedvezményes költség: 23 632 Ft
DISEL AGIP RF
mostani tankolás: 46,71 L
előző tankolás: 50,72 L
előző tankolástól futott km: 607 km
átlagfogyasztás: 7,69 l/100 km
költség: 19 006 Ft
pontjóváírás: 0 (326 pont)
kedvezményes költség: 21 805 Ft
Ma leengedett ablakkal furikáztam a városban, amikor is feltűnt jobb hátulról egy ütemes zörej, mint amikor kavics szorul be.
A nagyobbik kislányommal elmentünk dinnyét venni. Ott a parkolóban átsimítottam az abroncsot...de már láttam szemmel is. Egy kereszthornyos csavar alátétestől volt beleszúródva.
Egyből hívtam a gumist. Azonnal tudott fogadni. Gyorsan meg is csinálta.
Miért van mindig valami nyaralás és AC előtt???
Ma végre ki lett cserélve a sima dextron III szervóolaj a gyárilag előírt Tutela GI/R-re.
Továbbá leszedtem a lököst, a szerelőm pedig szépen kimosta a hűtőt.
OMV MaxxMotion D
mostani tankolás: 50,72 L
előző tankolás: 61,34 L
előző tankolástól futott km: 694 km
átlagfogyasztás: 7,30 l/100 km
költség: 21 805 Ft
pontjóváírás: 0 (326 pont)
kedvezményes költség: 21 805 Ft
OMV MaxxMotion D
mostani tankolás: 61,34 L
előző tankolás: 44,52 L
előző tankolástól futott km: 767 km
átlagfogyasztás: 7,99 l/100 km
költség: 26 677 Ft
pontjóváírás: 0 (326 pont)
kedvezményes költség: 26 677 Ft
OMV MaxxMotion D
mostani tankolás: 44,52 L
előző tankolás:51,95 L
előző tankolástól futott km: 591 km
átlagfogyasztás: 7,53 l/100 km
költség: 22 203 Ft
pontjóváírás: 0 (1 083 pont)
kedvezményes költség: 22 203 Ft