- főkép

MOL EVO NEO
64,460 L
előző tankolástól futott km: 790 km
átlagfogyasztás: 8,15 l/100 km
költség: 29 790 Ft
pontjóváírás: 0 (1 090 pont)
kedvezményes költség: 29 790 Ft

 

OMV MaxxMotion D
52,300 L
előző tankolástól futott km: 718 km
átlagfogyasztás: 7,28 l/100 km
költség: 25 046 Ft
pontjóváírás: 0 (716 pont)
kedvezményes költség: 25 046 Ft

 

MOL EVO NEO
55,730 L
előző tankolástól futott km: 765 km
átlagfogyasztás: 7,28 l/100 km
költség: 26 132 Ft
pontjóváírás: 0 (716 pont)
kedvezményes költség: 26 132 Ft

 

Mikor megvettem az Arkangyalt furcsán mozgott a hátsó üléslap. Többször - rendszerint takarításokkor - próbálgattam a helyére pattintani, de nem sikerült. Mígnem rájöttem, hogy mi a gond. A bal oldalon a bepattanó fül el volt törve, a jobb oldalon pedig hiányzott is.
Most pótolva lett.
Sajnos, ha valamiért ki kell venni az ülést, akkor ez újra eltörik - egyszerhasználatos.

 

MOL EVO NEO
60,380 L
előző tankolástól futott km: 793 km
átlagfogyasztás: 7,61 l/100 km
költség: 27 527 015 Ft
pontjóváírás: 1 000 (348 pont)
kedvezményes költség: 28 527 Ft

 

MOL EVO NEO
59,83 L
előző tankolástól futott km: 764
átlagfogyasztás: 7,83 l/100 km
költség: 29 015 Ft
pontjóváírás: 1 000 (1 133 pont)
kedvezményes költség: 28 015 Ft

 

Miután tavaly ilyenkor egy haverom megreparálta a lökhárítómat, ősszel sikerült felszaladnom egy magasabb parkolószegélyre. Felfelé nem volt gond de lefelé... (1.fotó)

Mivel holnapután VTT, utána majd AC, rászántam magam az újra fényezésre, de most másképp. Tavaly csak össze lett nagyjából forrasztva, meg foltban lefényezve, no meg kb fél centi gittet is bevett.

Most szakemberhez vittem. Vasárnap leszedtem a lökhárítót, hétfőn egy ismerős átvitte egy Renault Masterral Ceglédre a fényezőhöz, ma pedig ugyanaz az ismerős a VW Sharan-jával hazahozta.
Szakszerűen meg lett műanyaghegesztve és az egész lökhártó újra lett fényezve. Volt már rajta egyéb kisebb sérülés is.

Ma délután fel is raktam. Mikor az összes csavar a helyén volt, észrevettem, hogy az ütközési energia elnyelésére szolgáló hungarocel tömböket kifelejtettem.
Nyitott a garázsom, és mikor leszedtem a lököst, inkább levettem ezt is, mert a drága jó kutyám nikecel-mániás, és nem akartam, hogy kedvet kapjon egy kis rágcsálásra.
Nem akartam felesleges kockázatot vállalni egy újabb leszereléssel, így most így marad július közepéig. Akkor úgyis le akarom venni, mert sterimo-val ki akarom tisztíttatni a hűtőt a sok bogártetemtől.

Addig csak ne lesz frontális ütközésem...remélem sohasem lesz.

GT barátom hathatós közreműködésésével még a Curoe Sportivo matricák is felkerültek ma a lökhárítóra, ill.kaptam QV-jelet is tőle, az meg az index fölé került.

 

MOL EVO NEO
63,81 L
előző tankolástól futott km: 857
átlagfogyasztás: 7,45 l/100 km
költség: 29 282 Ft
pontjóváírás: 0 (819 pont)
kedvezményes költség: 29 282 Ft

 

MOL TEMPO DIESEL
58,52 L
előző tankolástól futott km: 814
átlagfogyasztás: 7,19 l/100 km
költség: 25 333 Ft
pontjóváírás: 0 (500 pont)
kedvezményes költség: 25 333 Ft

 

MOL TEMPO DIESEL
53,43 L
előző tankolástól futott km: 727
átlagfogyasztás: 7,35 l/100 km
költség: 22 596 Ft
pontjóváírás: 0 (397 pont)
kedvezményes költség: 22 596 Ft